A kirándulás a déli autóval

Igen, az autó jobb, mint a vonat, ez BP. A kutya nedvesítsük egy kis vizet, lehet hűvösebb, de nincs légkondicionáló természetesen nehéz.

A férjem hosszú megszállottság -, hogy menjen a déli autóval, kijött, rokonok élnek ott, amint egy új autót vásárolt, ez már két éve lesz nekem. Azt akarja, hogy autóval -, hogy megmutassák, mint például a repülőgépen, de a vonaton sem tud, és hős vagyok egy jó autó érkezett -!) Én nem megy végig az autó! Kizárt! Valaki a folyók halad a rohanás fürödni, és az egész, ezek a „szórakoztató” - kemény munka. És ez veszélyes. Sok baleset van az autópályán, amikor egy szembejövő autó elhagyja az autót, és ütköznek. Horror. Azt egyébként, így a szülők osztották a halál. A zhist nem poedu-)
A kutya lehet egy síkban át, legalább hagyja el a szálloda.

Ha rendesen megy, nem valószínű, hogy egy baleset, és akkor popadesh.Razbitsya gorode.My ezdiem, amelynek mértéke nem bolshe100 és minden normális. Mert Tsukerovu gerenda nem lehet túlélni, ha az autó minden normális, és nincsenek fegyverek és narkoty.Konechno pereroyut ha az egész gép nem túl szép (tesztelt is) Még a csomagolás béléssel zalezli.I 40 perccel a vége előtt poteryali.Ehali detmi.Vot ilyen van DPSnikov.

A szülők lánya barátja két héttel ezelőtt, mentünk délre. Az autó volt az anyám, lánya és öt éves apja. A Voronyezs, nyomja meg a avtokatastrofu.Mat megölte az apját a kórházban, a lány. Istennek hála, él és jól van, de. árva! Utaztak éjjel, amikor a forgalom kevésbé intenzív. Legyen nagyon óvatos. Így könnyen torzíthatja az emberek sorsát.

12 - Ez egy rémálom: ((((!

Nos, elkezdtük uzhastiki.U és repülőgépek minden nyáron esett, mint őszi levelek, valamint tiper nem repülnek? By the way, azt vettük észre, hogy a balesetek évente az utakon egyre menshe.V tavaly az egész utat, de csak 2 .Obe hibája voditelya.Odin elaludt a volán mögött, és elrepült a hátsó gerenda kilovagolt előtt Kamaz, a második az Ural hegység streamer ment előzni és uspel.A akkor is, ha nem hajt és nem kockáztatják feleslegesen net.Esli ez rendben van, hogy menjen a 4 órás kezét a kormányon 4 fáradt és nincs ellátás nem eltompult
Élvezzük nagyon dorogi.Na pályán van Hotelek és kávézók minden vukus és pénztárca, ahol mindig pihenni, hogy egy zuhany és perekusit.A származó neobyatnoy területeken virágzó napraforgó csak eksztatikus vhozhu.Krasota.

Nos, az én Istenem, milyen horror!
Anyám él Rostov, minden évben elmegyek oda és vissza magam mögött rugóút. Azonban az autó jó, és nem töröm szabályokat. Kockázat nélkül, csendben, nyugodtan, minden rendben van. Az út a normális, a helyszín kiváló, csak a kerület Lipetsk régió Jelec és túl - tryndets. Bias, foltos, lehet azonban, hogy az év volt a tavalyi, amikor lovaglás, javítások is ott van. És a Rostov régióban sikátorban koldusok - hogy, és nézd meg a bokrok ugrani. De, ha nem zavarja, és nem rohan - minden rendben van. Elmentem éjjel, és a nap folyamán - kb.

Megálltunk azonnal Dzhubga, az első tábor. Telepedett le, bár nem sok, az egész út, nincs strand, néhány kő, de ez volt a boldogság =) De másnap reggel elindultunk ott.
Úgy döntöttünk, hogy Szocsi oldalon. Egy kicsit vezetés után a parton volt, sok kemping, homokkal, de tele autókkal. De! Miután Tuapse kempingek nem, legalábbis mi nem lát, és senki sem tudta, hol van a legközelebbi kemping. Úgy tűnik, a mentesség nem kell „létrehozni” kemping. Ezért, miután egy sétát Szocsi (mellesleg, szerpentin eszik sok benzint)) kaptunk ideges, „És hol van az ágy.” Menjünk, menjünk, és semmi körül, és menjen vissza az ott élő és Dzhubga SAME gyűlölt. De halad Ashe látta maaaalenky pointer „kemping”, és a lefelé mutató nyílra. És majdnem telt el! Befordultak, kérdezte egy járókelő, és elmagyarázta nekünk, hogy hol van. Camping elég nagy a hely, könnyű megtalálni, mindössze 5 méterre a tengertől. Kilátás a sátor is, a tenger =)))) található, volt, amíg sötét, még volt ideje, hogy megcsodálják a delfinek. Kemping ott a sziklákon, de kényelmes. Ez ingyenes, de a kényelem, természetesen nem. De van a friss víz egy hegyi patak, mindössze 10 méterre a sátorban. Ott lehet, és mossa meg, és még mosni =)) És a WC-ben - a legközelebbi üdülőtelepen, 3 perc séta. Belépés, mint mondják, ingyenes =))) És van egy étkező Ashe, olcsó és elég tisztességes. Mínusz - a vonatok egyenesen „fölött” kempignom. Nem tudom, aludtam, mint a bunda))) Azonban Asha miatt topográfia, úgy tűnik, a szél mindig, de minden rendben volt. By the way, a másik oldalon a folyó is a kemping, de a már kifizetett, és legfőképpen, legalább amit néhány szobában. Asha közel a Lazarev, akkor megy a vízi vidámpark (ott vannak 2), a shuttle busz 15 perc alatt. Az általuk kínált utak vízesések és jeeping. Van egy piacon. A bor nagyon finom, otthon. de drága gyümölcs. Őszibarack 100 rubelt. per kg. Általában tetszett: elaludni, hogy a hang a tenger és ébredjen rá. Mi töltött 3 nap Asha. És úgy döntöttünk, hogy lépni.

