Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban

Az új országok felfedezésének egyik forrása az utazásról szóló könyv.

Néha olvastam őket (elektronikus formában), de legtöbbször hallgattam őket hang formátumban, különösen rendszeresen kiderül, hogy megtörtént a reggeli jog.

Teljesen különböző könyveket hallgatok - az üzleti és önfejlesztési könyvektől a művészetig terjedő könyvekig, és természetesen az utazási könyvek is jelentős szerepet töltenek be közöttük.

Így hát az elmúlt hetekben szörnyű vágyam van Európába, moto-ba vagy autózásra - nem számít, főleg Olaszországnak, nevezetesen Szicíliának!

Miért van így? Ezt a következő könyvet inspiráltam! Bátorította, és azt hittem, hogy több, mint egy tucat könyvet olvastam és olvastam, amelyek sokak számára érdekesek lehettek, úgyhogy úgy döntöttem, hogy kedvenc könyvek listáját, az úticélhoz kapcsolódva, egy-egy módszert választottam. Szóval felhívom a figyelmet a TOP-20 utazásról szóló könyvekre, amelyek képesek inspirálni, felkelni és menni.

1. Máté Fort "Szicília: Édes méz, keserű citrom"

Bár talán ez a könyv elkapott engem, mert miután terveztem Szicíliába utazásunkat, ez volt az út, de az utolsó pillanatban megváltoztattuk terveinket, és Spanyolországba mentünk, a Kanári-szigetekre. És Szicília megmaradt, mint egy olyan álom, amely nem valósult meg, és amely a kezéből kifordult.

Európába Ázsiából, az elérési út nem szoros, így amíg csak részben teljesíti az álmát, és úgy érezte, egy kicsit a regény hőse - lovagoltunk nap Vespa robogót szélén Hoi An (Vietnam). Ezek a régi olasz motoros robogók már használtak díszeként - boutique hotelekben, stílusos kávézókban, ez volt a formátum, hogy találkoztunk a robogók Vespa Bali és Samui. És Vietnamban láthatóak az utakon, hogy ilyen retro-robogó tekintélyes.

2. Elizabeth Gilbert "Egyél, imádkozz, szeress"

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban
Ez a könyv nem inspirált egyáltalán egy Bali-i utazásra. Elolvastam, miután elmentünk először a szigeten.

Meglátogattuk Bodhgayát, csak napján Buddha születésének, élt egy kis nyüzsgő Delhi, meglátogatta a jóga poluzatonuvshem Rishikeshbe (csak jobb az árvíz után), vándorol át a nyüzsgő és titokzatos Amritsar, majd egy hónap élt kilátás nyílik a hófödte Himalája tibeti Dharamsala , ahol találkoztak a Dalai Lámával. A blog nem egy cikket ezen az úton, a huzat van jegyzetek, de a legtöbb kép elveszett a halott a trópusi nedvesség a merevlemez ((

"Van, imádkozz, szeress" - többet találsz magadnak, de ez egy könyv az utazásról is. Nem csak Indiáról van szó. például Liz Gilbert nagyon romantikusan mesélt róla Olaszországról és kedves Balijáról.

Évről évre milliói rajongói jöttek Baliba Ubudba. Egyébként, ahogy gyakran történik, a könyv sokkal erősebb, mint a film. És Bali hangulatát pontosabban közvetíti. Mind a könyv, mind a film arra ösztönözött minket, hogy meglátogassuk Ketut Lier gyilkos öregemberét, és megtaláljuk a hősnő házát Ubud környékén. Ha még nem olvastad, akkor rájövök:

3. Aravind Adiga "A fehér tigris"

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban
Madly imádja ezt a könyvet, olvassa el kétszer, először India előtt. és a második után. Nem mondhatjuk, hogy ez egy könyv az utazásról, és még csak India sem.

Az első alkalommal a történet a lélekbe süllyedt. A második olvasat még mélyebbnek bizonyult - a helyek felismerhetővé váltak, a szokások, a szokások, a konyha - érthetőbbé és intimbbé váltak. Ráadásul számos részlet felszínre került, első alkalommal figyelmen kívül hagyva, és a képzelet még több képet és színt adott.

