Ahogy mentem a Ural Afon, kiadványok, ortodox Zakamye

Valaha megy ez a szent Isten séta? Nem egy nap, nem kettő, hanem hét napon át. Ha nem megy, akkor megjelenik egy csodálatos lehetőséget, hogy séta hét napig és újra hét napig kínálnak neki imáikat és petíciót. És Apa Seraphim róla hallani.

7 órakor, Szent Liturgia kezdődik. Miután a liturgia énekeltek egy ima és tettel krestohodstva minden áldott Metropolitan Methodios Perm és Szolikamszk. Mi bérlés hátizsák az autóban, miközben maga a legszükségesebb dolgokat. 9 órakor a menet elhagyja a kereszt Mitrofanievskogo templom felé Bakharevsky kolostorban. Mint amilyennek lennie kellene a menetben - megelőzve készítsen egy zseblámpa, transzparensek, majd - egy ikon az Ibériai Isten Anyja, mert - a szelence relikviáit 12 szentek, a nagy szentek, beleértve a nevét, három szent: Basil Nagy Gergely teológus és Aranyszájú Szent János; miután azok csodálatos ikont Szent Miklós jeleneteket életét, és csodáit a végén - egy ikon a St .. Szeráfjai Sarov. Zarándokok vagyunk a sorban mindenki által szentélyek visznek a fejük fölött. Séta a városban, akkor megáll több helyen, hogy megemlékezzenek a megölt harcosok és mártírok a Krisztusba vetett hitben. Az egyik ilyen hely a sivatagban egy hatalmas fakeresztet - a javasolt terület a vértanúság a Krisztus nevét Hieromartyr Andronik érsek Perm. Eltemették a földbe él. Örök emlékezet neked és a mennyek országa.

Délután érkeztünk Bakharevsky kolostorban, amely 150 éve. Mi köszöntötte a finom ebéd. Körül a kolostort több szent források. Az egyikük - a neve Miasszonyunk Kazan, már zuhant, annak ellenére, hogy a hideg időjárás. Miután az esti istentisztelet és gyónás mi letáboroztak éjszakára: sok táborban, néhányan a templomban, más helyeken a kolostorba. Rengeteg helyet. Az első nap volt, egy kicsit kemény, de eltelt néhány kilométerre. Később rájöttem, hogy miért -, mert én voltam az első napon, nem csak nem volt szó, de még ők sem vallanom az elején. Nem tudtam, hogy ebben a közösségben felvonulás zarándokok minden nap. A második napon a menet, én is elkezdtem vallomás, közösség, és ez lett könnyebb járni.

A reggel a liturgia a kolostorban Bakharevsky minket Úrvacsora, etetni reggeli és mentünk a hosszú útra, amely áthalad a falu. Lobanovo, ahol laktunk, a templom Szent .. blgv. Prince Alexander Nyevszkij. Itt etették ebédet. Este érkeztünk meg n. Dél. a templom a szent Illés próféta. Az apát a templom a archpriest Péter, aki vezetője volt a felvonulás, a jó pásztor, majd juhok megy. Egész úton nagy szeretettel tanított minket, mondta a csengő szavak a prédikáció. Az Úr adta, hogy egy különleges hangulatot az Isten szavát. Meghallgattuk neki, félt, hogy hiányzik egy szó. Gyakran beszélt titokban és mint egy vicc, nem megbántani senkit szó, így fordult a látszólag nagy problémát oly megoldható kicsit, hogy minden elmosolyodott, és rájött, hogy Istenben minden lehetséges, meg kell gyenge, hogy segítsen, és nem kell rohanni, és felhajtás a körmenetben, ne vegye rossz néven, vagy az utazás, vagy a pap, és a legjobb az összes imádkozni mindenkinek. 20.30 - vesperás és éjjel. Töltöttem az éjszakát a kórházban, ami ment javításra.

Ez a nap ünneplik a memória Apostoli nagyherceg Vladimir székesegyház Kijev szentek. 6 órakor kezdődött a liturgia, amelyben már megint kapott közösség. Végén a szolgáltatás ünnepélyesen énekelt „évekig” - apja elmult idő gratulált Vlagyimir, aki ebben felvonulás vált anya minden. Ő segített, és a gyakorlat, és az úrvacsora és egészen utasította a nyájat az Isten szavát. Mellette állandóan sok volt a zarándokok.

