Bezengi - a passz gondolkodott - el-tybu

Tekintettel a Bezengi falról a Thomla-átjárón

Az időjárás nem jó ... (a fotó nem az enyém)

Hagyományosan összegyűjtötték a CBD sztéláján a tónál. Tambukan, csoportunk úgy döntött, hogy átadja a Dumal-hágót Bezengi-ból El-Tjubi-ba, azaz. a Hulamo-Bezengi-szorostól a Chegemig. Az előrejelzések szerint, az időjárás kellett volna lennie az eső, de az elején utunk gátat szab egy gusztustalan időjárás: meglehetősen sűrű köd egy érzés jön az eső. Ez egészen úgy ment végbe, hogy átszaladtunk az aszfalton. Az intervallum Babugenta a Karasu végzett útépítési, ezért kicsit féltem, hogy mi lehet bejutni néhány dugulás, de nem történt semmi.
Bezengi bejáratánál a rossz időjárás aggasztó érzése erősödött, mert előtte szokatlanul kék köd volt - mindannyian azt gondoltuk, hogy nagy eső áll előtte. Sajnálatos volt, hogy átjutott a folyosón, és nem látta sem a híres Bezengi falat, sem a szurdokok szépségét. DE! váratlanul előttünk, szó szerint 300 méterre, az irreális kék ég kezdett megjelenni a ködön keresztül! Mindannyian csodálkoztunk, és nem beszéltünk a rádióban, amikor az egész csoport megállt.

Bezengi az Ak-kaya hátterén

Mögöttünk egy vastag köd felhője lógott, és egy cianotikus égen egy felhő nélkül, távolban egy tökéletesen látható Bezengi fal volt! Mindenki boldog volt! Csak néhányan már láttuk a Bezengi falat, de ehhez eljutottak Bezenga alpesi táborába, távolról, anélkül, hogy a faluba vezetnének. Bezengi, egyikünk sem látta jól a falat, vagy egyáltalán nem látta (mint én, és még sokan mások).
Úgy döntöttek, hogy áthajtani a falu és ne igyon teát a híd után az út, hogy adja át az iskola (Chegetdzhar), amely úgy tűnik, hogy ebben az évben már le van zárva az átjáró.
Miután ivott a tea, és bőven fényképezett, úgy döntöttek, hogy előre haladnak.

Miután felkeltem a járdán, úgy döntöttem, hogy egy kicsit felmászok a legközelebbi dombra, amint úgy tűnt számomra, hogy csodálatos kilátás nyílik a falra. Az emelkedés kapott nehezen) emelkedés után néhány percig a magassága több mint száz méter, azt hittem, hogy köpni a tüdőben (((Meg kell a vonat ... Mint kiderült az egyik domb, láttam volt egy - volt Kubadaygi amit nem mászott. , de sajnálom, mert nem annyira maradt.