A karib-tengeri lego kalózok a videojáték

A Kalózok Testvériségének Tanácsát összegyűjtjük, hogy kiválasszuk a kalózok királyát, és kiválasszuk a fő csata stratégiáját. Amellett, hogy meggyőzzük a kalóz-bárókat, meg kell találnunk a kódexet.

Az elveszett hajók öblje:

Kezdjük a mólón. A rendelkezésünkre áll két kalóz-báró - Jack Sparrow és Barbossa. Hat további találatot kell találni és meggyőzni.

Ammand-Corsair. Elindulunk, találunk Ammandát a vízesés mögött. Ő megköveteli, hogy gyűjtsük össze hősi szoborát. Két kardos mechanizmust aktiválunk a bal oldali falon, majd egy nagy doboz kiesik. Megtörjük, és a kapott adatokból egy szobrot gyűjtünk. Ammand a liftben ül, és felmegy az emeletre.

Cheval. A vízesésről, menjen jobbra a megállásig. Megtaláljuk a Cheval-ot, amely forró csészéket igényel. Meg kell oldanom egy másik problémát a labirintusban. Az arany kormánykerék a labirintus felé fordul, a lánc lánc megváltoztatja a forgásirányt (piros fény - óramutató járásával megegyező, kék fény - az óra ellenében). Elkezd twist-twist:

Vörös nyíllal, ötször forgatva a kereket - Kék nyíllal, háromszor forgatva a kereket - Vörös nyíllal, kétszer a kerék forgatásával. A hordó leesik az állványra.

Vedd fel a hordót, zöld asztalra helyezzük. Aktiválja a kard mechanizmust - töltse le a Chevalum borát. Magas hangulatban belép a liftbe, és felemelkedik az emeletre.

Villanueva. A Cheval csarnokról menj balra a fehér liftre. A felső szintre emelkedünk, jobbra haladunk a hajó törött hajótestén keresztül. Az út végén találunk két emelő mechanizmust. A megfelelő, meg kell találnunk az arany kereket. Kiválasztjuk Jacket, megtaláljuk a kormányzót az iránytűn, viseljük a mechanizmushoz, telepítjük és megcsavarjuk. Fokozatosan emelje fel a hajót, amelynek árbocja Villanueva-t tartja. A kalóz-báró megmentődik, és nagy lelkűségben belép a liftbe.

Sri Sumbaji Angria. Menj balra a villára, válaszd a felső pályát, és folytasd a balra vezető utat a vörös és fehér falakhoz ugráshoz. Felfelé emelkedünk felfelé, egy kicsit jobbra haladunk, még egy másik falig. Még magasabbra emelkedünk, és Sri Sumbaji termében találjuk magunkat. A mennyezetről lógó láncokra ugrunk a táncparkett előtt és egy diszkót vezetünk. Két lány ugrik háromszor a táncparketten, a feladatunk megismételni.

Amikor a táncok véget értek, Sri Sumbaji felvonul az emeletre.

Johar. Visszatérünk az alsó villához. Ismételten válassza ki a bal felső sávot, és kövesse a végét. Két oszlopon felmászunk és Johar halljában találjuk magunkat. Szüksége van a fejdíszére. Vedd fel a halászfelszerelést a kalózparádé előtt, és vigye a padlón lévő zöldlemezre. A forgó mechanizmust balra fordítjuk, és nagy ágyút bontunk ki. Az iránytű segítségével megtaláljuk a fáklyát (a bal oldalon a falon), tüzet rakunk az ágyúra és lelövöld a csomagtartó fém zárait. A mellkas megnyílik, a kalóz Baron elkapja a kalapját, és belép a liftbe.

Ms. Chin. A csarnokról menj balra, de ne a végéig. Le kell ugrani az alacsonyabb leszállásra, ahol Mrs. Chin vár ránk. Három parókát keres.

Az első parókát egy iránytűvel találjuk meg. A találatot a zöld lapon hordjuk. Az előtérben látjuk a hidakat. Átvesszük őket a végére, és vegyük a második parókát. Ismét a zöld tálcára helyezzük. A csarnok bal sarkában látunk egy ösvényt és egy kartondobozt. Nyomást gyakorolunk a karra, dobjuk a dobozt a falba, és a polcot az utolsó parókával billentjük.

A bárónő parókát választ, és belép a liftbe. Ha felmegyünk, szüksége lesz a segítségünkre. Aktiválja a kard mechanizmusokat és felmászik.

A felső szinten haladjon jobbra, és mássz fel a lépcsőn. A Tanács kamara megnyitásához szükséges a szablya mechanizmusa mind a nyolc bárón. Késszünk be, Barbossa és Ms. Chin követik a példát. Az ajtók kinyílnak. Belépünk a terembe.

