Úgy, mint egy pilóta az Airbus

Valami semmilyen módon nem fogok megy az erők és nem mondja meg, hogyan jutottunk el a szigetet, és vissza ... én nem feküdt a kezem (((Miért? Nem tudom ... Az elmúlt írt a munkában, de most van egy sürgős munka ránk támadták, hogy még popisit ismét egyszer))) Ezért elhalasztja a folyamatot, amíg a kedvezőbb időt, és most fogok dicsekedni egy kicsit jobb))))

Réges-régen, amikor még fiatal és szép))) ...

Nem, nos, az igazság, ez volt régen. Általában a játék során a cukorpapírokon és táskák smenkoy lopódzott be a csinos kis vörös fej, mint egy szerény álom: menni utasterében utasszállító repülőgép. Igen, igen, igen, csak hogy egy pillantást, üljön a pilótaülésbe, és legalább érintés, pro-nyomja meg a gombokat és rogulechki, és még inkább a menedzsment is úgy gondolja, szörnyű volt. Nőttem fel umnel, tolstel, néha szebb, és az álom tovább lassan, de biztosan gyötrő bennem. Bármennyire is igyekeztem megszabadulni ez alapján kivitelezhetetlen, de semmit sem segített katapult neki ki. Minden alkalommal, megy a gép, a lélek szakadt a pilótafülkében.

Valahogy a tavasszal történt keresztezik drayvovtsem, amely éjszaka után összejövetelek egy vödör kávé és pogulyalok erős szél, mentünk Vnukovo, nézni, mint a repülőgépek jönnek a partra. Beszélgettünk, és beveszik azt, és lazító neki álmában, a szeretet a légi közlekedés és tönkretette anyám karrier légiutas-kísérő, aki az érettségi után gyengéden azt mondta, hogy még ha el kell vennem, a „hátsó lökhárító” rendszeresen elakad az utas között székek, amelyek nem engedélyezettek ebben a romantikus szakmában. Gondolom a meglepetés, amikor az új ismerősöm azt mondta, hogy akkor otslyunyavit bizonyos mennyiségű ropogós darab papírt, és légy ezen a szimulátort, amely tanítják ezeket a pilóták Moszkva, és nem csak ül egy széken az első kísérleti, és érintse meg a nagyon rogulechki és leginkább úgy, mint egy igazi pilóta.

Ugyanezen az éjszakán, megtaláltam a helyet, kiderült, a árcédula nem nagyon humánus, és ezzel összefüggésben a nehéz helyzetben, nem csak nemzeti, hanem egy kis erszényt, álom halasztani a születésük napján. Hogy őszinte legyek, nem vagyok szörnyen, mint valami várni, és elviselni, belül valami viszketni kezd, tollak az izzadság és a viszketés, égő szemek csillogás és chertenyachim és kérdezd meg: „Daaaaaaa!”. Hogyan lehet túlélni a közel fél év, még mindig nem értem, nem értem ... Minden pénzügyeit gondosan elhelyezni a közelgő ünnep.

Szóval tárcsázta az iskola virtuális pilóták ... Ez kész, ideje foglalt ... Meg kellett választani Boeing 737 - NG és Airbus A 320 A különbség az ár 500R. Nem így a valóságban elvileg, de hajlok az olcsóbb Boeing, mert vezérelhető egy kormánykerék, ami több romantikus és színes, mint néhány banális joystick Airbus. Mert a botkormányt a mindennapi életben is tartsa meg (mondjuk csak ott anélkül, hogy piszkos insinuations)))), de az igazi sisakot ... Hol találja meg?

Megérkeztünk, akkor a Sailor Moon a helyére egy kis késés, és a bejáratnál, hogy a repülő iskola várt bennünket formájában egy színes kapitány. Minden férfi formájában eleve szexi, akkor is, ha egy szót sem az a tény)))
-Elbűvölő, -Think magam és merültem benne.

Itt is van: szimulátor / szimulátor Airbus A320

Valamilyen furcsa véletlen, voltunk kínált áron repülni egy Boeing Airbus, mint személyesen engem zavarba holtpontok. Amikor az oktató látta, hogy mnus és mint egy igazi lány, nem tudom eldönteni, hogy milyen a „cipő” úgy döntök, gyorsan vette a dolgokat a saját erős ember kezében, és elvezet minket a pilótafülkébe Boeing, mondván, hogy ez a gép az idősebb és az első alkalommal, hogy jól érezze magát, és csak meg kell kapni kezdeni valamit egyszerűbb, sokkal kevésbé, hogy az Airbus rendszer környezetben vetítés korszerűbb és ezért valódi, mint a Boeing. Igen, és a szimulációs közel az élethez szimulálja a repülés igazi. Hogyan tudnék lemondani erről, ott van még a joystick nem zavart! Kellett a legnagyobb valóság!

Ültem a kapitányi székben, és azt mondták, hogy én vagyok ma az első és legfontosabb oka. Ezután az esetben maradt a „kis”: válassza ki a repülési mintát egy órát. Az iskola számos lehetőséget kínál a következő 60 percben: 3 kör a felszállás és leszállás a különböző repülőterek közül lehet választani egy kis járat, és egyik repülőtérről a másikra, és 1 kör felszállás és leszállás, de a harmadik I érzelmek feledésbe merült, ennek eredményeként a második áramkör került kiválasztásra amit én nem bántam.

