Tartsanak súlyt

Tartsd a súlyt. Hogyan vacsorázzunk, hogy ne jussunk jól

1. Fontos, hogy magát a helyes telepítést, előnyben nyár, sok nő elkezd fogyni, ezért meg kell gondolni, hogy ha nyaralni, így felesleges, mindent, amit megszabadultak könnyen jön vissza. Ez egy jó motiváció, hogy ne szakadjon meg. Nyaraláskor úgy döntöttünk, hogy pihenünk. Egyetértek, de pihenjen - ez nem jelenti a túlfogyasztást! Ez egy séta a tengerparton, menj a hegyekbe, de ne egyél, mint egy elefánt. Az étel minden bizonnyal az öröm forrása, de nem kell az életedet egész életedben építeni. Válassza ki a saját "kapcsolóit", amelyek igazi élvezetet nyújtanak, segítenek az étkezésről valami másra váltani. Például nekem ez musicalek és különböző produkciók.

2. Ne szállodát a rendszer „all inclusive” Nem csak, hogy nagyon nehéz lesz, hogy ne sokat eszik láttán ilyen rengeteg étel, de a vacsora ebben az esetben általában akkor fordul elő viszonylag későn - a 19, 20 óra. A nap folyamán gyakran nem akarunk enni, elégedettek vagyunk, ezért esténként eljövünk és elpusztítjuk mindazt, amit látunk. Ha még mindig elmentél a szállodába ilyenfajta élelmiszer-rendszerrel, akkor ne hagyja el a vacsorát, még akkor is, ha nem szeretne enni. Ön is lehet valamit enni egy snack. Az ideális választás - zöldség, hús. Megnyugtatja az étvágyat a nap folyamán, a vacsora élvezni fogja a jó pohár vörösbort és enni egy pár szelet sajt, vagy általában, hogy tartózkodjanak az esti étkezés.

3. Ha tényleg valami ártalmasat akarsz, engedjétek magadnak, de egy feltétellel egy tortát, fagylaltot stb. éjjel nem fogsz enni, de reggel! Tegye félre magának a holnapi finomságot. Biztosíthatom, hogy reggel nem akarsz annyira, ezért egy cukor helyett mindössze 2/3-ot fogsz enni.

4. Ne feledkezzen meg a legveszélyesebb 3 veszélyes termékről, amelynek káros hatásaival gyakran alábecsüljük az első bogyókat. A második az alkohol. A harmadik édes. Mi a teendő, ha még mindig mindezen "káros hatásokat" szeretné. Például a bor ásványvízzel hígítható (kényelmes arányban magával), ezért nem sokat inni. A reggelire csak reggelig engedheted meg magadnak édességeket és bogyókat! Természetesen, feltéve, hogy nem reggelizik délután kettő órában.

5. Legyen óvatos az úgynevezett „rejtett zsír” Mi ez: ha eszünk bizonyos nyilvános helyen, és hogy egy látszólag ártalmatlan étel, pl grillezett hús, tudjuk alkalmazni, hogy nem túl diétás formában. Például zsírozza a tetejét vajjal. Mindig kérdezze meg a termék elkészítését, és ha megértette, hogy egyes összetevők kínosak, csak azt mondják, hogy allergiás vagy. Ez hatékonyabb módja annak, hogy elmondja gondolatait a személyzetnek, mint hogy elmondja, hogy diétázik, ezért nem szabad enni túl zsíros ételeket.

6. Az ideális lehetőség, amelyet bármely kávézóban megrendelhet. hús, hal, csirke - a grillen és a salátán. Amikor vacsoráról beszélünk - mindegy, csak sült vagy egy saláta.

7. Ha van egy kis étkezés, enni extra esélye növelhető sokszor ebben az esetben megteheti: hogy együtt a különböző ételek a központban, majd külön-külön választani magam még egy edényt. Ez sokkal inkább művelt, mint ha mindenki salátát, az első és a második italt rendel.

8. Nos, ha még a megfelelő tápegység rendszerhez és a sporthoz is csatlakozhat, hogy sokkal több szabadideje legyen. Ha valami elkötelezetten vesznek részt a vakáció előtt, ne légy lusta, és feladja az osztályokat az ünnepek alatt. A tengerpartra jöttünk, letettünk egy törülközőt, tánctanítást végeztünk. Aktívan is járhatsz, nem pedig "csiga üteme", de egy kicsit gyorsabb, így a súlycsökkentés esélyei sokkal nagyobbak lesznek. Jó sebesség - 7 km / óra.

9. Mindannyian elhibázhatjuk. Ha ez megtörténik veled, ne felejtsd el a "büntetés szabályait". Például, ha egy autót vezetsz a forgalmi dugó elkerülése érdekében, akkor másképpen tehetsz. Az első lehetőség a tiltott megjelölés bekapcsolása, akkor egy és fél ezer rubel bírságot szab ki. A második - egy dupla folytonos áttérés, akkor megfosztják a jogokat. Mindig azt tanácsolom, hogy megsértsétek a minimumot! Még akkor is, ha enni valamit felesleges, ez nem jelenti azt, hogy akkor meg kell bemenni a kemény. Mindig próbáljon visszatérni az ismerős élelmiszer-rendszerbe! Tegyük fel, hogy nem bírta ebédelni, rendelte a desszertet. Menjen, akkor sétáljon, ússzon. A legfontosabb - tartsd magad kézben vacsorázni. Ne gondoljon: amikor fagylaltot ettem, akkor meg kell enni egy tortát, egy cukorkát megenni és lemonádozni. Mondd magadnak: mivel ettem fagylaltot, akkor nem több!