És tudod, mi a búvárszafari

Remélem, hogy sokan tudjátok. Ami a többit mondom - ez az, amikor a búvár, merülés a hajó, nem jön vissza a szállodába, a tengerparton, de él a hajón, 7-14 napig vagy több (vastagságától függően az erszényes). Egy ilyen hajó is látogasson korallzátonyok és víz alatti tárgyak, amelyek nem érhetők el a parttól.

Őszintén szólva, mi nem képviselt, mint - hogy hagyja egy hétig egy hajó a tengeren? Ki lesz velünk a csoportban? Mi a helyzet a tengeribetegség? De hála Istennek, minden jól ment!

Tehát, első dolog az első.

Aeroflot ezúttal megmutatta magát nem a legjobb kéz. A járat elhalasztották 14 órán hiba miatt síkra. Ez jó, hogy mi már figyelmeztette a nap előtt, és mi nem kell felkelni hajnalban menni a repülőtérre.

Végül a repülőgép szolgált, és már nem hittek egy csoda volt a fedélzeten az IL-86.

Hurghada érkezett éjfél után. Ó, csoda! A repülőtér több lett, mint másfélszerese. Nos, még az arabok megértik, hogy ez lehetetlen volt, hogy az üzleti. A második jó hír - Duty Free repülőtéren nyitva a nap 24 órájában. Változás a dollár, így néhány fontot az ország persze, de ó, Isten legyen a bíró. Vegyük a sör és ülnek a buszon, harc ki bosszantó bennszülöttek, akik tépte származó kézipoggyász szállítására őket 10 méterre van a busz, majd a kereslet baksis. Nos, ehhez vagyunk szokva, úgyhogy a bennszülöttek udvariasan küldött el, mi pedig busszal, és menj délre. 275 km-re Hurghada, Marsa Alam található, és onnan van, hogy elérje az út a hajónkat.

Már világos. 7-30 óráig. Megérkeztünk Marsa Alam - három fogadók a sivatag közepén. Head gondol semmit, miután egy álmatlan éjszaka a gépen és a busz. szeme keres egy port, közúti vagy legalábbis annak egy mólón. Látjuk a kő töltésen 100 méter hosszú. Á, itt is van egy raid. Nos, rendben, ahol Polly? A Polly kell arra, hogy a motoros. Mi szállítják a „Zodiac”, anélkül, hogy nedvesítő dolgokat, és nem is sok fröccsenő.

Többek között van egy kompresszor 2 (a palackok töltésére). A csapat 5: Kapitány, szerelő, szakács és két matróz generalista. A csapat benyomások pozitívak: a munka gyorsan, zökkenőmentesen, mindenki tudja a helyét, udvarias, derűs. Jól van, egy szó.

Nagy mínusz a hajón - nem sótalanítás. Víztartály 7 tonna. Ez a szerencsétlen mennyiségű próbál nyúlik 2-3 hétig, így megtakarítás a víz és a teljes zuhanyzó lehet venni csak este, miután egy éjszakai merülés. A többi víz csak WC. Nos, egy másik 10 perc közé után minden merülés (mosni az arcom elég, de nem több).

Mintegy nyryalki. Az arabok kissé beszorult. Mentünk sokkal kevesebb zátonyok vártnál. És elvárjuk, hogy lesz 2-3 nap a zátony, és gyakran előfordult, hogy obnyrivali egyik (nem a legérdekesebb) riff minden oldalról a nap folyamán. Tipp a jövőben - csak adja meg az útvonalat a lehető legrészletesebben, így nem idegesek. Összességében nyryalki rossz, de rosszabb, mint a Sharm El-Sheikh. Kevesebb, és azok gyengébb, szegényebb korallok (bár természetesen sokkal jobb, mint Hurghada), és kevesebb a hal. Bár tudja, hogy több új tengeri életet. Igen, még mindig. Néhány klub eladni egy szafari korlátlan merülés számát. Tehát: nem szükséges erre a versenyre. 3 merülés egy nap (a levegőben, anélkül nitrox, trimix és azok, de) több mint elég. Tehát betölteni elég, és a napi rutin nagyjából a következő:

Reggel: Rise, nyryalki reggeli

Day Dream, emelés, nyryalki, ebéd, délutáni szieszta

Este: Az emelkedés, éjszakai merülés, vacsora, ivás fél hozta magával, vagy vásárolt vámmentes alkohol, az alvás

Az élelmiszer. Kok mi - jól sikerült. Az étel finom (amíg a sütemény), változtatható (amennyire lehetséges a hajón), bőségesen és következmények nélküli formájában gyomorégés, hasmenés, és így tovább.

