Horgászat az Akhtubán augusztus végén

Helló, kedves kollégáim a hobbiból! Folyamatosan olvastam a lenyűgöző halászati ​​jelentéseket, és most úgy döntöttem, megosztom az érzelmeimet.

Egész nyáron ápoltam a terveket, hogy Akhtubába menjek, és nem sietve halászni néhány napig. Összeszedtünk a fiammal, három napot adtunk ki, és 14 órakor az Akhtubában voltunk a Kapustin Yar kerületben. Szerencsére, eljutottunk a hűvös helyre, ahol utoljára volt egy jó fogásunk.

Ahogyan azt az echosounder-felmérés is mutatja, az oldal egy sík "asztal", 2,2 méter mélységgel és 1,7 méteres offshore-szel, mindkét oldalon sandbars körül. A köpés szinte azonnal megszállt: kegyes, keszeg és podleschik. Elég jól fogtak, és 19: 00-kor kezdődtek a leves és a füstös keszegek a pontyokkal. Vacsora sikeres volt. 23: 00-kor aludtunk egy sátorban, nagyszerű tervekkel a reggeli hajnalig.

02:40-kor felébresztették a mennydörgést, a káprázatos villámcsapást ... és a víz csöpögött az arcán. Ennek eredményeképpen nagyon nedvesek voltak és az éjszakai életet elkényezték.

A reggel hideg és nedves égen üdvözöltük. Ezt követően az időjárás fokozatosan javult, de a hiba nagyon lassú és instabil volt. Erõs szél ellen az áramlat azt mondta, hogy nem kell várni valami jóra. A tegnapi fül és a sült szemét falat volt, és a nap nagyon világos események nélkül ment végbe.

Pénteken az időjárás teljes mértékben helyreállt, csak egy erős szél vezetett az éppen okozott kellemetlenségért, amikor az adagolókat beadagolták, és az adagolókat lebontották. 90 grammra raktam, és Romka még nehezebb, de a ragasztó kiváló volt.

A gyapjút, a bojlit és a kukoricát elkaptuk, sajnos nem lehetett a férgeket a melegben tartani. A halakat sokszor fogták el. Megkaptam tíz yazeys különböző méretű, az egyik volt kilogrammonként, találkoztam egy kis Chekhon, amely a fiú elhagyták a sós föld.

Kezdetben hazaérkeztünk, csak 11 órakor, állandó fogásért. A halászat sikerült, fáradt, de boldog, mint az elefántok. Köszönöm, Akhtuba, amíg újra találkozunk.

Még érdekes halászat:

Horgászat az Akhtubán augusztus végén

Télen a Mohnach-szal a pikkek és a sügérkések felé forgatva

A keszeg megragadása a Sur Lake-i tározóban

Szörnyű jégtörés és a tó halott háza

Horgászat az Akhtubán augusztus végén

Tatarstan első jég. A sügér élénk és érdekes!

Pike ilyen sekélyet vesz fel, ami nehéz a lyukba kezdeni!

Roach evett, és pisztráng vág mormyshki!

Horgászat az Akhtubán augusztus végén

Mikrodzhig, de nem ült bele.

Nedves tél, vagy a hal nem egy ló, egy szerencsés nap!