Egysávos vasút »

1.3.2. "Többtengelyű vasút". A vasút kereszteződését gátló akadály megnevezése: 1.3.1 - egyirányú, 1.3.2 - két vagy többféle módon.

Az 1.3.1 és az 1.3.2 jeleket közvetlenül a vasúti átjáró előtt telepítik. Engedélyezik, hogy a vezető, aki kereszteződés nélkül megközelíti a kereszteződést, becsülje meg a vasúti átjáró szélességét. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ezek a jelek nem háromszög alakúak.

1.4.1-1.4.6 "A vasúti átjáró megközelítése". További figyelmeztetés a településeken kívüli vasúti átkelés megközelítéséről.

Az 1.4.1 - 1.4.3 jellel az út jobb oldalán, az 1.4.4 - 1.4.6 jelzőtáblákon a bal oldalon van elhelyezve. A jelek sávjai hajlamosak az útra. A vasúti átjáró típusától függően az 1.4.1. És az 1.4.4. Jelzést az 1.1. Vagy az 1.2. Az 1.4.3. És az 1.4.6. Jeleket az 1.1. Vagy 1.2. Az 1.4.2. És az 1.4.5. Jeleket külön jelöli, és az első és a második 1.1. Vagy 1.2.

Így ír 1.4.1 vagy 1.4.4 három ferde csíkokkal tájékoztatja a vezetőt, hogy a vasúti átjáró osta elk 150-300 m az övezetben a hatásuk kerülni kell a kezdetektől halad, mint a vasúti kereszteződések és 100. m előttük az előzés tilos, és teljes egészében nyilvánvalóan nem fog sikerülni. Emlékeztetni kell arra is, hogy közelebb a vasúti átjárótól 50 méterre tilos százszoros (vagyis a mozgás előtt és után).

1.5 "Átjáró villamossal". A 1.5-es jelzés nemcsak a sebesség csökkentésének kívánatosságát jelzi, hanem azt is, hogy a villamossal át kell menni a villamossal a kereszteződésen kívüli villamossal. Azonban a villamosok nem minden esetben előnyösek. Például egy villamos elhagyja a raktár elhagyását, és egyes esetekben a kereszteződéseknél is. A villamos vonal mozgatásakor ügyeljen arra, hogy ne menjen a sínekre közvetlenül az autó vezetése után a legközelebbi villamossal szemben, győződjön meg arról, hogy nincs közeledő villamos.

Egyenlő utak megkerülése. "

Ebben az esetben a vezetőknek figyelembe kell venniük, hogy a metsző utak egyenlőek lennének, még akkor is, ha a kemény burkolatnak csak egyike van. Van hely az ilyen jelöléseket elhelyezni podez sorok egyenlő csomópontok amikor látástávolság kevesebb, mint 150 m, és azokon a területeken -. Kevesebb, mint 50 m is ezek a jelölések van állítva az útkereszteződéseknél, amelyen a sorozat az utazási beállítása értékű elsőbbségi jelek, bármilyen bármilyen okból törlésre kerül.

1.7 „A kereszteződés körforgalmú” .A jel általában használt külső települések és a városok meg csak olyan esetekben, ahol a látótávolság kisebb, mint 50 m kereszteződés, és ha ez nem mesterséges világítás.

1.8. "Közlekedési lámpa szabályozás". Kereszteződés, gyalogos átkelőhely vagy az út egy része, forgalom, amelyen közlekedési lámpa szabályozza.

Ezeket a jelzéseket a fényszűrő csökkentett láthatósága esetén (kevesebb, mint 100 m-re) állapítják meg, így a tiltó jel nem válik váratlanul a vezető számára.

1.9 "Állítható híd". Állítható híd vagy komp.

1.10 "Indulás a töltéshez". Indulás a partra vagy a partra. Ez a jel arra szolgál, hogy megakadályozza a rajta ábrázolt helyzetet. Az 1.10 jelet az útszakaszon vagy a víztest partjára néző út minden szakaszára telepítik, tekintet nélkül az útkerítés partján található jelenlétre.

1.11.1, 1.11.2 "Veszélyes fordulat". Kisméretű sugárzású vagy korlátozott látótávolságú út kerekítése: 1.11.1 - jobbra, 1.11.2 - balra.

1.12.1, 1.12.2 "Veszélyes fordulatok". Útszakasz veszélyes sarkokkal:

1.12.1 - az első fordulattal jobbra, 1.12.2 - az első fordulattal balra.