A tanács elnöke:

Egy rövid videó után meg kell találnunk a Pirates Code-et. Ehhez szükségünk van egy kutya segítségére. Annak érdekében, hogy meggyőzzük a kutyát, hogy együttműködjünk, a bal oldali csarnokban menünk, három csontvázat látunk. Néhány sztrájk után két ember kap egy pohár folyadékot a ládákból. A harmadik személynek csontja lesz a csomagtartóban, amelyet ki fog dobni. Kiválaszunk egy csontot, menjünk vissza a főterembe, és adjuk át a jobb oldali kutyának. Most játszható karakter.

Visszatérünk a bal oldali csarnokba. Váltson a kutyára és ásson táblákra, amelyek fölé emelkednek a felhők. A padló összeomlik, és megnyitja a büntetés cella hozzáférését. Jobbra megyünk, felmászunk a falba, és megtaláljuk magunkat a cellában. Ugrálunk a láncra, és kinyitjuk az ajtót.

Váltson a kezére a karakterre, lépjen be a kamerába, vegye fel a kódot, vigye a főterembe, és telepítse az asztalon lévő zöld lemezre.

INGYENES JÁTÉK

mini kit

Az elveszett hajók öblje:

1. A lift felé a Villanueva felé vezető úton van egy út a további kikötőhöz. A pálya végén megtaláltuk a szablya mechanizmust, aktiválva, melyet megnyitunk. A második karakterre váltás, és lerázza a két fegyver útját. A ágyúktól balra, egy fáklyát veszünk, tüzet rakunk az egyik ágyúba, és elkezdjük a felvételt a feltörekvő célpontokon. Minden célt elpusztítva kapunk egy üvegt.

2. A Cheval teremben, amikor elhagyja, válassza a Jacket, és az iránytűn megtalálja a narancssárga fogantyúval rendelkező karot. Válassza ki az erős embert és húzza meg a fogantyút. A labirintusban a partíciók megváltoznak, és lesz egy másik hordó. Hogy működik a labirintus, már tudjuk, elkezdünk csavarni:

Vörös nyíllal, négyszer a kerék forgatásával - kék nyíllal, háromszor forgatva a kereket - piros nyíllal, kétszer a kerék forgatásával - kék nyíllal, háromszor forgatva a kereket - piros nyíllal, 2 alkalommal forgatva a kereket. A hordó esik és megtörik, és kapunk egy üvegt.

3. Villanueva megmentése után válassza a Fekete szakálát és törje meg a hajót fekete mágiával. Két apró csónakra oszlik, amelyek leesnek. A vízbe ugrunk, az egyik hajóban ülünk, és jobbra vitorlázzuk az algák akadályát. Egy kis barlangban egy palackot látunk a levegőben.

5. Miután Sri Sumbaji elhagyta a liftet, a lánc alatt a virágcímkék jelennek meg. Válasszon két női karaktert, ugorjon ismét a láncon, és aktiváljon egy másik lemezt, ezúttal egy kicsit bonyolultabb. Pontos ugrási díj egy üveg formájában.

6. Johar távozása után megtörjük a mellkasát, és megnyitjuk a lyukat a falban. Egy kis karakterre váltunk, és a mászaton keresztül felmászunk a felső platformra, ahol azonnal bevesszük a palackot.

7. Mrs. Chin csarnokában a falon lévő célpontra lőjük, és felnyitjuk a zöld kereszttartót. Válasszon egy női karaktert, ugorjon a keresztlécen, majd jobbra.

8. A felső szintjén, a Jack Hall irányában, a Tanács Halljában lévő ajtók bal oldalán egy csónak-hordót találunk. Üljünk bele és csúszunk le a csúszdán. Az út végén a hordó repül, egy üveg jelenik meg a helyén.

A tanács elnöke:

9. A főterembe felhúzzunk egy csomó fémhulladékot, és megnyitjuk az utat egy további helyiségbe. Az új helyiségben Jacket választjuk, és egy üvegtartót találunk az iránytűn. Váltsunk az énekkarra, és az éneklés megtöri az üvegt, és hozzáférést kap az üveghez.

10. A falon lévő bal csarnokban találunk algákat, válasszunk egy tagot a "Repülő holland" legénységének, átmegyünk rajta, és belépünk egy kis cellába a földszinten. A kamera közepén egy üveg.

Az elveszett hajók öblje:

1. Az arany koponya a vízesés bal oldali útja, a tábla elülső platformján.

2. Karfák narancssárga fogantyúval - a Cheval csarnokban a labirintus jobb oldalán (2. sz. Mini-készlet)

3. Az arany kerék - a villanueva udvaron jobbra (a telek szerint)

4. Hordók - a kiegészítő mólóút pálya végén, fegyverekkel.

5. Gesztenye paróka - Mrs. Chin helyén a jobb oldalon (a cselekmény szerint)

6. Zseblámpa - Johar csarnokának bal oldalán (a telek szerint)

7. Csónak-hordó - a Tanács Kamara ajtóinak bal oldalán (8. sz. Mini-készlet)

A tanács elnöke:

8. Üvegtálca - egy további szobában egy halom fémtörmelék mögött (9. sz. Mini-készlet)