Nyár nézd meg, ahogy néz ki - tisztességes a mesterek - kézzel készített, kézzel készített

Elképzelni, hogy mit akarok leírni.

Minden csütörtökön kezdődik, meg kell venni a munkát a boltból, menjen Moszkvába. Este visszatérek, tudom, hogy a férjem egyáltalán nem gyűlt össze, mert az időjárás megváltozott, és nem tudott felkelni. Oké, holnap hétkor felkelünk. A Kremlben 11 évig kell tölteni a tankolást és a táborban, a gáz és az élelmiszer számára. Meghalt poking (tabletta) ... sok matt szó.

Hívom a barátomat az Interneten, és leírja, hogyan érhetem el.

Minden alvás, holnap nehéz nap.

02:15 Tykalka életre kel, háromszor ülök egy interneten.

07:00 ébresztőóra. Felkelek magam, vedd fel a többiet. (Férj és legidősebb lánya)

07:15 felemelte! csak felébredni fog.

Megpróbálok emlékezni arra, hogy mit vegyek.

9:00 valami összegyűjtött és betöltött .... eső öntött.

Nincs különbség. A vállalat nem törlődik, de később lesz látható.

A feltöltés után az eső lerázta a falat.

9:45 tábor. Az égő hengerek. Az étel sokkal nehezebb. Kolbászokat készítünk, este nem lesz idő főzni. A kis kölyök hallotta az új szót, és azt mondta, hogy meg akarja próbálni a kolbászt. Egyetértettünk abban, hogy távol kell menni, és csak ezt a kolbászt megenni.

11:00 eljutunk a Kremlbe.

Mindenki nyugodtan szétesett, sétált. Várjuk a vendégeket.

12:12 vannak buszok, hat közülük ... ó, anya. Vannak emberek benne.

Emberek öntöttek a buszokból. Úgy néz ki, mint egy támadás. Először a Kreml, majd a számlálók.

Hosszú ideig nem ez volt. A számláló körülvett, és szükség van egy őr! Söpörni minden, ami legalább bizonyos értelemben, és nem drága 1000re.Detenysh aggódnak, nem húzza le a kezében van szükség, mert az „ACU” .. Rakjuk egyszer, tedd az asztalra, az AMC a szájban. Korunkban már nem kell nyilvánosan lenni, de annyira nyugodtabb.

Most vannak kirándulások és játékok, és pihenünk és nyugodtan beszélhetünk olyanokkal, akik időről időre felmerülnek.

16:00 -ot ki kell dömpingeltünk, majd az éjszakába jönünk. És be kell állítanunk a tábort. Folyamatosan megy.

16:30 minden betöltött ... de nem! Felveszi a gyerek-reenactor szalagot cserébe egy ruhadarabra. Elvileg szükségem van rá. De mássz be a csomagtartóba, és még egyszer nem vadászni. Egy másik alkalommal. Stop! Milyen övre van szükség? Zalayka ?!

Akkor egy másik beszélgetés. Ward amulett, de vannak olyan dolgok, amelyek tényleg működnek. És ha egy srác azt akarja, hogy a barátnője egy övvel vegyen fel a "vetett mező" jelzéssel (zalayka munkás címmel), akkor azt jelenti, hogy az övem mögé másznak a csomagtartóba. Ha az istenek úgy döntenek, hogy ez egy új élet, akkor ne ellenálljon nekünk. Igen, és stoechka-ra volt szükség.

18:00 Szimferopolba megyünk. második óra. Péntek esténként az összes rúd az országban. Átmegyünk Serpukhovon, de könnyebb lesz ott.

20:00 és Serpukhov átment, és ideje volt rá, de még mindig elérte az ülés tisztázását. Valami, ami nem tetszik a parkoló méretének ... ... egy kicsit ért.

Beszélgetünk az orgazmusokkal. Gyakorlatilag meghívás nélkül vagyunk és legutóbb mi is megérkeztünk, nem volt semmi rossz. Mi megközelítjük az ellenőrzőpontot, magyarázza el, mit akarunk.