Ahogy mentem a Ural Afon, kiadványok, ortodox Zakamye

A reggeli után a menet elment a Mount Grace. Veletek vagyunk, és több kenyeret, mint az volt, hogy menjen esti ebéd nélkül. Amikor megy fel a hegyre az erdőn keresztül, rájöttem: ez egy igazi kosz, amit nem kellett Velikoretskaya felvonulás, mint most, mi volt a hőség, és a por szinte nem volt ott. És itt akkor - a füle. A Mount Grace szolgált litániát meggyilkolt testvére. Egy kis pihenés. Nyugalmi hallom beszélni Velikoretskaya menetet. Egyesek szeretnék menni, és megy, de félnek. Azt hallottam, hogy ez nagyon nehéz: nem táplálkoznak, menj alvás nélkül, mindent elviselni. És így, kezdve Mount Grace végéig a menet, pletykák Velikoretskaya menet elmagyaráztam, és vigasztalták, hogy nincsenek olyan szörnyű, - gyere, nézd meg magad. Az Istennek minden lehetséges. Jó okkal van részt a zarándokok akár 50 ezer ember. Keresztül az imák Szent Nicholas fordul elő sok csodát és gyógyulások.

Mielőtt meredek lejtőn: Mount Grace megmutatta a fehér templom állott távol a hegyen, egyesült ég és a felhők a szinte nem látható. Úgy tűnt, hogy ő volt a mennyben. Meg kellett menni hozzá több mint három nap. Ahogy mentek a Mount Grace tűnt, hogy nyolc menet mögé, eltévedt, és nem találta az utat. Apa Péter megáldotta és elküldte őt, hogy találkozzon az emberek, akik ismerték az utat. Délután 5 órakor megérkeztünk a falu Byrma, énekeltek imákat. Este körülbelül 09:00 megérkeztünk a faluba. N. Palniki építés alatt fatemplom Mihály arkangyal. Vacsora. Éjjel vettünk egy barátságos háziasszony Valentine. Találkozott a zarándokok istoplennoy fürdőház igen pitét.

A liturgia azt beadni közösségben az utcán a három csésze. Vallomás is sor került az utcán. Tiszteletére a 18. évfordulója a felvonulás mindannyian együtt, a pap fényképezte a háttérben egy fatemplom kedvéért rekordot. A reggeli után megyünk tovább. 16 óra elteltével a menet megérkezik der. Polygarets az Urunk színeváltozása templom. Ezt szolgálja, mint egy imát. Rector elmondta, hogy a templom nem volt zárva. Amikor az ellenség Krisztus eljött, hogy elpusztítsa a templomot, a helyi nők gyermekeikkel együtt mentek a kerekek alá, és így megvédte templomban. Nem messze a templom szent tavasz st. Szeráfjai Sarov, melyben minden bizonnyal úgy dönt, hogy úszni, hogy erőt nyerjenek a további utat. Itt is, mi etettük, mi, egy kis pihenés és úszás, menj a templom Nagyboldogasszony be. Troelga. Ott telepedett le az éjszakát. Aludtunk a verandán, fűtött a nap. Isten áldja meg a mester, az Isten szolgája, Jurij. Azt is szeretném megjegyezni, hogy a megszokás és a menet Velikoretsky Folyamatosan ujjas kérésüket swt. Nicholas, utalva rá, mint egy natív apja. I csomag nem talál valamit, meleg kabát elveszett, és arra kérte őt, hogy adjon nekem egy meleg este, mert van egy vékony hálózsák. Mégis elintézte, csodával határos módon. Itt és Troelge először csatlakozott a csoporthoz, amely vezetnének az éjszakát egy befejezetlen ház nélkül ablakok és ajtók. De valahogy (Még mindig nem értem, hogyan), én egy másik zenekarban, és hoztak egy meleg verandán. A N. Palniki Valentina egy speciálisan kialakított hely, hogy hideg volt a zarándokoknak. És az utolsó pillanatban, mielőtt ágyba, meghívást kaptam a meleg szobában, bár én nem kértem. Csodák!

