Őszinte felülvizsgálata Karélia!

Margarita Tsvetkova, 29 éves
Megyek Great Wall Hover Lynx
Budapest, Magyarország

Nem tudom, hogy bárki, én fáradt látni ilyen gyönyörű és csodálatos értékeléseket Karélia. Itt az ideje, hogy írjon mindent úgy, ahogy van. Az összes előnye és hátránya az utam.
Csakúgy, mint a felülvizsgálat hasznos lesz azok számára, akik utaznak háziállatok.

Péter.
A város érdekes, mi tetszett, hogy mi is úgy döntött, hogy felfüggeszti egy pár napig. Minden tipikus látnivalók, sokan ismerik, hogy menjen be a leírás nem. Elmentünk a múzeum, vagy, mert pontosan megnevezni: Köztársaság macskák. By the way, a moszkvai nyitott egy hasonló intézmény - hímek és az emberek. Nos, ez a moszkvai üzlet nem mondják azt, és így minden világos, de az intézmény a Peter kettős értelemben. Érdekes túra és mini-múzeum macska fajták. Gyerekeknek általában kiváló, kiállításokon nem mindig egy csomó más faj, és pat nem ad. És akkor lehet, és a vas, és ölelés, és játszani. Általában informatív. És még néha tart kiállításokat kóbor macskák menedékhely. Mégis, a vezető, a provokatív kérdést, hogy megtalálják otthonok kóbor macskák, és nem válaszolt. És akkor csak körbejárta a várost, elálmélkodának szokatlan ritmus az élet és a kommunikáció gyártók: kérem, köszönöm, és újra eljön hangzott 10-szer egy elárusítónő, amíg vettem egy tálcát a macskát.
Mi maradt a szentpétervári szálló Motus először foglaltunk két helyet, de hívták vissza hozzánk csak a Motus. A szálloda kerestünk tekintve él egy állat, így nem volt probléma.

Hover Taxi Szentpéterváron =)

Sortavala.
Útközben akartam enni, és mi történt, hogy találkoznak egy nagyon érdekes kávézóban. Leningrád régió, Priozersk w. 2. (61,096604, 30,006156). A tulajdonos, látszólag színpompás grúzok.

Nincs menü a hagyományos értelemben. Amikor beléptünk, azt mondta, hogy ül egy asztalnál, és várjon. Aztán elment, és szólt minden, hogy ő. Mi rendelt pilaf, saláta és tea. Két adag saláta nem csak egy tál zöldséget, salátát és egy egész kád, egy domb. És amikor hoztak nekünk rizs, rájöttünk, hogy nem minden enni. Általában mindig pilaf és vacsora és reggeli balra.
Ezután egyszerűen és gond nélkül elérte a Sortavala és töltötte az éjszakát sátorban a városon kívül.

Azt kell mondani, a rossz idő van már követett, majd az eső, majd a napot. És az éjszaka fül hideg. Côte stoically elviselt mindent, és még több. Szeretett aludni egy sátorban. Reggel úgy döntöttem, hogy menjen az erdőbe gombászni, Karélia, mint a semmilyen módon. A macska hozta. Férj aludt.
Az eredmény az volt, séta az erdőben: 0 gombák, bogyók 0, de járni a macska. Ez a gazember volt a vészjelzőt. Kezdetben volt kihasználni, de féltem, hogy semmi, akkor futni. Coward sétált mellette, és nem mögé, és ha megállt egy bokor vagy fa, és nem láttam, sikoltozni kezdett hisztérikusan. De amikor meghallotta, szokatlan zajok és recsegő gallyak az erdőben Megdermedtem és figyelt. De találkoztunk senki.
Ezután mentünk gyűjteni a táborba, és amikor készen áll elhagyni a macska eltűnt. Úgy tűnik, hogy menjen a következő, békák megérintette mancsát. Aztán csend lett.
Mentem már, ő nevezte, válaszul a csendet. Már elérte a halottaskocsi, ahol jöttünk, ahol az erdő kezdődött reggel és odamentünk. És mint kiderült, nem hiába. Macska ül a pózban a vadász, és nem válaszolt, mert Nagyon zavarba. Ott futott egy csepegtető, és volt egy kis medence, amelyben lebegett a kis halakat megsütjük. Általában egy macska megpróbálta elkapni őket sikertelenül. Csak közelebb lépett, és megsimogatta, mondta. Ez így van, néha a macskák szenvedélyesen, nem csak a férjek egy számítógépes játék)
Ennek eredményeképpen voltunk későn Bálámnak és mint kiderült nem volt hiábavaló. Mentünk, hogy a régi finn temető és a múzeum fa építészet. Általában semmi szokatlan számomra, ha még mindig ellenőrizze, nem több. Megpróbáljuk megtalálni egy hajó, amely elvezet minket a Ladoga Skerries, de hivatalosan csak folytatni Valaam. De találkoztunk moszkoviták férj és feleség, akik keresték utazás a Ladoga Skerries. Ennek eredményeként már 1500 ezer két a mi oldalunkon, mi kiadó egy csónakot, és vitorlázott nézni Skerries. Még pedig látta Bálám messziről.

