Még egyszer Pattaya

A pattani szabadtéri tevékenységek témája folytatásával többet szeretnék elmondani néhány olyan helyről és helyről, amelyek érdekesek a gyermekek és a felnőttek számára. Azt persze meg kellett alakítani a programot kirándulások érdekeit öt gyerek, de a különböző kínált utazások Pattaya annyira változatos, hogy akkor is mindig talál valamilyen kompromisszumot. Városnézés Pattayán. Személyes utazást tettünk fél napra taxival, mindenekelőtt a gyermek kényelmére és az út mentén való megváltoztatására. Attól tartottam, hogy Lisa fáradt vagy hirtelen rosszul érzi magát a napfényben. Elmentem vele először, így sok különböző félelem létezett! Ez az út is egy látogatás a megfigyelő fedélzeten és a hegy a Golden Buddha, drágakövek gyárak, gyógyszertár népi gyógyászatban „Parinda” és a híres úszó piac. Fél napig mentünk 800 bahtért. Tudom, hogy ilyen városnéző túrákat ingyen kínálnak a csomaggyártó vállalatoknak, de magunkra jöttünk, ezért ki kellett bontanunk! Buddha-hegy a hatalmas szobor tetején

és a megfigyelő fedélzet, amely csodálatos kilátást nyújt Pattaya, hogy látogasson el, persze, nagyon megéri!

A megfigyelő fedélzeten pihenhet, valamit elfogyaszthat a gyönyörű öbölre nézve. Az ékszergyárban a szemek elszaladnak a sokszínű drágakövekből! Végtére is, mint tudják, Thaiföld gazdag drágakő és természetes betétek a rubinok, zafír, onyx, jade és opálok. Egy vicces incidens történt velünk az ékszerközpontban - Lisa egy csodálatos zafír nyakba esett, több ezer dollárért. Komolyan azt kérte tőlem, hogy megveszem neki, motiválva azt, hogy nincs rá. Sírás, könnyek, alig vonszolta őt onnan, és a jövőben úgy döntött, többet az ilyen helyeken nem vezetni annak érdekében, hogy elkerüljék az ilyen helyzeteket! A thai gyógyszertárban mindenféle kenőcs, balzsam minden betegségről, valamint kozmetikumok széles választéka. Az árak azonban némileg felfújtnak tűntek, csak egy arcszínt vásároltam. A konnektorban különböző teák és gyógynövények vannak. És nem akarja, de vásárolni valamit, ez minden számít! A program elemeinek nagy része tetszett a lebegő piacnak. Ez egy újabb érdekes hely Pattayában! Jó, nem csak üzletelni, hanem sétálni, körülnézni. A piac egy fa komplexum hídkereszteződéssel, a tó közepén. Vannak gyógyfürdők a népi gyógyászatban, kápolnák és ajándékboltok, és természetesen érdekes helyek a falatozáshoz.

Még egyszer Pattaya

A tetoválás körülbelül három hétig tartott, fokozatosan piszkos helyre fordult, és végül Moszkvába esett! Az időjárás miatt nem voltunk szerencsések azon a napon, időnként kis esővel töltöttük le, így nem sikerült teljes mértékben élvezni a strand pihenését! A szigeten eljöhetsz és töltheted az éjszakát, sokan és a part mentén hosszú bungalóvonalat húztak meg.

Egy napra elég voltunk, nem tudom, hogy töltsön több időt ott, semmi köze a szigeten!

Ami engem nagyon meghatott a Pattaya-ban, az igazság temploma. Ez a hihetetlenül gyönyörű fából készült templom a Naklua Road kerületben található. Ezt megtettük - a delfinekre egy szokásos tuk-tuk-ot hajtottunk, és onnan ugyanazzal a tuk-tuk pilótával megállapodtunk, és 100 bahtig vezetett a templomba. Mindent szeretett - a templom egyedülálló helyéről a félreeső félsziget szélén a filigrán kézzel faragott.