Gyere vissza Sorrento-ba!

Másnap elhatároztuk, hogy Pompejébe megyünk. Menni oda kell a Circumvesuviana úton (literál a Vesuvius körül). Mondjuk a jegypénztárban: "Doue bilietti a Pompeii andato riterno" - Két jegy Pompeii oda és vissza. A kezdetektől fogva problémák merültek fel a forgalmi toronyról. Idõt vittünk a vonaton, és szinte mindig nem akart elszalasztani minket, és valamilyen oknál fogva siklott. De a közelben mindig voltak olyan vasútállomások munkatársai, akiknek a jegyeit valamilyen oknál fogva betartották. De nem mindig. És akkor engedték át a saját kártyánkat. Pompeii egy hatalmas város, ahol utcák, utak, sőt a nyomvonalak a kerekek kocsiról, amelyek csaknem kétezer évvel ezelőtt jártak. Itt és ott megmaradtak a falakon és a festményeken szereplő feliratok. A várost hamu és kömény borította. Területe annyira hatalmas volt, hogy az ásatásokat először az elítéltekhez küldték, tk. így sok régész egyszerűen nem volt képes megtalálni. Nem fogok részletesen leírni a leírását, tk. már nagyon írt róla.
Mivel kellemes volt, miután a piros-forró Pompeii utcák a citromfák árnyékában voltak a szálloda hűvös medencéjében.)

Sant Agnelli
Az interneten olvastam, hogy Sorrento-ból sétálhat Sant'Agnelo városába, és az ülés vezetője elmondta, hogy érdemes egy sétát. Amit tettünk. De egy kicsit csalódott. mert semmi különösebben nem érdekes itt, ugyanazok a kőzetek, mint Sorrento, de 40 percet vesz igénybe, nincs ott gyalogosjárdák, nem az ön lakóhelye. Ezért járnia kell az autók és a buszok között. Általában jobb, ha menni, mint menni, de jobb, ha nem megy, és nem megy.) Bár ezt írtam, már elborította Dél-Olaszország szépségei.

A Giovanna király villa / fürdőjének romjai.
Túrázás Sant Agnelli azonban nem mentette meg minket akar járni gyalog, és mentünk délre Sorrento, hogy megvizsgálja a romok az ősi villa (Pompei, úgy tűnik, nem volt elég) 20 percig voltunk egy hegyi szerpentinen, és csoda, hogy nem vagyunk lelőtték az ott utazó autókat. De itt van az áhított nyíl - Bagni della Regna Giovanna. A villa elhelyezkedése, valamint a Giovanna királynő fürdőszobája. Ide további 20 percig a olajfaligetek és eljutni a Cape Punto del Capo- poluostrovok az egyik, hogy látható a bal oldalon a megfigyelő fedélzeten Sorrento.
Úszás korolevy- ez a darab a tenger, minden oldalról körül sziklák, de meg lehet úszni egy kis kanyon vagy lefelé a létrán a tetőre. Lefelé kell mennie a vízbe, tk. üljön le és ne feküdjön le sehol, csak nedves kövekkel a vízből. A hely nagyon szép, jó lenne úszni is, de sajnos nem vette fürdőruha (fürdés Over a Cape, és a romok házak. Róluk beszél, semmi különös, akkor razvaliny- romokban Afrika). Miután megnéztük a romokat, a hídon haladunk a kapu másik oldalán. És ott látjuk a másik oldalon a strandot és Massa Lubrense kikötőjét, ahová soha nem jutottunk oda. Cape normál strandon van, de valahogy sikerül a sziklákon, és úszni, az emberek nem nagyon sok, mert mellette nincs szállodák, és nem sok ember akarja megtörni a fejét a sziklákon.
Séta nagyon, és azt javaslom, hogy mindenki menjen oda, de jobb, ha a buszon, ami Massa Lubrense-be megy. Kérdezd meg a sofőről, hogy előzetesen megálljon a Bagni della Rena Giovanna-nál.

