Passages Parade - memoria - 5. oldal - az alysseum által

Brida és Geron elolvasták a könyv utolsó oldalát, majd hallják a zajokat az utcán, és elhagyják a házat. Az ötödik fejezet áthaladásához elértük az "Ötödik fejezet átadását".

Nurival beszélünk, és úgy döntenek, hogy feloszlik: egy barátnő fog repülni az erdő felett, és átmegyünk az erdőn. Leereszkedünk az erdőbe, utána egy madárszemléletből kinyílik egy külön térkép a területről. Válasszon térképet a térképen.

A sátorban találkozunk a fajtával és a Lecterrel. Kérdezzük meg az oktatót, és emlékezzünk arra, hogy csak parancsot ad, és a hírvivőt a varázslatos tekercs fogja felismerni. Visszatérünk az erdőbe, és kiválaszthatjuk a kocsmát a térképen.

Megvizsgáljuk a fa törzsét, félig leeresztve a mocsárba, és arra a következtetésre jutunk, hogy a csomagtartót mindkét oldalon kötélen kell kötni. A másik oldalon találunk egy szakadt kötelet, és a tárgyak helyreállításának sárga szféráját alkalmazva javítjuk a hídot. Átmegyünk a hídon a másik oldalra, és jobbra haladunk a mocsárba, ahol találkozunk a csoport parancsnoka. Kommunikáljon a parancsnokkal és tegye ki a párbeszéd minden témáját. Visszatérünk a kavargóba, áthaladunk a hídon, és a mágikus szférával a kötelet elszakítjuk. Menjünk balra az erdőbe, megnyitva ezzel a térképet.

Gondosan átnézzük a térképet, és látjuk a mozgó vörös fényt - ez a hírnök fáklyája. Kattintson arra a helyre, ahol piros fény van, és lépjen rá. Aktiválódj a "Nyúl a szeme" leltárgyűrűjében, és láss egy piros fényt. Kattintsunk a fényre, és megtaláljuk a hírvivőt. Beszélünk a hírvivővel, és elküldi a mocsárba, utána pedig a mocsárat is követjük. Megkaptuk a hírt a hídon aludva, és balra a lapot. Nyissa meg a térképet, és válassza ki a vízesést.

Érdeklődünk a barátnő keresési eredményein, majd válaszd a "Küldd Nuri-t az útvonalon" kifejezést. Jelölje meg az útvonalat, amelyre a másolatokat választjuk:

Nuri repül a megadott útvonalon, és hamarosan visszajön, és bejelentette, hogy egy kislányt látott egy fa ágán, valamint egy férfit és egy nőt, aki tanult egy térképen. Nem engedjük, hogy a barátnőjük felkavarja magát, és kérje őt, hogy maradjon itt. Nyissa meg a térképet, és a képernyő jobb oldalán válasszon egy helyet az erdő mélyén.

Beszélgetünk a csoport parancsnoka és parancsot adunk neki, hogy menjen felfelé. A lány elhagyja, de a csoport egyik tagját a fa mellett hagyja. Visszatérünk a vízeséshez.

Beszélgetünk Nurival, és megengedjük neki, hogy elterelje a csoportot. Amikor a feladat megtörtént, menjen vissza a fához.

Nyomja a fát, és tegye le a lányt, amit azonnal megtesz. Beszélgetünk Nurival, hogy jöjjön be, és megtudjuk, hogy a madarat Fakhi találta és elküldte a vízesésbe. Mi automatikusan elhagyjuk a táborba.

A lámpát a sátor bejáratánál vesszük, és a sátor hátsó oldalára költözünk, ahol korábban egy maszkot eltávolítottunk az oszlop kezéből. A pusztítás szférájában metszünk a sátor falán, és belenézünk, ahol halljuk a stratégiai tervet. Abban a pillanatban, amikor Breede-nak joga van a parancs kiadására, alá kell írnunk. Mi kivesszük a lámpát a leltárból és alkalmazzuk az erdő térképre, mely előtt Bryda áll. A lány adja meg a parancsot, hogy a keresőcsoportokat közelebb vigye a városhoz, ami elég elfogadható. Bridával kommunikálunk a sátor bejáratánál, és megtudjuk, hogy csoportját a vízesésre kell küldenie. Brida megígéri, hogy megpróbálja megváltoztatni a rendeltetési helyet.