Ahogy mentem a Ural Afon, kiadványok, ortodox Zakamye

Reggel kapott szentáldozás és az erejét a reggeli, elindulunk. BYM, átmennek. WC kefe, megállás St .. Paraskeva. Közel a templomban találkoztunk egy kecske, nyilvánvalóan élvezi a jelenléte olyan sok ember. Still - mert sok kezelje, képeket vele. Egy szóval kecske most - a nap hőse, és volt az öröm - „szabadság has”. Ó, én nem irigylem ezt kecske, mint most is, az egész évben meg kell várni a következő ünnep. Búcsúzunk egy kecske, megyünk tovább. Lábak már fájt, és dörzsölni hólyagok, de mennünk kell. Végül elérkeztünk be. BYM. Miután vesperás és vacsora telepedett le az éjszaka a klubban, amely a közelében található a tó, a folyó BYM. Hurrá! Meg lehet úszni, és még úszni, meg lehet mosni. Itt van a boldogság, akkor az első boldogság - ez a közösség, és a második - egy lehetőség arra, hogy egy dip egy hosszú út után. Az egész út, én háromszor ő garbó, átmossa sós izzadás az éjszaka folyamán, persze, nem volt ideje kiszáradni, mert éjjel a hőmérséklet kevesebb, mint 10 fok. Reggel tettem nedves garbó volt szárítás azt önmagát. Ebben a menetet, akkor a dolgokat egy kicsit, mint viszik őket autóval, de azt kell Velikoretsky a menet maradt szokás, hogy ne vegyen semmit extra, és akkor át kell húzni magam. És akkor, amikor a minimális dolgot, annál kevesebb gond.

Éjjel volt egy szörnyű vihar bőséges eső, mint egy fal, és erős szél fújt, hogy szinte a sátorban. A templomban minden imádkozott a Szűzanya, Szent Nicholas a csodatevő, St .. Szeráfjai Sarov. Hála Istennek, az éjszaka telt el anélkül, hogy hibákat! Ez az, amit gondoltam, amíg a reggel nem tanultak a csodálatos hír ...

Miután a liturgia és a közösség apja Peter bejelentettük a legcsodálatosabb hír: a hierarchia élén Lord Metód ruházni, és úgy döntött: a zarándokok a menet most három irányban utat. Aki nagyon fáradt, és nem tud tovább menni, hadd menjen jobbra, lehetséges, hogy haza; menj balra a nők, gyermekek és azok, akik nem tudják, hogy közvetlenül a hegyre, mert a vihar után, hogy menjen fel a hegyre, nagyon nehéz: a sárban, csúszós, és esetleg a szélfogó; és közvetlenül a hegy csak az erős férfiak bannerek és ikonok. Jövőre, ha minden jól megy, akkor a hegy kerül és a nők, mint a múltban. Ebben az esetben az apa Péter azt mondta, hogy az engedelmesség a magasabb böjt és az ima, és példát adott a múlt, mint egy ember Byme nem vesznek részt, és aztán el kellett folytatni a kezét -, hogy te és engedetlenség. Ez a körmenet van szükség, hogy vegyen mindent, és minden nap, mert nem tudom - eljut a Fehér-hegységben, vagy sem. Azon törte össze egy találkozót a White Mountain.

Ahogy mentem a Ural Afon, kiadványok, ortodox Zakamye

Nálunk, a nők ment Apa Vladimir és vezetett bennünket, hogy a kolostor a White Mountain. Mint kiderült - a férfi közvetlenül elérte a kolostort két óra, és körüljárta az aszfalton több mint 5 órán keresztül megállás Kaliningrádban közel a tó. Mi kezelték, hogy forró tea biztosított, keksz és a cookie-kat. Minden 18 éve az első alkalommal változott az útvonal. Mi egy kicsit sajnálom, hogy nem vettük fel a hegyre, de semmi köze - szükség van, hogy engedelmeskedjenek a pap. De én csodáltam a természet az extra 20 km-re. Perm a Fehér-hegységben az út mentén halad az útvonalakon keresztül a mezőkön és réteken, a hegyek és erdők. Helyek meglepően festői, néha úgy tűnt nekem, hogy mi vagyunk, mintha a mesében - az erdőben, és napsütötte zöldmezős prezelonoe! És mi a rétek! Buja növényzet, a különböző színek, sok a gyógynövények. Milyen ízeket! Szavakkal nem lehet közvetíteni. Egy ponton adtuk át a területen, ahol szántott három traktorok. Szaga svezhevspahannoy földre. Egész úton a menet kísérte a gépkocsiforgalom rendőrség, mentők és kozák járőr.

