• Mindkét látogatott Ruskeala vízesések,
  • amit látott, és nem látja, hogy a „Ruskeala” Mountain Park, és miért,
  • e vagy sem, hogy menjen az állatkertbe patás a rekreációs központ „Black Stones”.

A nap elején sok szabó és gyors. azt mondhatjuk, feltételes, reggeli egy bérelt lakásban. Pechenyushki tea. Felöltözve. Irányába mozdult Ruskeala.
Ruskeala látnivalók - vízesések és a Marble Canyon - ugyanazon a pályán - A130. Tól Sortavala hogy Ruskeala vízesések 27 km tovább az úton keresztül körülbelül öt kilométerre - Marble Canyon. A térkép úgy néz ki, mint ez:

Egy jó úton tette, nem tudja, hogyan.

A kirándulás Karélia

Meghajtó Ruskeala vízesések lehetetlen, már látható az útról parkoló, tó és az egyik vízesések.

Az állvány, amely áll a parkolóban, azt mondja: „vízesés Ahinkoski”. Ruskeala vízesés - a neve az új Ahinkoski - régi finn neve.

Ruskeala vízesés - megtisztítva látnivaló Karélia (például Kivach vízesés) - kávézó, parkoló, információs stand, WC-k (nem olyan meleg, de van), a kényelem turisták emelkedni vízesések egyengette létra,

A kirándulás Karélia

színes - meg a különböző faszobrok - ördög, Baba Jaga, és így tovább. Érdekes itt felnőtteknek és gyermekeknek egyaránt. Láttam magam, milyen öröm és izgalom a látogatók megy itt.

A legfontosabb dolog itt, persze, esik.

És utunk az autópályán A130 az egyik fő látványossága Karélia - Highland Park „Ruskeala” - folytatta.

A kirándulás Karélia

Problémák a mutatókat, hogy nem. De ez az index lehet, félrevezető.

Az a tény, hogy a Mountain Park „Ruskeala” - nem csak a Marble Canyon. Gondolkodás így, sokan nem éri el az olasz karrierje, Ruskeala hiba „földalatti tó”. De ez a lenyűgöző tárgyakat. By the way, és nem vagyunk még ott, de különböző okok miatt. Miután minden megfordult rendetlen, nem is értem, hogyan.
Itt látható a Mountain Park áramkör „Ruskeala” (a ruskeala.info hely) és környéke. Nézte, tudja -, hogy van miért küzdeni, miért megy vissza Karélia újra.

A kirándulás Karélia

Mi tesz egy közel teljes parkolási az autót. Elmentünk a fülkék.

Ott voltunk kínált egy hajóútra mentén Marble Canyon. Rögtön elutasítva (rettenetesen félt ilyen hajóutak), a férjem úgy döntött, hogy egy kört. Sonia vele. Szóval, mi történt - vettünk egy jegyet a hajóútra (400 rubelt -. Ára a hajó!), Egy - a szokásos séta (150 dörzsölje.). És így osztva.
Ez a mi hibánk volt. Meg kellett volna várni hogy a „hajón az emberek”, majd sétálni a parkban együtt.

Általában nem teszik az első tanácsot, mint mi - nem osztott! Második - nem tét egy fotó a víz. Fényképek elejére látványos és jellemzői a különböző szögekből sokkal nagyobbak.
És most fotókat.
Leszállt a csónak, intett egy tollat, és ment az útvonal mentén. Nem egy anya és egy vipera. Gyermek küldött, de ő még nem hajózott.

A kirándulás Karélia

Ami azt illeti, volt egy ilyen pánik, „jeges” állapotban, semmi az egész fűrészt. Még csak nem is elolvasta a feliratot nagy betűkkel az „Exit útvonal”. Amit láttam, ez tény (is képet a bánya!). De amit nem is tudom, hogy megy az ellenkező irányba, igaz. És mi volt a meglepetés (enyhén szólva), amikor egy hónappal később, bámultam a képeket Marble Canyon, és látta ezt a képet.

Sok-sok kép az én sétát Marble Canyon egy külön bejegyzést - kép története (elolvashatja itt). Most csak néhány dolgot a magot.

