Hogy töltöttem a hétvégét

Barátaimmal mentünk a dalomba. Nem vették fel a feleségeket. És helyesen: nincs olyan ünnep vagy esemény, amelyet a nők nem tudnak elrontani! Megérkeztünk, forró: +37, nyugodt. A folyó olyan, mint az üveg. Nyugodt. De a nehézségek nem félnek; Két kenyeret sóztak és fűszerekkel és fűszernövekkel megszórtak egy füstölgőbe. A keszegek és a szavak nem mondták jól. Mivel a nagy füstölt 40 perc, jóképű férfiak voltak. és aranyosak, zsírosak. Nos, egy ételre ültettük őket, és jéghideg sört kaptunk és elkezdtünk enni. A halak füstölt rajongói nem fogják megérteni: nincs kémia, folyékony füst, füstölt a birs ágai, minden természetes. Röviden a sörről és a halról, senki nem tagadta meg!

Elmentünk a folyóba, megvettük, a víz meleg, de tiszta és nem virágzik. Nem akarok kijutni. A krokodilok csomagjához hasonlóan, és egy idő után felmentünk a házhoz.

Tapasztalt elvtársak elkezdtek felidézni a füleket, természetesen nem engedték, még a hagymát sem vágták. De értem: a leves rituális főzése több, ez a kamlanie és hagyja, hogy azok, akiket nem kezdeményeztek, nem megengedettek. A fül hagyományos, Nicholas: természetesen hármas, bika-borjú. ponty és csuka sügér. Zöldek, hagyma és sok titkos összetevő, amelyekre nem voltam szentelve. Eljutott az idő, és ez a szent edény készen volt, és elkezdtünk enni, tinktúrákkal és házi konjakkal lemostuk. A nagy rajongó fújt minket, és jó volt. Ezeknek a gazembereknek a füle mindig sikerült, a füle örömmel felborult, amikor ettek. Megettünk, pihennünk és újra a folyón. Az árvizek. Búvárkodás. A kalóriák leégtek.

Este barátaik salátát idéztek (nagy sárga és narancs paradicsommal, édes uborkákkal és gyógynövényekkel). igen megpirítjuk a burgonyát. Kérésükre húsokat készítettem az irakiban, két bárban, de nem volt rossz. Már sötét volt, a szellő fújt a folyóból, és vacsorázni kezdtünk. Azt hittem, annyi húst nem tud mester, de tévedtem, olvadt a szájamban. a burgonya és a saláta nem volt felesleges. Beszéltünk, kórusos éneklés volt egy gitárral.

Cégünk 20. évfordulóját ünnepeltük, a nehéz kilencvenes években életünk ütközött, és együtt haladtunk. Nem minden jött, emlékeztünk az eltávozottokra. Ezekben az években soha nem kevertünk össze, együtt mentünk együtt. Mindig segítettek egymásnak, és valószínűleg valami ilyesmit értek el. A barátok a fő vagyon és nekem nagyon sok van, mindig rendellenes sok barátom volt. Tehát elvették a lelket. emlékezett. közölték. Pozitív.

Reggel, teát, komótot és zsemlét. Felültetették a növényeket, betakarították a termést. Aztán elmentünk a folyóhoz. újra fürödni és napozni. Aztán visszatértek a városba. Hoztam a fiamnak egy fél tál halászlé, nagyon tetszett neki. pihenjen és forgasson néhány paradicsomtálat. A hétvége jól ment.

Irigylem a fehér irigységet.
És a Siversky Donets folyónál messze van - több mint 20 km. Igen, most már mindegyik a "banner" \ típusú csempészet \ - még a hal nem fél.
---
Egyébként a HOME SMOKING-ról. - A feleség gyakran egy darab füstölt húsdarabot, majd egy darab csirkét hord. = minden dicséret és szövés mindkét arcán!
De van egy hölgy, aki a bolt kopchaniny ALL tartozó egyfajta „diateznymi pattanások” \ ilyen szörnyű reakció a szervezet \, így először féltem, és a kopchaniny, de akkor még Elcsábultál - és. NINCS REAKCIÓ!
Most néha parancsot ad arra, hogy valamit füstöljen a termékeim mellett.
Ezt jelenti a NaturProduct.

Irigylem a fehér irigységet.
---
Egyébként a HOME SMOKING-ról. - A feleség gyakran egy darab füstölt húst tartalmaz, aztán egy darab csirkét. = minden dicséret és szövés mindkét arcán!
Most néha parancsot ad arra, hogy valamit füstöljen a termékeim mellett.
Ezt jelenti a NaturProduct. Ismerek embereket az emberekkel, ismerem a mezőket és az erdőket. Sajnos mindez és a legtöbb e

nincs ilyen jelentés. Mivel nincsenek térképek. Hosszúak lesznek még mindig veszélyesek.
A dohányzás külön téma, és nem arról szól, hogy erről beszélünk. Sokan nem próbálták és soha nem értették a zümmögést. Én is ismerkedtem a füstöt. Sőt, az olaj lámpa nem számít, hogy mennyi az, amit zagruzili.Kstati őszi hús tetején a gyalult birsalma lé felszívja, ad egy érdekes árnyalatú ízét.
By the way, a keszeget a japán klasszikusok tegnap füstölte: a japán dekoratív birs ágaira. Japánból hoztam őt, tíz éven át beteg voltam. Gyermekként néztem rá. Összekötte. Japán kitartás az ukrán kitartás előtt nem tudott ellenállni.

A dohányzás külön téma, és nem arról szól, hogy arról beszélünk, pontosan azt mondod. - ÉLELMISZTIK a KÉMIAI ízeket - és boldogok, mint a Tuziki. - és azt mondják: "A RÁKBÓL".
A feleség hozta a macskák maradványait a vacsoráról, köztük egy üzletdarab faragott heringdarabja. - a macska szipogott - és a gnosticheskie mozdulatokat a mancsokkal csinálta - olyan hűvös.
a bécsi szántás feletti húsnál a gyümölcslé impregnálja, érdekes árnyalatot ad Saját országainkban a természet csodája nem éli túl a fagyot.
De én rögtön alkalmazkodott = vásárolt egy vödör Alder chipek és eesche CAM gyalult elektrofugankom cseresznye szára, az Apple és a sárgabarack, a komplex kiderül érdekes Íz Szín + elegáns!
Meg kell próbálni \ a receptje alapján \ POISPAT "Húsdarabok

Me a múltban, és az előző évben, a japán (hüllők eltávolította, de egy ilyen érdekes ember) és yaponofil (híres író), én nem prisovetovali chipek és ágak zöld levelekkel megállapítani. Megpróbált egy dalt. Most a szezonban csak füstölni szoktam. A hal a birsóban van. Az alma és a sárgabarack - a sült és a festék. Hát, cseresznye. Csak a hús a cserepek nem a forgács, hanem a vágott gyümölcsöt a birs. Megengedi és megnyugtatja a húst. Megpróbálok egy almával. Kell lennie.