Bálám a horizonton.

És míg a lovaglás, a kapitány azt mondta nekünk az igazi oldalát Bálám. Minden vásárolt a kolostor önmagában nem megengedett, kimennek az összes kívánt, de hamarosan minden zárva. Csak az engedélyével a pátriárka. És távoli részein a sziget apja épített házak és boldogan él örökké. Még a helyi nemesség politikai lovaglás egy ilyen nyári rezidenciája itt. Land van eladni, az egyetlen út. Nos, az ára, ill. Tehát a híres Valaam, valójában csak egy hatalmas ház a ROC.

Petrozavodsk.
Útközben látjuk az igazi Karélia - elpusztult házak maradványai kemencék és alapítványok. Colossal (szovjet szabványok) és a gyönyörű ménes elhanyagolták. Vagy inkább minden elhagyott, fosztogattak és rothadás.

Csak egy pár elhagyott fatemplomok. Mivel az utcán sokkal hidegebb volt, még erős napsütésben, az este, hat, úgy döntött, hogy keres egy meleg éjszaka. Esett a választás egy kis házat az út mellett, és ez volt az úgynevezett egyszerű: egy út. Megérkeztünk késő este, már nem üzemelt. De mi elfogadtuk, és élt egy kis szobában. És még a macska nem bánja, hogy van egy macska fajta Maine Coon él magukat. Reggel gond nélkül megérkezett Petrozavodszki és úgy döntött, hogy roll a kizhi. Megérkeztünk a port, és elment a jegyeket, és valahogy élesen perehotelos. Jegyek a egy oda- 3000 rubel. Általában nem esett pánikba, és elment csuklás hajóépítő Múzeum Polar Odyssey.

Előhívás - a küldetést. És persze az összes talált, és még van a mivel lány jött pénztáros kalauz. Volt két, míg a jegyvásárlás jött még három fiatal. Tehát mindannyiunk számára végez túra 3 óra. Ez azt feltételezi, hogy a jegy ára 50 rubel. Nos, mint te? És ez nem csak egy múzeumban, azt mondta nekünk, egyszerre adva megérinteni mindent, próbálja ülni, mászni. Megvizsgáltuk a két meglévő hajó. Izlazil egészet csengetett. Úgy néztek ki, mint csinál a kézművesség. Mi is azt mondta, hogy most építik vikingosky Drakkar és bástya. Mit tud jönni, és segítenek a legalább egy pár nap, és akkor mi lesz felvenni a világon expedíció ezeken a hajókon. Nem csoda, hogy még mindig járt a múzeumban. Értelmi járni, és nagyon sokat kell tanulni. Azt tanácsolom mindenkinek!

Először is, az úton, hogy látogassa meg a vízesés Kivach, ahol van más ilyen utasok azt tanácsolták, hogy menjen és nézze kizhi olcsóbb Great Bay. És Kivach semmi szokatlan. Csak egy vízesés, egy csomó szúnyogok minden. Semmi figyelemre méltó.

