A barlang Guru Rinpocse - Tibeti -ha (történetek utazók) - történetek utazók -endif -

Ült felett türkiz hímzés a szent tó Manasarovar, közel a falu, ahol megállt éjszakára, van egy kolostor, az úgynevezett Chiu ( „kis madár”), vagy a „madár”. Ez egy nagyon híres és fontos kolostor, amely otthont ad a szobor-élettartam Chomdente Buddha. Ez nem csak meditált egy nagy jógi és költő - Milarepának. Csak a tetején a kolostor egy fantasztikus kilátás nyílik a tóra, mind Rakshasa Thal (Lhang-TCO) és Manasarovar, és a csodálatos hófödte csúcsai Kailas és Gurla mandátumot. Nagyon kicsi, ott élő csak három vagy négy szerzetes. Valószínűleg ez az úgynevezett „kis madár”, mert található egy hegyes domb, és úgy néz ki, mint egy fecske fészket, talált menedéket a tengerparti sziklák. A közelben van a radon rugók, ahol a nap előtt vettünk egy forró fürdőt. Ez a kolostor igen tisztelt zarándokok, és a mélyén kő még szent, szent hely. Ez a barlang, ahol kétezer évvel ezelőtt, töltött az elmúlt hét nap az élet a Földön Guru Rinpocse Padmasambhava.

Idegenvezetőnk futólag említik, hogy néhány évvel ezelőtt, néhány zarándok töltötte az éjszakát a barlangban, és van a megvilágosodás.

Mi Irina, társam gyűjtött hálózsák és takaró került néhány helyi edalni paraffin svechey.Ostalnye szatellit megfigyelése a díjakat, s jelezte, hogy elkísér bennünket, hogy a barlang a közös meditáció. És a kis menet lassan végig a meredek, hogy a bejáratnál egy fecske fészket. Hideg, átható szél vadul az arcunkba. kéz és

váll fájt súlya alatt poggyász. Az emeleten, azt találtuk, hogy a kolostor kapu zárva van, és belül, nem az élet jelei. Kopogó és némi zajt egy fél órát, a műholdak, frusztráció kezdett eloszlani. Mikor együtt voltunk, volt elég sötét. Az ég kirakott csillagok milliárdjai. A hegy lábánál, amelyen a kolostor volt, észrevettük egy kis házat, egy ablakban, ami halványan pislákoló lámpák fényét. A bizonyosság, hogy ott él az egyik szerzetes, fürgén leereszkedett a házhoz, bekopogtam a kormos ablak. Belül valami megmozdult, és egy idő után, az ajtó kinyílt egy szörnyű. Az öreg meg az ajtóban, látszólag még mindig elég erős, nézett ránk zavarba. A tört angolsággal, és a jelek azt kezdte magyarázni, hogy azt akarjuk, hogy a kolostor és az éjszakát egy barlangban Rinpoche. Kezét összekulcsolta a Dan Tien, rájöttem, hogy az a szándékunk, meditáció, és ferde összekulcsolt kezeire füléhez, hogy mit akarunk tölteni az éjszakát ezen a helyen. Az öreg megrázta a fejét, valami nem világos, megmutatva a kezét. és ezzel egyidejűleg morogta tibeti. Vettem a zsebéből, előfőzött kínai számlát, megrázta előtte felhívta az öreg, hogy minket a kolostorba. Nagy örömünkre, aki vonakodva ment mögöttünk, az emelkedőn. Újra felment a kapuba, hanem az, hogy nyissa meg őket, ahogy az várható volt, ő kezdte a szívóssága kopogtat az ajtón, mindenféle mutatja, hogy igyekszik nagyon nehéz, de a kolostorban valószínűleg senki, vagy az összes elaludt. Fizető a nagyobbik, hogy aggódsz, akkor hadd menjen, majd egyedül marad.
Folytattuk befagyasztását ezt szélfútta szikla. Annak ellenére, hogy volt egy szilárd meggyőződését, hogy a cég sikeréhez.

Úgy érzem, a jelenlét körülöttünk, egy hatalmas erő, amely kedvesen és érdeklődés figyel minket. Gondolataim fordult Kailas, Mahatma Shamballa, hogy segítsen nekünk a végrehajtása a tervünk. Ez jutott eszembe, hogy a kántálás forduljanak hozzánk, figyelmet lakói a kolostorba. Elkezdtem felmelegedni O-m! Ó-m! Oh-oh-oh-oh-m.

Társam, támogatott engem, és a hang a mantra a mi rögtönzött duettet már visszhangzott az éjszakában, az kiterjedésű tó Manasarovar.

A szél hirtelen vers és a környező hegyekre, visszhanggal visszhangozta minket, időnként úgy tűnt, hogy a hangja önmagában függetlenül énekünk. Ó-m! Oh én.

Ez volt körülbelül egy órával a mi kemény ének, mi szép felmelegedett, és nem érzi a hideg nyirkos éj tibeti. Hirtelen hangokat hallott a kapun kívül. Dobogó szívvel az izgalomtól a mellkasában. Hallottuk.