Nos, a képek a Marble Canyon által készített Costa és Sonia egy pár.

Az első evezés nem volt olyan könnyű az élet. )

A kirándulás Karélia

És az elején az útvonal már itt. ) Szóval ne vesszenek, mint én, mikor érkezik Ruskeala.

„Az a függöny”, mint nézett ajándéktárgyak. Jó emléktárgyak, de az árak néhány őrült. Tehát nem vásárolnak. Egyáltalán semmi. (Még a könyveket.

Ezen a ponton, az óra volt 15.30. Mi döntjük el, hogy vezetni mindegy a rekreációs központ „Black Stones”, ahol az állatkert található patás.

Hogyan lehet eljutni rekreációs központ „Black Stones”, azaz állatkertben. nézd meg a térképet. Ami a távolságot - nem probléma. Tól Sortavala Állatkert - 53.7 km. A Marble Canyon Állatkert - 22 km. Csak mint mondtam, 12 kilométeres aszfaltút és 10 - egy földút.

Útközben a sor, hogy az állatkert vannak jelei. Nehéz elhalad.

A kirándulás Karélia

Primer fűrészelt sebességgel 20 km / óra .. Lovaglás még mindig ugyanaz.

Állatkert látogatás rendszer tűnt számunkra nagyon furcsa. Csak így, anélkül, hogy egy túra, nem engedték oda. A költségek kirándulások, ha nem zavaró, 250 dörzsölje. / Fő. Ezen kívül a csoport kellett várni. Ezen a ponton, akkor kezdett szitálni. Hát ez az, hogy a kupac. Ez egy meghatározó pillanat. Általában visszafordult, és ivott mintegy 10 kilométerre a földúton. Tény, hogy szükséges lenne, és útburkoló. Nem komolyan, mint egyesek dob, és nem hoz létre semmilyen körülmények között.

Mi ellovagolt kerítés állatkertben. Látva szarvas nem képes megállítani. Hogy igazságosak legyünk, az állatok tisztának tűnt, ápolt, jól táplált, ez elég elégedettek az életükkel.

A kirándulás Karélia

Nézzük ezeket a csodálatos szarvas szemét, rájöttem -, hogy mi ment nem volt hiábavaló. Bármi látott meleg és gyengéd.

Amikor hajtott az autópályán vissza Sortavala, a férje észrevette a szemközti oldalon az út Falls (mielőtt eléri a parkoló és a „művelt” vízesések). Nem tudtam ellenállni. Megálltam az út szélén. Futottam képeket.

Vissza Sortavala, vacsora visszament a kávézó „Relax”. Etetett minket csodálatos!

A vacsora után egy ideig mentünk tovább haladva Sortavala

A kirándulás Karélia

majd elment pihenni. Autó ismét hozott egy parkoló a ház közelében, ahol laktunk,

mert betette az udvaron nem volt biztonságos, és tényleg sehol. A hová menni. Igen, parkolás nehéz hívni.

Vonakodva, visszatért lőtt nekünk „lakások”.

A kirándulás Karélia

Mi volt a túlélésre itt egy éjszakát. A fény gondolatok Viborg, ahol mentünk másnap folytatjuk utunkat, lefeküdtünk.
A kirándulás Karélia, mindeközben véget ér (nem tévesztendő össze az igen út közepére, amit még nem érte el!). A legfontosabb, hogy a sok látnivaló ez áldott él láttunk, beleértve Ruskeala vízesések és Marble Canyon Mountain Park „Ruskeala”.

Nem akarsz lemaradni egy új cikket?
Feliratkozás a hírekre!

Te csak bánnak velem igazságtalanul, Tanya! De egyébként is - köszönjük! Az Ön véleménye nagyon fontos számomra.

A megosztott / nem megosztott. Minden külön-külön. Valószínűleg több kondenzált, szükséges volt, hogy a kísérlet megkezdése előtt. Megosztott és hogy? Üzleti és öröm biztosan nem segített. Csak abba. Igen, levette a különböző pontjairól. De nem távolítják el, amennyit csak akar. És látszott csak egy része. Kostya valami nem nézd meg a kanyon felett. Nos, nem. Nafig ilyen osztály.