Egysávos vasút »

Az 1.13-as és 1.14-es jelzések arra figyelmeztetnek, hogy a járművezetők közelednek az útszakaszhoz, amely meredekségre veszélyes. Nem szabad megfeledkezni arról: ha a baloldaltól jobbra húzódó domb felemelkedik, akkor meredeken emelkedik az első, és ha balról jobbra leereszkedik - meredek leszármazás.

A süllyedés alacsony sebességgel mozog, a tengelykapcsoló és a sebességváltó kikapcsolása nélkül.

Mielőtt egy meredek emelkedéshez először be kell kapcsolni a kívánt felszerelést, hogy legyőzze a teljes emelkedést anélkül, hogy összebeszélné és eltolná volna, mert ez az autót megállíthatja.

Az 1.13 és 1.14 szimbólumok megjelölés nélkül felszerelhetők 8.1.1 "A tárgy távolsága" közvetlenül a leereszkedés vagy emelkedés megkezdése előtt, ha a lejtők és az emelkedők egymást követik.

1.15 "Slippery Road". Az út egy része, amelynél az úttest fokozódott. Ha az útjelző 1,15, célszerű csökkenteni a sebességet, hogy biztonságosan vezesse a csúszós területet, elkerülve a hirtelen fékezést és jelentős kormánykerék fordulatokat. A jelzés kiegészíthető a 8.16 "Nedves bevonattal" jelzéssel, ami azt jelenti, hogy az út e szakaszának bevonata az eső alatt csúszós lesz.

1.16 "Egyenetlen út". Az út egy része, amely szabálytalanságokkal rendelkezik az úton (hullámosság, lyukak, nem hideg híd hidakkal és hasonlókkal). Az út hasonló szakaszain a vezetőnek ajánlott csökkenteni a sebességet, és szorosabbra kell tennie a kormánykereket.

1.17 "Mesterséges érdesség". Útszakasz mesterséges egyenetlenséggel
(egyenlőtlenség) a kényszerített sebességcsökkenés érdekében.

1.18 "Kavicskitöltés". Az út egy része, ahol kavics, zúzott kő és hasonlók szabadulhatnak fel a járművek kerekei alatt.

A fő veszély ebben a helyzetben a jármű halad előre. Ezért, ha utána vezet, ajánlott csökkenteni a sebességet és növelni a távolságot. Ha ugyanazon az úton a jármű elmozdul feléje, akkor az utazás során a sebesség csökkentése mellett meg kell növelni az oldalsávot amennyire csak lehetséges.

1.19 "Veszélyes út mentén". Az út egy része, ahol az útmenti kongresszus veszélyes (de nem tiltott).

1.20.1 - 1.20.3. "Az út szűkítése". Mindkét oldalon a szűkület 1.20.1. jobbra - 1.20.2, a bal oldalon -1.20.3. A jelek figyelmeztessék a járművezetőket olyan helyekről, amelyek miatt az út szűkülése nehézségekbe ütközik a pálya vagy a forgalom áthaladásával. Sze-mi. Ilyen helyeken a járművezetőknek csökkentett oldalsó időközökkel kell elmozdulniuk, ezért ajánlott csökkenteni a sebességet. A bejövő forgalom miatt az útnak az autóvezetőnek kell áthúzódnia a sávon, ahol akadály volt. A közelgő forgalom sorrendjének megváltoztatását előzheti meg a 2.6. 2.7

1.21 "Kétirányú forgalom". A közúti szakasz (út) szakaszának kezdete a közelgő forgalommal. Ez a jel olyan helyeken található, ahol az egyirányú út kétirányú úttá alakul, két úttest egybeolvad. Ezt a jelet gyakran használják az útjavító helyeken, hogy megszervezzék a kétirányú forgalmat, ahol eddig. A Wed-va csak egy irányban mozog.

1.22 "Gyalogos kereszteződés". Az 5.19.1., 5.19.2. És az (vagy) jelzésekkel ellátott gyalogos átkelőhely 1.14.1. És 1.14.2. Ez a jelzés nem a gyalogos átkelést jelzi, hanem a közeledésre figyelmeztet. A gyalogos átkelés maga a községben 50-100 m, a falu mellett 150-300 m.

1.23 Gyermekek. A gyermekintézmény (iskolai, egészségügyi tábor, stb.) Közelében lévő útszakasz egy olyan úton, amelyen a gyermekek megjelennek.

