Szél a fejét

Miért IBS csoport elnöke Anatolij Karachinsky inkább vitorlás motor divatos.

Ön is érdekelt

Gyönyörűen nem tilthatják vitorla: a legjobb yacht kiállítás Monaco

Szél a fejét
A jacht van kapcsolva: a résztvevő lista, Forbes Oleg Burlakov épít egy csónakban alternatív energia

Mindenki a hajógyári: hogyan válasszuk ki az első hajó

Sea Lessons: vitorlázás alapelvek, amelyek segítik az életben és az üzleti

Goldman Sachs vette át a tartozásait a korábbi jacht Usmanov

A szél ellen: a legjobb jacht a világon, bérelt

Ha a dolgok rosszabbak, mint valaha, a nyerési esélyeit növelik: miért használat vitorlázás élmény nem csak hasznos a tengerben

Flottilla Potanin: üzletember hagyhatja Anastasia és maradj Barbara

Mint tudja, élünk a világban az erős volatilitás. Meg kell gondolni az üzleti minden alkalommal, ha nem alszom. Minden alkalommal valami forog a fejemben. De azt tudom, hogy mikor fog ülni egy csónakban, hogy a kerék, majd egy másodperccel később a „vyduetsya”. Csak vitorlázni. Vitorlás - ez egy folyamatos harc velük, elemek és riválisok. On the Beach visszatért egy tisztított agy, és a kérdések az üzleti, és ott már megoldódott másképp.

Megéri azokban az időkben sok - mintegy 3000 $, de én azonnal lángba borult. Meggyőzte a barátja, és mentünk Görögországba feleségeikkel és gyermekeikkel. Felügyelt úszás mester a sport Michael Petriga és Volodya Gulyants - haladó szerelmese „személyzet”. Elmentünk a Kikládok, Athén, két nappal megőrült, és a harmadik vihar kezdődött. Lehorgonyzott az első sziget. Mivel a hetedik napon meg kellett, hogy biztos, hogy jöjjön Athénba, úgy döntöttünk, hogy a növény a feleségük és a gyerekek a strandon - várja a komp, és visszatér a vitorlát. Mi nem kezeli? Az első óra volt szörnyű: a hajó hozta a szél szinte mast a víz. Elkaptam a rádióban egy üzenetet: a mi tér vihar nyolc pontot, kilenc számíthat bárki, hogy ne menjen el. Amikor megérkeztünk este a sziget Hydra, akik találkoztak velünk a kikötőben, kicsavarta az ujját a halántékához. És tetszett a keresztség ijesztő! Csak azt vettem észre, hogy el kell készíteni egy ilyen kaland.

Eleinte azt hittem, hogy a verseny legyen harcolni egy helyet, győződjön meg róla, hogy nyerni, hogy valaki valamit bizonyítani. Körülbelül két év telt el ez a lelkesedés. És két évvel később, én általában nem érdekel, hogy befejezem. Pontosabban, nem érdekel a verseny, és még húsz perc után, ha van egy „kikérdezés”. De ha hirtelen jön az utolsó, azt ne légy ideges. Miért makacsul versenyezni a professzionális sport? Amellett, hogy díjas lehetőségeket. Körülbelül ugyanazt a vállalkozók küzd az üzleti életben. És amatőr vitorla, legalábbis nekem, csak valami mást. Ez olyan környezetben él, amely rendkívül kényelmes az Ön számára, melyek végrehajtása néhány álmai, és van körülvéve csodálatos emberek.

Még mindig követett együtt Alexei Krilov, a mi csapatunk taktika azt. Hajlok arra, hogy üljön a kormánykerék. De nem tudok, mint Alex, „arcát érzékeli a szél” - tette hat évvel jachtok. Természetesen a vitorla nagyon fontos a technológia, de a legfontosabb dolog - az a képesség, hogy koncentrálni vdolguyu. A verseny, ha beszélünk egy bizonyos távolságot, mehet egy óra és fél, vagy kettő. A győztes az, akinek jobb koncentráció, aki nem adja magát pihenni is egy pillanatra. Még mindig nem tudja, de a tanulást.

Tulajdonosai vitorlás lehet osztani többféle hobbi. Tudom, hogy egy pár, angolok - valószínűleg 70 év, és mentek a negyedik körülhajózás. Európában, Amerikában, Ausztráliában, egy csomó ember, aki egész életében álmodott saját jacht, nyugdíjasok, eladott a tulajdon és a vásárolt vagy épített hajóval utazni, és élni benne. Az idős kor, amikor rájöttem, hogy minden célját, fontos, hogy van egy inspiráló leckét. A vitorlás minden alkalommal igényel aktivitást. Te olyan környezetben, ahol mindig valamit csinálni, akkor is, ha nem keres kalandot, és csak gyalog egyik helyről a másikra. Azt szeretnék eltölteni a régi kor pontosan.