Ő csendült a nehéz reteszt, és kinyitotta az ajtót, a kolostor. Mi találkoztunk egy idős szerzetes, a primus a kezében. A lámpa világít, sötét,

ráncos arc, amely kifejezett valódi csodálkozva. Az azonos karakter, mint a bodza, elmagyaráztuk neki az oka a mi eseményeket. És anélkül, hogy megvárná a választ, berontott a kolostorba. Monk látta a mi erős elkötelezettség, rájöttem, hogy a számunkra haszontalan vitatkozni. Csendben, elvitt minket mélyen a kolostort, a sziklába vájt. Csak egy kulcscsomót, csilingelő a kezében. Mi előtt megállt egy faajtó, és a szerzetes lassan kinyitotta a nagy kovácsolt zár.

Elég egy kis barlang, és ez lehet befogadni, ugyanakkor, csak néhány ember. Kormos falak és mennyezet adta ki a furcsa szag. Minden áradt

évszázados ókorban. A bejárattal szemben, kevesebb, mint két méter, az oltár állt. A központban az oltár egy nagy bronzszobra Guru Rinpocse. Ő tágra nyílt szemmel, úgy tűnt, hogy él, és figyeljük mi folyik a barlangban. Mindkét oldalán a guru, egy szobor két felesége, a nepáli és tibeti. A jobb oldalon az oltár, a polcon voltak szent ereklyéit, a nyoma a lábát Guru, és furcsa kő egy mágikus erő, az általa hozott ebbe a barlangba, kétezer évvel ezelőtt. Cave félhomályos több gyertyát olajat az oltár előtt. Minden az oltár, és a tér körül borították finom indiai és kínai bankjegyek zarándokok hagyja bőséges a templomok és kolostorok, mint áldozatokat az istenségek imádtak. A hasadékok kormos mennyezet a barlangba, és beragadt egy csomó tekerni egy csőbe, bankjegyeket.

Megkérdeztük a szerzetes engedje meg minket reggel hét, rámutatva, hogy a számlap.

Igenlő bólintás, nyugdíjba vonult. Pár perc múlva visszatért egy kis szalma mat, és tekintse meg a nyirkos kőpadlón a barlangba. Mi megköszönte, majd újra kiment, ezúttal bezárja az ajtót.

Egyedül voltunk ebben a sötét, kő táska, vissza volt vágva. Ez volt körülbelül 10:00 éjjel. És mindenek felett, úgy döntöttünk, hogy él az új menedék, és adja meg a minimális kényelmet. Vettem ki a hátizsákot néhány paraffin gyertyák, az égő gyertyák a főoltár, és állítsa be a különböző sarkaiban egy barlangban. Aztán szét a padlón, a hálózsák és takaró. A barlangban azonnal vált sokkal kényelmesebb és könnyebb a szívem meleg és kellemes.

Ez nem olyan rossz, gondoltam magamban, és egyáltalán nem félelmetes.

Guru Rinpocse Padmaszambhava szorosan figyeli tetteinket, és úgy tűnt, gúnyos mosollyal. Előestéjén nekünk egy kicsit arról, hogy ki ez, tisztelt zarándokok lényege. Szinte az összes kolostorok meglátogattuk utazás közben kiterjedésű Tibetben. Találkoztunk a szobrok és képek. Guru Padmaszambhava - a buddhizmus alapítójának Tibetben és alapítója a hagyomány a kifejezést a Nyingma iskolában. Ezért is nevezik Guru Rinpocse - „értékes tanár.” Nyingma követői tisztelik őt, mint a második Buddha, vagyis a második legfontosabb után a Buddha tanár. Guru Padmaszambhava - az egyik legjelentősebb buddhista tanítók a történelem, a tulajdonos a végtelen megvilágosodott erők. Ő volt a megnyilvánulása a felvilágosult képében egy nagy gyakorló és tanár tantra. Ő született nem méhéből a nőstényt, és csodával határos módon egy lótuszvirág. Ő vezetett egy aszkéta életet, gyakorló titkos buddhista tanítások és megállapította teljesítését, évszázadok óta tanított sok követője titkos módszerekkel elérni a megvilágosodást különböző helyeken vesz különböző alakúak lehetnek. Siddhi részesülő halhatatlanság, ő ugyanabban a testben, és láthatóvá válik a lények a megfelelő időben és megfelelő helyen.

Ez volt körülbelül este tizenegyig, amikor készen állunk a meditáció.

Azt hátradőlt, háttal a barlang boltozat, megszüntetve cipő és a láb borított egy takarót. Amint összpontosítani belsejébe, azonnal éreztem a jelenlétét egy erőteljes energia. A testem vibrált és imbolygott ide-oda. Úgy éreztem, egy hullám a békét. Ugyanakkor, tudva, hogy mi vagyunk kiszolgáltatva láthatatlan erők, a tulajdonosa ennek a barlangban.