Hívja fel a fő testet, azt mondja: "ne." Aha, szex! Már rossz koromban vagyok, hogy nem mondanak el nekem! Személyesen fogunk kommunikálni. Az elutasító érvelés: "Az emberek nem azért jönnek ide, hogy szórakoztassanak, hanem énekelnek." Jó, elmondta nekünk egy helyet a színpad közelében, ahol kereskedelmi helyet hozhat. és egy sátor lakott az erdő közelében. Érdekes, hogy a fesztivál leginkább szúnyogos helyeket választják ki. "Mi szúnyog élünk és nem akarunk egy másik sorsot"

Úgy tűnik, nem szabad megengedni, hogy autóba szállítsunk a kirakodáshoz. de folytatni ... még a hátizsákot sem. Lehet, hogy a csonkban vannak? Úgy tűnik, a férj ugyanúgy gondolkodik. Megnézzük a térképet ... a Krasotynka kilométereken 70-esre, mert nem mentünk tovább ezen az úton. De el kell kezdened valahol. A Krasotynka Perun ünnepe és ott várunk! Felhívtam, megkérdeztem és nagyon vártam!

21: 00 Tegyen egy szendvicset a fogakba és az autóba. Vezettek.

22:30 Megvan, az út kiváló a Fur nélkül. Csak alkonyatkor nehezebb vezetni az autómat.

Mi teszünk egy lakó sátrat (a legidősebb gyerek tudja, hogyan kell sátrat tenni?)

Minden ott van és alszik.

24:00 feküdt. Alvás.

03: xx vannak olyan emberek, akik egész éjjel beszélni semmitől, de szünet nélkül!

7:30 Jó éjszakai alvásnak nevezem.

Kialudunk a sátorból, jó, és mindannyian ugrálunk ki. A legidősebb még mindig minden meleget, amit magunkkal vittünk ...

A többi pántot és zsákot a pultra akasztom, nagyszerű, tetszik nekem!

Hát, csendes. Ha bárkinek szüksége van valamire, beszéljünk lassan. Sétálhatsz a babával, hogy menjen. Mindazonáltal több zacskó táskát elvittek, és egy kicsit elakadt. nem számított. Azt hittem, minden sokkal rosszabb lesz.

Néni, aki beszélt egész éjjel volt Toli Toli masszőr csontkovács és mert ő ki minden nap, ingyen mends vissza, aki kéri!

A biciklizés nélküli végrehajtása nem reális. Itt nyugalom nélkül beszél, professzionális is. Visszaadom a szavaimat. Tisztelem!

Esti kezdet. Nem megyek a rítusba, a kis kölyök csak megáll mindenkinek. A férjem sem megy. Váratlanul az idősebb menni akar. Megöltöztük a férjem vászon ingben és a város szoknya-ponevu-ban (meglehetősen rituális ruhák kiderült!)

Séta a babával, elment a folyóhoz. A vacsora jó. Szigorúan felkészül a férjére, mindig.

A gyermek visszatért az elejétől, azt mondja, hogy jó.

Aludni akarok. Holnap korán el kell mennünk. Mert az ügyfél egy övre vágyik, és készen kell lennie. Teljesen biztos voltam benne, hogy még egy hét maradt, de nem, elhagyja ezt a hétfőt. Tévedtem, én és kijutok.

21:00 A szenior ült az esti ünnepségre ... oh.

7:00 riasztás nélkül ébred fel. meg kell szakítani karmokat.

Elkezdek fokozatosan összegyűjteni, amíg ébredek. A kereskedelmi sátor éjjel csavarodik. Váratlan probléma ... és epilepszia. Az utóbbi időben nem nagyon aggódott, de most az édesapák elmentek. Ilyen esetekben jó lenne csendben feküdni, aludni. Az este el fog telni. De sietni kell. Csöndesen, nyugodtan csökkentse a tempót. Senki se siet.

Összegyűjthetem a segítség nélkül.

Csak a csomagtartó nem tud betölteni és kötődni, de nem próbáltam meg. Hagyja, hogy feküdjön a sátorban,

Lassan mindent bekapcsolok az autóba.

A gyerekeket sétálni tették. és aztán a shibanet még a szemük előtt ... a látvány nem a halott szívű.

Bár még mindig betöltve és kötve

11:00 minden megy. Ki tud aludni az autóban.

Én magam nem megyek Moszkvába, elküldem a gyereket, hazavinnék nagymamájához, ugyanakkor ő is elveszi övét.

14:00 minden otthon, befejezze a hevedert, néhányszor tévedek, de úgy tűnik, sikeres.

Vigyék a gyermeket a vonatra, és vacsorára vásárolnak ételt.