Hozzászólások az osztrák légitársaságról

Hajlítsuk le a DME-INN-DME-t. A vadonatúj A319-en, világos szalonban repültek le, mindegyik karosszékre egy párnát és egy szőnyeget. Hangos tévék, Strauss zenét játszik. A stewardessesek udvariasak, kommunikálnak mindenkivel, és mindig mosolyognak. Igaz, oroszul nem értenek semmit. De mindent tudok németül. Töltöttünk egy forró omlettet sonkával, teát és kávét ivottunk, majd a teljes szalon (kora reggel) lefeküdt. A repülőgép valamivel több mint felét töltötte be.
A reggeli járatot a nappalival kombinálták, mindenkit feltöltöttek egy hatalmas A321-be, ami már csaknem egy óráig késő. Ahogy a kapitány mondta: "a problémákat most megszüntetni fogjuk, és el fogunk szállni". 40 perc elteltével az ül a gépen is egy rekord oroszul: „A sík csökkenni kezdett, megérkezünk a Domodedovo repülőtéren,” és a „Reméljük, hogy volt egy jó ideje a mi sík, és a következő alkalommal úgy dönt, a légitársaság újra.” Mindenekelőtt kétértelmű kifejezések neighing, nézi az Alpokban „Domodedovo” az ablakban.
Az utazási iroda figyelmeztette az utazási iroda, így jól aludtunk. De a reggeli járathoz speciálisan külön díjat fizetett. Mint kiderült, hiába. A repülés során minden tökéletes: tökéletesen táplált bennünket, bort adott nekünk, teát adott nekünk, takarót és párnát adott nekünk. A leszállás csak öt pont. A leszállás után a parancsnok melegen elbúcsúzott mindenkitől a kijáraton, mindenki mosolyogva: "Hello".
Általánosságban a szolgáltatás nagyszerű. DE! A jegyár magas. Nyilvánvaló, hogy mindenki szereti a profitot, különösen a sajátját. Nyilvánvaló, hogy a két A319-es szalon egy A321-esbe való távozása optimális eredményt jelent. Világos, hogy a légitársaságnak jogában áll a járat késleltetése és a fedélzet cseréje. De ilyen pénzért már gondolkodhat a pontosság és a marketing: most "vágja le". Lesz a jövőben?
Még repülök? Igen, határozottan.

Kiváló cég, repült 19,07 Moszkva-Bécs-Párizs és 26 obratno.Vse csak szuper! Késedelem nélkül, finom ételek és italok, gondoskodó bortprovodniki.I megfelelő jegyek árát, ami nem radovat.Teper javasolni fogja, hogy az AK-znakomym.I Remélem, hogy vele repüljek!

Nagyon elégedett vagyok ezzel a légitársasággal. Mindenkinek tanácsot adok. A hozzáállás csodálatos. A szolgáltatás ugyanaz. És önállóan milyen osztályban vagy. Amikor repül a baba (bár, az üzleti, egészen a mi nem hagyja. Minden alkalommal, megkérdezi milyen segítségre van szüksége. És a férj folyamatosan repül és gazdaságilag is. Nem panaszkodom. Anyám átrepült Bécs Firenzébe. Minden tiszta.) A poggyás túlterhelt, általában az Austrian Airlines repül)))

Repültem Dnyipropetrovszk-Bécs-Innsbruck-Bécs-Dnepropetrovsk.Ochen kényelmes és jól aviakompaniya.My nem volt ideje dokkolni és rebook a következő reys.Ochen hűvös és nedorogo.Obespechivayut főállású komfort.Vse mosoly idelayut minden porosit.Ya fly Ez a légitársaság.

jó légitársaság, nagy szolgálatot, kényelmes kapcsolatot a bécsi, repült a genfi ​​május 25-Astana Bécsen elvesztette a csomagom, de a képviselői légitársaságok aeropartu Astana találtam ezt poggyász elveszett valahol Bécs és hozta egészen a ház Balkhash , amit alig hittem, jó szerencse a fiúknak a repülőgép reprezentációjában

Mint kiderült, a cég, amely nem érdekli az utasokat, és az összes nyilatkozatot a helyszínen - hazugság. A kitörés kapcsán a bécsi repülőtér zárva volt, az utasok a repülőtér harmadik napján tartózkodtak, nem kaptak vízellátást. nincs élelmiszer, nincs szálloda - magyarázta a finanszírozás hiánya. Ráadásul megpróbálták megtagadni a jegy lajstromozását, és nem hajlandóák földi szállítással eljutni. Ugyanakkor az összes többi légitársaság a "vis maior" ellenére is utasokat adott. Itt az Ön és az "európai minőség".

