Manushi mankouche bi zaatar (egy-beirut rész) recept a fotókkal

Az összetevők

Hogyan kell főzni

A tésztához keverje össze az összes összetevőt, gyúrja jól a tésztát, takarja le és meleg helyen egy órán keresztül.
Hang és egy másik egy órát meleg helyen
In zaatar töltsön egy kis olajat, hogy a fűszer nem csomók
A tésztából tegye a tortillákat kézzel, és olaj nélkül sütjük
A lapos sütemények zatarar felszínének kenését vajjal kenjük fel, ne tégy túlzásba, csak azért, hogy a fűszerek és olajok ízét áztató torta
A fűszerezést azonnal kenje meg, és olaj nélkül sütheti a serpenyőben (a folyamat kicsit bonyolultabb)
Enjoy!

Lépésről lépésre fényképek

Manushi mankouche bi zaatar (egy-beirut rész) recept a fotókkal

További információk

Ma van egy premierje - egy családi tandem. Még soha nem voltam külföldön, de Katya igen gyakran, és ez egy nagy mesemondó (ő hosszú koolinar (Kathe beceneve), de mint megfigyelő). Ezért meg fogja osztani velük a benyomásait, és kulináris kíséret leszek, nagyon remélem, hogy kellemes idő lesz. Tehát, az első rész - Beirut Mindannyiunknak utazás szerelmeseinek, ott vannak a hely, amelyhez adott egy darab szívem, amikor azt kérdezik tőlem, hogy tanácsot az ország nyaralni, vagy kérni, és ha tetszett ez vagy az ország, mindig azt mondom, hogy ez nem az a hely, ami a ember, de az ember a helyén)) Jó érték az aggregált a hangulat, a várakozásokat a cég, és természetesen a nagyon országban, ahol enni tapasztalatból tudom, hogy minél kevesebbet várnak az út, annál fog lepődni, és lenyűgözött az országban! Szóval néhány évvel ezelőtt csodálatos lehetőségem volt Libanon látogatására! Azóta szívem tartozik Bejrút fogok beszélni Bejrút Libanon saját maga és a tőke sokban különbözik más városokban a libanoni élet kemény természetesen sokféleképpen én ötletem Bejrút meglehetősen erőltetett, nem zavarja, hogy információt keresni az internetet, és csupán három szót használva hozta le az országról szóló következtetéseket - muszlim országot és háborút. Az én egyszerű gondolkodásom után a barátom és én úgy döntöttünk, hogy valószínűleg nem tudunk térdet nyitni, és a vállaid el nem nyúlnak. Fuss el a boltba, vettünk a padló szoknyák és blúzok a nagymamám már ahhoz, hogy ne sértse a helyi lakosság a vakító krasotoy, legalább akkor úgy tűnt számunkra, hogy a szegény muszlim nő, öltözött, fekete ruhát a földre, nem tudja állni a versenyt a mi arcunkon ", hogy tisztázzuk történetünket, és megemlítjük, hogy ott találkoztunk egy barát és családja vőlegényével. Mivel hosszú ideje nem volt hazájában, nem azt kérdeztük tőle, hogyan öltözzünk Libanonba, és mit vegyünk velünk. Tehát az első nap. Elhagytuk a repülőtéri repülőt, és elfojtott egy fojtó hő. és ez 22 órakor! Éjjel megérkeztünk a szülei házába, anélkül, hogy bármit látnánk, csak érezhettük, hogy a ruhák hogyan ragadnak a testhez. Nem találkoztam máshol vendégszeretettel. Alapvetően az emberek ott beszélnek 2-3 nyelven (arab, francia és angol), így nem volt probléma a kommunikációban. Másnap reggel felébredtem a ragyogó napsütésről és a kávé csábító illatáról. Olyan gyorsan, hogy sokáig nem ugrottam le az ágyamról)))) A libanoni szerelem enni, rájöttem rögtön, amikor láttam egy asztalt mindenféle finomságokkal reggelire. Megragadtam MANUCHE-t és kávét, és boldogabbnak éreztem, mint valaha. Az erkélyre mentem, és aztán láttam, örökre a fejembe vésett. Az azúrkék tenger, jachtok, kristálytiszta ég, pálmafák. Meleg volt, de a meleg nagyon kellemes volt. Reggeli után Edde Sands strandjára mentünk. Nem akarom megismételni, de meg fogom tenni. Ez a legjobb strand, amit valaha láttam! A belépés kifizetődik, de meglehetősen megfizethető. Vizet és száraz élelmet hozhat. Amikor először beléptünk, a szépség és a tisztaság sújtotta. A strand több részre osztották, medence, lezhaki napernyőkkel a homokos tengerparton, baldachinos ágy és matrac - minden kényelmes és elegáns. Étterem, de az élelmiszer. bor, masszázs és még sok más is rendelhető a tengerparton. A pincérek sétálnak a tengerparton, és figyelik, hogy a nyaralók mindannyian boldogok. 17: 00-kor a parton egy diszkó kezdődik. Még most is, hogy ezer mérföldre van Bejrútól. Fel akarok ugrani, és elkezd táncolni! A libanoni emberek tudják, hogyan lehet szórakozni és élvezni az életet. A boldogság légköre átsétál a fejtől a lábujjig, megalázkodik, és már nem lehet megállítani.

A FOLYTATÓ FOLYAMATOK

Recept: Manushi Mankouche bi Zaatar (első rész Bejrút), hogyan kell főzni gyorsan és finom otthon

Ezért szeretem a Keletet, ezért a süteményekért! Krasznodarban voltam, két diák - két testvér - a libanoni és az örmény nők gyermeke. Az iskolások évente kétszer Libanonba költöztek a nagyszülőknek. És az ország, egyébként, nem csak muzulmán. Minden keresztet a ládájukon hordtak, mert keresztények voltak. Az egzotikus azonban egzotikus. Beauty!

Köszönöm, bár a Keleten nem csak a sütemények, van valami megpróbálni

a torták nagyon tetszettek és a történet lenyűgöző

Milyen kakasok! Beirutba is menni.

Ó, Masha, és hogyan akarom uuuuuuuuuuuuuuu.

Kelet - az én megértésem szerint - mindig ízletes étel, valamilyen okból

És van fűszer

Egy barátnő már feleségül költözött Libanonba?

Kijött, és lánya van, de Kanadában élnek, Libanonból származik

Ooooh, milyen egzotikus. Nagyon érdekes.

Nos, mint te, mindig a legvégén kezdem. Valóban úgy gondoltad, hogy ez az, amit a képen nézek ki? Örülök, Natul!

Ízletes sütemények és egy érdekes történet!