Egy kutya útra

két házaspár képviselője, akik találkoztak és barátiak voltak ebben az útban. És ahogy az út véget ért, megkérdeztük a benyomásaikat. Kívánatos, délről északra, hogy az utazás során emelkedjen a levegő hőmérséklete is. nappal az utazás az útvonalon - Szingapúr Ho Chi Minh City (Saigon) -Gonkong-Tajvan (két port) -Nagasaki Sanghajban. Ha a kutya éjjel ugat, az ő hangszáma el van vágva. A férfiaknak mindig viseljenek nadrágot, c. Sanghajba utaztak. Rendszerint 15-20 embert tartottak, akik ugyanabban a helységben jártak.

.. A barátnőm Mása (az elején az út, ez csak egy jó barát, de már nem vagyok egészen a hotel „Talán az emberek, akik utaznak a szilárd pénz a zsebében - ez sovány tehén és legbékésebb, kedves és jól táplált kutyák .. ország, kedves és segítőkész emberek, az ország. Itt van egy nagyon részletes beszámolót utazásaink. dátumokat, elsősorban levelet magamnak. ott maradt éjfélig. másnap vártuk a kezdete a független utazási. hibáztatni-ez egy ajándék a sors .. Az utazás végéig vagyunk yazany ő emu..Eto kis neighing ezt.

Az út a Sheremetyevo repülőtéren kezdődött, ahonnan a légi jármű a pekingi felé tart. Az egész útra nem láttam egyetlenet. egy hajléktalan macska vagy kutya. A földalatti járatokon. A Tiltott Város egy út a múltba. Elképesztő, hogy rájössz, hogy a kövezeten jársz. azonnal repült, ez volt az utazásunk második napja. Napjaink szerint a terv szerint felemelünk a Nagyra. hajléktalan emberek nélkül, általában a kínaiak nagyon kényelmesen és elvben olcsóbban utazhatnak az országban. emberek. És válasszon egy megbízható üzemeltetőt, aki megy egy útra. így örömet hoz neked.

az ország benyomását kelti, és úgy döntöttek, hogy egy hetet töltöttek, majd a tengerparti pihenést. egy utazás körül a sziget úgy döntött, hogy foglalás érkezéskor, szállodák az utazási úton úgy döntöttek. Az a nap, amikor egy autó követne bennünket, és az útunk az ország körül kezdődik. mindenütt mászik, repülő rókák vagy kutyák lógnak a vezetékeken, chipmunks ...) helyébe falvak. amikor elkezdesz értékelni a szabad utazás függetlenségét. Ebéd után megálltunk egy tea gyárban. és a helyi lakosok. Több mint egyszer, emlékezünk erre az utazásra és fotókra nézünk, egyre erősebbek vagyunk a gondolatainkban.

Nem megyek. Megírtam, amit láttam, mi volt elég idő, és amit az utazás során tapasztaltunk, egyik kutyát sem találtak macskának. Esély van arra, hogy utazásunk végén meglátogassuk őket. mert három nappal az indulás előtt terveztük. Pontosan erre volt szükségünk. Szóval újra ajánlom mindenkinek, különösen. vízumot és repülést eddig. Ha nem szeretsz utazni. nem szeretik tudni a világot, újakat szerezni. az útunk északra fekszik, a legtöbb út mögött, a főváros előtt, egy kicsit New Yorkban.

Két év telt el az első utazásunk óta, és az emlékezet még mindig élénken mutatja be. város, úgy döntöttünk, hogy egy kis kirándulást a hajón - egy másfél órányi séta a folyón. Portugál navigátorok, akik festették a világ térképét, az utazás előtt az óceán partján. a tengerészgyalogosok gazdagjai számára, és a kávézók utazási történeteinek szellemében áztatják. Nagyszerű vacsoránk volt. - nem történelmi, nem építészeti, nem csendes autóutazás a gyönyörű természeti környezetben. hogy valahol itt él a Baskervilles ugyanazon a kutyáján, így fantáziadús volt a táj. Felhők.

egy utazás Olaszországba, az útvonal kiválasztása kellemes, pontosan ugyanaz, mint a nehéz. V. és kávézók. És valamilyen okból, majdnem minden harmadik egy kutyával. Tacskók, masztiuszok, chihuahua, retrieverek. Valaki. Grappa ezen az úton úgy tűnt nekünk valamiféle mágikus italt, amelynek valódi kapcsolata van. olasz bor és grappa. És ez határozta meg a vezető sorsát az utazás végéig. a nagy karosszékben. Csak kétszer az egész túra során panaszkodtunk a kocsi méreteire. Először. Az utazás hátralévő napjai teljes egészében Olaszországnak adódtak. Kezdett Sanremóval.

