A Madeira szigetének ragyogása és szegénysége különleges

A tragikus komikus zenei szórakoztatás

Előszó.

Zenei élmény

Bárhol nincs balalaika. Már egész Európában utaztam. Nem persze a keresésre, hanem a zenei kultúra megismerésére. És játszott a németekkel, a franciákkal és még a spanyolokkal is. De a portugáloknak nem kellett. A gépen találkoztam egy kollégával egy gitárral, hellóniai származású. Ő valójában egy amatőr zenész, és hivatásszerűen egy fogtechnikus, aki a cég másik ágát nyitja meg Madeirán, amely később sikerült, és egyszerűen túlterheltek az új rendelésekkel. A leszállás utáni napon két kis étteremmel játszottunk vele, és énekeltünk észt dalokat. A tulajdonosok ígéretet tettek arra, hogy betakarítanak nekünk, és addig igyunk egy italt az indulásig, de nem volt joga a nem portugál embereket bérelni. Másnap, fényes ruhákban öltözve, elmentünk a fő sétányra, és egy kis show-t szerveztünk a turisták számára. A britek, a németek és a franciák körbevették a kezüket, és csettintettek. De Heino nem mutatott érdeklődést a pénzért, és hamarosan teljesen eltűnt az üzletében. Aztán ott voltak helyi utcai zenészek, és reméltem, hogy hallom a portugál dallamokat. De Lettországból származó Agnes Alde, aki két évig itt élt, klasszikusokat játszott egy lett nemzeti hangszeren, hasonlóan a guslihoz. A klasszikusok - ez az én hobbijaim, és a balalaika duettünk is nagy sikert aratott a "Troika" nyári étterem látogatóival. Agnes-t felváltotta az olasz Giulio, az Elvis Presley rajongója. Miután megvettem egy lemezt tőle, engedélyt kaptam, hogy csatlakozzon a teljesítményéhez. És drasztikusan megváltozott a klasszikus és az amerikai rock között. Madeirán a turisták átlagéletkora 70 év, így a közvélemény sikeressége sokkal szerényebb. Másnap, a következő Cruise Linerrel, az angol sárgaréz zenekar eljött a partra, és fél napig játszott a Beatles-szel.
Hamarosan a sétányon zajló választási kampány kapcsán hatalmas színpad épült, és a portugál színpad királya, Tonny Kareira érkezett. Rögtön kaptam egy CD-t, gondolkodtam: "Nem tudok bemelegíteni?". (A tapasztalat már így történt: tavaly a "Petersburg cowboys" csoport megnyitására a Nokia-ben játszott. Amikor bekapcsolta a berendezést, több ezer ember tömege szó szerint hanghullámot hordozott. Az énekes masszív játékot rendezett a tömeggel az Odesszánhoz hasonló motívumokkal. Lefeküdtem.
Végül azonban a portugál énekesek keresése végül sikerrel zárult. Hallgattam és megvettem Roni de Melo, Marcio Victo, Paolo, Jahn Michael és egy egész országos mandolini együttes jegyzeteit. Kiderült, hogy furcsa jellemző. A portugálok nem ismerik fel mások zenéjét. Ráadásul nem is ismerik Lolita Tores filmsztár "Coimbra" -ját. Új irányt találtak, a "brazil blues" -nek nevezték. Természetesen játszottam velük éttermekben is, de nem sok lelkesedés. Ha a repertoárját Bach és Paganini uralja, akkor ez a kis shanson nem fog lenyűgözni.