Ráadásul a témája, amelyen érinti, nem csak szigorú, hanem felháborodást is okoz, ezért sokak számára érdekes. Ez a szegény Balram története, aki megpróbál "kiszabadulni a ketrecből", és végül "slumdog milliomosává" válik, nem maradhat közömbös.

4. Gregory David Roberts "Shantaram"

Kocogás közben hallgattam. és 10 km teljesen észrevétlenül repült. 🙂 Most úgy tűnik számomra, hogy talán nem Pangan reggeli frissessége és békés tájja kényszerített arra, hogy reggel minden reggel 6-kor kijusson.)

És miközben hallgatta a második részt, meglepetés történt, találkoztunk egy élő Shantaram-val! Természetesen nem ugyanaz, akiről írták ezt a könyvet, hanem egy emberrel, aki szintén meglátogatta a mumbai börtönt.

A szörnyű hosszú hónapokról szóló története, amelyet több száz másik fogoly (többnyire indiai bűnözők) között töltött, tárgyalásra várva, nyitott szájjal hallgattunk, és nyugodtan beszélt.

Azonban a méltányosság meg kell jegyezni, hogy miután több szoros kapcsolatot, azt találták, hogy ez a sokoldalú és változatos emberek érdekes az élet, és egy epizód a börtönben - nem az egyetlen dolog, amit mondhatok. Mindazonáltal a könyve többi része, a könyv főszereplője képzeletemben egy nagyon valóságos személy jellemvonásai voltak.

Azonnal elmondom - a könyv nem egyszerű és elég volumetrikus, 800 oldal. De hihetetlenül erős és mély.

5. Henry Harrer "Hét év Tibetben"

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban

Ez egy éghajlatú, égő szemű alpinista és utazó önéletrajzi könyve, és erős hajlandósága az expedíció küldetésének teljesítésére, minden akadály felbomlásával az áhított csúcson.

A könyv meséli a történetet Henry ismerősének a kis Dalai Lámával. Rögtön tele van szeretettel a tibetiek itt leírtak a kultúra, a hagyományok és mindazok búcsúzó szavai a dalai láma, akiket tanít, hogy ez a nap, amely azonban, sajnos, nem egyértelmű, hogy sok militáns országok / fő.

A névadó film is nagyon jó - a himalájai, a tibeti Lhasa még jobban elmerülnek az idők légkörében, ők hozzáteszik Tibet lakóinak egyszerű életéhez.

6. Adrian Antony Gill "Mind a négy oldalon"

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban

Ez egy brit újságíró-kritika utazási jegyzete. Már majdnem egy éve olvastam) Nem azért, mert nagyon nagy, egyáltalán nem, csak papír, és teljesen megszoktam ezt a formát.

Utoljára Szentpéterváron voltam, mielőtt elindulna egy barátomtól, így most Ázsia körül ázolok, néhány fejezetet olvasok lefekvés előtt.

7. Ilf és Petrov "Egyemeletes Amerika"

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban
Mielőtt eljutnék az Államokba, olvastam Ilf és Petrov "Egyszintes Amerika" című könyvét. Aztán volt még néhány tervünk - esküvő Las Vegasban, nászút a part mentén és nemzeti parkok kanyonokkal.

De az ötlet még mindig életben van, szóval kétségem sincs, hogy hamarosan megyünk az útjukon, annál aktívabb a vízum az útlevélben már létezik.

Különösen meglepő számomra az amerikaiak életkörülményei, az infrastruktúra és a szolgáltatások fejlesztése az Egyesült Államokban, mint ami Oroszországban egyidejűleg zajlott - ez az 1935-ben írt könyv Amerika utazásairól szólt!

Még ha nem is megyünk az Államokba. még mindig érdemes olvasni.

8. Ernesto Che Guevara "Motorkerékpáros naplója. Megjegyzések az utazáson keresztül Latin-Amerikában »

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban
Amellett, hogy ez a könyv arról szól, hogy Latin-Amerikában utaznak egy motorkerékpáron, azért is érdekes, mert egy kultikus alak, egy milliomos hős, a lélek forradalmárai írják.

