Kraft kiállítás angliai, ír setters contario ode

Természetesen az első szakaszban információkat gyűjtöttek a szükséges dokumentumokról, valamint arról, hogyan lehet jobb a kutyával. Mivel nagy utazók vagyunk, magunkra akartunk menni az Egyesült Királyságba. Ha ilyen távolságot akarunk a kiállításból megtenni, és nem érdekes történelmi helyeket meglátogatni, különös lenne számunkra, ezért azonnal elutasítottuk a "oda-vissza" buszos utazás lehetőségét. Kezdtek megtudni a gépről. Az opció nem volt olyan egyszerű és kényelmes, mint amilyennek tűnhet. A nehézség abból fakad, hogy Oroszországból nem lehet közvetlenül Angliába repülni egy kutyával. Most csak egy lehetőség van a repüléshez. Ön külön repül, a kutya önállóan repül a CARGO-tól, de egyszerre több BUT is felmerül.

Először küldjön egy kutya felügyelet nélkül nem igazán akarja, másrészt a kutya repülési mennyiségű rakomány egyik módja körül 1000 €, akkor is meg kell állapodnia, hogy milyen állatorvos találkozott a kutya a repülőtéren, akkor valahol meg kell várni Érkezésed egy másik járattal, és egy másik alkalommal. A mai napig a legolcsóbb lehetőség egy vissza járat egész Európában, pontosabban például a Moszkva - Düsseldorf, ahol kutyát meg kell fizetni a fix összeg megközelítőleg 250 euró 2 végén. Ezután vonatba kell vonulni, például Amszterdamba, majd komppal, hogy Angliába menjenek, majd ismét vonattal a célállomásra. Jó, ha egy kutya kicsi és kevés dolgod van. És képzeld el egy nagy kutyát, egy pár zacskót és egy másik, hét vagy nyolc darabot egy repülőgéphez. Ráadásul emlékeznünk kell arra, hogy az Európán belüli utazás drága, minden városi vonallal közlekedő vonatút nem lesz nagyon olcsó. Plusz ne felejtsük el, hogy kívánatos előzetesen egyeztetni az interneten keresztül a gépet, a vonat indulása a helyes irányba, hogy tudja, az idő, a komp, stb

Számunkra a legmegfelelőbb lehetőség az volt, hogy autóval utazhassunk. Az előnyök sok mindent mutattak, és elkezdtük gondolkodni az úton. Hagyja 2 héten tette számunkra, hogy barangolni egy kicsit, és tervezi, ugyanazon az úton, Skóciában, amely már régóta vonzott bennünket a szépség, gyönyörű természet, történelmi várakat, a hiányzó zsúfolt. Úgy döntöttünk, hogy Svédországba látogatunk, hogy figyeljünk két érdeklődő fiatal hímünket. Tehát az útvonalat így terjesztettük ki:

Moszkva - Fehéroroszország - Litvánia - Svédország - Dánia - Németország - Hollandia - Anglia.

Kezdjük a sorrendben. A Fehéroroszországon átmenő döntés nem véletlen: kitűnő utak (és élelmiszerek!), Egy meglehetősen szabad út, a vámellenőrzés hiánya Oroszország és Fehérorosz határán. Azt kell mondanom, hogy jobb, hogy menjen át Minszk helyett elkerülő út a Vityebszk-Polotsk, amely bár rövidebb, mint néhány kilométerre, de keskenyebb és egy nagyon jó oldalak időről időre. A Fehéroroszország-Litvánia határán nem volt probléma, gyorsan átmentek a szokásokra, senki sem nézett a kutyára. Csak megkérdezték a kérdést: "Van egy kutya, mi?" Jól van. Továbbá, problémamentesen elértük Litvániában, Klaipedában, ahol kompunk volt Svédországba.