Beszéltem vele hangosan:

„A nagy Guru Padmaszambhava, köszönjük, hogy térjünk ide lépni a hatalom ezt a szent helyet. Azért jöttünk ide, félelem nélküli, tiszta szándékkal és nyitott szívvel. Azért jöttünk, hogy tölteni az éjszakát körül az energiát. Ó nagy Guru, segítsen bennünket, hogy nyissa ki a maga bölcsességében, hogy minden a tökéletes isteni megnyilvánulás. Segíts nekünk, hogy nyissa ki a szeretet és az együttérzés, hogy tudjuk folytatni az energia minden élőlény. Segítsen nekünk elérésében megvilágosodás állapotát! "

Volt egy csengő csend. Az idő mintha megállítani, és a test tele van energiával, és úgy érezte duzzadt, kiemelkedett a szokásos határait. Elképzeltem egy csatornát áthaladó hátamon, stretching végtelenül felfelé, az alsó összeköt engem a föld központja, és fizikailag érezte kering ez ellen az energia áramlását. Farkcsont, úgy éreztem, egy enyhe remegés: - „Ez egy szikla vibrál a szél”, gondoltam. Így elmélkedtem sokáig összpontosítva érzeteket. Hirtelen egy érzés a boldogság, kiömlött és tele mellemben.

- „Várjuk az Ön számára” - villant át a fejemen.

- „Ma a második egy sor beavatások, hogy el kell menni. Eljöttél ide ma, leküzdve minden akadályt, és mutassa egy izmos kitartás. Itt volt a vizsga, hűséget az intuíció és a szíve. Mi elküldjük Önnek a szeretet és az információáramlást, hogy szükség van a jövő útját. Az első a beavatások elmentél tegnap együtt fürdő Rakshas Tal és Manasarovar. Ez a teszt az állóképesség, és a hajlandóság, hogy összekapcsolják a dualizmus az emberi tudat: fekete és fehér, jó és rossz. Ez egy próba volt, elfogadják Önt a sötét és világos oldala. És te becsülettel és tudás mentek át rajta. "

- Érzed? Megkérdeztem a társa.

A lány nem válaszolt, az ő boldog arcát, és egyértelmű volt, hogy ő volt az állam a teljes eufória. Ez így ment egy ideig, amíg úgy éreztem, hogy a tranzakciós gyengült. Megköszöntem a tanárok, és lassan ki a meditáció. Mi ékesszólóan egymásra néztek, nem akarok beszélni. A finom érzések nagyon súlyosbította, és úgy tűnt, hogy mindketten megértsék egymást szavak nélkül.

Ez már késő este úgy döntöttünk, hogy mi kell aludni, különben másnap lesz álmos és törött.

az alapterület nem elég, és a többi már kényelmetlen. Nyúlik ki a teljes magasságában kellett bővíteni hálózsákok, átlósan a barlangban. De az álom nem akart. Head emésztésével az élményt. Mi hosszú dobta, megpróbálja megtalálni a kényelmes helyzetben. A nagy energia a barlangba, és a közelség más íveket nem tette lehetővé számunkra, hogy elaludt. Egy idő után, saját készítésű filc, a természetes emberi szükségletek, rettenetesen akarta használni a WC-vel. Idő mintha megállt volna, a „kő bag”. Rendeltetése, hogy itt, amíg a reggel, feküdtünk csendben a kemény kövön, összebújva és lenyűgözve figyelte, ahogy a vakító fény gyertyák játszott a bronz szobrok.

Hirtelen Irina kiáltotta, és rámutatott, hogy az egyik sarokban a barlangba. A félhomályban a gyertya, észrevettem valami mozgást. Nyugodt, minden rendben van, akkor csak egy normális patkány. Az állat futott többször, a falak mentén a szentély, és eltűnt a repedések a kövek között. Érdekes, hogy vannak olyan patkányok élelmiszer, gondoltam. Lehetséges, hogy egyes zarándokok hagyja, amikor ezt a helyet. Lehet, hogy a fagyasztott szelet vaj használt gyertyák, és talán nem kell semmit, és ez az egyik helyi szeszes italok, vagy akár a Guru Padmaszambhava, aki meglátogatott minket, hogy képében. Azt olvastam, hogy a szellemek a föld és a természet, gyakran az a személy, a kép az állatok és növények. Így elveszett a gondolataiban, elfelejtettem a rossz közérzet, és elbóbiskolt.

Felébredtem a csengés a nyitó zár ajtót. Ránéztem az órámra, csak hét. Éles fájdalom áttört az alhas. Felugrottam, és az ajtóhoz sietett. Amikor a szerzetes végül kinyitotta az ajtót, lőttem ki a barlangból, majdnem ledöntve őt a lábáról. Megkönnyítve, mentem vissza, de a szerzetes még soha nem volt. Gyűjtöttük össze dolog maradt szobor körül Guru számla száz jüan, és egy tábla csokoládét, hozta magával, és elhagyta a cellát.

Úgy jött ki a kolostor, és megdermedt a csodálkozástól. Mi megdöbbentette a szépség, a napkelte felett Manasarovar. A magassága a „madár” a kolostor, fantasztikus kilátással. Álltunk sokáig élvezi a látványt, és a friss reggeli levegőt. Középpontjában könnyen, biztonságosan és boldogan. Megcsináltuk. Van telt ezt a tesztet, és a mecenatúra Guru Rinpocse kísért minket, az egész a nem könnyű. Tibeti útvonalon.