Körülbelül minden

Most az első zarándoklat kezdődött ez, amit szeretnék leírni. Megtanultam, hogy az egyházmegye szervez zarándoklatot a szent helyeket. Diveevo - Sanaksar Kolostor - Vyksa - Suvorovo. Kíváncsi voltam, ezért úgy döntöttem, hogy menjen vele kezdődött minden

A szervezők is bérelt egy busz sofőrrel és egy szerelő.

Hajlandó menni egy csomó üres hely maradt. Kaptam egy helyen elején az utastérben, hogy a közúti és közelebb a kijárat felé. Ha emlékezetem nem csal, az utazás egybeesett éppen a Szentháromság. Ha a kijelölt nap, megérkezett az egyházmegye, az emberek már várták türelmetlenül utazás közel a busz várt. Mint mindig történik ezekben az esetekben a legnehezebb várta. Nem írom le az izgatottságtól az utazás. Hála Istennek, már megvan. Soha nem fogom elfelejteni a csodálatos légkört, amelyben találtam magam. Miután a busz Volvo indult a mozgalom, a nővérek kezdtek dícséretet, himnuszokat és más himnuszokat. Drivers még elvigyorodott, és megrázta a fejét, hogy egymás világossá teszi, hogy ez az utazás nem lesz unalmas, és emlékezni fognak sokáig. Ez minden, és ez történt.

Azt fogja mondani, hogy a járművezetők a fiatal srácok, alámerítetlen, messze a hitben, hogy nincs olyan, ahol a mai napig, hogy készítsen zarándokok. Számukra ez volt az első járat a szent helyen, főként vitték az utasokat és egyszerű üzletemberek. Más kérdésekben, csodálkoztam körül legalább, mert az első alkalommal, amikor elzarándokolt. Ezután szívtam, és ha lehetséges, megpróbálok menni, bárhol is legyen, nem kell a török ​​parton, és Afrikában nem kell.

Nem kell a lehetőséget, hogy például Egyiptomban a tengerbe, de megpróbálok legalább évente egyszer, hogy mi a szent helyen namolennoe. Legyen ez akár egy templom az adott területen. utunk feküdt a Nyizsnyij Novgorod régióban. Diveevo. A pilóták voltak a buszon, a nővérek telepedtek le a buszon, énekelt és szavalt imákat. Jó volt, az egész helyzet kedvező volt a béke, elment a nagy felhajtás, a szívem nyugodt, boldog és nyugodt. Azt igazából egy másik világ. A nők menteni az Úr, és ez az igazság myrrhbearers szervezett a hátsó ajtónál a busz, ami a fajta konyhát. A lépések beállítva, gáztűzhely, azonnal megtalálta mi fanerki, kartondobozok, ahol a nővérek kezdett készíteni vacsorára. Meglepetésemre nem volt határ, néztem, és arra gondoltam, hogy mi fog történni. Nem tudom, hogy, mondjuk, ha egy nő is van, de nem baj, vettem észre, hogy a dolgok, melyeket a szép hölgyek, mindig barátságos. Mivel ezek mindig és mindenhol csak a saját maguk által. És annak ellenére, hogy a busz mozgott. A nővérek leült, elkezdett suttogni egymás között, és minden munka kezdődött, elkezdett nyitni konzerveket, és kap vágott kenyeret, hogy szendvicsek, minden olyan jó illata volt, hanem azért, mert található a busz hátuljában, mert kényelmetlen volt.

A busz közlekedett, vacsorát készít, a kórus énekelt, a vezetőnk Volodya elmondta, sok érdekes dolgot, vagy üzenetrögzítő végtelen kérdés. És hol? És mikor? És miért? Igaz ez? És így az egész utat. A busz egy TV-vel és DVD-lejátszóval, már benne az ortodox filmek, ezért szerettem őket, bevallom, én még soha nem látott ilyen filmek. Más ügyekben ez volt az első alkalom, hogy, és világossá vált, hogy mennyire hiányzott, és mennyire nem tudom.

És hogy mindez azért érdekes, nem azért, mert úgy tűnt, a korábbi, a templom, a nagymama fejkendő, komor arcokat. Itt minden más volt, Volodya vezetőnk egy fiatal srác, és azt mondja, minden érdekes, és ő figyelmes, hogy minden elismerik, hogy a hozzáállás a mi csoport egymáshoz nagyon meglepődtem, és nyerni. Sisters, amit énekelt, fiatal lány boldog, szép, és kedves nő, ami főzünk vacsorát, mert ők mindent útközben, van, hogy tudjuk, vannak mind elosztott, aki mit fog csinálni. És az egész hangulat vidám volt és barátságos. Csak és hallotta, testvér, Mentés, Uram, hogy Isten dicsőségére. Ezt megelőzően, az emberek nem tudják, de itt van az egység.

