Ctr mi ez, hogyan lehet javítani, és hogyan kell kezelni azt
Hogyan számoljuk ki a CTR?
200 kattintás egy átlagos konverziós hozam 7% 14 fizetett lépéseket. Mondjuk, egy akció kapsz 40 rubel. 40 * 14 = 560 rubelt. Ez az eredmény, ha vesszük az átlagot.
Ön viszont lehet fizetni mind a CPC és a CPM. Ha fizet a megjelenítések, te sokkal jobban érdekli a figyelem CTR. Tegyük fel, hogy fizetni 4 rubelt 1000 megjelenítésre. Akkor 80.000 találatot fog kerülni 320 rubelt, és az intézkedések kapsz 560.
Ez az eredmény, de aki azt mondta, hogy lehetséges, hogy maradjon? A figyelem CTR akár 0,1%, akkor növeli a kattintások száma, és minél több profit. Ahogy növekszik, az más kérdés.
Minden, hogy elolvasta a fenti, akkor vezethet arra a következtetésre, hogy az átkattintási nagyon fontos, és meg kell először próbálja emelje meg. Részben ez az oka, hogy (bizonyos esetekben), de mégis, ez a szám nem tekinthető a legfontosabb.
A végén, gondolj arra: Jobb egy rossz CTR és jó konverziós, nem pedig fordítva.
Tegyük fel, hogy néhány kattintás, de lesz néhány vezet, mint hogy 1000 kattintás, kiad egy csomó pénzt, és a kimeneti gyakorlatilag nem kap semmit.
Gondolod, hogy lesz egy jó CTR ilyen cím? Elég talán, igen. De ha rákattint a linkre ember látja, például egy ajánlatot, hogy vásárol terméket, illetve bármilyen szolgáltatást. Még ha le lesz látható 500 rubel, de ki akar maradni az oldalon, ha látta ott nem valami remélt?
Ezért ebben az esetben nem lehet különösen szemet gyönyörködtető headline, minden esetben ő lesz jobb. Annak ellenére, hogy kattintottak, és nagyon kevés ember, akkor lesz igazán azoknak, akik érdeklődnek az ajánlat.
De mi van, ha van egy jó és átalakítás, és egy jó CTR?
Hogyan lehet növelni a CTR?
Közvetlen válasz erre a kérdésre, a szellem „Do és így, majd emelkedni” - nem. Csak azt tudom mondani, hogy befolyásolja az átkattintás. Ez mit fogok csinálni, azt hiszem.
Ebben az esetben nem lesz több CTR? Úgy vélem, hogy a retorikai vospros.
Célzás. Ez a beállítás, akkor beállíthatja nem mindig, de akkor is. Akkor legalább tudni a célközönség. Például, ha eladták fejhallgató, akkor nyilvánvaló, hogy a fő CA - fiatalok. Ők sokkal jobban érdekli a termék. Ezért alapértelmezés szerint, kattintható jobb.
A legtöbb IT hírek és webfejlesztés A csatorna-távirat
Az a gyakorlat, pénzt ver a blog, honnan promóciós valódi pénz
Turn-alapú rendszer létrehozása, támogatása és bevételeit a blog.