Egy rövid kirándulás tó Multinsky

Menj a tó Multinsky akarta az utolsó útja az Altáj. Azzal a megközelítéssel, a régóta várt vakáció, minden gyorsan keresni az utazás, de néhány ijesztő módon más körülmények között.

11-kor ért Seminsky át. Bekapcsolása után a pass Ust-Kan, utastársai vártak rám a feleségével. A tény az, hogy abba az irányba, Ust-Kan nem benzinkutak, ezért úgy döntöttünk, hogy hajtson Ongudai és üzemanyagot meg a teljes. Elvesztettem ebben az órában.

Na jó. Utaztunk lassan alapján egy hely a tavak mellett Multinsky könyvelték, és ezért úgy döntött, hogy az első megállt a folyó Idol és a „Maiden plosah”.

Egy rövid kirándulás tó Multinsky

Miután Ust-Kan aszfaltos út véget ért, és elkezdett alapozás. Mivel a pálya jó volt, akkor megvan gyorsan. Mielőtt a híd a bálvány balra fordult a folyón felfelé. Bár az út került víz alá, miután az esőzések, sziklás fedél tette könnyű vezetni.

Egyes helyeken az út elágazott, de akkor még konvergál egy. Így hajtott 13 km, majd elkezdte a területen úton. Amely után egy véres eső. Mivel nem tudjuk, hogy a jövő útját, úgy döntöttünk, itt egy jó hely, hogy a pihenés, töltik az éjszakát és reggel lépni.

Elrendezése a fotózásra reggel mentünk tovább.

Egy rövid kirándulás tó Multinsky

Vízesés a másik oldalon a folyó a Idol „Maiden plosov”

És 17 órakor érkeztünk meg első bázis. Volt egy csomó autó, és átkerült a következő, van elrendezve megállt.

By the way, akkor marad a falu rajzfilm. Az üzletben van egy kis ház, ahol az éjszakát.

Szokatlan ház a multi

Mi található egy jurta 700 p személy. Először leereszkedett Banku 800 p / h, majd vacsora. A hőmérséklet csökkent mögött gyorsan, jó a jurta kályha volt. Elárasztott és rögtön vidámabb. A hőmérő az utcán mutatta, 12 ° mondta, ez még mindig meleg volt.

Reggel bootolt GAZ 66 és elment a tavak. Elvileg lehet menni a tóra és az 1. napon, majd a gép hozza vissza 19 óra. És ez lehetséges. letölteni a dolgokat. vesz egy sátorban tölteni az éjszakát a parton.

Egy rövid kirándulás tó Multinsky

Összesen a Multinsky Lakes 14 km felmenni és 3 km-re lefelé. Néha az autó haladt végig az ágy a folyó, néha átlépő vízfolyások. Kisgyermekes érdemesebb menni UAZ és gáz - 66 standján.

Vezetni ezen az úton még egy quad, az egyetlen találkoztunk az út mentén. Ezen kívül egy csomó ember legyőzni ezt az utat gyalog. By the way, van egy ilyen út 1000 rubelt fejenként, ha megy vissza az ugyanazon a napon. És ha elmész éjszakán át, majd ki kell fizetnie a 800 rubelt oda és vissza.

Lower Lake Multinsky

srác fogott pér

Az ösvény a középső tó

Megérkeztünk a tavak mintegy 12, és vissza a csomagtartó lehetett a 17 órán át. Ez maradt 05:00 élvezze a helyi jellegű. Alján az Alsó-tó homokos és úgy döntöttünk, hogy egy dip. Vodicka élénkíti.

Egy rövid kirándulás tó Multinsky

A 17 órán át, mi visszatért hozzánk lovagolt egy család, hogy itt maradt éjszakára. Azt mondták, a ló séta. Mentünk a másik oldalon az alsó tó néhány vízesések.

Útközben találkoztunk egy Land Cruiser 100, amely megpróbálta vezetni a tavak. Azt viccelődött, hogy könnyebb a cég fizet 10.000 mint tönkretenni az autó vagy helikoptert vezetni.

By the way, ha az adatbázisba be, már ott volt egy helikopter.

Egy rövid kirándulás tó Multinsky

Ust-Cox a turistákat itt egy ilyen gépet.

Újabb egy éjszakán át, reggel mentünk a falu Tungur, hol Akkem esik Katun.

Bekapcsolását multi Tungur 32 km, és a torkolat másik 18 km.

Út után a falu Tungur különleges volt. Üres, mind a fák benőtt a moha, keskeny. Még szerencse, hogy találkoztunk a UAZ és a sofőr azt mondta, hogy megyünk a helyes irányba. És íme, hamarosan mentünk a mező pályán. Elöl láttunk egy csoport turista.

Egy rövid kirándulás tó Multinsky

Miután megcsodálta, úgy döntöttünk, hogy menjen haza, az úton, amely a térképen jelölt a folyó torkolatánál az autópálya M52, tényleg 7 km, és akkor lesz túl szűk. Jó dolog ez a megtudni családok Tyumen.

Így mentünk haza a már ismert útvonalon. mindannyian nézett. Ezért azt tervezzük, hogy jöjjön ide, és látogasson el a Red Mountain Kaytanak.