Siklórepülésen - könnyű!

- Egy robogón utazni? Ez könnyű! "- válaszoltam a" Scooter Digest "kedvenc kiadásának kérdőívére. Miután hosszú ideig utazott a Kurszk és a Honda-Tact mentén és környékén, úgy döntött, hogy ideje komoly kalandra gondolni.

Tehát, Moszkva - 550, Azov-tengerre - 800, Fekete - 1200 km. Komolyan, tekintettel arra, hogy a világrekord jelenleg 50 cm-es robogón van - napi több mint 800 km. Itt és felszerelésre van szükség, és a tapasztalat, amely még nem volt. Néhány gondolat után az Eagle-ot választották. Gondolkozz el 150-160 kilométerre, még mindig meg tudod csinálni és látni az Orel városnézést. Még várni kell egy szabad napra és a jó időre.

A május 9-i napsütéses reggelen nagy szellemben leraktam a robogómat a ház mellett, és útra indult. Kursk elhagyta az órát 08:00, a város még mindig elhagyatott és tiszta az előestéjén az ünnep. Kurszkij-kijáraton a közlekedési rendőrségi poszterek után szerettem volna boldog utazást, az index pedig Orelig - 144 kilométerre. Miután elhaladt egy kicsit az autópályán, egy közlekedési rendőr megállította. Magányos volt a turnén, és a szikrán átesett a másik oldalon. Megállt, hogy kérdezzem a "csoda felszerelést", ahol mentem, és kétlem, hogy odaérnék. "Ez egy jinx, fertőzés", elgondolkodott az elméjében, amikor végre belefáradt, hogy beszél velem, és nagylelkűen azt mondta: "Menj". Fatezhben megtalálta az ünnep nagyon melegét, az oréli határtól függetlenül minden kaland nélkül. Még harminc kilométeres vezetés után hirtelen úgy éreztem, hogy a csikorgó madár nem olyan gyorsan húzódik. Megállt - a hátsó kerék leeresztése. Megérkeztünk, és valahol elkaptunk egy szöget. Körülbelül 110 km-re a háztól, lassan megyek, gondoltam és megfordultam. Aha, most! Soha ne csináld! 10 kilométeres után a hátsó kerék végül kitört, és elkezdte élesíteni a légszűrőt. Valahogy vezetett a falu Trosna megállt előtt néhány kávézó és egy alkatrész tárolja.

A gumiabroncs-keresés már nem volt értelme - a gumiabroncsot megölték. A csodálatos áruházban nem volt semmi, ami segítene nekem. Végül világossá vált, hogy az út nem volt sikeres, és segítségre van szükség. A mobil kommunikáció működött, de csak a dombon. Csodálatos! A rokonok nevetettek rám, és megígértem, hogy eljövök, hozok egy abroncsot és egy kamerát, amelyet előreláthatólag megvetettem a Kursk motoryanka-ban, és így véletlenül elmentek a garázsba. Amikor eltávolítottam a kipufogót, megtudtam, hogy nem kell a hátsó kereket kicsavarni. Vettem az autóalkatrész tárolóban a dicsőséges Trosna faluban a memória kulcsot 22 rubelre 100 rubelre. A kulcs nagyon sikeres volt, és most magammal viszem. A javítási munka közepén egy nagyon öltözött üzletember vonzott, és megkért, hogy menjek ki, hiszen itt vannak a tervezett veteránok. A veteránok iránti tisztelettel elvitte a félig álcázott robogót az út másik oldalára. A helyi lakosok nagy érdeklődést mutattak a javításban. Miután megkínozta a tanácsadással, egy fiatalember, akinek a neve Zhenya volt, visszafojtotta és letépte a kereket.

Most meg kellett várni a "mentők" egy gumiabroncsot, egy kamerát és egy szivattyút. Hívva - még mindig megyek. Ismerem őket! Még három óra lesz. Kiderült négy. Nem unatkozni, csevegni a helyiekkel. Egy helyi lakos, aki kiderült, hogy távol-keleti látogató, azt mondta nekem, hogy mindent ott találtak. És a jobbos vezetésű autókon. Teljes mértékben egyetértettem vele, hogy a japán technológia valami. Hosszú ideig dicsérték a jobbos Toyota Sprinteremet, amelyet Chita-ból vezetett. Az "esemény" veteránoktól eltérõ, már megdöbbent, visszahívta a harci ifjúságukat, és mi volt a motorkerékpár. Trophy. - A trófea kerékpárok is egy dolog - értettem egyet.

Végül már este is jött a segítség. Négy kézzel három csavarhúzóval gördült a kerék. A gumiabroncs orosz gyártás volt, így a mi piaci költsége 300 rubel. Érdeketlen futófelület mintával. De a minőség nagyon sem volt semmi. A gumi helyén volt, szinte teljesen fel kellett pumpálni.

A menettérti utazás majdnem kaland nélkül ment végbe, kivéve azt a pillanatot, amikor megálltam a kerék ellenőrzéséhez, hallottam a motorok zúgását és sikerült elérnem a kamerát.

A motorkerékpárosok egy sorja a sportbiciklikre, melyeket száz kilométeres sebességgel söpörnek. Kanyarodott ki a turnből, különben nem lennék. By the way, azt mondják, hogy a Kursk régióban szörnyű utak. Ne higgyen. Egy éve ... nem minden út szörnyű számunkra.