Templom-hegy távolról is csillogott a kupolák. kissé osche úgy tűnt, és ott leszünk. De ez csak az tűnt. Hegyet mászni a hőt, megtörve az elmúlt néhány méter, ez majdnem egy erőpróba. De segített a teljes testületi Jézus-ima, és ... a lenyűgöző látvány - hatalmas mesés templom - Szent Kereszt székesegyház, amely áll egy hegy tetején egyesülő az ég, lebeg a felhők, és vonzza az utazókat. Itt Ural Afon - az úgynevezett hajlékába az emberek a nagyon szigorú Chartát.

Belogorsky jött Szent Miklós missziós kolostor közelebb az elején az esti szolgáltatás. Fáradt, de mérhetetlenül boldog, hogy mi volt. A hegy tetején, körülnéztem a környéken. Méri a szellem - feltételei erdő, rétek itt-ott, és láthatjuk, messzi ... sírni akartam, mint Péter apostol, amikor látta, a Tábor hegyén, átszellemült Lord: „Uram, jó nekünk itt lenni ...” (Mf.17, 1-13; Mk.9, 2-13; Lk 9, 28-36).

Az este volt egy vallomás, vacsora. Töltöttük az éjszakát a Szent Kereszt székesegyház a padlón. Közel éjfél azt mondták, hogy az erdőben elvesztett tagja a vallásos körmenet - egy tízéves fiú. Minden emelkedett ima és akathist St. Nicholas a csodatevő. Mentők kerestek neki, hamar találtam egy fiú. Minden köszönhetően az Úrnak. A részleteket az ő vesztesége, nem tudunk meg semmit, de az volt az oka az engedetlenség, ami oly gyakran emlékeztetett minket Peter apja.

Nap megállapítása az emlékek Szent szeráfjai Sarov. Ma, az ünnepen fogunk menni a remeteség. At 06:00 A menet megy St. Seraphim Alexis kolostor, amely öt kilométerre található a kolostor. A neve a kolostor nevezték Tiszteletreméltó. Szeráfjai Sarov, akiknek ereklyéi nyíltak pontosan napján alapja a kolostor, és tiszteletére a védőszentje a trónörökös, Alekszej. Hermitage épült buzgóság van egy másik hieromonk Seraphim, egy barlang, amely a sejt, 1914-ben meglátogatta a főhercegnő Elizabeth Feodorovna és volt egy hosszú beszélgetés vele. Csak ez az Apa Seraphim volt ugotovleno Lord a testtel együtt a Martyr Elizabeth a Szentföldre. Nők a kolostorban tette csak három alkalommal egy évben.

Ahogy mentem a Ural Afon, kiadványok, ortodox Zakamye

Sűrű köd gördülő egy finom szemerkélő eső, sötétedésig. Menj át az erdő eső után - sár. Road - Sticky, prelipuchaya és csúszós agyag, akkor emelkedik, akkor a süllyedés, keréknyomvályú töltve vízzel. Én már szellemileg elválasztani a cipő, mert minden lépést kellett kényszeríteni, hogy elhagyja a talajt. Nem volt olyan gumi csizma vagy cipők. Ez ment egészen a könnyű papucs és márkás sportcipők, a traktor talpa a megcsúszás elkerülése végett. Ez segített, de sajnálom, hogy nem vette a cipők, mint reggel, és az eső hideg volt. Bújtam és bukott nő, sérült lábát - esetleg eltört. Felajánlotta, hogy elkísér bennünket az orvos.

Külön köszönet a hierarchia a Perm egyházmegye élén Metropolitan Methodios, Apa Vladimir származó Izhovki, szervezők, önkéntesek és mindazoknak, akik etetik, itatni és alkalmas számunkra az éjszakát. Isten adja, ha minden jó egészséget!