Az első kerékpár verseny a stadionban

„Az én történetem - arról, hogy a gyermek 9 éves megtanult hinni magamban köszönhetően szeretett szülők, akik segítettek, hogy teljesítse a dédelgetett gyermekkori álom” - Julia Volkova írja. Értékelés kerékpár, lezuhant a térd és a velozaezdy matrica - az új történelem, a verseny TUT.BY «Mogilev gyerekkoromban.”

Gyerekkoromban kerékpár népszerűsége óriási volt. Aki már volt egy mountain bike márka Stels, nagyon meredek, és azonnal népszerűvé vált a vállalatok között minden gyermek a kerületben. És bár nem minden szülő tudta megvenni a gyermek egy játék.

Következő rangban volt a kerékpár „Gólya” - „vzroslik” a kerethez. Imádta kergeti fiúk. A kerékpár volt olcsóbb, mint a Stels, de csak lovagolni magas a gyermekek számára.

Becsuktam az első három vezető is „Gólya” - „kagyló”. Plusz annak elérhetőségét vennék, helytakarékos tárolás az erkélyen. Nem számít, hogy ki megy, fiú vagy lány. A fő különbség az volt a színe.

A kertemben a kereszteződésekben a Boulevard és Gabrovo Nepokorennykh sem kerékpár Stels nem volt. És mivel a legmenőbb volt a „vzroslik”, és utána - „kiságy”.

Az első kerékpár verseny a stadionban
Az udvar a kereszteződésekben a Boulevard és Gabrovo NepokorennyhPomnyu mint egy fiú az udvaron egy boldog arc összecsavart ki egy vadonatúj, nemrég vásárolt „Gólya-vzroslik”. Azonnal mindenki, aki ebben a pillanatban az utcán, köré gyűltek. A fiú azt mondta, hogy megvette a kerékpár a piacon Bykhov (most hívott Mogilev), ott volt - a legjobb körét kerékpárok, színek, kiegészítők. És a legfontosabb dolog az, hogy az ár számukra nem volt optimális, ami fontos volt a szülők számára. A szeme csillogott az örömtől fiúk. Mindenki más, aki nem rendelkezik a kerékpár, a bal gyerek irigykedve nézni, hogy ez a fiú boncoló kiterjedésű az udvaron.

Persze, és én között irigy kerékpár nem, én nem tudom, hogyan kell korcsolyázni. Szerettem nézni, ahogy a fiú vigyázott a kerékpár első: törölje minden porszem, a pléhpofa súlyosságát annak ellenőrzése, hogy a kerekek vannak fújva elég, hogy a fékek, ha a lánc lóg sértetlen. Ha minden rendben volt, akkor felugrik a magas és versenyzett céltalanul. Belül a bíróság, természetesen. Ha valami nem stimmel, hogy illetik egy kulcscsomót, és minden lebeszélt.

Míg a szüleim azt tervezik, hogy hogyan osztja ki a pénzügyi, figyelembe véve a vásárlás egy bicikli, én felfalta a szemét a nagy kormányos bíróság. Természetesen az út nem engedte senkinek. De az egyik napsütéses napok hirtelen felajánlott egy kört a csomagtartóban. Hányan voltak boldogok, amikor mentünk az iskola körül stadion száma 34! szükséges volt, hogy menjen le, hogy ez egy hegy, amely abban a korban úgy tűnt, nagyon meredek, magas és veszélyes. De még mindig volt egy esélyt, és kapott egy tengeri adrenalin!

Az első kerékpár verseny a stadionban

Amikor hazamentünk, túlterheltek érzelem - olyan kevés, hogy boldog volt egy gyermeke. Azon az éjszakán nem tudtam aludni sokáig, forgolódik, és később az ablakhoz ment, és látta, hogy egy csillag esett. Persze, csináltam egy kívánsága: „Azt akarom, a szülők, hogy vegyen nekem egy kerékpár a lehető leghamarabb!” - és futott futott az ágyba aludni.

Mennyi idő telt el azóta, hogy a pillanat, nem emlékszem, de boldog nap elérkezett: a szülők felébresztett, és azt mondta, hogy megyünk a piacon egy kerékpárt.

