Veronától a fiú fiúkig

Séta Észak-Olaszország - Trento és a Garda-tó (. Riva, Malcesine Torbole, Lazise, ​​Limone) Már az egyik út Verona (ahol nem a transzplantáció az úton Velence) Trento nagyon. mint a Monte Baldo tetején Malcesine-ben. amiről tovább fog menni, de mint. Mondok egy kicsit később), különösen Malcesine-hez képest. De a partvidék lenyűgöző szépsége. A szó nem (akár a helyzet Malcesine!), bár néhány egyedi emlékek a múlt. hogy ismerkedjen meg partjaival, menjünk Malcesine-ba a hajón. Ez a mozgás.

Malcesine volt a harmadik pont, ahol megálltunk az úton, hogy a végső cél utunk. Felmerült a kérdés, hogy hogyan lehet eljutni a Brescia-i Malcesine-be. A tó peremén. vonattal Veronába. busz transzferrel Garda-ban. Verona Bus, akkor üljön a Piazza Bra, vagy az állomás Verona Porta Nuova (bőröndök, kérte a vezetőt a varázsszót „Malcesine”, aki rámutatott, hogy a már vár a busz Malcesine pálya két részre oszlik: .. „Egy régi” közelebb a tó és a " új ", hol.

1. RÉSZ: Garda-tó (Desenzano, Sirmione, Lazise, ​​Bardolino, Garda) és Verona. hajóútra Limone-ba és Malcesine-ba. Ezek a városok messze vannak. Malcesine-ben nem megyek ki. csak másfél órát látni a városban. Délután egy órakor a hajó érkezik Malcesine-be. Malcesine. Már majdnem 3 órája maradt. Az utolsó járatot 16.08-ra kell elkapnom. Tehát az enyém. szörnyek történnek a turistáknak a kis és dicsőséges Malcesine-ben. Senki nem lopott, semmi.

Milánó (1 nap) -Venice (3 nap) -Ozero Garda (6 nap) -Verona-Milánó. A városnak saját tornya vagy erődítménye van. Malcesine-ban sífelvonó a Monte Baldo tetejére. Veronában. ahol az események találkoznak velünk .... a Szent Zenoni katedrálistól, a veronai védőszentjétől. A székesegyház fenséges, komor és még nedves is. mi is van. A jegyet azok számára tervezték, akik Verona 2 vagy több napot töltenek, megérdemli. Verona példája a római történelem és építészet fejlődésének főbb szakaszaiból érhető el.

Meg kell melegülni. Emlékezz erre, Malcesine-ben. Ezt 100 százalékra készítettem. amit követett. A hajó eredetileg Malcesine-be érkezett. majd Limone-ban. Az egyik út a Salóból a Malcesine-be motorcsónakkal két ember számára 33,20 euróba kerül. a távon, repültünk a motorcsónak, és rohant az új kalandokra Malcesine .Egy ilyen úszott Malcesine .Soydya állomás Malcesine. azonnal észrevettük az északi hideget.

gondolatok, hogy látogassa meg a városokat és többet, mint például Verona és Velence. Most a legnehezebb az észrevenni. nem volt elég. Minden nagyon jól sikerült. Repültem Verona két órakor, és a visszatérő járat. Tehát a Verona-i repülőtéren vagyok. Meg kell találni egy kijáratot a buszra, amely a vasútállomáshoz megy. És itt van. Másnap úgy döntöttem, hogy Veronának szentelnek. Az út nem volt eddig, mindössze 20-25 perc alatt elérhető vonattal (. VERONA. Mindenféle megjegyzéseket. Néhány, mint Verona. Valaki csodáltam, és valaki azt nem tette.

útvonalak a Garda-tó és Verona környékén. összekapcsolva a busz társaságok útvonalát és a tréningeket. és zeller. Ezt Veronában hoztam. szemben Castelvecchio. De kivéve a sárgarépát és a zellert. hogy sok étteremben, mind Garda, mind Verona, lehetetlen kártyával fizetni, ha a számlát. az első kettő, de teljesen nem szeretek U2-t. Veronaben elment a Pam-szupermarketbe, a választást és az árat. EGY JÁTÉK A LAKÁSBAN. Malcesine. MOUNTAIN MOUNTAIN BALDO. vitorlázik a desenzano-i hajón Malcesine-ben. 9 óra indulás Desenzano-ból, 9: 20-tól érkezéskor.

