Autóval Bulgária

Az útvonal rövid leírása

1. nap Sveti Vlas - Plovdiv.
2. nap Plovdiv - Asenova vár - Bachkovo.
3. nap Bachkovo - Krastova gora - Narechenski Bani - Háromszor Mostove - Trigrad.
4. nap Trigrad - Yagodina - Sveti Vlas.

Az autó Honda HR-V 1,6 literes motorral, összkerékhajtással és automata dobozral rendelkezik. Az útlevél szerint az átlagos áramlási sebesség 7,6 l / 100 km. Utazás - 4 fő.

Azonnal azt fogom mondani, hogy ezen az úton készült fotók megtekinthetők ugyanazon a helyszínen az azonos nevű fotójelentésben. Itt elsősorban azok az adatok nem találhatók az interneten - a távolság és az idő-táblázat elrendezése.

Indulás St. Vlasról 8.55-kor. Bemutatjuk a navigátort útvonalunk első pontjához - Plovdiv. A navigátor azt mutatja, hogy a Plovdiv 305 km, és menj 3 óra 55 perc. Szinte egy óra hosszabb, mint amit a Google kiszámított. Furcsa, de nem kritikus, négy napja van. 70-80 kilométer átmérőjű, míg mi hajt az autópályán Szófia - Burgasz, a navigátor megpróbált minket valahová az oldalra, és amikor nem figyelt rá, elkezdett kiabálni, hogy letértek az útvonalat. Ugyanakkor azt mutatja, hogy nyitott területen vagyunk. Most minden világos, a navigátorban lévő program reménytelenül elavult. Kapcsolja ki a navigátor, és menj a jelek, jó menni egy egyenes vonal.

Körülbelül 12 órát látunk Plovdiv városa nem messze. Mi megállunk egy füstszünetet, és egyúttal könyvet foglalunk le egy éjszakát egy szállodában Plovdivban. A hotel kiválasztásánál három szempont volt: közelebb az óvárostól, a parkolóhoz és a Wi-Fi elérhetőségéhez a szobában. Mindezek alapján a Metropol hotel megközelítette a két szobát. Minden kétágyas szoba reggelivel 28 euróba kerül. Egyébként, ha a számokat közvetlenül a szállodában vettük át, akkor ez a két szám 40 euróba kerülne. Összesen, két számmal, a megtakarítás 24 euró volt. Kedvezményes foglalás.

A Plovdiv séta az óvárosban, egy könnyű harapnivalót a kávézóban, kilátással a régi amfiteátrum és hegymászó az emlékmű Alyosha csak vette a többi nap. Csak egy szilárd vacsora ideje marad.

Reggel óta kiderült, hogy nem tudunk messzire elmozdulni, mert 11.00-kor el kellett fogadnunk a raktárban a nálunk elhalasztott árut. A 2. óra elvész, az Asenova erődet csak 11.15-kor hagyjuk el, és körülbelül fél óra múlva már parkoljuk az autót az erőd falai alatt. A parkolás 1,5 ló, az idő korlátlan.

Szerettem a környékbeli erődök körül a látnivalókat, talán legfőképpen, amit ezen az úton láttunk. By ideje: körülbelül egy órát, hogy ellenőrizze a várat és fényképezték a háttérben, körülbelül egy óra, hogy látogassa meg a kápolna Szent Athanasius, fél óra - egy kávét egy kávézó kilátással a várra. Kávét fogyasztva úgy döntöttünk, hogy egy szállodát foglalunk el Bachkovóban. A foglalás az egyetlen szállodát kínált - "Megdana Hotel", de nem lehetett lefoglalni. Oké, értsük meg a helyszínen.

Bachkovo 10 km, eléri a 25 perc alatt. Amikor megérkeztünk a "Megdana" szállodába, rájöttünk, miért nem akarta lefoglalni Buking - a szálloda javításra zárva van. A helyi lakosság szavazásakor egy kis, "Bachkovo" magánszállodát találunk a szobák közelében. Ebben csak két szoba van, amit az éjszakára eltávolítunk. Az ár körülbelül ugyanakkora volt, mint egy hotel Plovdiv központjában.

A nap hátralévő részét a Bachkovo-kolostorban és környékén töltötte. Maga a kolostor egy óra hosszú, de a kolostor fölötti hegyekben a paraklízis és a vízesések hosszú időn keresztül ellenőrizhetők. Sötétre mentünk. A hagyomány szerint csak egy jó vacsora van.

9.30-kor Bachkováról Krestov (vagy Krisztus) hegyére indulunk. Krestova Gora az egyik legnagyobb keresztény központ, ahol sok zarándok áll. Ennek oka az a legenda, hogy az Úr keresztjének darabja itt van eltemetve. Számos legendát szentelnek erre a helyre, és mindannyian kapcsolódnak Krisztus keresztjéhez és a gyógyítás csodájához.