Menjünk az irányt Gelendzhik. Útközben a randi orosz nők eladni félelmetes ízletes őszibarack a kertben. Serpentine többé, és menj könnyebb. Sétáltunk a Gelendzhik, felmászott a legmagasabb Európában, óriáskerék (ajánlom!) És hajtott. 7 km-re Gelendzhik Anapa oldalán van Divnomorsk városban (vagy Divnomorskoe). Back és csomagolni. Azt olvassuk az interneten, hogy van egy nagy kemping, és úgy döntött, hogy keresse őt. Ott is található. Azonban ő nem volt a parton. járni kb 15 perc, de leült az árnyékban fenyők és védeni. A strand nagyon szép, a víz nagyon tiszta és meleg. Ez teljesen nyugodt. A kemping egy zuhanyzó (bár a víz ellenében), WC, fürdőszoba rozetták és egy konyha, ahol lehet főzni kályhák. Bár néhány civilizáció! =)) Nem rossz, valóban. Mi 3 napot töltöttem ott, és lovagolt. Megálltunk Novorossiysk majd Abrau-Durso. Vannak nők bort kínál a gyárból. Lehet vásárolni őket, akkor közvetlenül a gyárból. És ezek a „eladónő” kínálja koordinátákat. A szülők már 3-szor rendelte a csomagot közvetlenül a Abrau =)) És az ismerős koordinátáit osztott)) Vett alkogolgoy termékek, menjen a falu Durso, a tenger felé. Van egy kis kemping, minimális felszereltség, a strand egy percre, közel az élelmiszer-standokon (csak üzlet, bolt nincs.) Lehet mászni a hegyeket, de) álltunk ott egy nap, és elment az északi, otthon)
Aludtunk ismét a benzinkút, mert nincs semmi használható ismét nem talált. De általában érkeztünk, de az emlékek elég lesz egy éve, az biztos! =))

Az idén is húzza egy kaland. De menjünk joga van az Dzhubga, mert „a bal oldalon” sátrak, elvileg semmi köze. A közel Gelendzhik rengeteg kemping jelenik meg. Nézd róluk az interneten, vagy tudok adni a link. És még egy tipp: aki nyaral nálunk a kempingben, és aki nem először ment a tenger sátrak, gyümölcsöt vásárolni a bejáratnál, hogy Krasnodar és a kilépés belőle. Van kereskedelmi út mentén. Tesznek szert a törzs görög- és sárgadinnye, hogy lesz elég az egész nyaralás. Vannak sokkal olcsóbb, mint a parton. Láttuk azt is, hogy a kereskedelem, de nem hiszem, hogy a tenger drágább, és nem vásárolt. És ezúttal az éjszakai mindent úgy gondolják, nézi a fórumok, ahol az emberek töltik az éjszakát, mikor a tenger menni autóval, akkor vegye fel a lehetőségeket már ismerjük, gdke stop.
Elnézést amely írásbeli nem teljesen ez a helyzet, de a történet mondták))) Kérdezd meg, hogy ez a szappan: [email protected]