Megálltunk az éjszaka közel a vízesés, rekreációs központ „szandál”. Aztán eszébe jutott, töredékei szovjet filmeket, fényképeket azokat az időket, üdülőtelepen, hogy a stílus. És a macska megengedték, minden gond nélkül. Az igazság az, mert alulfizetett 200 rubelt. Reggel mentünk Medvezhegorsk.

Medvezhegorsk, a múzeum épülete.

Elmentünk a múzeum, ahol a sarkunkban, miközben az egyik munkás ment a szemnek. Vidima gondolta, hogy ha a fiatalok jött, akkor elveszi valamit. Általánosságban elmondható, hogy nem volt szép. Aztán úgy döntöttünk, hogy hívja az emlékmű komplex Sandarmokh.

Velikaya Guba.
De útközben megálltunk, hogy a finn védelmet.

A pénzt a ház már a birtokunkban. Később jött a mester Vladimir, ígéretes, hogy egy szomszéd, aki holnap fog minket a kizhi. Mi csak nagyon szerencsés.

Csak megy a sziget körül a szokásos Bobby, Oise és egyéb gépek. A helyi lakosok él jelenleg rendes ház, távol a turisták tömegeit, valamint az összes antenna piszkálni lóg mosoda. Minden épület, amely állítólag múzeum zárva lakattal és akkor csak kívülről. Részletek lehet ajándéküzletek, amelynek van sötétség (normál mágnesek 500 rubelt). És ne kizhi önmagukban nem jelentenek semmit tisztességes. Egyszerű fatemplom, ahol némi felújítást. Ez minden. Főkapitány azt mondta, hogy régen vásárolt kizhi Moszkva maffia és evezés a pénz, és a helyi, hogy működik, hogyan kap egy fillért sem, és kap. De az ára ennek „arany” sziget csak növekszik. Itt a kizhi. A korrupció és ott egész idő alatt.
Semelyik tenné legalább egy pár a házak, a munkavállalók azonos kovácsműhely, ahol tudott kovácsolni a körmök nagybátyja ajándéktárgy, vagy egy pár lány, női ruha fel vintage ruhák és kávézók helyett eladók állni, jó lenne helyénvaló, és a turisták lenne. De nem, minden szétesett, és a helyi nazhivutsya és a látogatók.

Azon az estén, Vladimir úgy döntött, hogy ő nem kis „hajó”, és csak horgászni. Kezdetben nem pontozott semmi, de aztán. Tértek haza üres kézzel. És akkor még nem találtam jobbat, mint hogy száraz a hal.

Vladimir, a ház tulajdonosa és hajóval.

A sled.den tulajdonos nekünk adta csónak, és azt mondta, úszni, hol és hogyan szeretné. Azonban a halászat nem működött, és mi csak lovagolt meg. A nyomvonalat. nap volt ideje hazamenni. Fogytán az idő, és minden, amit nem lehetett látni. Onyega Sziklavésetek, hegyi Vottovaara és északabbra.

1 év Címkék: Karélia, Ruskeala, Sortavala, petrazovodsk, kizhi, Valaam Péter, utazás

A benyomások:
Megérkeztek a „Comet” - igen, drága (6875r oda-vissza két felnőtt és két gyermek.), De ha egy másik Comet lovagolni?!
A kizhi maguk is ment keresztül a szokásos útvonal egy útmutatót. Az összes templomok és épületek az útvonal mentén jött. A legtöbb épület munkás magyar viseletek, akik részt vettek a hagyományos mesterségek, és beszélt a jármű. Nagyon érdekes.
Az épületen kívül is iparosok - például, mint egy paraszt, vágja el a hagyományos, fából készült játékok.
Az egyik az egyházak három tagja a templomi kórusban elégedve az ének. Tényleg nagyon jól énekelt. Mi is vezetni bejegyzéseket ajándék vásárolt.
A rakpart egy halom üzletek ajándéktárgyak. Vettünk egy szép mágnesként 50 rubelt (szavakban - ötven, hogy nem gondolta volna, hogy lekéstem a toe). De a mágnesek volt egy csomó más, hogy megfeleljen a különböző ízek és a költségvetés. Amellett, hogy a mágnesek még egy csomó más ajándéktárgyak. És suvenirka igazán elégedett - van mit válasszon.

