Hello mindenkinek! Egyiptom, még csak nem is nagyon rossz

Egyiptom 8-szor. van valami összehasonlítani

Ebből ünnep balra egy csúnya érzés. nagyjából hasonló, és semmit sem panaszkodnak, egiservis taxik, de maradt.

Ebből ünnep balra egy csúnya érzés. nagyjából hasonló, és semmit sem panaszkodnak, egiservis taxik, de maradt boldog, nálunk az első alkalommal

Megérkeztünk 15:00. A barátnője nem érezte jól magát, azt hittem, azonnal megadta a számot, az idő már normális szállást. Ez nem történt meg, várva 02:00 talán, van egy szoba kész. szükség van, hogy ellenőrizze a vízvezeték. más valamit. Recepció pimaszul követelte a 20tochku Puff neki. Adna tovább. de miután az adminisztráció, a költségek egy rossz vételi kellemetlen fiúk arab. Lányok is megvan a módja, akkor jön egy segítséget kérni, zauhmylyalas mondott semmit nem tud segíteni. Később figyelhető meg. mint peremezve a recepciós. Mit is mondhatnék, nagy, boldog család, minden tekintetben. A vétel leszek újra.

Volt egy szabvány. Nos, általában minden sootvetstvovalo.Mebel nem új, természetesen, nos, az Isten áldja meg. Mi most jött aludni egy szobában, így mossa után a tengerparton.

Number rendszeresen mossuk, törölközőket. Samponok és gélek ne várjon, nem azokat a szállodában.

Néha pofon, amit a furcsa szag, mintha valaki meghalt volna, és hosszú ideig, de aki kicsi. Talán rossz prikopalis egér alatt mi erkély érezhetők, a feltárás volt túl elfoglalt, hogy foglalkozzon vele hagyja régészek kopayut.Ili vétel.

Mi esett aludni ebéd után, és nem érzi a méret a katasztrófa. mi történt az éjszaka folyamán a szobában. Reggel arra ébredtünk, megharapta. Gondolom szúnyogok, de az emberek a parton panaszkodnak, hogy a szálloda fertőzött poloska. Mi lett a matrac, megvizsgálta a mosodát, nem talált nyomok poloska. Valószínűleg még a szúnyogok.

Úgy döntöttünk, hogy változtatni a szobába, és csak remélte, hogy az előadást követően a követelés, mi fog változni. Mi volt hajlandó fizetni. Avot..uy

Ez a szám azt lépett hivatalba. azért fontos, mert az első volt a menedzser (szerintem itt kellett esni és áldozatot hozni, előnyösen humán) Megjegyzem orosz megérti tökéletesen, mondja is nagyon jó (érzem, hogy itt az orosz női lábak) figyeltem széttárta a kezét, és bejelentette, ugyanazon .Rugatsya ez volt lusta.

Mi prikolnulsya, és megmutatta neki megharapta a gyomor és a lábak. És make-up akar kártérítést. Arab majdnem leesett ott. de minden szem gyorsan átfutotta. szegény srác. A helyiség már nem változott. Ó, mi volt még, hogy az áldozatot, még a banán

Átlagos élelmiszer. Nem mérgezett, hála az égnek. A választás mindig is volt. A várólisták szintén nem különösebben nablyudali.Sistema felhívás a táblázat nagyon átgondolt, jól sikerült .Popali egy párszor tematikus vacsorák nagyon-nagyon pozitív .Smelo tud járni. Szolgáltatás jó, nincs ilyen állítások. Egy mínusz, ha a csarnok lesz a külföldiek nem obesudte, hogy illeszkedjen az Ön igényeinek később. Mi csábította pincérek szép darab papír.

Leírtuk őket ide. Nem kell ismételni. Tetszett a homokos .Nepriyatnye pillanatokat. Fűtőolaj néha hozza a parton, egy kicsit, de festett fürdőruha. Majd a mosómedve játszani a mi szép szoba. Ennek eredményeként, az aceton törlik foltok.