Köszönjük sikeres repülésünket! Nagyszerű cég! Repülni, repülni, és csak velük repülni fogok! Sokkal kényelmesebb, kellemes szolgáltatás, rövid kikötők, légitársaságok száma 1 Astana! Egyszer elvesztettem a poggyászomat, amit találtam, és elhoztam Karaganda házába! A srácoknak köszönhetően az osztrák légitársaság képviselői Astana repülőtéren!

Havonta egyszer repülök a Dnepropetrovsk-Bécs-Párizs útvonalon. Elégedett a légitársasággal. A dokkolás ideje nagyon rövid, de még akkor is, amikor a Dnyeper repülőgép késő volt, találkoztunk, és várakozás nélkül szállítottuk az útlevelet irányító állomásra, majd egyenesen a gépre. Nagyon érzékeny. A csomagokkal soha nem volt probléma (ellentétben az Air France-vel, amellyel Kijev-Párizs repül). Az élelmiszer valóban nem felel meg - olyan szendvicsek, amelyek ismeretlen eredetű termékekből remélhetőleg sajtot és halat hasonlítanak. A légitársaság kísérőinek nincsenek panaszai, mind nagyon barátságosak és barátságosak. A gyermekek a hajón kapnak játékokat, ceruzákat és rejtvényeket, ami nagyon szép. Amikor a Dnyeperről induló járatot törölték a rossz idő miatt, mindenki azonnal letelepedett a szállodában, és taxzt fizettünk, hogy visszatérjen a környező városba, ahol élünk, mert az éjszaka a szállodában elutasítottuk. Egyszer, várva a késő utasok a buszon, mielőtt beszáll a gép - ez. persze, unalmas volt - 15 perc a buszon, abban az időben, amikor akkoriban a repülőgépen elhelyezett üléseken találhatnánk. Nem gondoltam ki! Összességében boldog. A négyen!

Hello. Időnként repülni fogok a cégnél. Minden megfelel nekem. Tényleg, költségvetés. udvariasan.

Osztrák repülő Avialiniyami.prochitav hozzászólásai nagyon meglepett! Persze, mert a visszacsatolás a koka-lio kritika azonnal udalyayut.voobschem stalknulsya súlyú nepriyatnostey.vo első szerek (légitársaság képviselője az nagyon durva és inkompetens néhány voprosov.vo második stewardess a fedélzeten a vonalzók durva és még gonosz is.
és harmadszor, ami a legfontosabb: a Minszk-Bécs-Tripoli repülés közben a csomagjaim elvesztek. A légitársaság nem segített a keresésben ésszerű időn belül, nem megy a kompenzáció kérdése (és az a tény, hogy én egy idegen országban, sajnálom, nincs fogkefe és a szükséges dolgokat, és az utazást nagyon üzleti megbeszéléseket tartottak a legmagasabb szinten, képviselői légitársaságok ez nem aggódott), eddig várakoztam a bőröndömre. Nem tanácsom ezeket a légitársaságokat repülni. mert nem csak a poggyászát veszíti el, hanem az egészségét és az idegeit is.

Az előző üzenet folytatása. A bőrönd után kellett menni a repülőtérre. Hajlandó volt perelni a légitársaságot erkölcsi és anyagi károkért. Mi volt a meglepetésünk, amikor visszatérték a pénzt a véletlenül beszerzett dolgokra. Szenvedték, hogy kinyílt a bőrönd. A dolgok nem tűntek el, de a bőrönd reménytelenül sérült. Mindent eltörött - és fogantyúkat, kerekeket és villámokat. Isten ne tiljon bárkit, hogy hasonló helyzetbe kerüljön. Sajnálatos, hogy a gépen a stewardessek vészhelyzetről beszélnek (és a tablettákon is szerepelnek), de a hasonló problémákról és megoldásokról ismerkedtünk meg ismerőseinkről.

A férjemmel a hétvégére repültünk át Genfbe Bécsben. Érkezéskor nem találtak poggyászokat. Biztosak voltunk benne, hogy a poggyász Bécsben maradt, és 3 óra múlva szállítják a szállodába. De a csomagokat egy hét alatt találták meg. Nem voltak hajlandók hazavinni. mert maradtunk ruhák és cipők nélkül, súlyos veszteségeket szenvedtek. A repülőgépek gyönyörűek, de egyszerűen undorítóak voltak. Soha nem fogom használni ezt a céget!