Talán azért, mert bemutatja a kultúra az ismeretlen, és így meghívtak tábor Latin-Amerikában, és talán az egész dolog egy indulatos vágy, hogy fedezze fel a világot a karakterek, így egyértelműen trasliruyuschimsya az agy és megfertőzni az új út a vas ló 🙂

9. Alex Garland "A tengerpart"

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban
Biztos vagyok benne, hogy sokan, ha nem olvassák, legalább nézték a filmet ebben a könyvben 🙂

A tengerpart története három kalandorról szólt, akik terv nélkül mentek el és visszaváltak jegyeket, azt találták, majd elvesztették paradicsomaikat a földön, és ezzel egyidejűleg ideális közösség volt.

Ami a történelmet illeti, a témát élesen érintette itt, személyesen sok kérdésem volt számomra.

10. Timothy Ferris "Hogyan kell dolgozni a hét négy órájában, és ne lógni az irodában" a harangtól a harangig ", élni bárhol és gazdagodni"

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban
Ez a könyv nem az utazásról vagy az országokról szól, Timothy nagy lehetőségekről és valóságról meséli el, hogy valóban élvezze az életet, utazást és munkát a világ bármely pontjáról.

Elolvastam öt évvel ezelőtt, amikor elment. A könyv nagyon mély, de aztán nagyon csak egy gondolat volt.

Magában foglalja azt a tényt, hogy "egyáltalán nem kell milliomosnak lennie ahhoz, hogy milliomosként éljen."

Olyan erősen bekapcsolódott, hogy akaratlanul próbáltam felismerni, a lehetőségek határain belül. Még akkor is, az első kérdés a barátainktól származik, ahol és akikkel én és Lyosha dolgozik, hogy megengedhetjük magunknak, hogy évi 5-7 alkalommal külföldön menjenek nyaralni, kabriókölcsönzéssel, lovagolni az Alpokban stb.

Hozzáadom még néhány könyvet az utazásról - még nem olvastam még őket, de néhányat a hasonló gondolkodású barátok tanácsoltak nekem, és néhányat, akiket csak hallottam a rave-ről. Tehát a listámon olvastam.

11. Jack Kerouac "Az úton"

12. John Krakauer "A vadon"

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban
A könyv valóságos eseményeken alapul, mesél Christopher McCandles-ről, aki feladta a pénzt, sikeres karrierlehetőséget hagyott és Amerikába utazott. mászni a vadonban, távol a civilizációtól.

A könyv és a film után Alaszka (ahol a regény csúcspontja) egyre lendületet kap - a regény egyre több rajongója törekszik saját szemével nézni.

13. Bill Bryson "Made in America"

14. Bill Bryson "Utazás Európán keresztül"

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban
Az áttekintések szerint ez egy nagyon érdekes könyv is az utazásokról, amelyek nem turista helyekről szólnak a turisták számára kedvelt országokban és városokban. A könyv arról is beszámol mindenféle trükkökről, amelyek hozzájárulnak az utazási költségek, a látnivalók és a külföldön való tartózkodás csökkentéséhez.

15. Peter Mail "Az év a Provence-ban"

A franciaországi felnőttek életéről szóló könyv, az egyik legszebb helyen Provence-ban. Milyen nehézségekkel szembesültek a mozgásban, és miként küzdenek velük nap mint nap.

Elvileg minden nagyon egyszerű - az élet emigránsok, de a módosítás, hogy Franciaország =) Terveink ott élni egy darabig, talán ez a könyv ad része a választ a még nem megjelent kérdések erősíti a vágy és a tenni akarás , és talán épp ellenkezőleg, gyengül, látni fogjuk 🙂

16. Karin Müller "A koca leveleinek íze"

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban

Ez a könyv elsősorban érdeklődtek azokban az országokban, amelyekről a narratíva megy - Kolumbia, Ecuador, Peru, Bolívia. Nagyon vonzóak, csábítóak és minden érdekes a maga módján.

17. Jessica Watson "Az álmok ereje"

Egy könyv a Jessica Watson bátor lányról, aki egyedül, 16 éves korában, egy kis rózsaszín jachton kerékpáros kirándulást készít.

18. Tahir Shah "Az év Casablancában"

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban
Így egy könyvet a kultúra, a hagyományok és más nehézségek Észak-Afrikában, ami szembe kellett néznie egy tekintélyes angol, aki Marokkóba költözött családjával Londonból.