Az 1.23 jelzés figyelmezteti a járművezetőket arról, hogy szükség van az ilyen helyeken történő figyelemfelhívásra, és rendkívül óvatosan kezelje a járművet.

1.24 "Kerékpárút kereszteződése". Miután látta a jelet, a sofőrnek meg kell értenie, hogy az út, amelyen halad előre, keresztezi a kerékpárútvonalat. És annak ellenére, hogy a sofőr előnye továbbra is a sofőrnél van, növelnie kell a figyelmét.

1.25 "Útépítés". Sign elé helyszíneken minden típusú munkák az úttesten, az út mentén vagy a medián az út, valamint a lelátókon, g-re, ha a gyalogosok kénytelenek ugyanakkor, hogy adja meg az úton. Megjegyzés: a jele 1,25 lehet telepíteni nem csak előre a bejáratoknál a helyszínen az útépítés, hanem a játékos távú támogatást (jelek nélkül 8.1.1), a parttól 10-15 m a munkaterületen.

1.26 "Peregrine" A jelet a farmok, gazdaságok stb.

1.27 Vadon élő állatok. A jelet az útszakaszok előtt állítják be, a tartalékok területére, a vadászgazdaságokra, az erdőterületekre, stb. A 8.2.1. "A cselekvési terület" jelet használják, amely jelzi az út veszélyes szakaszának hosszát.

Az érvényességi területe az ilyen megjelölés vigyázz :. Ütközés nagytestű állatok - szarvasok, jávorszarvasok, vaddisznó, stb - vezethet nem kevésbé súlyos következményekkel jár, mint egy ütközés egy autó!

1.28 "A kő bukása". Az út egy része, ahol földcsuszamlások, földcsuszamlások, leeső sziklák lehetségesek.

1.27 "Oldalsó szél". A jelzés az útszakaszok előtt áll, a hegyi átjárókon, a magas töltéseken, a hidakon, a felüljárókon, a kanyonok mentén stb. amelyen erős szélsõ szél alakulhat ki.

Ezt a jelet úgy állítjuk be, hogy az elmozdulás mp. Wed-va a szél hatása alatt nem volt váratlan a vezetők számára. A legveszélyesebb az első szélhőmérséklet, ami leginkább a terep zárt területéről nyitott autóra hat.

1.30 "Alacsony repülő repülőgép". Ez a jel általában a közeli repülőtereken közlekedő utakon történik. Ilyen helyeken a sofőrnek nyugodtan reagálnia kell egy légi jármű vagy helikopter hirtelen felkavart erős zajára, amely felszáll vagy leszáll.

1.31 Az alagút. Olyan alagút, amelyben nincs mesterséges megvilágítás vagy egy alagút, amelynek bejárati portáljának láthatósága korlátozott.

Ha az alagút bejáratánál az ellenkező vége nem látható, a "1.31" jelzést az 1.31 jelzés alá kell helyezni, amely "tájékoztatja a járművezetőt az alagút hosszáról". Ahhoz, hogy bejusson az alagútba és mozogjon benne, a vezetőnek előzetesen fel kell készülnie arra, hogy az autóra tegye be a tompított fényszórókat vagy a nagygerendákat.

1.32 "A roncs". Az a szakasz, amelyen a zsúfoltság alakult.

1.33 "Egyéb veszélyek". Az út azon része, amelyen vannak
Más figyelmeztető táblákban nem szereplő veszélyek.

1.34.1, 1.34.2 Forgásirány. Mozgás iránya egy kis sugárút kerekítésével, csökkent láthatósággal. Meg kell javítani az útszakasz kitérésének irányát.

1.34.3 A körforgás iránya. A mozgás iránya a T-csomóponton vagy az utak elágazásánál. A javított meredek szakasz szakaszának iránya. Ez a jel szemben helyezkedik el részeket, hogy nem kell tovább, például a kilépés a töltésen, és egy villa az utak és a T alakú kereszteződés, ahol fennáll a veszélye az utazás a előrefelé.

2. PRIORITÁSI JEGYZÉK (7 karakter)

Az elsőbbségi jelek meghatározzák a kereszteződések, a pályák metszéspontjait vagy az út szűk szakaszait.

Az elsőbbségi jelek meghatározzák az utazás sorrendjét (sorrendjét) azokon a helyeken, ahol a különböző irányban elhelyezkedő járművek egyidejű mozgása lehetetlen. A prioritási jelek megoldják a konfliktusokkal összefüggő forgalmi helyzeteket, amelyek egy előnyt jelentenek a mozgásban, és másokat is meg kell engedni.