Séta a felső fedélzeten

Leszállás a kompon

Így jutottunk el Amszterdamba, ahonnan a Newcastle-ben (Anglia) is van egy fenntartott komp. Korábban komppal érkeztünk, de nem adtuk meg, hogy külön helyre kell-e elhelyezni a dokumentumokat a kutya külön helyén. A sorban álltunk, több percig megvédtünk, és kiderült, hogy először az autót és a kutyát a másik helyen kell beszerezni, mivel az épület közel volt, és mindannyiunknak ideje volt.

Amikor megérkeztünk, és elment a komp, voltunk megállt (vagy inkább megállt a port az összes nem-helyi), és megkérdezte, hová megyünk, miért, mennyit, hogy mi megy vissza ez a komp. Megtanulva, hogy megkértük a kutyát útlevelekkel. A veszettség elleni vakcina ellenőrzése kellemes utazást kívánott az örökölt udvariassággal és mosollyal. A baloldali mozgalomhoz elég gyorsan használtunk, ráadásul személy szerint még kényelmesebbnek és logikusnak tűnt.

Skóciába megy!

Ráadásul a Skóciában, az egyszerű földönkívüli szépség országában, zöld völgyekben, csodálatos kastélyokban és erődökben feküdtek. De ez külön történet egy külön fotó esszé. Tehát az egyik legfontosabb dolog, amit csak vágni kell az orrban - zsákok jelenléte a kutyahulladékoknak a zsebében. Nadrágok, kabátok, szoknyák és dzsekik. Büntetés a "véletlenül" elfelejtett turdushoz - 60 font, azaz. kb. 80 euró. Az urák áldása szinte mindenütt, és keresni minket minden városban, nekik nincs szükségük. Ami különösebben izgat, speciálisan kijelölt helyek a sétáló kutyák számára a parkolóban. Plate egy nyíllal a megfelelő irányba, és egy rajzolt kutya. Azt is szeretném figyelni, hogy ne hagyja figyelmen kívül a pórust (nagyon ajánlok egy taposóra), olyan helyeken, mint a tankolás. A lábujjak alatt futottunk, és a sétautat szedessé tettük a következő részhez zöldekkel. A vadászkutya nem úgy tűnik, hogy egyetlen szagtól szagol, attól tartok, hogy nem minden kutya képes nyugodtan reagálni az ilyen élőlényekre, közönyösen, és nem rohanni a törekvésbe. Ha szerencséd van, és nincsenek a közelben lévő autók, akkor újra nem tudsz bírságot kiszabni. Általában nem javasolom, hogy ilyen helyeken távozz.

A két hetünk csak észrevétlenül ment végbe, és közeleg a csúcsidő - maga Kraft. Természetesen az izgalom nem volt még a közelgő játékvezetőktől, hanem abból a tényből, hogy a Kraft történelmi szőnyegútjára lépünk. Egy kiállítási komplex megtalálása eléggé egyszerű, sok parkoló van, előre kell kitalálnod, hogy melyik kijáratnál szeretsz vezetni, hogy ne húzd el mindent és a kutyát. Nem jöttünk először első alkalommal, jól kellett járnunk a parkolóból. Rögtön felhívom a figyelmet arra, hogy a kifizetés (8 font, azaz körülbelül 10 euró) kifizetésre kerül. ha egy parkolóból egy másikba szeretne vezetni, közelebb a kívánt kijárathoz - fizessen 8 £ -ot és vezessen másikba. Azt tanácsolnám, hogy fizessek egy parkolást egyszerre a kiállításra való jelentkezéskor, mint mi, akkor minden olcsóbb lesz. Mind a parkolási, mind a katalógus és a további belépők mindegyike 2 fonttal kevesebbet költ. Az étel a pavilonokban nagyon drága, és a legfontosabb az, hogy egyszerűen nem találtunk valami tisztességes dolgot. Néhány szendvics és tea vagy kávé. A rendes emberek többsége velük vett ételt. A pavilonokban WC-k is vannak. Az utcán nem lehet 16 óráig. A kutyáknak padokba kell kerülniük, csak a gyűrű előtt, csak a WC-kutyához menjenek ugyanabban a szobában vagy pomramyat kutyán. Azt sem javasolnám, hogy "gyújtsd" a gyapjú különböző eszközeit (permet, hab, gél, por). Különleges brigádok sétálnak a csarnokokon, amelyek csak kijönnek, és ellenőrizni, hogy tiltott trükköket használtak-e a gyapjúon. Úgy hallottam, hogy a kizárás minden évben különböző fajtákon megy végbe. Nem néztem ki nyilvánosan. Csendesen kezelték a kutyát egy spray-antisztatikával egyenesen a padokon 5 perccel a gyűrű beadása előtt.