Valóban, „mit keresnek - és mit talál.”

A családom, azt hiszem, vissza fog térni, és a vízesés Kivach és kizhi (legközelebb csak szeretne egy kicsit hosszabb).

Legvalószínűbb, hogy volt, amikor a fesztivál zajlott, és minden kiderült.

Voltunk 30/07/15. A Fesztiválról én nem tudok semmit.

Majdnem megismételték utunk. Vagy mi a tiéd, azt nem tudom, ki volt. Még Sandarmokh a városban. Amint megvan a Great Bay is ment Szolovki. Polar Odyssey talált először - nincs quest))). Mi túra minden ketten végeztek. Az egyik legérdekesebb hely az egész utat.

A Sandarmokh is, de ez nem támogatom lap történetében.

Nos, a dal szavak nem tudja kitörölni.

Néhány év telt rafting. Shuya, Teal-Kem stb Egy pozitív. körülbelül ártalmatlanítás: az első dolog, ami történt a parkolóban a táborban ásni lyukak szemeteskukákból mindig égett a tűz a vadállatok tárták fel. „Bullheads” csak a tüzet. ben szemetet, ahol járják a tömegben gazers, ez a turisztikai soha nem hagy maga mögött srach

Ön most a törzshelye vice Karélia vezetett. Nézd meg a térképen Karélia! Sok tavak! Ride őket, egy autó, és lehetővé teszi, hogy több vad helyen, de nem kevésbé érdekes,

Kösz a tippet, így nem)

Ez igaz vannak write, hogy keres valamit, és meg fogja találni ... hát ... nem minden tökéletes, de már le csak ellenérvek ... és egy pár a fent említett előnyök, és ha minden jó, nem mondom ... valószínűleg úgy érezte, hogy ez már írva ... Nem, ne beszélj hogy ez egy őszinte felülvizsgálat, hanem inkább a másik oldalon, majd megszépült így mondani a negatív oldalon.

Tájékoztató. Valószínűleg nem fog menni azoknak a régióknak.
A alom persze bosszantó, legalább menj és gyűjtsük össze.

Hiába.
Meglátogattuk a családja ezen a nyáron kizhi. És tavaly nyáron - Kivach. Impressions szöges ellentétben áll, hogy az itt leírt. Ez nem a „becsületes felülvizsgálat”, és chernukha néhány.

Jó hely ... én ebben az évben. Egy. Utaztam sok helyen. Tölti az éjszakát, és ennyi. Biztonságosan. A szemét, nos, hol nem. Igyekszem nem nézni az az út szélén, és Beauty))
És azt is meg fogom Norvégia)

Norvégia érdemes esemény - szépség. Hegység, több ezer vízesések alatt a legtöbb felhők, hófödte csúcsok egész évben, a fjordok és az óceán. Lofoten, a bal oldalon, hogy a legvégén - a Rajna, hogy felmászott a szikla lenyűgöző kilátás nyílik a lánc szigetek és fjord. Ott voltam a csúcs a turisztikai szezon, de a válság Európában és úgy érezték, a turisták és általában az emberek egy kis csend. Tanács.
szemetet kb. Putyin és Medvegyev nekünk nem kell eltávolítani, az az igény, hogy egyrészt ne alom, másrészt legalább eltávolítani, hogy a nasorili. Ma fűszerek utazott az Öböl, négy zsák a ládákat .... Vacak nem az enyém, de a bolygó :-)
my.mail.ru/mail/mrbi/photo/324/518.html?ps=1
Érdekes nyitva? Közlési nyitott egy fotó vagy egy album?

