Sorrento emlékei, a turisták egyik legfontosabb pontja mindenütt

Sorrento-ban rendszeres buszjáratot indítottunk szállodánk Amalfi közelében. Nagyon segítette nekünk a recepciótól kapott menetrend, és sok utazásunk "szponzora" lett. Természetesen korán reggel elmentünk.

Az út kanyargósan haladt a serpentin mentén, folyamatosan emelkedve és a tengerszint felett.

A buszos szponzora a férjem lett tabletták "Dramina". "Dramina" - "Kedves, légy türelmes, hamarosan megérkezünk!"

Egészében véve ez egy izgalmas utazás - egy ág egzotikus fák verte az ablakokat, hogy a busz, és szinte mindenhol követett az azúrkék tenger!

Közel a város közepén maradtunk, és azonnal láttuk a különbséget Amalfival - a Sorrento sűrűbb "töltve" volt az üzletekkel, gyógyszertárakkal és más háztartási tárgyakkal. Emlékszünk arra, hogy hol van a megálló (a vasútállomás mellett), megkérdezte, hogyan kell visszaváltási jegyet vásárolni (a stop mellett lévő kis értékesítési pontokon vásárolják - nem a buszon!), És belépett a város belsejébe.

Sorrento emlékei, a turisták egyik legfontosabb pontja mindenütt

Mindezeket a tájakat a 60-as és 70-es évek francia és olasz filmjeire küldték: a turisták mosolyogtak, a helyi ételek illata csábító volt, és az az érzés, hogy a város soha nem hagyja el a napot, létrejött.

By the way, mint egy választás a város élni és tanulni Olaszország csak Sorrento nagyon alkalmas! 3 strand van, egy vasútállomás, egy buszmegálló, sok demokratikus üzlet, kávézó, klub, látnivaló minden ízléshez.

Sokáig sétáltunk a parton az egyik az utcán próbál, hogy végre kap a tengerhez, de szinte mindenhol voltunk csalódottak, mert a föld szinte mindenhol blokkolta a folyosón zárt magánterületen, és a tengerre vagy a szálloda láttunk csak messziről.

Sorrento emlékei, a turisták egyik legfontosabb pontja mindenütt

De egy kicsit tovább, hogy ez a kissé szomorú kép villant a tenger, és láttunk egy kijárat hozzá!

Ha valaki a történelem iránt érdeklődik, akkor a falak mentén történő lejtésnél egy tematikus kávézó található.

Lementünk a földszintre, és megnéztük az utat, amelyet legyőztünk, és már láttuk a kastélyt részletesebben.

Sorrento emlékei, a turisták egyik legfontosabb pontja mindenütt

Sorrento partjainál sok kávézó és tengeri étterme van, amelyek közül az egyikben a legjobb lazagot próbáltuk megélni!

Úszni és nem működött. Ahogy megértjük - a helyi parton senki sem úszik ((

De ez nem volt a legkevésbé felhő a hangulatunkban, mert visszafelé fürdtünk. Heh heh heh!)

By the way, sok tengeri körutazás kezdődik e felejthetetlen tengerparton!

Sorrento emlékei, a turisták egyik legfontosabb pontja mindenütt

Ami a látnivalókat illeti, sokan közülük nem sok. A malmok völgyéről hallott minket, de sajnos nem jutott oda. Azonban a város másokra vitt, tökéletesen alkalmazkodik az élethez és a pihenéshez.

Meglepő módon itt csak fél napig maradtunk, de Sorrento annyira fényes volt az emlékezetünkben - sok benyomást adott nekünk! Emlékszem rá, hogy napfényes és nagy rózsaszín virágokkal teli város. Általánosságban ez egy gyönyörű kikötőváros, amelyet több nemzedékű popsztár látogatott, és nem sok ok nélkül sok költő és énekes énekelt Sorrento-t. Itt remek hely a kikapcsolódásra, kiindulási pont az olaszországi utazások kiindulópontjaira, a csodálatos konyhára és a kék tengerre, mert ezért sokan Olaszországba utaznak)