Egy kis kaland egy hosszúság az éjszakán vagy lovaglás generátor nélkül

Elvártunk valahol este 4 órakor, biztonságban megérkeztünk Permbe, és mielőtt a város észrevette volna, hogy az "akkumulátor lemerülés" villanykörte be van kapcsolva.

Permben megálltunk az Ex-Auto hivatalos kereskedőjének szolgálatában, de kiderült, hogy az idő már 19 óra volt, és az autógyártó hazament. A lakatosok dolgoznak, a menedzser a helyén van, de vállukat vállat vonták - semmit nem tehetünk, hogy segítsünk. Az egyetlen dolog, ami jó volt, ez a menedzser arra késztette, hogy hol van több szolgáltatás. De nem volt autógyártó, és úgy döntöttek, hogy Krasnokamskba megy.

Kikapcsolta a fényt, és Krasnokamskba ment, a gép semmilyen módon nem jelezte, hogy valami rossz, kivéve az égő jelzőt. Krasznokamszkban a barátainak megkérdezték, hol vannak olyan szolgáltatások, amelyek mindent megtettek, de eredmény nélkül. Minden szolgáltatás általában zárva van. Az idő már 21 óra.

Az akkumulátort több mint 2 órán át vezetjük, az indító vidám. A generátor működhet? Az indikátor hibája. Én a műszerfal előestéjén leszereltem, megváltoztattam az égő izzólámpát. Stressz valamit ... Ez megnyugtatott.

Elmentünk látogatni, ültünk, az utasai jól fogadták. Gondoltam reggelig maradni, de valakinek nem kellett otthon nélkül élnie. Az idő 2 óra. És meggyőztem, hogy ha a generátor nem működik, akkor nem jutottunk volna ide. Összegyűlt és elhajtott.

Bekapcsolom az indítómotort, vidáman csavarogok, mintha semmi sem történt volna. Nos, talán tényleg rendben van. És menjünk ...

Krasnokamskot elhagytuk az úton, belehaltunk Perm irányába. Megpróbálok gázokat adni, úgy érzem, hogy valami nem megy az autóba. Batz az "ABS meghibásodás" jelzőfénye egy perc "légzsák meghibásodása után", egy újabb "EUR-kiesés" után világít, míg az autó már cseng. Az első gondolat az, hogy az autó szétesik! De akkor jön a megértés - ez a feszültség a fórumon. Kikapcsolom a lámpát és a motort lovak adják. Aztán elmegyek egy dimenzióba. A kerítés minden oldalán, az út mentén, nincs hova felkelni. Világítást biztosítanak, de a lámpák 80% -a nem ég, sötétség. Oké, a jobb oldalon, a kattanás jelzi, rajta, és én vagyok irányítva a sötét területeken. A sebességmérő mutatja, hogy az élelmiszer 80km / h, de az értelemben a sebesség nem több, mint 40. Ezután figyelni, hogy a műszerfal is lóg, a nyilak megdermedt. Most az ECM és az írnok emelkedni fog.
Olyan halkan eljutok a Krasavinsky hídhoz. A bánat fél kelek a hídon, próbálja tartani az egyik égő lámpa a többi, mert állni egy sötét része a gyorsforgalmi autóval áram nélkül - ez öngyilkosság, elkapta a szamár egy Schumacher. Aztán emlékszem, hogy otthagytam a vészleállító jelet. Elmentem a vidéki házba, mindent kiszedtem a csomagtartóból, hogy helyet csináljak, és elfelejtettem visszahelyezni. Általában ez nem szórakoztató.
Az autó már csak a 2. fokozaton utazik az XX fordulóján, hozzá egy kis benzinmotort. Valahogy mászott a híd közepén, az út ment a lejtőn, 3 áttért a sebességváltó, a gép gyorsabban fut, hanem a motor csak alapjáraton. Süllyedt a kereszteződéshez jobbra, anélkül, szervokormány nagyon nehéz, sokkal nehezebb, mint ő volt Samara, fene tudja, miért. Egy zseb előtt látok egy bolt előtt. Kapcsolja be a motort, és kapcsolja ki a motort. Mind itt, reggelig töltjük az éjszakát, és ott segítséget keresünk.

A villanyszerelő azonnal megállapította:
- Ecset generátor, ez a betegségük.
Felemeltük az autót a felvonóhoz, eltávolítottuk a porvédőt, csak valahol a generátorhoz juthatunk. A borítón a generátor volt trükkös anya 2 slot, amivel nem értette meg azonnal a gag és nem értette, miért egyikük sem illeszkedik a kulcsot. És amikor lecsavartam, nagyon meglepett és megtévesztettem ezeket a feltalálókat.
Kiderült, hogy a kefék valójában az élesített szinte 0-ra.

Mentem egy non-stop boltba pótalkatrészekhez, meg kellett adnom a 500r taxisokat, 2 km-t tettem. Megvette a keféket, így 320 rubelt. Helyezze be. Hozta, minden normális. Úgy működik, ahogy kellene.

Amikor számoltam, mennyit tartoztam a munkaért, nagyon meglepődtem, csak 540 rubel volt. Több mint egy óra telt el az autógyártó. 600-at adtam átadás nélkül. A ház hét perccel érte el incidens nélkül.

Itt van, mi történt az éjszakai kalandnál. Pontosan az élet fekete-fehér csíkokból áll. Először sok rossz szerencsét találtak, és végül mindent csodálatosan eldöntött.