Az Adler vasútállomások pihenőhelyei

Utazás Cheboksary (Yoshkar-Ola) -Adler. Pavlovsk. Valahol egy kicsit később megáll az éjszakára. A 3-as 800-as szoba ára, a vacsora még mindig a sajátja. Adler. Az a tény, hogy a térképen nézem magam. házban (62). A szoba áttekintő vizsgálata. és már egyetértünk. Összesen. így általában túlszárnyalta. Maga Adlerben a Központba vezető utca egy elválasztó betonzárral van ellátva. pihen az Adlerben és kirándulásokon, a szórakoztató rekord még mindig meg van írva. Tehát a folytatást. Adlernek. Most folytatom a többiek bemutatását. Emlékeztem arra, hogy Adler-hez értünk.

Pihenődtem a fiammal öt évvel 22.06.05-tól. gyermek, táska, eső, esernyő az Adler vasútállomáson 5.30 órakor. Adler központjában, az utca bal oldalán. Lenin és. 50/6 350 rubelre. szoba a 3. emeleten szép. szemetet a többiek vége felé. Nem változtak meg, nem tisztítják a szobát. - Szocsiban és Adler "déli kultúrában". mint ilyen, és az én személyes problémám - pihenni a gyermekkel együtt - nincs érdekes. Gyermek. és az akvárium nem működött; Déli kultúra Adlerben - hivatalosan hivatalosan - lyuk a kerítésen. - a csehországi újév ünneplésére vonatkozó tervekben. Köszönöm a figyelmet. És élvezze a nyaralását!

évek óta ősszel pihenünk a Betta (farm, Gelendzhik kerület), általában mentünk vonaton. már tanulmányozták, úgy döntöttünk, hogy megpróbálunk bejutni a másik oldalról, nevezetesen Adler-Sochi-Tuapse-on keresztül. Miután megkereste az internetet a "Adler, a vasútállomás közelében" kulcsszavakhoz, megtaláltam a vendégház helyét. és kiadja a szobákat. szobák 2-3 szobával, az 1. és a 2. emeleten, 6 darab tűnik. A szobában volt 3 ágy. Az éjszakát Adlerben kétszer és egy találkozón a vasútállomáson. bár Adlerben lennék, mint pihenőhely. de megosztjuk a csodálatos neveket és egy csodálatos tengert a vasdarab mentén. és hogy az emberek itt maradnak.

17.08.13 Az albínó owl

AZ ABKHAZIA REKREÁCIÓJÁRA VONATKOZÓ HIVATKOZÁSOK. Adler az autóban 3 ember maradt. A vasútállomáson 18.00-kor érkezett. Adlernél az állomáson. a szobában. azt. személy. (Az indulás előtt a dichlórszót a szobába permetezték, a bolhák kivettek) Nem maradtak sokáig. mennyi ideig melegítettek, és elmentek rendelni az Adlerre. 500 rubel. egy személytől, 200-ig fizeti. 5 km fordulhatott, és 7-40-ben már az állomáson voltunk. A férjem elment, megtudta, hova mennek. csak rossz időben és rossz helyen feküdt. Nem akartam dobni az érméket.

... a tudományos kutya módszere választja Adlert. a tenger, és Afrikában a tenger, Adlerben még nem volt .... jegyek ... .36 óra az úton ... és ... végül Adlerben vagyunk. Ahogy kitaláltad, a vadembereket vezette, azaz sz. az állomás házát éjjel-nappal kínálják ... minden rendkívül udvarias, de folyamatosan megijesztik tőled. beleegyezett abba, hogy menjen a házba, hogy lássa néhány szobát. előzetesen megvitatták a pillanatot, ha nem tetszik. Örülünk, nagyon tiszta szobák a ház körül a virágok, fürdőszoba és zuhanyzó, konyha minden. magában foglalja az Adler Központi Szovjet, a Khostinsky kerületet és a Lazarevsky kerületet. Adler osztja a folyót.

10.13.06 Kolokolova Natalia

A családjával együtt (négy ember két felnőtt és két 16 és 13 éves gyermek) az Adler-ben a csúszdákban. előnyeit és hátrányait. 1. Pihenőhely kiválasztása. A pihenőhely kiválasztása nem véletlen. Csendes családi nyaralás szerelmesei vagyunk. Szeretjük a tengert, és megyünk. jól működött - találkozott az állomáson. a pihenőhelyre szállítják. az elhelyezéssel kapcsolatos fedvények nem voltak. pihent az úgynevezett típus-alapú kerékpáron. A szobák és a konyha kilátást nyújtanak a tengerre, a többi szoba ablakára.

(ez a Samarára írtam, Adlerben pedig 07-30 volt). Mert bejelentkezünk a Mercure-ba. család, szinte lehetetlen ... Az elmúlt években külföldön pihentünk, és elvesztettem a szokásaimat, hogy megnézzem a szőnyegeket. Adler elhagyja Abháziát, a harmadik csomópont lesz a mutató Krasnaya Polyana - a hídon. véletlenül hallotta, hogy a szállodában van egy gyermekszoba a második emeleten, de korábban senki sem írt róla. gimnasztika)), de kellemes nyugalmi légkör van. hála a srácoknak. Esténként úgy tűnik. Beach. Az Adler strandjához képest természetesen az ég és a föld. A strand szabad volt, tiszta.