Fahi-val kommunikálunk és megtudjuk, hogy nem kell megoldanunk a rejtvényt. Megkérdezzük a démont, aki megjelent, aztán felhívjuk, hogy hozza Nurit a tündére. Sajnos a barátnő hirtelen elveszíti a memóriáját és elrepül. Úgy halljuk, hogy a menyasszonyok egy csoportja megközelíti a vízesést, miután a démon Heron és Fahi kővé válik, majd folytatja a hercegnő történetét. A fejezet áthaladásához felfedezzük a "A hatodik fejezet átadása" című eredményt.

GlavaVII. Saji

Nézzünk meg egy úszó kristályt, amely a szoba közepén található padlón található. Ezután alkalmazza a zöld gömböt, és nézze meg, hogy a felvonó leesik. Felmászni a liftre és mászni. Bemegyünk az ívbe, felmegyünk a lépcsőn, és követjük a jobb oldalt a lebegő szobához.

A szobában találjuk a fekvő halott admirálisot. Elindulunk, és bemegyünk a félig nyitott ajtóba, amelyen túl találkozunk a haldokló Ariarkonnal, és tőle kaptunk tőle. A gondos személyzet tisztázza, hogy a mágia ebben a teremben csak akkor fog működni, amikor a hercegnő megérinti a herceget. Látjuk, hogy a jobb toronyon keresztül juthat a herceghez. Megpróbálunk bemenni a bal toronyba, de az ajtó zárva van. Beszélünk Ariarkhával, majd adunk neki egy kötést. A torony bejáratától jobbra fekszik a Boron pap, keressük és megtaláljuk a tollat. Most keressük Efferd papát, és megtaláljuk az övet. Vizsgálja meg Priyos utolsó papának ruháját és fedezze fel a jogart. A szikla szélén figyelünk a kövekre. kiválasztjuk őket, és többször dobjuk őket a hercegben. Látjuk, hogy a herceg mágikus pajzsokkal körülveszi magát, majd halljuk Ariarch hangját, aki magának hív minket. Az öregemberrel folytatott beszélgetésből megtudjuk, hogy a pajzsot egy nagy kristály táplálja a herceg fejedelme felett, valamint öt kristályt a lebegő tornyokban. Ariarch ad nekünk kulcsot a bal toronynak. Hajtsa be a kulcsot a torony ajtajához és menjen be.

A torony belsejében öt oszlopot látunk és tanulmányozzuk. Az első bal oszlopban nincs semmi, van egy pajzs a második oszlopon, egy szobor a második oszlopon, egy negyedik lámpa, és az ötödik páncél. Az oszlopok között haladunk, és a torony tetejére emelkednek. A felső szinten öt oszlopot látunk, de itt csak a tárgyakat rendezzük el különböző sorrendben: a zseblámpa, a pajzs, a páncélzat, az üres oszlop és a szobor rögzítése. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a pajzsokkal ellátott oszlop nem változtatta meg álláspontját, a szobrot és a páncélt cserélt helyeket, valamint az üres oszlopot és a zseblámpa rögzítését. A csápok kristályt vezetnek egy falhoz. Aktiválja a leltárban lévő zöld gömböt, és alkalmazza a kristályra. Kapcsolja ki a kristályt, és nézze az első tornyot lefelé. Ne próbálj le menni és kijutni - a bejárat blokkolva van. Elhagyjuk a bal folyosót, jobbra haladunk. Kiválasztunk egy mintás fejjel a bejáratnál, és látjuk, hogy a híd megsemmisült, ami azt jelenti, hogy nem fog működni rajta. Visszatérés a felső szobába oszlopokkal, zöld szféra bekapcsolja a kristályt és megy a hídhoz. Látjuk, hogy a híd most nincs elpusztítva, és a hercegnő jobb oldalán úszó kristály. Kapcsolja ki a kristályt úgy, hogy egy zöld gömböt alkalmaz rajta. Most menj jobbra és menj a második toronyba.

