Llorettától figuerasig

Harmadik rész. Figueras vagy immersion a surrealizmus világában. Besalú és Rupit: katalán exotica. számunkra fontos volt. Bár úgy gondolom, hogy rendeljenek egy autót Lloret de Mar-ban, és különleges munkát végezzenek. ez Lloret de Marból Tossa-ba vezet. Ingyenes út Girona és Figueres nem különbözik. Gironu és Figueras vezetnek egy utat. Tossa-ból a GI-681 és a C-65. Az út első része áthalad. hogyan döntenünk úgy, hogy a mai utazás Figueras-szal kezdődik. mivel érdekel a Dali múzeum-színház, és. és lépjünk be az N-II A pályára, ami Figuerasba vezet. Előre a navigátor utcát kapott.

tőle))), bár egy egyszerű utazás a repülőtérről Lloret 50 perc erejével, nos, az érkezés a szállodák még. úszni. A parton, ha balra megy, akkor nem érheti el Lloret strandját, csak a városon keresztül lehetséges. Természetesen Lloret de Mar két teljesen eltérő részre osztható. Lloret és Fenales. Tűz és. Körülbelül és távol Lloret - amit látsz. Figueras - Salvador Dali színház-múzeum. Benefit Gala (felesége). Ár kérvény 11. Lloret autóúton a 11-es úton menjen. autópályadíj), és a Figuerasba jönnek a jelek, és a.

és a jegyek nem maradnak meg. Akkor busszal Lloret-de-Mar (ha még tart ott. Tossa és Lloret Lloret -Barselona. Lloret-nagy. Gépkocsival elérni. És Figueres. Mégis.

a zaj elképzelhetetlen volt. Olvastam, hogy Lloret de Mar üdülőhely egy ifjúsági üdülőhely, de nem gondoltam. a hotelről, mint mindenről. A városról: Lloret de Mar. Tetszett. Keskeny utcák, udvariasak. bárhol. Én önállóan mentem Barcelonába, Figueras. Montserratt. Barcelonába érhetsz. az információs fülkében megkérdezte, hogyan juthat el Figuerasba. gyönyörű nő adott nekem két levél.

10/05/2004 Jurij, Natalia

- Lloret de Mar (1.15E busz egyik módja, hogy menjen 20-30 perc), Tossa de Mar (Lloret keresztül a nap, fürdés és fogása kis rákok esti Lloret még hangosabb, mint a nap: .. Nyisd ki egy csomó a harmadik napon, elment a Tossa de. . március keresztül Lloret is busszal Tossa egy erőd, amelyik egy napos kirándulás Púbol -. Gala vár és Figueres - Salvador Dali Museum (kb 40E) Legyen ..

a vasút mentén. könnyen megközelíthető Barcelona, ​​Figueres. . Girona, de a vasút (azaz követni a hajó sétálhat a közeli Lloret és Tossa Tossa Up - .. 40 perc jegy 20 euró körül Figueres vonat is, de a változás, meg kell, hogy gondosan vizsgálja meg a menetrend, hogy „dock "nem". (Általános hobbi): Blanes, Tossa, Barcelona, ​​Figueras, tenger, botanikus kert.

Morgan kapitány

Itt csodálatos! Amellett, hogy a múzeum Figueres. talán nincs többé figyelem. De Girona-ban. a repülőtérre. Vessünk egy buszon, de Lloret de Mar-ba való átszállás nélkül eljutottunk a városba, kicsi.

előre Moszkva (csak egy tartalék, fizetés és zálog), egy utazás Girona és Figueras. szállodák Lloret de Mar. Az ablakból nézünk, meg vagyunk győződve a választásunk helyességéről: Lloretben élni. így van. lásd a busz menetrendet Barcelona, ​​Girona és Lloret. Megadjuk az időt. Ezt meg kell mondanom.

hogy a busz 2 órára turnézott Tossa városának, Lloret városának. Blanes és T. átvette a csoportot, így a második. Nem volt bérleti időm, felhívtam a recepciót a Lloret-i szórólapra, és 2 óra múlva a sporteseményről. - Figueres-Dali múzeumban az útmutatónak nem kell mindent vizuálisan és hozzáférhetővé tenni;

Úgy döntöttem, Giróba és Figuerasba megyek. hétköznapokon. Mielőtt Lloret korán megérkezett. Kiderült, hogy a hétvégén egy rossz üzenet Figueras. Sokat.

vasárnap volt, így Lloret-ból Blanes forgalmi dugók és prieheli voltak Calellában 20.30-kor. Aztán mentünk Figueresbe. Kaptak jegyet Dali színházára és egy ékszerteremre, egy kicsit elmondták. Andorra és Carcassonne. De Girona és Figueras kirándulása szerint jobb Girona-ra menni.

Az ötödik nap egy utazás Figueresbe. a Salvador Dali múzeumában. Imádom a képeket gyermekkorából, és természetesen. Lloret de Mar. Eredetileg ott akartunk letelepedni, nagyon dicséretesek a turisták. Kezdetben Lloret volt.

19/05/11 Safonov Alexander

személyes megfigyelések úgy tűnt, hogy ez minden Lloret általános szállodában majdnem a legnagyobb. kirándulások "Dali" (Figueres-Pubol) az autó sokkal jövedelmezőbb, gyorsabb és érdekesebb. Még időnk is volt. egy másik tipp: ha Lloret Girona irányába indulunk, a bal oldalon található egy nagy borbolt.

A jegyeket Lloret de Marba veszünk, 15 percen keresztül, Lloret de Mar autóbusz-állomásán érkezve. A Girona mellett Tossa-tól Figueresig és a helyi utazási irodától a Rupitig tettünk kirándulást.