Kirándulás a Skadar tóhoz

Érdemes Montenegróba menni. | | Visszajelzés a nyaralásról A kirándulások árai Kirándulások a Gadrashevich-szel | Sveti Stefan | Skadar - tó Két folyó: Moraca és Tara Boko-Kotor-öböl

De Montenegróban van egy ilyen kirándulás, és mi ostobán mentünk hozzá. És most biztos vagyok benne, hogy nem szabad vesztegetni az időt, és kirándulni a Skadar tóhoz. Őszintén szólva, meg kell néznie a tó partján, az úton, és nem úszni rajta.

És akkor a történetben nézze meg a tájakat. Azt fogom mondani egyszerre, hogy Montenegró szépségének hátterében ez csak valamiféle szemetet jelent.

Körülbelül 8 órakor egy kiránduló minibusz vette át. Felkelt, és körülnézett. Mögöttünk egy pár pár Belgiumból ült, aki angolul csilingelt. Jobbra egy fenséges fehérorosz család ült, amelyben az anyám egyértelműen "ember" volt. Útközben Petrovacban több turistát is felszedtek és a hegyekbe szálltak át a passzban.

Ezen a napon a montenegrói partok felett felhők gyülekeztek, amelyekben sündisznóként lovagoltunk. Ez nagyon jó!

20 perc múlva a sofőr leállította a minibuszt egy szünetfotóhoz. Kipattantunk az autóból, és futott, hogy fotózzunk a nyitott panorámáról. Nem tudom, hogyan kell leírni a hegyeket, mert túl sokat szeretem őket.

Kirándulás a Skadar tóhoz

Felálltam, és a hegyekre néztem, és olyan szabadságérzetet éreztem, amelyet szavak nélkül nem lehet kifejezni. Kilátás a csúcspontról az alsóbb hegyek csúcsára, az útra, a Skadar-tóra, amely minden irányba ... Nagyon szép!

De jó kicsit, mert a Balkán-félsziget legnagyobb édesvizű tava felé megyünk.

A Skadar-tó a 6 édesvízi folyó és az istálló közötti táplálásnak köszönhetően alakult ki, amely elválasztotta a tavat az Adriai-tengertől.

A Skadar tó térképe

A mikrobusz a mólónál parkolt, ahol egy útmutatót találtunk.

Az utazás óta kevesebb mint egy év telt el, de egyáltalán nem emlékszem ennek az embernek a nevére, sem a megjelenésre. Annyira undorodtam a viselkedésével ... de később.

Kirándulás a Skadar tóhoz

Több kirándulóbuszból álló turistákat és turistákat egy kétemeletes hajóba küldtük, ahol óvatosan kiválasztottam egy helyet az oldalán és közelebb a tatához.

Úszott.

A hajó kezdett lassan haladni a vízi ösvényen a fű kavicsai között.

Kirándulás a Skadar tóhoz

Itt készítettem a legjobb képeket az egész túra számára.

A vezetõ és a hajó legénységének képviselõje elkezdte terjeszteni a túra árában foglalt italokat: gyümölcslé, bor vagy rák. Az italokat követően a fiúk tálcákat készítettek és sajtot és ízletes fánkot kínált, ami mézesbe mártott.

Úgy döntöttem, hogy ilyen unalmas, és nem csinál semmit, és elment a második emeletre. Senki sem volt ott. Szép érzés, amikor a hajó nem nagyon fürdik és a szél finoman fejleszti a hajat. De akkor kezdődött a rémület.

Valami igazi gyerek megkérte az útmutatót, hogy frissítse a poharat a rákkal. És versenyzett! Ez a két idióta egy tizenöt perces morajlásban szokatlan volt. Az erysipelák pirosak a tegnapi "újra égető" a nap, a szemek zsíros, a szenzáció a kibaszott csak feltörik. Csak rázogatom azokat az embereket, akik részegek, és úgy érzik magukat, mint a mesterek az egész közös térben, hogy végigvezessék a végső beszélgetéseket minden torkon ... Emberek! Miért mentél kirándulásra? Nem tudna italokat is szerezni a szálloda medencéjében? Vagy a színészeknek új nézőre van szüksége?