A robogó felszerelésével megnézte a sebességmérőt. Kis 280 km nélkül. Legközelebb, bárhol, az Eagle nem fog elmenni!

A második kísérlet
A benzinpalack helyett a helyem alatt lévő ülést egy tartalék kamera foglalta el. A következő ingyenes napot május 28-án kezelték. A partizánok nem adják fel magukat! Ezzel a gondolattal elhagytam Kurszkot. A híres "főparancsnoka" részvételével épített íj mellett haladva nem tudtam segíteni abban, hogy ne fényképezzem az égen. Az időjárás csodálatos volt!

A motor mentéséhez a sebesség körülbelül 50 km / óra. Három évvel később, egy kis órával az úton, külön kalandok nélkül, bejutottam az Eagle-be.

Itt vannak az utak Orelben, azt fogom mondani, hogy ne sértsd meg orlovtschan ... Kursk jobb. Egyszer átvezettem a városon, és egyszer észrevettem egy hajót, amely a folyón át vitorlázott. Miközben bejáratot keresett, a hajó már elment, de tetszett a töltés. Kurszkban nincs ilyen dolog.

A vacsorához úgy döntöttem, hogy a szupermarketben lévő termékeket tárcsázom, és festői helyet találok. Még egy korábbi utazáskor is, egy hosszú útszakaszon egy kávézóban megálltam, ételeket választottam, de minőségi szempontból kétségesnek tűnt számomra, megálltam egy forró vízzel töltött rolltonon. Most, Orelben, rájöttem, hogy nem nyúlni akarok egy rúgóhoz. Miután a csomagtartóba raktam a csomagtartót, elhagytam az Eagle-t. Útközben zöld csészékkel találkozott egy autópályán.

Egy kicsit az Eagle-től való távolodás után találtam egy festői helyet a tó partján, a fák árnyékában. Ebédeltem, pihentem, és a robogóra néztem. A robogó tökéletesen viselkedett, miután már két üzemanyagtöltő állomáson 210 kilométert hajtott végre.

Folytatva az utat, ismét láttam az út mentén ugyanazt a kocsit. Harmadik alkalommal, amikor már közelebb került a Kurszkhoz, a zöld bögre, a kolibri hangja hallatszott, a hosszúkás ismerőse elől elmosolyodott és elmosolyodott. Vessen egy következtetést - a hitchhiker sebessége ugyanolyan, mint a robogó sebessége.

A fáradtságot egyáltalán nem éreztem, amikor eljutottam a szabadságra, negyven kilométerre Kurszkától. Mivel még nem volt elég kalandja, úgy döntöttem, összeomlik. A szabadság híres szent tavaszáról, a "Sivatagi gyökere" kolostorról és a Kurszki Dug harci frontjáról. Magában a Szabadságban egy útszakaszt töltöttek kátrányzattal és kavicsokkal szórták. Tanácsom: mindig viseljen sisakot az intercity utazáshoz. A repülő kocsik a kerekek alatt a közeledő autókhoz közvetlenül az arcodba néznek. És öntsük a kavicsot a legváratlanabb helyekre - ez a mi útépítőink nem táplálják a kenyeret. És ha a város körül jár, a sisak nem lesz felesleges.

A robogó minden off-roadon fut, különösen akkor, ha a hátsó lengéscsillapítót a "Minszk" -vel cserélte, ami 25 mm-rel hosszabb. De ez külön történet. És most lefelé mentem a hegyi ösvényeket a forrás felé, és lefényképeztem a lépcsőn, amelyen szükség van a gépkocsival érkező turistákra, hogy megnézzék a látnivalókat.

Visszatérve Kurszkba, a "Kursk-tenger" megállt. A nap nagyon meleg volt, és nem zavarja a vizet. A vízen a szörföst állandóan felállt és elesett, és egy vízibicikli rohant. A tájékozatlan emberek csak egy hydrocycle és egy robogó, de mindannyian tudjuk, hogy - egy igazi robogó történik csak a kerekek! És ez a tenger fotója a "csodálatos" homokos strandokkal.

Tehát a nap 440 kilométert tett ki. A teljes utazási idő 12 óra, ebből legalább 3 óra pihenés és úszás. A gázra 200 rubel vagy 14 liter volt. Most Moszkvába való utazás valóságosnak tűnik. Még csak két napot hagy a jó időjárástól, és gondoskodik egy éjszakai tartózkodásról. Nos, a Fekete-tengerre való utazáshoz talán meg kell változtatnia a robogót egy 150 köbméterre.

Egyéb érdekes anyagok:

Siklórepülésen - könnyű!

Bicycle strida - a forgalmi dugók elkerülése
A modern városok zsúfolták a közlekedést és a gyalogosokat.

A hegyikerékpár felfüggesztése
A legfontosabb koncepció a hegyikerékpár felfüggesztésekor.

Kerékpár 3 kerék - az első személyi szállítás
Az évek észrevétlenül mennek át, és gyermekeink észrevétlenül növekednek velük. A bolond és a tiéd.

Miért vesz egy kerékpárt?
- Üdvözlet! Száz év nem látta! Mi nem szórakoztató? Hogy vagy? - Akkor.