Nápoly ...
Ezt megelőzően néhány éve Nápolyban voltam egy kirándulással. És emlékszem csak Plebiscito tér, kilátás Nápoly és piszkos utcákon, mint egy ága a Cherkizovsky piacon, ami azt mutatja a busz ablakán. Ezért egyedül megy ott félelmetes. De a kíváncsiság nem maradhatott a szállodában. És itt megyünk vonattal Nápolyba. Olvastam, hogy az utolsó megálló Garibaldi tér. De furcsa módon nem mindenki jött oda, és úgy döntöttünk, hogy menni is megyünk. Mi jött ki az állomásra, és úgy döntött, hogy a fő Soboru- Duomo San Gennaro és San Gennaro, amely rendelkezik a vér a szent és rendszeresen csodálatosan elfolyósodik. Először menj a corso-umberto-ba, és a szokatlanul piszkos és festett graffiti város sokkba fullad. De akkor hozzászoktunk hozzá), és forduljunk a Via Duomo-hoz. Véleményem szerint a San Gennaro katedrálisa az egyik legszebb katedrális, amelyet valaha láttam. Furcsa, hogy a turistákat nem mutatják meg. Tulajdonképpen teszi, hogy a nápolyi benőtt fű falak és kartusok graffiti kapu rejti lenyűgöző műalkotások. Minden egyház, amelyre látogattak, kiderült, hogy váratlanul szép. Via Toledo-nál eljutunk a Plebiscito térre. El lehet képzelni, hogy a Vörös téren a gyerekek focizni, és az emlékmű a Minin és Pozsarszkij volt izrisoval graffiti? Nápolyban ez a dolgok sorrendje. Még a domborművek San Gennaro ragadt véletlenül átvitték a narancssárga labdát), majd felmegyünk a Via Toledo kissé vissza, és jön a villamosmegállóban. Sikló Neapole- nem a trailer a kötelet, és a metró, futás szögben mintegy 30 fokkal megy az utolsó állomásra, hogy látogassa meg a Sant'Elmo várra. 5 perc után már a Vomero dombon vagyunk. És akkor az örökkévaló nyilak segítenek nekünk. Kövessük Castel Sant Elmo jeleit. A liftben állunk a kastélyba. És Nápoly lélegzetelállító panorámáját látjuk. Vesuvius, Iscia, Capri ... minden kis ház a tenyerében van. A Certosa San Marino kolostora alatt található Capodimonte-i repülőtér, a repülőtérről látható. Nápoly tetején olyan világos és érdekes, mint Nápoly belülről. Elmegyünk és menjünk a kolostorba, amely 5 percnyi sétára van a kastélytól. Ez a hely, ahol nagyon ajánlom mindenkinek, hogy látogassa meg. Furcsa módon közel nincsenek turisták. A kolostor egy szép többszintű kert, kellemes a szemnek havas udvar, Presepio kiállítás (ez báb jelenet Jézus születését), hajó kiállítótermek és még sok más, ami sajnos lezárták. És a kolostor fő temploma még jobban lenyűgözött minket, mint San Gennaro.
Leereszkedünk a Vomero dombról, és ismét Toledo utcán haladunk. Megtudjuk, hogy a boltokban csak vad engedmények. Szóval kissé késlelteti a távozásunkat Nápolyból, és még úgy döntenek, hogy újra eljönünk vásárolni. Azok, akik bevásárolni akarnak, azt mondják, hogy a legtöbb üzlet a Via Toledo és a Corso Umberto. Szeretek nem az olyan márkájú üzletekbe mennek, amelyeknek van, hanem olyan üzleteinknek, amelyeknek nincsenek. És Nápolyban sok online olasz üzlet, amelyet nem találsz Oroszországban, és ahol vásárolhat egy blúzt a "Made in Italy" felirattal ... 10 euróért!