Az ünnepek előestéjén, az Oroszország függetlenségének napjára, és ennek megfelelően a hosszú hétvégére gondoltam: hová menjek. Tehát messze és érdekes lenne ..." />

A feleség szórakoztatásáról hétvégén

Epigraph: "Miután 10 vagy több évet éltek együtt, bármelyik, még a legjobb feleség is elkezdődik a fűrésztelephez". <я>

Az ünnepek előestéjén, melyet Oroszország függetlenségének napjára szenteltem, ennek megfelelően és hosszú hétvégéjén elkezdtem gondolkodni: hová menjen. Tehát ez messze és érdekes lenne.
És csak aztán a felesége kezdte meg a hagyományos dal (ez olyan, mint egy kirakós játék, kézikönyv az agy, lassú, nem nagyon fájdalmas, de mi unatkozni!): „Itt, és semmiképpen sem században, van egy közös hétvégi, te valahol újra megy. megint egy dobás, és még egy kutya rám, de akkor is ... „és így tovább 40 percig agyam az év együttélés már ki van képezve egy hasonló támadás az ő integritását, de akkor mi jut el!
És a fűrészelési folyamat pontosan az autóban volt. Valahol elmentünk, és 35 "kerékre", "Power" súlyra és "Ladoga" matricával kaptam egy "Toyota" -t.

A kijelölt napon már 4 órát keltünk fel. És a körforgalom-perifériák, hogy elkerüljék a fuldokló nyári lakosok, költözött északra, Moszkva.

UAZ élénken ugrott el a törött utakon és a porgolyókon, valahol Tver és Cherepovets között, majd a Lodein mezőn. Különösen olyan útvonalat tettem, hogy a hívek a távoli expedíció minden élvezetét a test minden részében érezzék. Egy helyen, még a kerekeket is fel kellett fújni, mert remegett, és 400 kilométer voltunk. Ezért, hogy gyorsabban menjen, és ne veszítse el a fogak töméseit, el kellett fújni.
A fele egy kicsit poros, de elég boldog =)

És most Ladoga partján vagyunk. Azon a helyen, ahol az azonos nevu versenyek dűne versenyei kerülnek megrendezésre. Átszeleteljük az erdőt és a homokot, a partra. Delight! A feleségben értelemben. Először még soha nem látta a Ladoga-tó, másrészt a tó meglepődött: a horizontot nem lehetett megkülönböztetni

Valahol a víz összeolvad az égen, de hol pontosan - nem lehet látni. És több száz méter homokos strand. Szomszédok és egyéb útmutatók és animátorok nélkül.

Általában nem hiába próbáltam.

Impresszált és hordozható.

Igen, és egy kutya ... Ez volt az első alkalom, hogy olyan sok vizet látott az életében. Ami nem helyes a megragadott víz megértésében. Menj be a vízbe, és ő kihúz benneteket! =) Hangosan villog és megrémül ... És újra: hol van a horizont?

Fáradtak az úttól, felfrissültek, mint Isten elküldte. Várakozás után, amikor legalább egy kicsit sötétedik (reggel 2 órakor), lefekszünk aludni.
Nem csoda, hogy én voltam a UAZ alvó gazdaságban. Együtt, a hálózsákokban nagyon kényelmes. Ofigel Sobakin akció: ez általában az ágyon szigorúan tilos mászni, és ott ... Rajta, meg tudja mondani jogos helyet a csomagtartóban gerincek tulajdonosok maguk boldogtalan kutya dugva egy sarokba testüket.

Reggel voltunk elégedett a napsütéssel és egy könnyű szellővel a tóból, pontosan kifújva szúnyogokat és más káros repülő repülő rovarokat.

Nem akartam egyenesen menni. De ... Nagy dolgokat és kalandokat vártunk. Még a szerencse a kávéházakról is megígérte, hogy folyamatosan pozitív - =)

Sobakin egyébként teljesen megszokta a tót, és egész reggel igyekezett inni. Nos, vagy legalábbis inni a legtöbbet.

Természetesen nem sikerült. De nagyon jó volt.

A mi módunk Ruskealában feküdt. Nagyjából három éve voltam ott. Úgy döntött, hogy megmutatja a feleségét. És a Ruskealához vezető út Karélia szívében is lenyűgöző.

Ruskeala. Marble quarry vízzel elárasztva. Péter minden szépsége - innen. Az anyag szempontjából a szépséget innen vették

Olyan lépésben jársz, mint egy karrier, és az utolsó pillanatig még azt sem tudod, hogy van tó a lábad alatt.

By the way, újra Sabine-ról: hozott egy darab Ladoga-t Ruskealába. És nagylelkűen megosztotta azt minden pillérrel és fa =)

Ruskealától újra hosszú utazás volt. Ezúttal a Finn-öböl partjára.
Már éjfélig közelebb kerültek a parthoz, és kongresszust kerestek. Found. Az ülés kizárólag négykerék- vagy összkerékhajtású járművekhez áll rendelkezésre. A többiek csak ragadjanak a homokban.

Egyfajta tengerparti paradicsom strand "Bounty" az északi változatban.

Reggel úgy döntöttünk, hogy alszunk, amíg felébredünk. Furcsa, amilyennek tűnhet, én voltam a legkorábbi madár. Reggel fél tizenegy. Mindenkit felébresztettem. Néhányan a homokon aludtak, és megnyugtatták magukat a kényelemért.

Lassú reggeli. És közelebb a nap egy órájához, a tengerparti autópályán, Szentpétervár oldalára, majd Moszkva felé. Tompán dugó CADE, abba az irányba, Kronstadt ... Ez volt az első az életemben parafa, ami jó volt, hogy: le az ablakokat, és élvezi a szél és a hangok a hullámok.
A házak délelőtt három órakor voltak. Fáradt. de elégedett. Ki olyan, mint én, már hétkor reggel, rohantam dolgozni ...

3 év Tagok: ladoga, feleség, finom-öböl, russiankeala.