A világ egyik legjobb légitársasága Bakuból Bécsbe, majd Varsóba, Prágába költözött, Köln pedig öt

Többször repültem Kijevről Bécsbe, Münchenbe, Stockholmba és Párizsba. Annak ellenére, hogy a jegyek Austrian Airlines gyakran drágább, mint a verseny, annak ellenére, hogy összehasonlítva a korábbi években egy kicsit rosszabb táplált azonban, amíg ez a kedvenc légitársasága minden amelyben repülni (magyar, A lengyelek, még a Lufthansa és az ukrán légitársaságok, nem beszélve az Air France gyengébben)

Harmadszor fogok repülni, és még egy társaságot sem keresek. Jó utaskísérők, a figyelmet az utasok és a problémák, az akarat és a képesség, hogy megoldja az összes problémát (akár transzplantált utasok, a gyermek nem szüleiktől elválasztott, és nem sértődött meg. Első osztályú!)

Tökéletes! Csak pozitív érzelmek. A nagyon demokratikus pénzért kényelmes repülőgépet és a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújt. Repültünk Oslo-Bécs-Moszkva és vissza. Nincs gáf. Ha van választás - válasszon osztrák légitársaságokat.

Én csak az osztrák repülést gondoltam, a legjobb kampányt. volt olyan eset, Milánó, a gép nem küld hosszú ideig a levegőben voltak fogva a jegesedés eljárás, és a terv szerint a leszállás után a bécsi, volt egy kis szünetet, 25 perc alatt repülni Rostov on avstrian is, és itt a késedelem, hanem egy egész órát. Bécshez közeledve megkérdeztem a stewardessort, mit tegyen a helyzetemben, és nagyon meglepte a válasz. hogy a Rostov repülést 45 percig fogságba veszik, mert későn vagyunk, ez az öröm volt. és egészen finomra táplálta az egészet. Légy velük.

Ne felejtsd el csak, kérlek, szállj be a repülőtéren. Nem minden város teljes körűen regisztrálhat az interneten, például Moszkvában, csak be kell jelentkeznie a regisztrálásra, de a választott helyet az Ausrians az utolsóra tartja. De repültem Münchenbe Bécsből, így ott általában egy repülőgépen szállítottam, papír nélküli leszállással, beszívott egy kommunikátorral. Csodák! De. Őszintén szólva, még mindig szeretem a régimódi utat!

Kedves utasok!
Ha félsz, hogy bekerüljön a helyzet, amikor az a / c eladott több jegyet van hely a gépen, azt javasoljuk, hogy használja az online check-in, check-in kezdődik 1-2 nappal az indulás előtt, helyi idő szerint. Ami a posztot illeti, arról a tényről, hogy az összes párt a gépen különböző helyeken helyezték el. Ha belépett egy Bécsből érkező járatba, akkor nem látta a bejelentkezési pultot a járatokra. A hallban 40-en vannak jelen a csarnokban, a regisztrációs pultok előtt az a / c munkatársai segítségével. Furcsa.
Minden sikeres járat!

Az osztrák nagyon jó társaság. Igen, nem nyalogatnak, de mindenre figyelnek, feltétlenül, mi a földön, mi van a levegőben, és meg fogom jegyezni a repülés során, vagy Isten ne mondjon késést.
Nagyon gyakran repülnek a járatokon, nagyon jó barátok! a repülőgépek kabinja szerény, teljesítik az utasok szeszélyeit. By the way, van egy egykapcsolattal rendelkező tiroli légúti társaság, elsősorban a Fokker 70/100, az elrendezés a kabin 2-3, kiváló repülőgép, van egy lépése a szék, mint egy üzleti osztály, nagyon kényelmes.
A késedelmek miatt, senki sem biztosított, egyáltalán vannak körülmények. Egy személyes példa az életről, Amszterdamba Bécsbe repült, a járat késett az időjárási viszonyok miatt, volt egy kis repülőgép, így mindannyian késő utasok voltak a csatlakozó járaton, amelyet más vállalatok küldtek. Jól van! És 3 órával később repültünk, nos, mit tegyünk Európában, a hó leesett, és ez megtörténik.
Így repülnek osztrák és tetszik!