Aztán vihogva, amíg mi jön ismét a menedzser, és panaszkodnak újra és újra áldozatok nélkül, mint ártatlan devstvenitsa rúgott minket az éjszaka, pokatsannyh be a sivatagi beduin mint osobonagloprosyaschih neki. Bárhol is vagyunk. rzhem de akkor is. Azt süllyedt a lélek minket a maffia elem.

Animáció. Rendben van. Pozitív umnichki, fényesített napjainkban a menedéket. Adj a csapat díjat, megérdemelt

A barátom és én inni csak a sör, mértékkel, nem volt probléma. Önteni. még mogyoró és a chips lökött egy párszor, állítólag egy bók a főnök a bárban. Miután látta a szakács, arra a következtetésre jutott, nyilván ő egy testvér. Emellett az ötlet :) Peanut evett, nem értette a célzást. A második alkalommal is falta újra és bolondok nem értem. Több áldott eső formájában dió és sült krumpli nem vagyunk kiömlött. Itt megint az áldozatok már várja, sajnálom, én nem devstvenitsu megragadott minket, nincs ilyen a gazdaságban.

Sajnos nem tudom. Mentünk szórakozni a városban. Csalik egyszer egy taxis, egyike azoknak, amelyek tusit a szálloda körül keresve legalább azt mutatja, a megfelelő. jó autóvezetés, és hála az égnek. kérdezte fizetés csak szép zöld papírdarabot. Mi is elengedte, és akkor azt gondoljuk, mélyen, amikor hirtelen láz úgy dönt, hogy látogasson el a szálloda újra, hogy hol a készülék formájában egy szűz. azért, mert ebben a szállodában ez a speciális

Kitűnő. Sok zöld, létrák, zseblámpák, tiszta. állapotú. Kellemes sétát vacsora előtt. A szálloda épült intelligensen méri nyílik a napfelkeltét, ne legyen lusta egyszer felébredni korán, és nézni a látvány

Ismét a szálloda tele volt 40 százalék valószínűséggel

Magyar sokat, de nem láttunk Tagil. Italyashek kis fasiszták pár találkozott. Arabok kicsit. És nyilvánvalóan nem az egyiptomiak. A Saud valószínűleg vagy Jordan. Látták a hallban. egy híres beillesztett a lány sétálni a szobában. Szűz volt józan, és nem spikala, Saud eltűnt az éjszakában

A következő napon, a szűz koktél közösség. ragasztott még. Remélem volt egy barátságos családi :)

A tenger remek, mint mindig .Laskovoe és meleg.

A nap működött megfelelően minden nap ingyenes.

Naama mindig vidám, élénk, tart egész nap és éjjel

Hotel. Sajnáljuk, nem megy vissza.

Azt nagyon jól tudta, hogy hol. Miért és milyen pénzt élelmiszer. A pénzt, amit kifizetett, kaptam több, mint amire számítottam! A terület nagyon zöld, nagy, ápolt! Van egy homokos strand bejáratánál, és fontos, hogy Sharma. meg tudjuk becsülni a szobák számát 4 golyó, hogy nyíltan 2. Itt a szerencsés szállást! A konyha teljesen átlagos, de még ehető. Előnyös az étkezést a libanoni étterem, vannak kényelmes és néhány helyi show minden este. A személyzet mindig szorgalmas. A szobák tiszták lesznek tökéletesen. Pihent csodálatosan!

Hasznos információk 1

# X201c; Nagyon szép szálloda, és csodálatos tengeri # x201d !;

Barmanhero (13 vélemény)

egy nagy szálloda, sok magyar és ennyi :) :) :) de ha obstragirovatsya hajóra sootechestvennikov- akkor minden rendben :) és ami a legfontosabb, ez Egyiptom, akkor nincs szükség a szuper szolgáltatás európai :) Egyiptom utazás sütkérezik a tenger meleg és közeli (ha úgy tetszik -, hogy össze tudja hasonlítani egy utat az országban), de ne felejtsük el, az oktatás és a kultúra is :) - minden rendben van. ) :) :)