Kép egy külön poszt lesz egy csomó. Íme elég. Csak lépésről lépésre velem átjutni az út. ))

A kirándulás Karélia

Tick! nagy munka. Én továbbra is lenyűgözte a fotográfiai munkák. Véleményem, meg kell szervezni egy fotókiállítás az utazások Oroszországban. Azért vagyunk itt, Karélia, amíg elérték, de biztos, hogy javítsa ki a hibát. Köszönöm szépen.

Köszönöm Galyushechka nagyon kedves szavakat. Nem is kétséges, hogy kapsz-Karélia. Ha ez - konzultáljon, amennyire csak lehetséges, hogy ne ismételje meg a hibákat.

Van elegendő számú ház a park mellett. Vannak házak, üdülők, szállodák, kempingek. Csak ez most nem a Buckingham

Ez sajnálatos, hogy még nem eléggé fejlett séta a hágó parku.My teljes útvonalon szervezett vezetővel, ezért minden a legszebb konkrét ponton még uvidet.Ya gondolja, hogy ha azt egy olyan helyen, mint ez az első alkalom a saját, valószínűleg túl nem egészen helyes sorientirovalis.Zato ha most ismét megtörténhet, hogy ott, akkor csak sétálni, élvezze a természetet és kap udovolstvie.My amikor bement Kureliyu, azt is figyelni, hogy a számos sorozat animációs óriásplakát elhelyezése és jöttek haza keresett lehetőségeket - és a rekreációs központ és az úgynevezett Country Park mellett .Minden hogy szép és modern nem olcsó.

Ha taposott körül kis csapatunk, akkor biztosan jött volna a végére. A férjem annyira, meg kell látni mindent.
Természetesen a városnézésre van varázsa. Megelőztem több csoport, homályosan hallotta, amit figyelni az árnyalatok a vezetők, hogy az emberek figyelnek. És van mit hallgatni. sok mindent maga nem figyelt.
De volt egy másik formátumban. Feltételezzük, hogy a kirándulás intelligencia. ))) A következő alkalommal, amikor látni mindent pontosan.

A Karélia, minden drága - ajándéktárgyak, kirándulások, élelmiszer, menedék. Még ostoba ház nem olcsó, mit mondhatunk a szép és modern. Mi a teendő, sajátosságait. Talán sehol máshol találkoztunk.

A kirándulás Karélia

Mi voltunk a szállodában a templomban, aranyos, vidéki stílusban, sok finn és hostess olyan vicces lopochet velük finn

És hogyan találja meg a szálloda? Mennyibe kerül? Pontosan hol? A Ruskeala?

És akkor még nem kapcsolta be a hajóútra, a sor nagyon nagy volt, és mivel voltunk szervezett túra, időben korlátozott. Az egyik tudott természetesen dostoyat a sorban, és menni, de akkor mi hiányzott a túra is.
Marble Canyon, természetesen lenyűgözte a szépsége.
Az olasz kőfejtő és a tény, hogy mi nem hajt. Valamilyen oknál fogva, a vezető azt mondta, hogy még mindig nincs tárlatvezetésekkel, és felajánlotta, hogy jöjjön vissza a következő évben. Furcsa, de kiderült, hogy az emberek ott. Igen, meg kell pontosan Ruskeala parkolni magad, hogy menne mindenhol, mindent látni, és menj.

Azt is gondolom, hogy az olasz csoport a kőbánya és a szünet nem hajt, csoportok csak a kerülete a Marble Canyon és a lépés jobbra, lépés van hátra - bárki már ijesztő lesz. Éppen ezek, és van tapasztalata. By the way, és az egyének nem mindenki tudja ezeket a tárgyakat. Azt hiszem, hogy a szervezett turisták nem vezet a hiba a karrier és időt takaríthat meg. Ha szerepelnek a programban, a túra ára nőne.
Másrészt, Val, ez nagyszerű, hogy meghallgatta a túra. Ez a tökéletes megoldás - először a túra, hogy jöjjön, akkor - függetlenül.