Bár a Cross Mountain mindössze 36 km, egy óra múlva megérkeztünk. A hegyi serpentin nem engedi, hogy gyorsabban haladjon. De az úton látható a csodálatos hegyi tájak.

A parkolás ingyenes. Templomba járás „Védelem a Boldogságos Szűz”, kápolnák, és a tizenkét apostol ima körül Krisztus keresztje (ami, mint már említettük, az a képessége, hogy meggyógyítsa) tartott mire körülbelül 50 perc alatt. Újabb 40 percet töltöttünk egy gyönyörű tavaszi gyalogláshoz, a vizetől, amint azt mondják, meggyógyítja a szemét. Mindannyiunknak mossuk a víz a szem (persze badarság, de hirtelen igazat mond), plusz szerzett egy kétliteres palackot veled.

Útvonalunk következő pontja Chudnite Mostove természeti jelensége volt. Útközben azonban megállunk Narechenski Bani faluban. 35 km ismét volt egy óra, hegyek, látod. Azt mondták, hogy ásványvizet inni lehet ebben a faluban. Természetesen ivott, de nem élvezte az örömöt. Az üdülő maga nyomasztó benyomást hagy maga után. Úgy tűnik, hogy harminc évvel ezelőtt senki sem él többé. Minden összeomlik és rozsdásodik. Fél óra elég volt számunkra, és folytatjuk.

További 29 km-re a Chudnite-hídhoz 45 perc alatt jutunk el. A parkolás ingyenes. Ki lesz ezeken a részeken - mindenképpen látogasson el. Ez a természeti jelenség néhány híd típusú márványkőzet. Hallottam két változatát ezen hidak kialakulásáról. Egyikük szerint a vízfolyások és a szél hatására évszázados sziklaerózió eredményeként jött létre - földrengés következtében. De mindenesetre a látvány látványos. Körülbelül másfél órát vett igénybe, hogy megvizsgálja és fényképezzen.

A következő esténk tervezett Trigradban, a Dyvolskoye barlang közelében. 94 km-re található Trigradig. Néhány megálló a füstszünet és a fényképezés során, ezt a távolságot 2 óra és 15 perc alatt haladjuk meg.

Már alkonyatkor jöttek a Trigradba. A szállás a lakosság szavazásainak köszönhetően ismét megtalálható. Ezúttal szállásunk "Villa Rossi" volt, a bolgár besorolás szerint - "kashta". életkörülmények - nem rosszabb, mint a 3 csillagos hotel, valamint egy kiadós reggelivel és egy nagyon forgalmas vacsora egy üveg házi bor, főzött nekünk egy szeretője a villa.

Ezen a napon a terv szerint két barlangot vizsgálunk.

Érdemes megjegyezni, hogy az utolsó nap nagyon rossz volt a képen. Az Ördög torkában lőhet, de nagyon sötét van - nincs mit tenni állvány nélkül. És a Yagodinskaya barlangban teljesen tilos fotózni.

12.55-kor elhagyjuk az ásványfürdőt és a Haskovót. Útközben már a negyedik nap, az időjárás elkezd romlani, finom eső esik. És egy idő után úgy döntünk, hogy befejezzük az utat. E tekintetben nem fordulunk Haskovóhoz, hanem egyenesen a Szófia-Burgasz-úton haladunk.

A Yagodinskaya barlangtól Sveti Vlasig pontosan 400 km-t hajtottunk. 5,5 óra alatt haladtunk tovább. Tekintettel arra, hogy kb. 1,5 órát töltöttünk különböző leállásokon, az utolsó szakasz sebessége nem volt rossz.

Négy napig 943 kilométert hajtottunk végre. A benzin átlagos fogyasztása 11,15 l / 100 km. Nagyon távol áll az útlevelétől (7,6 l / 100 km), de figyelembe kell venni, hogy az egész útvonalon a kocsit meglehetősen kemény körülmények között tartották. A hegyekben a rezsim megközelítőleg a következő: 40-50 km / h-ra gyorsul, 20-30-ra lassul, és így folyamatosan. A főúton, az elmúlt 300 km-en 130-150 km / h sebességgel hajtottunk végre észrevehető szél ellen.

Nehéz megmondani, hogy négy nap alatt sok dolgot nézettünk-e ki, de még nem néztünk tovább. Tehát nem volt ideje, hogy látogassa meg a kanyon vízesések közelében a város Smolyan, Uhlovitza, megálltunk Zheravna, Perperikon, Haskovoban igen sok, amelyek még nem állt. De négy nap alatt lehetetlen mindent felszerelni.

A fotók, ahogy már említettük, ugyanabban az elnevezésű fotójelentésben találhatók