Számomra ez volt valóban minden új, a megnyitott egy teljesen más és örömteli életet. Az élet a lélek! Ennek jegyében az ortodoxia! A Szentlélek! Itt is van a Suvorovo falu látogatott relikviáit Evdokia, Darius Darius és Mary, míg volt egy túra hirtelen zamirotochila régi ikon a templom. Minden nézett rá. Aztán a kedves nő, szerveztünk egy vacsora a refektórium a templom, gyorsan tisztítható burgonya, főtt vacsora. Miközben készül a vacsora, akkor nézz körül, gyönyörű volt. Tetszett nem egy nagy tó közelében, a templom, amely játszotta a halat. Felhívtuk az étkezés, tetszett a vacsora nagyon barátságos légkör, nagyon furcsa emberek, és ilyen megértés. Lehetséges, hogy megfeleljen ezen kívül az ortodoxia? A mi Istenünk egy és egységes, ortodox hitet! Nagyon jó volt a pihenésre Suvorovo, majd elment Diveevo.

És hány ember volt itt az emberek, a buszok hajtott és vezetett. Minden párolt egy hangyaboly. Igen, mint te Diveevo megdicsőült Apa Seraphim. Mivel a. Seraphim felújított kolostorban, hála neki, több munkahely. Minden csillog a pompa és a szépség, Diveevo negyedik sorsát az Istenanya. Diveevo ég a földön. Csoportunk minden irányban szétszórja, elmentem az emlékek Atya Seraphim. Nehéz leírni mindazt, searcheth vayeshev látta a saját szemével. Az emlékek egy végtelen folyó emberek, mindenki azt akarja, hogy tovább. Seraphim, szól valami kérdezni. Minden van szükségük segítségre, minden - ez szükséges. Kifürkészhetetlen orosz lélek! Az emberek jönnek az emlékek, a kereszt, majd megcsókolja az üveg ládába, távolítsa el. A közelben található apácák törölje zsebkendő üveg. Chorus valahol a második emeleten olyan szépen énekel. A Diveevo nagyon jól, akkor egy dip a szent forrás. Sok különösen tetszett forrásokból. Forrás községben Tsyganovka.

Amikor mentünk fel rá, azonnal figyelmeztetett bennünket, hogy ne vásároljon emléktárgyak gyártók, mivel azok nem világít. Valóban kereskedők hiányzik. A forrás maga nagyon is az utcán nagyon forró, és közel a forrása a hűvös egy kis tó nagyon hideg vízzel. A bankok nem nagy, fából készült szekrények férfiak és nők számára. Ezekben fülkék zarándokok levetkőzik és belevetette magát a vízbe háromszor szava a neve az Atya és a Fiú és a Szentlélek nevében! Én is zuhant hanyatt-homlok, azt mondanám, hogy nehéz a benyomást keltenie. Amikor lemegy a betűtípust, a víz olyan hideg úgy tűnik, hogy szeretnék kijutni vissza, hanem a szellem hajtja a munkát, mivel egy ilyen hosszú utat. Merítése után a hideg levegőt, dobogó szívvel, nem tud lélegezni, akkor vegye le a golyó ki a vízből, és akkor az ilyen boldogság jön, mintha újjászületett. Középpontjában lesz olyan boldog. Meg kellett úszni, nem vettem észre a forrás télen és nyáron, sok a különbség, mert a víz hőmérséklete azonos.

Néhány mászni úszni közvetlenül a tó, sok öntöttünk egy vödör, ez érdekes, hogy nézd meg a nők olyanok, mint a gyerekek, boldog, és mindent megtett, mint valami gyerekes. Azt hiszem, a hit erősebb nőkben, mint férfiakban, mert hozzá egy nő szerelme. Végtére is, Krisztus ment a nő szolgált neki, amennyire csak lehetett, mikor megfeszítették, és a kivégzés után az egész idő alatt le van írva, hogy a nők voltak vele. Egyszerűen, mindannyian elfogadták, ahogy van, álnokság nélkül. Csendben, finoman és szeretettel. Myrrhbearers. A parton van egy szép fából készült kápolna, meg lehet vásárolni, és tegye egy gyertyát, vásárlás ikonok, rendelés szükséges. A kilépés a forrás kaptam egy kis ikon a Szent Sergius a Radonezh. Miután még mindig a más forrásokból az Ibériai Istenszülő és gyógyító Panteleimon. Nakupalis úgyhogy egyszerű. Láz, könnyek folyt, és ott volt a hideg. Az utazás lehet romlott, és mások a buszon tudtam bajt. Mit kell tenni? Elmentem a templomba, jött a régi nagy ikon az Istenanya, a nevére már nem emlékszem, és elkezdte kérni. Isten Anyja, segítsen nekem, én voltam az első alkalom az életemben, elment egy ilyen út, több ilyen lehetőség nem lehet, de még mindig meg kell úszni máshol Sanaksar kolostor. Imádkoztam, könyörgött, majd csoda történt, a Szentlélek hirtelen levette hideg velem, és egyszerre.