A reptérről egy meddő sarkot hoztunk, szemet gyönyörködtető dobozok és a peeling falakra. A légkondicionálás nélküli szobákban nehéz volt elaludni. Jól az ablakok alatt egész éjjel, autók, motorkerékpárok, részeg hajléktalanok sírása és hasonló varázsa. Reggeli csörgés, kecskebak. Ez csak egyfajta kollektív gazdaság - a Narviták egyformán beszéltek. A koldusok és hajléktalanok száma Funchal utcáin ütött ki. A helyi lakosok ronda, dagadt teste nem beszélt az egészséges életmódról. Egy ismerős fekete bennszülött zenész elmondta, hogy a munkanélküliség és az állandó küzdelem a napsütés alatt álló helyre felkavarja a lakosságot. Gyere ide! A legközelebbi bevásárlóközpont koldusa, a Dolce Vite panaszkodott a súlyos részéről. Sok gazdag ember van, de nem szolgálnak, és a varangy elfojt. A tavalyi árvíz elmosódott a városi strandtól, és egy kis darabot hagyott éles kövekkel a halászok számára. Ott először veszélybe került az élet, öt méteres hullámokba merülve. Madeira dicsérte borja egy olcsó kikötő volt, és a Massandra szüreti borok ismerőse számára egyszerűen csak sértés volt. Phylloxera - rovarirtó, a múlt században pusztított a szőlőültetvények
és majdnem elpusztította a borkészítést
. Amit most a turisták énekelnek, csak Isten tudja! Az éttermek külföldi vendégei kizárólag sört ivtak! Nincs szörf, nem vitorlázás, se búvárkodás Funchalban. El kell mennünk valahová, minden felszereléssel és egy csomó azonosítóval! A megdicsérelt halak, még a helyi éttermekben speciális rendelés alapján főzöttek, nem tudtak összehasonlítani a lazactal! Aztán az ATM lenyelte a kártyámat, ami itt, kiderül, nem ritka. És vissza kellett menni a panelhez balalaikával. Az abszolút üres színház unatkozó pénztárát tekintve azt gondoltam: "Nem valószínű, hogy Madeira valaha is Európa kulturális fővárosává válna, mint Tallinnunk. A helyi lakosok nem igénylik a szimfonikus zenekart, mint Narva. A játékházaik falai mögé rejtették magukat, csodálják a pálmafát a kertben, rágják a banánt és élvezik a pedigreed kutyák hangos ugatását. "

Madeira-stílusú rally

A Madeira szigetének ragyogása és szegénysége különleges

Madeira strandjai.

De, mint tudják, nem jöttünk el a játék- és bevásárlóközpontba, vagy akár kirándulásokra, hanem az Atlanti-óceánban úszni. Ugrás a hullámokba közvetlenül a sziklákból, nem voltunk eléggé felkészültek, így a legtöbb időt a strandok keresésére fordították. Egyáltalán nincs utalás Madeirára - ez a helyi szín jellemzője, amely néha váratlan szélsőségnek tűnik. Például Santana-ban a buszmegálló egy festői hegy tetején áll. A szoros alatt egy erős hegyi folyó áramlik. És 7 km-re a tengerpartig három órát másztam hegyi ösvényeken, a foltos növényzet és a kőzetek között. Miután elérte az óceánt, a tengerparton ugyanazokat a köveket láttam, és a medence mellé, a hegyi patakhoz tartozó kulcsvízzel. Annak érdekében, hogy a Narvitákat felesleges bajból leengedjék, tájékoztatom a kitűnő strandok koordinátáit, amelyeket kemény munkával nyertem. Ha érdekel egy homokos strand, akkor ez Mashiko, egy órás autóút Funchalból 2,80 euróra a régi út mentén. És 15 perc a expressz - egy újabb. Hogyan juthatok el az expresszhez - nem tudtam megoldani ezt a rejtvényt. Santa Cruz-ban - egy csodálatos vízi park 7.50 euróért. Természetesen 50 eurót és Porto Santo szigetet lehetett lebegni. De Narvins csoportunk a Faraóni mellett Camara de Lobosban fizetett strandokat választotta. 4,50 euróért úszhatsz háromféle tengervíz-medencében, és úszhatsz a nyílt óceánon is, egy speciális létránál a szikláról. Volt egy maszk egy csővel a kezében, és nagyon érdekelt az amatőr búvárkodás. Mindenféle színű halak nagy mennyiségű halat fürödtek a part közelében, csipkelődő algákat, és egyáltalán nem féltek az emberektől, a víz alatti sziklákon kúszó kis rákok. Víz 26 fok, levegő 28. A pihenés többi része tökéletes volt. Búcsúzva a portugál zenei barátaimmal, teljes kényelemmel szálltam meg Tallinnba, mivel ízletesnek és szabadon jártam a gépen. Szeretném, ha minden Narvets meglátogatná ezt a mesés szigeten, figyelembe véve az úttörők tapasztalatait.