Ismét meglátjuk az oszlopokat, és emlékeznek a helyükre: a fáklyához, a páncélhoz, a pajzshoz, a szoborhoz és az üres oszlophoz való rögzítés. A kristályra egy zöld gömböt alkalmazunk, de a személyzet azt tanácsolja nekünk, hogy előzetesen érintse meg a kristályt, ami lehetetlen, mert csápokkal fonott. Ezután kivesszük a mintázott fejét a leltárból, és dobjuk be a kristályba, majd válasszuk ki az elszakadt kristályt. A hídon haladunk át a jobb oldali átjárón, és azonnal visszatérünk a toronyhoz. Megpróbálunk felmászni a tornyokat a lépcsőn, de a csápok nem engedik meg nekünk ezt. Alkalmazza a zöld gömböt a készletben levő chipre, majd menjen fel és menjen balra az első toronyba.

Azonnal kapcsolja ki a kristályt, ráhelyezve egy zöld gömböt, és nézze meg, hogy a torony leesik. Menjünk be a jobb oldali járathoz és egy törött hídra találjuk magunkat. A szünet előtt egy olyan kristályt látunk, amely korábban egy szinttel magasabb volt. Nem tudjuk megérinteni, különben a kristály fel fog emelkedni, és újra le kell emelni. A kristályon egy szíjat használunk, majd megérintjük a kristályt, és meglátjuk, hogyan oszlik el a kristály alatt lévő oszlop - most a kristálynak nem lesz képes emelkedése. A gömböt a lebegő kristályra helyezzük és deaktiváljuk. A leltárban aktiválja az alvó kristályt, majd dobja a csápját a híd jobb oldalára. A csáp elkapja a kristályt, és a szakadék felett tartja. Most megérintjük a megszakított kristályt, amelyet egy övvel rögzítünk, és megnézzük, hogy a csápok hogyan szövik, és kapjuk a hídot. Jobbra haladunk a csáp híd mentén a második toronyig, innen onnan két híres csápokkal jobbra a hídra költözünk. A harmadik toronyba megyünk.

Egyszer a harmadik toronyban emlékezzen az oszlopok helyére: egy üres oszlop, egy szobor, páncél, pajzs és a fáklya rögzítése. A harmadik torony tetejére emelkedünk, és öt oszlopos sötét szobában találjuk magunkat. Az előttünk lévő öt oszlop illúzió, és feladata az oszlopok helyes elrendezésének meghatározása. Emlékezzünk az oszlopok elrendezésére az első toronyban, amely szerint a pajzsokkal ellátott oszlop nem változtatja meg helyzetét, a szobor és a páncél váltja, csak az üres oszlop és a fáklyavóhely rögzítése.

Most írjuk ki a szobrok helyét a harmadik toronyban:

Üres oszlop - szobor - páncél - pajzs - tartó a fáklyához

Megváltoztatjuk a páncélos szobát, és egy üres oszlopot egy fáklya tartójával, és hagyjuk a pajzsot a helyén. Kapunk:

Fegyvilágra szerelhető - páncél - szobor - pajzs - üres oszlop

Az oszlopok helyes elrendezése

Most kattintson az egyes oszlopokra és válassza ki a helyes választ. A szoba sötétje eloszlik, és a tekintetünk egy másik kristály. Menjünk be a bal oldali folyosóra, és látunk egy másik kristályt, utána visszatérünk a harmadik toronyba, és lemegyünk egy szint alá. Kövessük a bal oldali átjárót, vágjuk a bal csápot egy tőrrel, és meglátjuk, hogy a jobb csápok jobbra mozognak. A harmadik torony felső szintjére emelkedünk, és kilépünk a bal oldalon lévő hídhoz. A lebegő kristály közeledett hozzánk, megérintette, és kikapcsolta. Visszatérünk a toronyhoz, megérintjük a falba a kristályt, és jobbra kiugrik az ablakon.