Eközben a hajó horgonyzott és vezetett a stílusban: "Mindenki táncol!" Ajánlott úszni. Megnéztem a vizet, és rájöttem, hogy itt nem fogok úszni. Fu, az összes vizet algák borítják. De turistaink nem tudnak ilyen csekélyeket "megfizetni".

Kirándulás a Skadar tóhoz

Megértetted, igen, hogy a hajó nem jött a partra, de megállt a tó közepén.

Az emberek ezt a csúnya vizet fürkésztették, és arra gondoltam, milyen jó lenne a tengerben lenni ... a hátán fekve, hullámzott a hullámokon, és a virradó montenegrói napból nyikorgott.

A részegek is úszni kezdtek, de nem sokáig. Valószínűleg valahol a vízben találtak egy társaságot, és egy harmadikat húztak. Most hárman álltunk fel, és tovább töltöttük a szemünket, kiabáltunk minden szemetet három szájon. Kár, hogy nem tudták meg, mi a nyúl gondolkodik, ami kiderült, hogy túlságosan képzett ahhoz, hogy észrevételt tegyen.

Egy idő múlva úszunk tovább.

A Skadar-tónál még egy látványosság - az első montenegrói börtön.

Kirándulás a Skadar tóhoz

A hajó újra megállt, az emberek ismét beleragadtak a csúnya és piszkos vízbe.

Amikor kirándulást vettem a Skadar-tóba, azt gondoltam, hogy a tó gyönyörű és szokatlan tájképeit látnánk, amelyek az úttól kinyitottak, amikor újabb kirándulásra indultak. Szerettem volna látni a madarakat is, amelyekről mindenhol írták. A fejemben olyan képek, amelyek nagy, nagy madarakkal járnak, rajzolnak a vízre ... mindannyian különbözőek és színesek.

Végül visszavertünk. Csalódott vagyok, de pozitív vagyok.

Kirándulás a Skadar tóhoz

A partra szállítottunk és egy étterembe küldtük. Az ebéd az utazás árába került, de a valóságban nem volt ehető. Kegyetlen és savanyú leves, burgonya és zsír húst a második. Tálcákba ástam, paradicsomot ettem salátaból, és elmentem a buszra.

Végül mindenki evett, megvédte a vécét a WC-ben, megvásárolt egy másik ajándéktárgyat (Budvában nem adták el őket, mindegyiket kuponokkal kellett megrendelni), és visszamentünk a tengerbe ...

A következtetés nagyon egyszerű. Ha nem tetszik ez: egy csomó részeg és ismeretlen ember hajózik egy rendszeres tó mentén, és világi beszélgetéseket folytat, mint például:

- Ó, és tavaly voltunk Törökországban. Voltunk ott ötször egyáltalán, van valami összehasonlítás.

- Igen, mi is voltunk. Hát, táplálják - jobb ott van. És itt nincs még animáció.

- És mennyit kap Minszkben?

- Igen, általában jó vagyok, vettem egy plazmát.

Tehát, ha nem szeretsz pihenni, akkor a Skadar-tóra való kiránduláshoz semmi köze.

Budva szállodák ár és vélemények

Apartmanok Budva-ban áraik és visszajelzések

Szállások itt: Petrovac

Összes szálloda itt: Montenegró

Montenegró tengerpartja

Szállodák Montenegróban a családok számára

Szállodák Montenegró városnézésre

Natalya Alexeeva mondja:

Nagyon közel lesz hozzá, magához juthatsz a tóhoz, kirándulások érkeznek Virpazar városába, és ott bérelhet egy hajót helyi hajóval, és bárhová is megy. Beszélhetsz a helyi emberekkel Sutomore-ban, valószínűleg átadási szolgáltatásokat nyújtanak, gyönyörű helyeket és csónakot vonszolhatsz Virpazarból, vagy egyszerre megy egy utazás, hirtelen nem volt szerencsém)))