Bykhovsky a piacon mentünk a régi trolibusszal száma 3, azaz még Ordzhonikidze téren. Miután gyalogosan - néhány perc maradt, mielőtt a boldogságot. Úton a fő sétáltunk át a spontán piacon. Saját gyerekek szeme folyamatosan kapaszkodott szépen elrendezve egy átlátszó viaszosvászon könyvek, hanglemezek, kazetták, CD-k zenével minden ízlést, játékokat Kinder Meglepetés.

És itt jön a megfelelő helyen és a szükséges pavilonok. Azonnal rohantam a kerékpárok Stels, de a szüleim adtak, hogy megértsék a kultúra, hogy ez a dolog nem az én akaratom. Persze, nem voltam ideges, mert vonzott a kerékpár, csillogó a nap színes kereteket. Nem érdekel, milyen márka lesz a kerékpár. A lényeg az, hogy az enyém lesz!

„Vzroslik” - véleményem szerint ez volt zöld - Nem azért jöttem, én nagyon kis növekedést gyermekkorban, és a lábam nem érte el a pedálokat, még a maximális leeresztett helyet.

Kísérlet száma három, „kagyló”. Szív remegett: ez egy teljesen új kis kék ragyog ezüst bicikli csengő harang, fényes reflektorok. Az ajándék kapott egy kulcscsomót. Bike ment az én növekedés. Abban a pillanatban úgy éreztem, mint a legszerencsésebb srác a világon. A szülők azonnal észrevette, és vettem ezt a motort. Most már emlékszem, hogy érdemes volt 100 ezer - meglehetősen nagy összeget abban az időben.

Anya és apa kerekes kerékpár, büszkén sétált mellette, húzza a csomagot a használati utasítás, egy kulcscsomót, és nem tudta megállítani nézi örömét. Sétáltunk gyalog át a hídon az irányt Puskin Zadneprovsky piacon - aki akkor népszerű helyszínen vásárolt két termék és a dolgok. Közeledik hozzá, a szüleim úgy döntöttek, hogy az anyám menne az élelmiszer, és az apám marad velem.

Álltunk közel a tölgy szemben a mozi „Space”. Emlékszem, a moziban, amikor volt egy csere patron a Sega konzolok (egy másik álom, amely tele volt később). Pope jött egy zseniális ötlet: megtanít biciklizni.

A lényeg ez volt: ülök a motoron, majd körülbelül egy tölgyfa, apa tart, a csomagtartóban. De amikor elengedte, és én magam megyek, akkor tapsol a kezét, és ennek megfelelően kell biztosítani számomra. Így is tettek. Apa megveregette legfeljebb 10-szer - repültünk együtt kerékpáros tölgyfa alatt. nem voltak könnyek. Büszke voltam, hogy majdnem megtanult biciklizni az első alkalommal. És ez nem volt fontos számomra, amit én fizettem érte törött térdét.

Apa félt, de más, mint rongyos térd, a többi sebei nem. Itt érkeztem időben anyám, és azt mondta, hogy van egy pápa nem lehet egyedül hagyni. De miután vers indulatok, a szülők megnyugtatott, hogy én tettem, nem félt a sebek, és megtanulják, mit akartak teljes szívemből.

Az első kerékpár verseny a stadionban
Stadion NL száma 34Posle vásárlás gyermekeim belföldi élet forrni kezdett, mint egy utcai Zybitskaya Minszkben a hétvégén. Most már az egész társaság ment a címke (1 csomag értéke $ 100), fagylalt, lovagol mega sebesség az iskolában stadionban, és ugyanezen hegyen, a változó reflektorok, javított és módosított a kerékpár.

Szinte minden héten, a lábam sérült szerzett különböző árnyalatai helyet, térd és a könyök törölték, és vannak kenve zöld festék. De azt mondom, egy dolog: megérte.

Most vagyok 23, a gyerekek kerékpárral - vagy inkább ami maradt belőle -, hogy az országot. De még mindig vannak emlékei, de jobb, mint bármi más. Szerelem kerékpárok én még nem vesztett. Az egyik kedvenc tevékenysége - a lovaglás a második szerelem, kerékpár versenyző Boxfer, a cég a kedvenc zenéit fejhallgatón.