Contario Ode Winoconta benche a kiállításon

Két csengetési számod vár rátok a padon, az egyiket a helyén hagyja, a másik pedig a gyűrűre. Ha a kutyája megkapja a bizonyítványt, akkor ezt a bizonyítványt a számod melletti padokon kell elhelyezni, és ne vegye fel a fajta gyűrűjének végéig.

Kezdve a 16 órán át a nap, akkor joga van, hogy menjen ki a kutyát a pavilon, de csak egy speciális jegyet küldött neked egy levelet, valamint a gyűrű száma rendszer gyűrűk, stb Ebben a jegyen szerepel a kutya neve. Minden kutya jön ki a jegyére. Erősen nem tanácsolom, hogy elveszítsd. Mivel később elhagytuk a csarnokot (már az adomány kezdete előtt). akkor a kijáraton a kontroll gyengült, és személyesen az őrök nem ellenőrizték a jegyet. Esténként elhallgattak a csarnokokból, őrülten elfáradtunk és boldogan lemértünk a távoli parkolónkra. Érzelmek túlcsordult, vezetője nem gondolt a kapott információkat a kommunikációs folyamat a kollégákkal - a tenyésztők és tulajdonosok egyszerűen, de a szemében szinkron fogy a hímek és nőstények a gyűrűben. 340 tüzes ír állítólánc messze van egy ilyen kiállítás határértékeitől. Csodálatos látvány! Hosszú ideig nem hittük el, hogy megcsináltuk ... hogy az Egyesült Királyságban autóztunk, és a világ egyik legfontosabb kiállításán, a legendás Kraft-n álltunk ki!

Az út haza nagyon gyorsnak tűnt. Angliából komppal át a La Manche-csatorna a Dunkerque (Franciaország) - a komp egy kicsit olcsóbb, mint betölteni az autót, és vonattal (igen, meghajtó csak nem lehet az alagút!) És a Eurotunnel, a gép Németországban, ahol Kiel volt a komp Klaipeda. Litvániából ismét Fehéroroszországba szálltunk az őshonos, hóborított és piszkos Moszkva felé. A határok egymás után repültek. Nincs probléma, késés, nincs átfedés. A legtávolabbi és az egyik legegyszerűbb utazás!

És most néhány részlet a dokumentumok elkészítéséhez az utazás!

Schengeni vízum beszerzése - a dokumentumok listája azon országtól függ, amelyre vízumot fogsz kapni, Finnországért mindig kapunk:

• természetesen az érvényes útlevelet (legalább 6 hónappal a tervezett utazás befejezésének időpontját követően érvényes)
  • egy színes fotó 3,5X4,5 - szürke vagy kék háttér, a fő dolog nem annyira öreg, tk. Egy alkalommal a lett nagykövetség elutasította a vízum kiadását egy 6 hónapnál régebbi fényképhez
  • a kérdőív kitöltötte a finnországi vízumközpont honlapján
  • biztosítás
  • egy dokumentum, amely indokolttá teszi a kirándulási célt - általában egy finn szálloda által készített foglalási visszaigazolás kinyomtatott, amelyet például a booking.com

Vettünk egy multivisa-tk-t. Kétszer kellett menni Schengen területére, és vissza kellett térnünk.

Vízum beszerzése az Egyesült Királyságba.

Mivel ez az ország nem tartozik Schengenhez, Angliában külön vízumra van szükség, amely például 6 hónapra vagy 1 évre kiadható (mindig egy multivisa).