Térjünk vissza az utazás kezdetén. Miután megbeszéltük a kabinokban, a hajó a tengeren.

Első megálló - Samadai Reef.

Ez egy nagy önálló Reef 8 km-re Marsa Alam. A lagúna folyamatosan lakott több család a kis delfin (50). Delfinek vannak szokva, hogy a búvárok, és lehetővé teszi, hogy a megközelítés közelebb, de anélkül, hogy búvár és könnyűbúvárkodás, és csak a felszíni, sem zaj, kiabálás és robban, vagy indulnak.

Amikor elmerül látott sok stingrays.

Az éjszakai merülés látott egy spanyol táncos. Általában a táncosok meg elég sok, és számukra a jövőben még nem figyel

Ez az első alkalom az életemben láttam tengeri csillag az úgynevezett „töviskorona”. Ez a cucc eszik korall. Ha úgy gondolja, az őslakosok, az egész zátony teljesen megevett ez szenny.

Az éjszakai merülés látott tintahal - olyasmi, mint a polip csápok nélkül. Felfújt a hal-bőrönd. Ha úszni és a hal ragyog, válik vak, és ez lehet felvenni. Ugyanakkor fel van fújva a félelem és alakítjuk a tálba.

Reef Gota Wady El Gemal

Láttunk egy teknőst, de messze, hogy egy jó pillantást rá.

Az éjszakai merülés látott, mellette kis rákok. Hatalmas papagáj hal ül egy kis korall barlangban. Ahogy felmászott oda, nem világos, hogy ...

Immersion nehéz volt - ez egy nagyon erős cross-áram. Láttuk Barracuda, Napoleon hal, Moray angolna lebeg. Amikor elindult a számláló, akkor már régen harcolt. Ennek eredményeként, a levegő hamar elfogyott. Volt kialakulni.

Megint ugyanaz zátony, ahol delfinek élnek. De ahhoz, hogy úszni a delfinekkel ezúttal nem sikerült: vitorlázott „Zodiac” vicces németek és elriasztotta a delfinek.

Mivel a hideg nem tudtam menni egy éjszakai merülés. A szerencsések már látta a három homár és ami az angol neve a vörös-tenger walkman (aki tudja megmondani a nevét orosz, nagyon hálás lesz).

De a hajó fogott tintahal csalit.

Este a csapat adott nekünk egy ünnep. Pogácsával. Adott nekünk táncol.

A Braves ment 68 métert. Szerencsére, senki sem volt a nitrogén-mérgezés.

Mentünk egy normális merülés. Volt nagy probléma fúj, így úsztam méter 5 a többi fölé. Valaki talált a hal-tál és a búvárok kezdett halászni. Ő duzzogott, készített tüskéket és úszott el tőlünk.

Később délután jött Marsa Alam. Fürödtünk mi oktató. A szegény, volt öltözve, hogy menjen haza, így ezeket a ruhákat, és a vízbe dobták.

At 07:30 elhagytuk a hajót. Nagyon félt, hogy a járat késni fog újra. De a gép időben.

Rest volt az „öt”. Teljesen le van választva a mozgalmas életet Moszkvában. Csak aludtunk, ettek, ittak és a merülés.

"Nyryalki" - a "négy". Miután a tapasztalat merülés Sharm el-Sheikh, önkéntelenül elkezdik összehasonlítani. És arra a következtetésre jut, hogy jobb Sharm. Érthető, Sharm - Reserve. Ezért van óriási mennyiségű halat.

A zenekar nagyon jó volt. A csapat alakult malopyuschy, hasonló érdeklődésű. Mint megtudtuk, ez volt a legcsendesebb orosz művész. Mindenesetre, mentünk egyik tulajdonosa a hajó, így semmi nem romlott a magyar, nem tört. Mindig megy a magyar csoport. Félsz, tudod, hogy a hajót. Hajó valami újat!

Külön köszönet búvár klub „RIF” a szervezet számára a búvárszafari.

A cikk a képeket a könyv Helmut Debelius „Vörös tenger Reef Guide” volna használni