Mintegy Putyin és Medvegyev így van. Ma, a régi áruház eladó kezdtem dugta én vásárolni egy csomagban. Azt mondják, nem, így tájékozott. És azt mondta: az ország erejét rendetlenség, ezért legyen a boltban ahhoz lesz ... annyira. A magunkat, és meg kell kezdeni.
És a Lofoten komp az autók?

Sok kompok ami megy, de én megtettem nélkül kompjárat - vezetési Szentpétervárról a kést, a svédek és egyenesen a Lofoten általa a legvégén O (tehát van egy közösség nevezik), de szimpatikus visszatért, és megállt a Rajna. Az esetleges megkerülve az egész szigetet láncot mozgatni a komp Bodø, séta reggel és este. De a szigetek az érdekesebb, van mindenhol Mekkája táj.

Köszönöm szépen! Azt fogja gondolni az útvonalon ...

my.mail.ru/mail/mrbi/photo/324/518.html?ps=1
Érdekes nyitva? Közlési nyitott egy fotó vagy egy album?

Igen, igen zanochuyu ka Norvégia ugyanazt a pénzt, ez az. A legnagyobb a sátorban elegendő és szemetet ott is ... a magyar út mindenhol)))

Nincs pénz kérdése, mindenki tudja, hogy Norvégia egy drága ország pihenni. ezután összehasonlította a természet az első helyen. Elmegyek Norvégia és ír oda. Bár nem tudok megfelelően összehasonlítani.

Volt Nordkapp (a legtöbb Európa északi része), mint a természet a Murmanszk-vissza, csak nem volt mit összehasonlítani, az egyetlen különbség az út ... és göndör bárány útjainkon nincsenek jelen)

Karélia Te nem is látni!
Itt Kojima Karélia és Norvégia hasonló helyen?!

Honnan tudom, amit eddig csak a meglátogatott Karélia. A visszahívás egyértelműen írva, hogy azt mondja, így a barátok, akik ott voltak, és ott.

Talán ... Finnországban? Finnország és Karélia azonos jellegű. Norvégia teljesen más dalt. Norvégia elsősorban hegyek, fjordok és az óceán. Ezen a nyáron, vezette a Lofoten-szigetek, ott élt, volt búvár egy pisztolyt, hegyet mászni, egy csomó fotót, hogy továbbra is várja a feldolgozás (hitel hangulat télen).
Azt Karélia szomszédban, gyakran a legkülönbözőbb sarkaiban az utolsó öt éves kor kell csak 02:00 a Kola és ahogy én kongresszusok Karélia. Karélia nem szeret sietni, hogy szokni, hogy úgy érzi, a szálak.
Ruskeala fejlődő parkban volt a múlt nyáron, tiszta, szerencsés az időjárás, valamint a benyomások jók voltak, szimpatikus őszi festeni az erdőben, és ott feltétlenül. Körülbelül szennyeződés a pálya szélén - szégyen, különösen azért, mert van egy rövid út, luxus fürdőszoba meleg víz a táborban, és nem láttam a szemét.

Úgy tűnik, hogy a Karélia és Finnország azonos a természetben! Ezek oochen más!

Lehet, de a finn tűnt unalmas számomra egyáltalán, talán azért, mert nem volt a cél, mégis, és megpróbálta lovagolni a hátsó utcákon. Fúrt Finke, nem az enyém.

Unalmas az biztos. (Ez igaz!
De van valami, például, találtam egy fajta! És akkor kezdődött ... ((

Gyakorlatilag látogatott Karélia!)
Barátok, mint az összehasonlításával furcsa érzés, hogy ott vannak-e vagy sem voltak!
Éltem Karélia negyed évszázad, a többi az életet amit élek Finnországban! És én már a Norvégia többször is! Szóval tudom, hogy mit írok!

téveszmés általános üzenet.
Ott voltam ezen a nyáron.
örülök / elégedett / boldog.
minden van jól fő ott- HIT.

És azt hiszem ... Nem tudom, mit hiszek.