Strawberry kapitány üdvözli a fedélzeten a repülőgép térni Innsbruck valahol az Alpokon))))

Ez nem volt formában, de elégedettek vagyunk a Mooney)))

A rengeteg gomb, kapcsoló kart és karokat a pilótafülkében feje forgott, a térdem remegett, és a keze izzadt nervenno. Hirtelen egy gondolat, hogy én is megtörni ezt a hatalmas szimulátor, vagy menjen a butaság és a tapasztalat hiánya a dugóhúzó)))), de én biztos, hogy a gép annyi okos, hogy még ha a hibát gyorsan bocsáss meg az összes rossz lépések, és módosítsa én görbék kis kezek, mint ahogy az igazi járatok tekintetében.

Ezután gyorsan felvázolt repülési mintát, és mentünk Innsbruck valahol az Alpokon.

Feeling irreális! Keresem néhány motornál kezdjük, hogy gyorsítsa fel a kifutón, egy kicsit vzhimayas a széken, majd Leszakítom a gépet a földre! Ez olyan, mint egy csoda! Minden, mint a való életben! Kezdeni úgy döntött, hogy a járatot alkonyatkor nélkül kellemetlen időjárási viszonyok és a turbulencia.

Igazából én mindig úgy gondoltam, hogy a pilóták felszállás közben meglátjuk, mit tudunk a kocsiból, hogy csak töredék. Nem egy kicsit belőle! Mindig volt, hogy néz ki ezen a fedélzeti monitor és próbáld meg nem „esik” ki természetesen. Mászás után, mi nem sokáig bevágás robotpilóta alatt egy rövid kirándulás a kezelése egy ilyen nagy tárgy, még mindig volt elég ideje, hogy megcsodálják az Alpokban a pilótafülkéből.

Ott, valahol a hegyek között, várjuk a futópálya)))

Ezután már mutatja a példa arra, hogy az ellenőrzési rendszer az Airbus, amely nem teszi lehetővé a pilóták a valós életben, hogy ostoba hibákat. Bementünk egy kicsit élesebb fordulatot, és úgy érezte, a túlterhelés, ami nem engedélyezett a polgári repülés, azok után, amit mutatott nekünk, még akkor is félnek, hogy elképzelhető, hogy tapasztalt pilóta OO Azt is kimutattuk, a repülés az egyik motor, biztos vagyok benne, hogy a hiba az egyiket, nem jelenti azt, katasztrófa. Én tényleg nem tudom, hogy ez mennyire igaz, de az a tény, hogy nem volt jelentős változás a szimulátorban, nem érezzük ez tény. Zümmögött csak csendes)))

Horizon turn)))

Landing megkértek, hogy nem eszköz, hanem vizuálisan, én elég jól, és kap egy jó dicséretet és már ügető a kifutón, egy szúrás a fékre! Nagyszerű, hogy egyszerűen nem rögzített fülek!)))

Általában mit is mondhatnék? Ez irreális cool! Persze, nem úgy, mint ez lehet ebben a járatot, de utánzata a szimulátorban sooo közel a valósághoz. És kivel teszi lehetővé, hogy egy valódi irányítást a repülőgép?)))

A második járat, szemben tettünk Dubai rendellenes ilyen hely időjárási körülmények, mint egy vihar! Már Munya és úgy döntött, bölcsen, szőke, hogy belőle várni)) Képzeljük csak el: a vihar Dubai))))

Még oktató nevetés)))) De én, mint egy igazi prYnts a „fehér ló” (nem tévesztendő össze a WC) Autó pryntsessa nyílik Dubai))) Az összes beszélni, a manipuláció és az érzelmek nem is veszi észre, hogy milyen idő nekünk lovagolt egy órát. Mi repült át a „Palm”, majd körül kedvenc Burj Khalify és újra „szemmel” elment a földet. Szerettem volna valami többet „desszert”, így felesleges órát kért, hogy irányítja a Hulk a földön, amit a srácok nem adta fel. Airbus vezetés a földön végzik segítségével vicces és nagyon kellemetlen rogulechki, ami az én esetemben csak annak bal karja alatt, közel a joystickot. Ie Minden ellenőrzés az egyik balra, ez nem elég kényelmes és szokatlan, úgyhogy először elhajtott a jobbra kanyarodik, és attól tartva, hogy összeomlik a repülőtérre, és törni darabokra, izzadás, megrekedt egy hosszú ideje, hogy „hüvely”, amelyre a virtuális utasokat kellett hagynia sík és a szavak:
-Mindent! Akkor félek! -promyamlila én remegő kézzel kezdte vyparkovyvat székében)))

Milyen érzés? Nagyon tetszett! Igaz, a régi álom, mert a pilótafülke a polgári repülésben, láttam csak a tv-képernyőn. Ez az első alkalom, hogy örülök, hogy nem volt túlterhelve extra információt száz gombok, billenő kapcsolók és ragulechek. Általában, mint elmagyaráztam mindezeket - ügyelve a második pilóta és a kapitány kell kezelni csoda „madár”, mint én volt elfoglalva, bár on / off motor, torziós pár „pimpochek” Még mindig készül))) Mind a ketten! -action oktató jelen rövidülhet válság, a pilóták, akik tudni irányító repülőgép nemcsak prospektusok a szimulátor.

Emlékére készült sáros sebyashku)))