Még ház vásárlása Casablancában, és az arab nyelv megtanulása után nagyon nehéz válni ebben a kultúrában.

19. Greg Mortenson "Három csésze tea"

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban
Egy könyv a hős egyedülálló bátorságáról, hogy megváltoztassa a világot, segítse a pakisztáni népet, aki nem hagyta bajban, amikor elfoglalta a legnehezebb hegyet.

20. Vladimir Yakovlev "A boldogság kora"

Erről a könyvről írt egy külön visszajelzést, olvasható itt. Elolvastam a könyvet, vagy inkább színes albumot mondok, nagy extázisban, a hősök egy-egy története lelkem mélyére sújtott, örömmel visszavágom őket barátainak és szüleinek.

Ez a könyv nem az utazásról szól, a karakterek élénkek, élő példák azokról az emberekről, akik számára az életkoruk ellenére minden lehetséges.

Az a gondolat, hogy a listában szereplő "A boldogság kora" című kötetet magában foglalja, spontán módon jött létre. Csak a minap, utazás Vietnam, találkoztunk egy vidám öreg hölgyek novozelandok, így nem csak egy „meleg a csontokat” a strandok Vietnam, és az utazás az ország egész területén a délről északra a saját.

Az út közepén találkoztunk - Hoaine 🙂-ban

Az utazási könyvek a mi 20 leginkább inspiráló könyvünk a különböző országokban

Az életkor akadályt jelent az utazáshoz?

Ha tetszett neked, és hasznosnak találtad a cikkünket, ez a legjobb módja annak, hogy "köszönjük"

Kérlek)) Már fél éve Frye leült.)) Valószínűleg már majdnem mindenki újra olvasott?

George, igen, a könyv szuper)) Mi Poznera néhány sorozatot az utazás előtt nézett, de az üzlet valahogy nem ment. úgy döntött, hogy mindent először lát a saját szememmel.

És még jobb olvasni ugyanazt a könyvet Posner!

És én is támogatom Jack Kerouacot! Ő az első puteshestvennicheskoe inspiráció, olvastam mohón és utazott 17 éves fehérorosz vonattal, majd egy másik, és azt is utazott Lengyelországba és a Cseh Köztársaságban. beatniki - egy egész kultúra, és bár ezek a zenei preferenciák nem közelebb vannak hozzám, de az áruszállító vonatokon, az éjszakai összejövetelek a tűz mellett, a gondolatok mélyen befolyásolták.

Köszönjük ismét a csodálatos hozzászólást! Timothy Ferris még mindig fel a listát, találkozott is, de valamilyen okból a kezét nem érte el, a tényleges téma 🙂

Ooh, nos, most pontosan mi lesz szabadon olvasni. Számomra az olvasás választása mindig bonyolult, de ugyanakkor kellemes is. És itt van egy jó recept a jó könyvekért. Köszönöm!

Az utazás inspirálja saját utazásaikat)) Olyan, mint egy drog, csak próbálkozz.

Még maradt valami, de ez a "valami" katasztrofálisan gyors ütemben csökken)

Szokatlan bizonyos mértékig és egy jó listát 🙂 Közvetlenül megjegyezte magát "Az év Casablanca." Szeretek felfedezni a MENA régió népeinek kultúráját.
"Shantars" valóban hasznos olvasni az India észleléséhez. Érdekes, hogy valójában a könyv minden karaktere és dialógusa fiktív, bár néha úgy tűnik, hogy a történet önéletrajzi. És Tim Ferriss biztosítja mindazt, amire szüksége van, hogy eltolja a megértése a munka ütemezésének, mint olyat. Miután ez nem valószínű, hogy bármilyen olyan szemináriumokat, és így tovább. N. én személyesen átalakult munkájukat a távoli és a munka közben az irodában adott nekem időt, hogy menjen minden a konferencia nem „munkahelyi” más országokban, és még fizetett mert ez a pénz 🙂

Stas, akkor jó olvasás a Casablanca 🙂-ról
A Shantaramról nem hallott ilyen változatot, de a regény semmi esetre sem veszít ebből!
Igen, igen, Tim Ferris - egyfajta "Pinator"))