GlavaVIII. geron

Látjuk, hogy a kőoszlopok által körülvett Brida könyvet olvas. Kattunk az oszlopra Geron-nal, megpróbálunk kiabálni a lánynak, de a kísérlet sikertelen. A tűz bal oldalán megjegyezzük az erő tárolását és használjuk a pusztítás gömbjét. Breeda észreveszi Heronát, és közli vele, hogy szinte megoldotta Fahi rejtélyét. A lány arra kéri Heront, hogy javítsa meg a megrepedt Sadji rubint, és ehhez egy baromfi fejére rubinná tettük a maszkot. Aktiválja a lámpa gömbjét, és alkalmazza a maszkra, javítva ezzel a rubint. A Breeda varázslatot bocsát ki, és készletünkben a második mágikus gömb helyreáll. Mi bekapcsoljuk a megjelenített gömböt, és kattintsunk rá a tűz közelében lévő erő meghajtására - a leltár megjelenik a látomások szféráján. Brida leereszkedik a sírba, és vissza kell térnünk az emberi formába. A leltáron a Nuri nyaklán látható látómezőt alkalmazzuk, és három kört választunk: hegyi tetejű, folyó és tűz.

Passages Parade - memoria - 5. oldal - az alysseum által
A terület meghatározása a terület meghatározásához

Küldünk Nuri-nek egy olyan elképzelést, amelyben leírjuk a területet, ahol vagyunk, és hamarosan találkozunk a megérkezett barátnõvel. A Heron emlékszik egy másik varázslatra, és egy új aktív gömböt látunk a leltárban, amely lehetővé teszi, hogy tárgyakat kővé alakítsunk, és megtörjük a már átalakított tárgyakat. Az utolsó gömböt Heron oszlopára alkalmazzuk, de a maszk ereje nem elegendő manőverezéshez. Ismét használjuk a láncolatban a Nuri nyaklán való látomások szféráját, ezúttal pedig a köröket választjuk: Nuri, az erőforrás és Geron.

Nuri felemeli az erőforrást, és a Heron oszlopra helyezi. Ismét bevonjuk a gömböt, amely kővé válik, és alkalmazzuk Heronra. Látjuk, hogy a madarak és Fakhs visszatérnek az emberi formába. Beszélgetünk Nuri-val, aki még mindig nem emlékszik senkinek, és leszáll a sírba.

Lementünk a sírhoz, kommunikálunk a személyzettel és kihasználjuk a párbeszéd minden témáját. Most kivesszük a maszkot a leltárból, és a mellette lévő mellszobra helyezzük el a személyzet trónjának jobb oldalán. Tájékoztatjuk a közönséget a készségről, kiválasztva a "Igen, kész vagyok" kifejezésre. és aztán úgy döntenünk, hogy a hercegnő történetét önmagunk elárulja, amelyre a replika "Ez meg fogom csinálni" rákattintunk. A személyzet elkezdi a hercegnő történetét, és folytatjuk azt, amire a következő kifejezéseket választjuk:

Leszállunk a sírba, kattintsunk a fekete füstre a sírban, és felhívjuk a Fajta és a személyzetet az emeletre. Tájékoztatjuk a beszélgetőt a hibáról, és elmondják Sadji új történetét:

Miután elmondta Saji történetét, felmászunk és kommunikálunk a kalifával és a Fahivel. Ha mindent el akarsz szerezni, most mentse el. Nuri még mindig nem emlékszik semmire, és a kalifa csak vissza tudja hozni barátját a tündére, de nem emlékszik rá. Válasszon egyet a két lehetőség közül: