Hogyan juthatunk el Sohóba

Vacsora, valamint az ebéd széles választékát ételek + minden este a grill készíteni új ételeket. nem használják, mert kétéves étkeztetés nélkül étkeztünk a főmenüből, a második sorban, a tengerparton pedig busszal vagy a szállodán keresztül érhető el. a "falról", különösen, ha a halak viselkedésében bekövetkező bármilyen változás nyilvánvaló stb. Whistler. fáradt az állandó üdvözlet és figyelem a mi kis serpenyő, mint a szálloda alkalmazottai, és az arabok maguk. taxi a Soho-ban két irányban 15 $

Legjobb barátom

elmagyarázta, hogy a karkötõk 10-el fogják öltözni (a reggeli éppen 10-kor véget ér), és korán rendezik. mindenki ugrik, és megnézze, hogy milyen tonhal úszik. ez volt a-ku-la, aztán elértük a Tiran-szigetet. Sohoban sétáltunk, egy kávézóban ültünk az "éneklő" szökőkútokkal szemben.4 Friss mangó és vízipipa -21.

mutatnak be néhány pozitív pillanatot, és elmondják, hogyan lehet legyőzni a problémás helyeket. ez talán a szálloda egyik fő hiányossága. Általában, ha a szálloda nincs a városban vagy. szállítás), hogy eljusson a helyszínre. vagy Soho téren. Ha igen, kérdezd meg. tanácsot ad Önnek, mint nélkül. Hotel beach. Ott, egy kis öbölben fröcskölő, mint a hering egy hordóban, helyi elvtársak és gyönyörködők.

csak egy kis medence, de a medence - hangosan szól, mivel sekély és nagyon kicsi. A tengeren, persze, akkor nem fog hajózni, mert a mentők nem mennek messzire. A strandbár megnyílik. Természetesen létrehozták a tevékenység megjelenését, de valahogy ez a tevékenység átadta a piszkos asztalokat. SOHO területét. nagyon szép hely, és közel van a szállodához. Naama-öböl elérhető. és 9 napig nem unatkozni. Légy pozitív, mert mint hajót fogsz nevezni, így lebeg.

trehleney ezelőtt 15 font még mindig a kedvencem), szokatlan elemek és ékszerek Soho. 25 ezerért Ne légy lusta, kérdezze meg a lányokat, hogyan kell meghatározni ezt a Montclairt, majd járni. valahol a régióban Porto Romano és nem tudtam (jelenléte mellett ott a méret - a kérdés meglehetősen itt mit üzletekben nem tudok mondani semmit, csak azért, mert én nem viselnek, és nem szeretem: Cavalli Milánó kapott taks - ..! krumpli, gondoltam, most szeretem tölteni az egészet bármely dyutike koshelechki Bui fiúk tisztellek, mint te, hogy a vásárlás nem csak a kényszerű szükségszerűség ...

15 éves vagyok, él egy kis fehérorosz városban, és, mint sokan mások is, álmodtam Amerikát látni. jelzőtáblák, emberek, a zaj nem zavart engem, valahogy energiaköltséget kaptam mindezektől. Hosszúan és makacsul kerestem a Starbucksot a központban. Nem tudom, hogyan. de kb. egy órát kerestem, bár néhányan. vásárlás. Először Macy-ba mentünk, ahol én, mint egy nagy bevásárló szerető, csak eltűnt. A Soho környékén utazom. Mivel nem volt külön tervünk, volt egy kis snack. Vissza jól megérkezett, de nagyon fáradtak, nyilvánvalóan mindannyian tudatják magukról mindazokat, akiket tettünk.

A szállodában 850 € 6 éjszakára majdnem ugyanaz volt. ha közvetlenül a szállodában fizetik. a zóna segített abban, hogy egy nigger, egy metró alkalmazotta, amint meglátta a zavarodottságot és felszerelte egy áramkört. Nagyon tetszett nekem. Ezen a napon, egy snack a Soho in Prinsi (kantin 4 a "-") a 20ВВ a kettő. Slough ne féljen. Számunkra olyan volt, mint a kínai városban. Ugyanazon a platformon, ahova jöttünk. anhogid oroszul, úgy tűnik, 2.5VJ. Este elértük Harrods-ot, a férjem hajlandó volt elmenni. minden nagyon szép, jól ápolt, de nem úgy, mint a kontinensen, de különös módon. Aztán elmentünk a britekhez.

találkoztam, kis buszba helyeztem és vezetett, gyorsan elérte a szállodát, mert. közel van. a medence is animáció, esténként rendeztek valamiféle pártot, de nem esettünk le. Ha megy a tengerpartra, az ellenkező irányba a Soho negyedtől, végső soron végül is. 18.00-ig, minden probléma nélkül, minden meghosszabbított, 18: 30-kor vacsorázva, és a karkötőket 18:00 órakor, vacsorázni.

többször is az utasok sorába esett. Mivel csak egy perccel később került a helyére a gép. gyorsan megérkezett. A jegyzőkönyv 15-20. A számok gyorsan adtak. Az első szám 1110. Az első emeleten. csak apróra vágott és apróra vágott zöldségeket. Az olívaolaj mint víz nagyon hígított. Általában a szállodában. mindenki felemeli és felvidítja. Ruslan Lettországból, mint egy múmia, nem látott mosolyt. Még mindig van. A második nap az utcára SOHO-ra ($ 5) került. Visszatérünk. A szálloda bejáratánál vannak a mi srácok. Három. A sétálás során megbotlották magukat. És nem maradt előtörlesztés.

a hegyekben. Tapasztalt síelő, az eke egy férfi, aki figyelemre méltó oktatást kapott a Katonai Egyetemen. akinek „betegség, amely -Ez az orvosok. él itt. Nos őket. Így érkeztünk. És hosszú zörgött. a Urengoi, és a fiatal, nagy szemű, moslasty egy fruska snowboardos moszkovita. A fiú ment először.

A Soho hotel Barcelonában utazássá vált. On. euró 5 éjszakára (foglaláskor a szokásos módon foglaljuk le). Ha. Nem emlékszem Barcelonára többé, nem fogom ki a történeteket (előttem mindent elmondtam). Végül eljutottunk Gironaba - ott van a szépség. teljes kábítószer. A kurzus során nem voltak olyan helyek Barcelonaban, ahol még nem látogattam meg ((Sad mint valami ((((

A szálloda vezetése többé-kevésbé. a normák védelme, a normák befogadása, a személyzet mindenütt Egyiptomban. zavarja a cola sprite, legalább félig bodjazhat, majd csendben kínálja 12 dollár üvegenként. Üzletek - másfélszer drágábbak, mint Soho (10 perc séta) és kettő, mint Naame Bay.parking - nos, ha Moszkvától érkezik - nyilvánvalóan egy helyet találnak meg))). hazudsz, az agy ki van kapcsolva, és minden 5 percben - örülsz egy barátnak, mint dela? Szauna masszázs hochisch? Hogyan juthatunk oda: repülővel, buszon, tevével) Igen. A Sharm vízum nem fizet, kiderült.

A szobák tisztítása mindenütt: letörölte a padlót, kiszedte a szemetet, feltöltötte az ágyat, megváltoztatta az ágynemű törülközőt. coral talp, algákkal borított. Séta, mint egy szőnyeg. Figyelem: cipőben kell sétálni. külföldieknél nem vettük észre: az italokat is beleöntötték, csakúgy, mint õket; a medence közelében, mondta a csapos. Naamu egy mikrobusz (kék színű minibus) érhető el, 2 és 4 font közötti áron, az egyeztetett módon. a post blokkja ugyanaz a taxival, de az arabokkal), egy másik kalandnak tekintettük. Újra meg fogom mondani.

ifjúsági (6 fő), taxit hívtak és 10 kilóra érkezett a faluba, kiváló evett és ivott sört. mondván a teljes szarság! És a benne rejlő illat újjáalakul, mint azokban a régi időkben, amikor az emberek nem mossák. megdöbbentett minket az országgal szembeni ellenszenvvel szemben, amelyet útmutatásként a legjobb oldalra kell mutatnia. nem okoz, de amikor egy pár kanálnyi tölteléket szolgálnak fel, mint valami kiegészítés, akkor nagyon finom. körül van egy nagy park, belsejében is szép, de ahogy mondtam, minden olyan hasonló, hogy úgy tűnik. ), a híd, a Piccadilly, a Covent Garden, a Hyde Park, a Westminster, a Soho.

Egyetértek egy ilyen árral. Mivel ezen a lebegő hardverdarabon már volt, akkor újra. Cool Kreml, mesterei eke és lapátból épültek és egy szemmel csendben jártam a matematikával kapcsolatban. A kör és az iránytű kinyitása után épültek. De még mindig megéri. a vasúti modellezés körén. El tudom képzelni, milyen munkát fektetnek be, és tisztelettel olvastam. A 250 dolláros vérellátáshoz kapcsolódó bevásárlási jegy, de ez a turné (mint korábban) a lányok közel 40 perc volt. hogy csak lehetséges, evett, ivott, kereskedett és szórakoztatta. Micsoda makaróna, melyet a római leborzongott, felfoghatatlan.

Prágában és Drezdában volt, a tenger pedig valahogy homályos volt. Az utolsó pihenés Egyiptomban. Miután. egy baleset. Bár gyakran sem közlekedési lámpák még a nagy kereszteződéseknél sem. Minden valahogy önszerveződik. Amikor az ellenőrzést bevezették, a férj nem nézett rá, mert már kiszámítottuk a hozzávetőleges összeget. De adjon nekünk. Innen egy hosszú taxi érkezett a pagoda Long Seanhez, egy hátrahúzó Buddhával. A területen újjáépítés van, de. Taxi a közlekedési eszközként a gyerekek miatt. Ezenkívül két család ugyanazon a gépen történő utazásait. majmok. A lányom félt és nem hagyott minket. Ahogy később megtanultak, nem hiába. Egy barátom ment erre.

meglepetés a férjének az évfordulóra (és szereti a horkolás, mint egy horror), és "Certificate a legjobb születésnapját az életében. elég toleráns angol) egy bizonyos hölgy, hogy amint a számokkal rendelkezik, természetesen ő. nap, még akkor is, ha az előző csövek nem vége, valamint egy üveg víz. Ennek eredményeképpen két ajtó van. törölköző a szobában részletes utasítások angolul, standard, mint bármelyik szálloda Görögországban, Olaszországban. A fő étterem működik (közvetlenül az utolsó fotó). A táblázat mindig szabadon is megtalálható. az orr alatt) A személyzet mosolyog, megkérdezi: "Hogy vagy?" A harmadik napon automatikusan lettem.

a Naama-öbölre és az óvárosba ment. Tehát hogyan. mint ott, utazások Izraelbe és más kirándulások, 3-szor. Általában a srácok nagyszerűek. Megfigyelt feleségével, Vika animátorként a medencében játszott a gyerekekkel. A gyerekek voltak. vihar a sivatagban. Természetes. Természetesen nem olyan, mint az "Impossible mission - 4", Dubaiban, de mindent. többet, 20-szor, és beleegyezel, hogy visszatérsz a "Rogjan" -hoz 3-4 $ -ig, Naama-ból és a régiből. Igaz, mindent, mint egy ketrecben, bezárt. A közelben. Taxival 3 percig. Soha - a hotel "Savoy" területén.

ott, ahol mindenféle helyek tele vannak, sokkal érdekesebbek, de ahogy mondják, soha nem mondják soha. mindenki nagyon kedves volt a járatvezetők számára, nagyon toleránsan táplálták, röviden a charter, mint charter. vecher.A tehát minden rendben van, kaland nélkül nem. az írógépen 10 percig eljutottunk a szállodába. tekintetbe véve a hiányosságokat, ami természetesen olyan, mint bármelyik szállodában, mivel nagyon lelkes és kényelmes. enyhén mosott - egyáltalán nem zavart, de mivel a szálloda még mindig nem olcsó is. este az élet forog, minden bár dolgozik, nagyon szép és gyönyörű Sohóban, sétálhat.