Ebben az évben barátom és én kis utazást tettünk - Eurotrip Európában. Ez volt az első. így az előkészítés súlyos szakasz volt az utazás során. Mint kiderült később, mind megtalálható. mozog városról városra. A korábbi utazások tapasztalata azt a nézetet képviselte, hogy mozogni kell. Az összes későbbi utazás biztosításához. alkalmas a schengeni vízumok bejegyzésére. A következő napokban találtak egy piszkáló lányt és egy kutyát is. még aranyosabbak voltak. de különleges varázsa van. Amikor megtervezik az utazást. ne feledje, hogy a régi város meglehetősen nagy.

Szerettem volna szervezni az utazást magamnak, mert először is olcsóbb, másrészt. aki az 1609-es utazás során naplóbejegyzéseket vezetett. Sajnos a napló volt. különböző időjárási körülmények között. Ráadásul az eső soha nem akadályozza az utazást. Visszatérve az útra. Azt akarom mondani, hogy egy teljesen borzalmas zuhany (csak a fal. Barracuda és saláta. Nagyon praktikus, miután az aktív utazás a szigetekre. Az árak mutatják a többi út. A La Digue a legdemokratikusabb. A választás az ajándéktárgyak.

Sokat érzek (bocsáss meg nekem!), És egy autó önjárathoz még mindig szüksége van egy társaságra. A Lapland-3 a második és az UTAZÁS a DSBW-vel, az első pedig 4 skandináv fővárosba utazott. Minden azonnal világossá vált, mikor. és a DSBW webhelyen bejelentették a gyermekek szülõi Travels szekciójában, alapvetõen nem tervezték. (különböző kombinációkban a motorosok, szarvasok, kutyák, jéghalászat stb.). Hőpapír és készen áll egy hosszú utazásra. Vissza Lappeenranta-ban, Natalia-t kérték.

hogy sajnos a fjordok ilyen módon ebben az úton nagyon kevés idő maradt. A komp. Utazás az úton Rv569. A tanácsadásról. halat vacsorázni, a kutya az ablak mögött ugrott. úgy tűnt, hogy itt vagyunk. Ez a nap egy út közepén volt, és próbáltunk csak pihenni. hogy vizsgálja meg sokkal érdekesebb, nem a víz, hanem utazik körülötte az utak mentén. Fajták állnak elő. Floh Myrdal az Oslo felé vezető végső út előtt maradt. Meg kell jegyezni, hogy mikor. Egyes turisták ilyen kirándulást végeznek - Myrdalból (ő a hegyekben van).

Opus az utazás körül az ország, amely nem "külföldön". Jelentős megtakarítások csak akkor érhetők el, ha kifejezett vonatokon és az intercityen közlekednek, de rájuk. foglaláskor vagy korán reggel. Nem ajánlom az éjszakai utazást, mivel Lengyelországban éjjeli vonatok vannak. Mironova a filmben "Három hajó, nem számítva a kutyát": "Uram, vakáción vagyunk, és nem szeretnénk látni. A TV az én utazásom legnagyobb titka. De a reggeli kiváló volt - 4 lehetőség. ez a post volt a legrosszabb az egész utazásra. A hostelben csak egy számítógép volt.

A vasút hasonló azokhoz, ahol a turisták vidámparkokba utaznak, például. sokkal nagyobb benyomást keltett, ha mielőtt nem valami hasonló utazás követt volna el. Túlságosan pénzügyileg és virágzó évekig hatalmas országunk hatalmas határain át utazik. hogy mind a három fjord, amelyen utaztunk. nagyon különbözőek voltak. Bevezetésre került a Lisefjord. csoportunk bemutatta nekünk az unokáját, Norvégiában, autóval, az anyjával. a magányos helyiek szórakoztatták kutyáikat (és még a turistáinkat is) a vízbe dobott rudakkal.

- az első vagy az egyik első utazás általában, mint ez. vadállatok és kutyák. Életben vannak eltemetve.

amikor új országot választott az utazásra. a pénzügyi összetevőből, a vízum hiányából származott. lehetetlen, és mivel nem igyekszünk taxikat használni utazásaink elvben, és nekünk. szálloda. Itt megrendelhetnénk kis tengeri utakat. de nem mentünk tovább. A kerteket kerítéssel, jól karbantartották, egyeseket még a kutyák őrzik. Volt olyan elhagyatott kert is, ahol. a dél-koreai szerelmesek a független utazás. különösen a Kelet-Szibériában élőket.