Az ebbe a csoportba tartozó jelek eltérő alakúak és színűek.

2.1 "A főút". Az út, amelyen a szabályozatlan kereszteződések elsőbbségi jogát biztosítják.

A települések jelölje 2.1 megismételjük minden kereszteződés-com, kivéve az út különböző szinteken. Ha a fő út metszéspontjában irányt változtat, ez kerül jel alatt a tabletta 8.13 2.1 „fő út irányába”, amely jelzi a széles vonal a fő út, és vékony - másodlagos.

A főút vége. "

2.3.1 "Átkelés másodlagos úton".

2.3.2 - 2.3.7 "Második út összekapcsolása". A jobb oldali elrendezés 2.3.2, 2.34, 2.3.6, a bal oldalon - 2.3.3.2.3.5, 2.3.7.

Ez a három karakter egy háromszög alakú figyelmeztető jelzéssel rendelkezik, de ezek az elsőbbségi jelek. A településeken kívül helyezkednek el az egyenlőtlen utak metszéspontja előtt, és a kereszteződésük 100-150 méteres szakaszát határozzák meg. E jelek széles vonala jelképezi a főutat, a vékony vonal másodlagos. Ha a kereszteződéstől való távolság más, akkor a 8.1.1 "Távolság a tárgyhoz" jelet a jel alatt helyezik el. Ne feledje, hogy a háromszög figyelmeztető jelek így vannak.

2.4 "Adjunk utat". A vezetőnek át kell adnia a keresztezett úton közlekedő járműveket, és ha van egy 8.13 "A főút iránya" jelzőtábla - a főút mentén. A 2.4 jellel szemlélve a vezetőnek az "Adjunk" kifejezés utasításainak megfelelően járjon el (ne zavarjon), és a helyzettől függően lassuljon vagy leálljon. Ez a jel a kereszteződés előtt áll. Azonban a településeken kívül ugyanazt a jellel megelőzheti, mint a 8.1.1 "Távolság a tárgyhoz" jelzéssel.

2.5 "Mozgás leállítás nélkül tilos". Mozgás tilos
anélkül, hogy megállnának a stop vonal előtt, és ha nem létezik - az átkelő út széléig. A vezetőnek le kell állnia, és utat kell hagynia az áthaladó út mentén közlekedő járműveknél, és ha van egy jel a 8.13-as főúton.

A 2.5 jelet a vasúti átjáró vagy karanténállomás előtt lehet felszerelni. Ezekben az esetekben a vezetőnek meg kell állnia a stop vonal előtt, és ennek hiányában - közvetlenül a jel előtt.

Ez az útjelzés minden más jel között kiemelkedik, mivel egyedülálló oktaéder formájában. Különleges formája miatt egyértelműen megkülönböztethető.

Ha bejelentkezik 2,4 „Adj módon” nem jelzi a vezetőnek, mint a beton, de viselkednek teljesítése érdekében a követelményeknek, a jel 2.5 „stoptábla” nem hagy lehetőséget - először meg kell OC-thánok, majd meghatározza a lehetőséget az utazás.

2.6 "A közeledő forgalom előnyei". Tilos bejutni az út keskeny szakaszába, ha ez akadályozhatja a bejövő forgalmat. A vezetőnek átadnia kell a közelgő járműveket, amelyek egy szűk helyszínen vagy a bejárattal szemben helyezkednek el.

Ezen a jelen a vezetők a nyilak irányába mozognak. A 2.6 jelen a mozgás iránya szimbolizálja a piros nyilat, ezért átadja a közeledő járművet.

2.7 "Előny a közelgő forgalom felett". Az út keskeny szakasza vezetés közben, amelyen a járművezető előnyhöz jut a közelgő járművekhez képest.

Ezen a jelen a nyilak jelképezik a közelgő közlekedési útvonal irányait is. Ebben a helyzetben a mozgás irányát a fehér nyíl jelzi, amely biztosítja az elsőbbségi mozgás jogát. A piros nyíl azt jelzi, hogy a vezető köteles átadni.

Ha a 2.6 jelet az út keskeny szakaszának egyik oldalára szerelik fel, akkor a korlátozás másik oldalán a 2.7 jelet rögzíteni kell.

3. TILTOTT JELEK (33 karakter)

A megjelölések tiltása bizonyos közlekedési korlátozások bevezetését vagy megszüntetését jelenti.