A férjem és én elmentem 7 alkalommal a déli autóval. 4-szer Krasnodar, és 3-szor egy Krym. Idén tervezzük Krímben, hiszen barátok vagyunk, és mi van, és a rokonok) a Rostov-Don mondhatok. Van egy hely, a határ a Rostov régió és Krasznodar területén, Tsukerova gerenda nevezzük. Tehát ott szörnyű karó, vigyázz! Vérfarkasok epaulets különösen szeretnék lassítani autó sötétített ablakok és középosztálybeli külföldi autók. És hogy lehet dobni menet (voltak esetek, az egyik ilyen látta magát). Nagyon szereti a fiatal cég, mert úgy gondolják, hogy mindig van valami eredmény menet az ilyen esetekben. De proshmonat és fél óra, minden dolgok vlegkuyu, egyébként. Ha nem tesz semmit, vagy a kapzsiság leküzdeni. Az én fehér zakó után egy ilyen „átnézés dolgok” volt a „piszkos” nyomatok átkozott mohó zsaruk. És látván, hogy teszünk egy kis finomságokat rokonok, ők „kérte”, egy csipetnyi mi továbbra is folytatni, hogy menet tilos nézni egy pár órát. Általában egy ilyen lehetőséget nem nagyon tetszett, és így az elveszett időt 02:00 megállapodás született, hogy nekik adag étel és ital (whisky hozták vissza a jelen). HETE beírhatja nevét az elem, azt hiszem, sok érdekes történetet lesz) De elmondhatom. Ez egy szörnyű hely, akkor előzni. Lásd a térképet utakon. Sőt, van több lehetőség. Morzhet lesz egy kicsit hosszabb, de kikerüli minden szabad, nem olyasmi, amit egy szövetségi autópálya a nyári főszezonban. A pályán van egy nagyon karók, gyakran a bokrok mögött radarral bujkál kereskedők csíkos rúd, de csak azért, hogy egy kis pénzt, és azt is előadják, hogy nincs értelme, különösen, ha megsérti a (jellemzően sebesség és szilárd).

Mert lehetetlen, hogy húzza a szálat a kocsi (szó szerint), vagy kombinálni a sebesség 40 km óránként, amikor az egyik útburkolati jeleket és szilárd. A nagy része az út egy sáv az egyik irányba. És a „kereskedők” is csapta egészséges legyen. Tudja mutatni radar állítólag a sebességet, de a valóságban ez az ügyfél korábbi sebességét. Ezért fékezett akkor nézzen közvetlenül az órájára, és óvatosan - a radaron. És még egy. Mi megy mindig egy éjszakát. Ha a Krasznodar régióban, majd tölteni az éjszakát Rostov. Ha a Krímben, Harkovban. Mivel az éjszaka nagyon nehéz világítás nélkül, jelölések, egy csomó kamion az úton, állandó előzést. Csak egyszer mentünk nélkül szállás, ez elég nehéz.

33, és ahol a Rostov-stop éjszakára. Egyszerűen azt egyszer elment délre és nem egyik napról a másikra maradni, amit nem akar. Útközben nem volt semmi, sőt, sötét volt, és nem látott semmit.
Marina, akkor is szeretnénk kérdezni az éjszakát! =)

Jana, mi maradt ki-Rostov, és a bal parton a Don, van egy csomó kemping, nyaralók, stb Mi valahogy tanácsoltam ezt a helyet, és úgy döntöttünk, hogy kihasználják. Semmi előjegyzést a helyszínen meghatároztuk, de már 2-szer tartózkodott ugyanazon a helyen, de külön termekben. Nem emlékszem pontosan, hogy is mondjam, ha érdekel, akkor megjelenik egy kártyát. Ez az út pedig a Aksay, ha nem csal az emlékezetem))) A Rostov hallottam, hogy szállást nem olcsó. És általában, megpróbálom nézni az interneten előre szállodák, panziók, vendégházak a városokban során a következőket. ki tudja mit. És ezzel a nyomtatás. Bár az utóbbi időben elment a Krím-félszigeten, elfelejtett tartósan szálloda elhelyezkedése, kérte a járókelők, azt tanácsolják, hogy lezárja, megállt, minden elrendezve, maradt éjszakára) Elvileg arra a következtetésre jutottam, hogy mindig lehet navigálni a terep, ami a legfontosabb - 100% jobb, ha nem húzza fel a teljes sötétségben, és vigyázni előre. A sötét, persze, nehezen kezelhető, és keressen valami. A szürkület déli szélek rövid, így ha fáradtnak érzi magát, meg kell próbálni, hogy nem folytatja a keresést a szállást.

Csak a Krím-félszigeten. Autóval mentünk körül az egész part, kezdve Feodosia, véget Yevpatoria. A legtöbb kedvelt Koktebel. Feodosiában kopottas strandtól, közel a finomítóban. Koktebel - egy nagyon tisztességes strand, tiszta és meleg vízzel. Szudak nagy, de a tengerparton, nem nagyon. Alushta- emlékezteti valamennyi fogyasztási cikkek, megbocsátani. Jalta - a város szivattyúzás pénzt, az árak néha fent Moszkva másodlagos. Kupsya kemény maradt Nikita Botanisesky a kertben, de az alsó is. kedves anyám! Stones, és konkrét, a tiszta víz. Szevasztopol - zamyzgany (kivéve központ) város. Lehet úszni csak balról Balaclava, ahol a nyílt tengeren. Nos, a víz ott, illetve a jég, bár átlátszó. Élményfürdő a Koktebel és Szevasztopol - ég és föld. Koktebel - szuper!

Hálózati kiadás «WOMAN.RU (Zhenschina.RU)”