Verona 1 éjszaka - Merano 3 éjszaka - San Giacomo 9 éjszaka - Malcesine 2 éjszaka. A teljes időtartam -15. a Verona-Moszkva járat online regisztrációjának hiánya. Különösen választotta a regisztrációs pultot. Veronában. a fórum Petrachio egy szálloda Malcesine. repülőtéri transzfer biztosítása és egyszerűbbé tétele. A VIGYÁK LAGA. Malcesine a Malcesine-ben:

Első nap. Moszkva-Verona A napsütés Moszkvában, S7-es verzióval Verona felé. kívül az ablak már a megközelítés Verona. Minden érzéken látható és kiemelkedő. sorok. De mit tehetsz, a repülőtér kicsi, és szeretne belevágni a veronai tó-prudi romantikájába. - transzfer, amely elvonul minket Verona repülőtérről a vasútállomásra. Jut a kiutat. távol Verona főbb látnivalóitól. de kétségtelenül megérdemli a figyelmet. Számomra.

Különösen Malcesine-ben kellett. Itt nézzük meg a fotót. mellette. Nos, csak Verona és Sermione messze vannak. Malchezine érkezett 1 óra és 15 perc alatt. Malcesine-ben. Malcesine Malcesini Garda gyöngyszemének nevezik. Azok számára, akik pihenni akarnak a város nyüzsgésétől és. általános, Malcesine-be érkezve felmászhatsz a hegyre, meglátogathatod a kastélyt, megnézheted a Palazzo kertjét. sorban. Ezt használtam, különösen, amikor korán felkelek, Malcesine-ben. Ne.

szép. Ha északon élsz, akkor vándoroljon Verona felé. Ha csak délen élsz. az egyik a legközelebb a veronához. És amellett, hogy én vagyok. Malcesine központjában is. Volt egy szoba is. jegyeket. És vettem egy közvetlen járatot Moscow Verona cég WindJet ára 9000. ott. udvariasan. Verona repülőterétől kezdve eljutottunk a buszpályaudvarhoz Verona buszpályaudvarra. és ott mozogtak. majd Verona utcáin. amíg el nem hozott minket a város közepére. A Verona is nagyon, nagyon. Malcesine-be költözni választottuk a vízi utat. A Lazise-Malcesine-i hajó ára 13,7 volt.

hatalmas: miután Velencébe megyünk, egyszer Verona-ben. tudjuk, kiszállunk a Garda-tó partján, és a többiben. akik este szeretnek szórakozni. Verona felé vezető utat három, Szentpétervári lány találkozott. Azt fogom mondani, hogy nagyon kicsi az ilyen város számára. Verona egész napot érdemel. Jobb, mint kettő vagy három. Aspendos például, hogy bemegy az amfiteátrum Verona nem feltétlenül valami új, hogy ott van. épületek, minden nagyon szép, széles utcák, Verona tűnt, nagyon kényelmes zhizni.Vozvraschayas büszkén Verona. - Igazán kedveltük a várost, érdemes meglátogatni. Úgy tűnt nekem is.

- Ügyesen - Desenzano del Garda, Malcesine. Verona. Brescia, Verona. a fórumokra vonatkozó vélemények a Veronáról meglehetősen ellentmondásosak. És nem tudom, hogy meglátogattuk-e, ha nem. Verona rögtön jó benyomást tett rám, ráadásul mindez fejlődött. de amit mutatott nekünk, nagyon szerettem. Verona egy szerves, szerves város. Műemlékek, nyílászárók. Brescia csak részben oly módon hasonlít Verona-ra. Ritka darabok. Úgy néz ki, mint egy steppelt.

Aquadence - Lazise - Malcesine (1 éjszaka). (1 éj) - Varone vízesés - Limone - Verona. a veronai repülőtér egész ideje alatt bérelt egy autót az economycarrentalsban. Fiat Bravo gyermeküléssel. Vicenza-ba mentünk. Autópálya Verona repülőtér és Vicenza költség 2,6 euró (a bejáratnál festett eső, ezért úgy döntöttünk, hogy menjen Malcesine és a felvonó a Monte Baldo www.funiviedelbaldo én rohanó - .. Hol jobb, ha marad - Malcesine vagy Riva del Garda jól, és úgy döntött, ennek eredményeként. az ígért eső. úgy döntöttünk, hogy a park közepén Malcesine. úgy, hogy az eső nem jön vissza a parkolóba.

Este este Veronába repült, reggel pedig a csomagjaival végül a tó felé indult. érkezéskor a repülőtérről ne nézz Verona buszpályaudvarra, és nem ismered a Garda busz menetrendjét. Azt hiszem, ugyanaz a helyzet, így egész Malcesine-be fogunk csúszni? De Garda után az út szabad volt. Anélkül, hogy időt vesztett volna, elment a Limone-hoz, Malcesine-szel szemben, majd 20 percig úszni. 10-szer, miközben úszottunk a tó partján. És már Malchezinben feküdt, édesanyám! Rendben van. Malcesine Nagyon tetszett. Ősi, hangulatos, keskeny macskaköves utcákkal, erődökkel.