Az Egyesült Királyságban a vízumhoz szükséges dokumentumok listája némileg nagyobb:

• Érvényes útlevél
  • Szintén kívánatos egy régi (törölt) útlevéllel ellátni, amelyben vízum van.
  • A fotók nem szükségesek, mert A vízumközpontban lesz fényképezett és az ujjlenyomatokat leveszik.
  • A kérdőív kitöltötte a vízumkérelem központja (természetesen angol nyelven)
  • Hivatkozás levélpapíron végzett munkáról + szponzori levél (ha szükséges)
  • Pénzügyi garanciák - bankszámláról kivonat, amelyet a bank pecsétje tanúsít.

Az Angliába irányuló vízumra vonatkozó összes dokumentumot le kell fordítani angolra. A fordítást önállóan lehet elvégezni, a legfontosabb, hogy a dokumentumot a dokumentum lényege határozza meg, és csak abban az esetben, ha a tolmács kapcsolatai vannak.

Valójában semmi borzasztó és problémás a vízum megszerzésében. Ez nem nehéz, mint a vízum megszerzése, például Finnországban. A fő különbség a magas ár.

Feliratkoztunk a dokumentumok interneten történő kézbesítésére, a kijelölt időpontban érkezett, átadta a dokumentumokat, mindent kifizetett a következő ablakban, és leült, hogy megvárja a biometria átadását. Körülbelül 15 percet vett igénybe, kevesebb mint egy hetet vettünk vízumhoz. Olyan gyorsan és problémamentesen.

Az utazáshoz szükséges kutyák listája:

- állat-egészségügyi euroútlevél

Itt külön akarok állni. Anglia nem illik egy közönséges nemzetközi útlevél, vásárolt egy kisállat boltban vagy a klub, próbálja meg előre gondoskodjon az euró útlevél külföldön a kutya vagy neked kell felhalmozni időben, hogy jöjjön a mi nemzetközi útlevél Európába, és valahol, hogy cserélje ki az Europass. Ez a szolgáltatás 20 euróba kerül a klinikánál. Az útvonalon ilyen útleveleket lehet tenni Litvániában, Németországban, Franciaországban.

Az útlevélben friss veszettség elleni védőoltás kell, hogy legyen. legalább egy hónappal az utazás előtt, és legfeljebb egy évig.

A veszettség elleni vizsgálatot még nem törölték Oroszország számára. A dokumentumok elkészítése, akkor is emlékezni, hogy a szabályokat a kutya chipiruetsya először, majd ő veszi a vizsgálat az antitest, amelyet azután megerősítette egy bejegyzést az állatorvosi útlevél és egy további dokumentumot.

Miután kutyája meghozta a tesztet, és belépett az útlevelébe, nagyon óvatosan kell követnie, hogy a veszettség elleni oltás rekordját ne szakítsa meg egyetlen nap. Ie az utolsó és az új vakcinák között nem lehet több mint egy év, de jobb, ha az útlevél 10-11 hónap közötti intervallum lesz az oltások között. Ha legalább egy "őrület" megszakad, akkor a tesztet érvénytelennek kell tekinteni, és vissza kell adnia.

A vakcinák többi része kevés Európát és Angliát érintő aggodalomra ad okot, de további kérdések elkerülése érdekében jobb, ha egy teljes kit az útlevélben van.

- az Oroszországi Fehéroroszország határa közötti 1. számú nyomtatvány állat-egészségügyi bizonyítványa (bár személyesen nincs sok időnk a bejáratnál ellenőrizni)

- Csak abban az esetben, ha egy kutyának nemzetközi állatorvosi bizonyítványt is kiállítottunk, amit senki nem kért tőlünk. Moszkvában ezt a tanúsítványt például a Lilac Boulevard klinikáján lehet beszerezni.

- A kutyakiképzés igazolása / tanúsítványa nem fogadható el. Senkit sem érdekel.

Valójában az egyetlen olyan dokumentum, amely mindenkinek érdekes - egy megfelelően kibocsátott euroútlevél!

Remélem, hogy a Kraft-be való utazása ugyanolyan kellemes, világos és emlékezetes lesz! Sok szerencsét!