Anglia egy bérelt autóban

Anglia - egy kis ország, autóval megy keresztül. Bármelyik városban bérelhet autót. Ehhez meg kell választani az automatikus online, vagy jön a irodája a bérbeadó cég. London központja könnyen megközelíthető gyalogosan a főbb látnivalók meglátogatásával.

Angliában többször is meglátogattam, de csak egy alkalommal béreltem autót.

Utunk kezdődött járatot Moszkva és London között loukostery repült Moszkva szinte minden nap, nem csak Londonban, hanem Manchester, de úgy döntöttünk, hogy Londonban, és csak utána megy Yorkshire.

Lehet bérelni egy autót a repülőtéren, ahol az állvány az összes nagy autókölcsönző cégek, mint a Hertz, Avis, és a legismertebb ott Europcar. Autót is bérelhet online, kiválaszthatja a modellt és egy helyet, ahol fel szeretné venni. Nem zavarja, mint Moszkva, és úgy döntött, hogy nem veszi az autót a repülőtéren, mert tudtuk, hogy ez a költség sokkal drágább, és a londoni, mint minden nagy város, tele csövek és gépek. A National Express busszal Victoria állomásra mentünk a városközpontba. Ez volt az akkoriban a legolcsóbb módja annak, hogy eljusson a központba. Azt hiszem, a metró is megérkezhet. London zónákra oszlik, a zónából és a jegyváltások árából. A metró drága. Egyszer megvásárolhatja a jegyet, de olcsóbb vásárolni az úgynevezett Oyster kártyát. amelyre letétet helyez el. A letétet visszaadja, amikor visszaadja a kártyát a metró jegyirodájába. Vettünk egy Oyster térképet, hogy a város körül vezethessünk, azt terveztük, hogy pár napig ott maradunk.

Anglia egy bérelt autóban

Szállodák és hotelek London sokat, mi maradt egy kis szálloda, közel a városközponthoz közel a Earls Court metróállomástól. Kényelmes elhelyezkedés, tiszta szobák - mindazt, amire szükségünk volt. Miután letelepedt a szálloda, elmentünk látni a helyi látványosságokat, nevezetesen a kávézókat és pubokat. Londonban számos nemzetközi kávézó és étterem található: kínai, thai, indiai, olasz. Mivel az angol konyha nem hat meg, úgy döntöttünk, hogy a vacsorát a thai étteremben, ahol az ár furcsa módon, egy kicsit olcsóbb, mint a vacsora a kocsmában. Készülj fel finom, a britek sokat. Az ilyen éttermek hasonlóak, kicsik és vannak bevándorlók, akik ide jönnek. Pub - Anglia egyik funkciók, szeretek a kocsmába, én szeretnék menni, hogyan megy az angol magukat, azaz, hogy megy az egyik kocsmában a másikra, vagy kap körül a kocsmák egy időben az úton valahol máshol. De volt egy este, és mi, a fáradtságtól elfáradtunk, egy pohár sört ivottunk és aludtunk.

A Tower a legnépszerűbb turisztikai célpont. Ez a szerkezet kisebb, mint a képeken látható. Valójában minden Angliában meglehetősen kicsi. A kastély a Temze folyó partján található. Ez a kastély érdekes volt számomra, amint azt gyakran említik az angol történelmi könyvekben és programokban. A 12. század óta börtönként használják. És sokan, akik a hátrányba kerültek, ott voltak. Laza volt ahhoz, hogy eljusson a Tower Bridge-be, de távolról is készíthet fényképeket.

Az utcán a Cheapside elérte a Szent Pál katedrálist. Ez a katedrális még mindig emlékezett az iskoláról, amikor Londonról szóló szövegeket tanultak. Tényleg nagy épület. Ez a második legnagyobb székesegyház Angliában. Belülünk, nem tudtuk, sem zárva volt, sem volt időnk. Folytassa a Fleet Street mentén a Royal Court és a College Building épületét, a Somerset House-t a Trafalgar tértől.

A téren megnéztük a híres Big Ben-t. Minden turistanak fényképet kell találnia a hatalmas órákról, Anglia jelképéről. Érdekes itt, valószínűleg szilveszterkor, amikor az óra éjfélkor sztrájkol.

A madárkocsival Séta a parkon át költöztünk a Buckingham-palotába. A park egy nagyon szép hely, ahol látható a kacsa és a liba, a hattyú úszni, pihenni egy padon. És itt van a Buckingham-palota. Azt hiszem, várható, hogy egy szebb és impozáns épület, de az elme, ez nagyon egyszerű és jelentéktelen, biztos vagyok benne, hogy minden belül nagyon fejedelmi gazdag és szép.

Anglia egy bérelt autóban

Mindezeket a helyeket kerékpárral lehetne eljutni, de mi, a fizetési rendszer megértése nélkül, gyalogosan mentünk.

Már volt este, enni akartam és ülni egy kocsmában, megtervezni egy kirándulást Yorkshire-be és megtalálni egy autókölcsönzőt.