Olvassa el az összes véleményt, gyakran repülnek az osztrákoknál, csak együtt akarok együttérzéssel azokkal, akik nem tudják eljutni ebből a légitársaságból. Mindez beszélni viszonteladó vagy tomeny járatok - néhány kiabálás, az Isten, azokban az időkben az életben fog repülni valahová, de itt olyan vis maior, ahonnan senki sem immunis. Mivel azok, akik még egy kicsit repülnek is, tudják, hogy hipotetikus helyzetek lehetségesek és konstruktív módon reagálnak rájuk. Nagyszerű, hogy az osztrák mindent megtesz Önért. Ne kiabálj vagy kiabálsz. Magam is gyakran találtam magam ilyen helyzetben, mind Bécsben, mind Domodedovóban, mindig boldog voltam a sor végén. Srácok, tartsanak rajta, köztünk, az utasok, és a hisztérikus emberek is találkoznak.

Sajnálatos módon a légi társaság benyomásai rendkívül negatívak. Miután jegyeket vásároltam a légitársaság weboldalán, néhány nappal később megtudtam, hogy a jegy ára kétszer el lett írva. Szerencsére a mínusz egyensúlyt felfedezték abban a pillanatban, amikor ebédelni fogtam az étterembe. A Raiffeisennek köszönhetően pár nap alatt visszaadták a pénzt. Amikor felszálltak a gépre Bécsbe, világossá vált, hogy az összes "párt" összetörték, mintha szándékosan és sok utas kénytelen volt helyeket váltani szomszédjaikkal. Elfelejtettem, az összes ezeket a részleteket, ha tegnap, amikor felvettük Bécsben a visszatérő járat Moszkva, még nem találták magukat ugyanabban a helyzetben, amelyet már leírt egy válasz az alábbi: „Sajnos, a cég eladott több jegyet ülések sík ". A szerencsétlen utasok, akiknek nincs elég helyük 7-8 fő volt. Csak a férjem és én kellett repülni Münchenen: valaki még mindig felszállt erre a járatra, valaki egy félórai charterbe ment közvetlenül Moszkvába. Ezeket az embereket őszintén boldoggá teszik. De nagyon aggódott a férje miatt: magas láz volt (influenza volt a pihenés utolsó napján), de a légitársaság alkalmazottai nem figyeltek erre. Valószínűleg könnyedén szállítják a felszállást és a leszállás blokkolt orrát, és a hőmérséklet 38,5. Münchenben csak fél óra állt be; mivel a méret a repülőtér Münchenben és menj az első terminál, valamint mi tapogatózott, és sütött a menetirány 3-szor, a szenvedély, szinte kimaradt a járat Moszkvába. Hála Istennek, a C7 légitársaság nagyon jó ember: a repülőgépre szálltak, amikor a leszállás már befejeződött.
És az osztrák és a férjem nem repül újra. Soha.

A vállalat legalacsonyabb értékét és a vállalat moszkvai képviseletének alkalmazottait tettem. Tegnap kellemetlen helyzet volt ezzel a céggel. Tegnap (04.01.08), elkísértem unokaöccsét, aki repült járat Moszkva (Domodedovo) -Bécs-Basel (indulási idő 17:30) .K vétel kaptunk 16.10 foglaltunk, de azt mondták, hogy a korábban kifizetett jegy munka nélkül, megy a képviselő cég. Amikor felkerestük a képviselőt, pár ember jött fel mögöttünk (kb. 12 ember, többségükben németek, akik vagy Bázelbe vagy Zürichbe repültek). Végül kiderült, hogy 12 jegyet adtak el, és ezeknek az embereknek nincs helye a gépen. Egy lány, egy osztrák cég képviselője nem tud németül beszélni, a németeknek nagyon nehéz volt kommunikálni vele, segíteniük kellett az orosz nyelvű németeket. A lány nem tudta értelmesen elmagyarázni a helyzetet, de ostobán hallgatott. Ez 25 percig tartott, sok utasnak 05.01.09-én kellett dolgoznia. És válaszolt nekik: "Most meg fogjuk találni." Ennek eredményeképpen az unokaöcsém 16.55-kor jegyet kapott, és az indulás 17.30-kor volt, és a pályákon futott. Az igazságszolgáltatás érdekében azt akarom mondani, hogy üzleti osztályú jegyet kaptam, bár a turistaosztályt fizetett. De hány ideg töltött a várakozási idő alatt. Nem tudom, hogyan lehetne megoldani a helyzetet a többi utas, de egy dolgot tudok mondani, hogy a 8 fő, és állni a pultnál a cég képviselői a távozása után. amelyen jegyeket vásároltak. Szeretném kipróbálni a céget, hogy professzionálisabb munkatársakat vegyen igénybe.

a vállalat mind a nemzetközi vonatokon (Bécs-Moszkva), mind a belső (innsbruck-Bécs) minden jellemzőjét tetszett, minden nagyszerű volt.