Végtére is, az én tapasztalatom szerint, még legalább három napig legalább megszabadulni a könnyek és orrfolyás. És akkor egyszerre egy másodperc alatt. Azonnal éreztem, megkönnyebbültem, adtam hálát Istennek, és boldogan ment útjukat ismét fürdött hideg rugók, és meglátogatta a szent ereklyék, és imádkozott, hogy szolgálja a templomban. Ez történt most egy második, hirtelen eltűnt, és a hőmérséklet. Minden Isten kezében! Aznap éjjel aludtunk egy rusztikus templomban, nem túl messze a Diveevo. Mi a földön aludtunk, amivel paralonovym szőnyeg, jól aludtam, és másnap volt az öröm. Ez volt, mint mondják Krisztus kebelén, tényleg Isten minden jó, és nincs pokol Isten. Ez csak a mi büszkeség nem él békében, és az egész szelleme elleni lázadás a Teremtő. Másnap, miután tartózkodott egy kicsit tovább Diveevo, amelynek utoljára horony és elköszönt ezt a csodálatos szent hely, mentünk Sanaksar kolostor.

Ez a régi kolostor, vannak emlékei. Theodora Sanaksar, kommunikáció. igazak Theodore Ushakov Admiral az orosz flotta, hogy ne vesszen nem egy csatát. Itt is hazugság az emlékek és a sír Alexander Sanaksar apát Jerome, akivel sajnos nem voltam tisztában. Bocsánat. Azt fogja mondani, hogy Sanaksar kolostor melegen üdvözli a vendégek, ahol élni lehet három napig ingyen, akkor megy az étkezés, fürödni a rugók, és nézte a környéken. Csak be kell menni a munka kötelező. És három nap után, akkor marad-munkások dolgozni, és tartsák be a megállapított rend és törvények. Nem kell többé vagy semmit.

Sajnos sok kolostorok kihagyhatatlan üzleti lehetőséget keresni, a zarándokok. Itt minden más, minden olcsóbb, de ez más itt tényleg szerzetesi bratsvo. Egy egészen más emberekhez való hozzáállásukat. Mindig emlékezni szeretettel a hely - Sanaksar. Az este tettünk egy szálloda zarándokok, szép és kényelmes. Szolgáltatás Sanaksar kolostor tűnik szigorú és ünnepélyes, talán az a tény, hogy sok a szerzetesek. Itt jönnek a zarándokok és a helyiek a környező falvak.

Megmondom amit igazán szerettem az emberek, akik itt élnek, ez érdekes beszél így egy speciális módon, de három nap után én is annyira beszélni. Még a leginkább vicces és elképesztő. A Mordvin, nagyon kedves emberek. Igen, a kolostorban szolgált az asztalra egy nagyon jó sört, úgy tűnt nekem, hogy van egy pár fokkal. Mindazok, akik már évek óta Sanaksar kolostor, mindenki emlékszik sört. Több nem vstrechal.Odnako méz kuvasz receptek megtalálja itt. Itt megáll az idő, szeretem, hogy csak ül egy padon, és nézni a folyó vagy köd áradó moksa folyó. Én még soha nem hallottam, vagy ha rossz dolgokat, és jó dolog ez a kolostor. Itt voltam háromszor és nem bánnám másik szállást. Ez lesz a lehetőség, hogy jöjjön, győződjön meg róla, hogy kihasználják ezt a lehetőséget. Sok körül fenyőfák és a szaga gyanta és tűlevelek. Nem akartam elhagyni, de otthon vár az ügyben, és ismét a hiúság, a problémák és minden. Miután kivette a helyüket a buszon, hazamentünk. Mindenki egy kicsit szomorú, hogy elhagyja ezt a helyet, és én csak azt akartam, hogy maradjon csendben, és tükrözik mindent. Hazaértünk nélkül incidensek, Isten ments meg minket minden!

A lányok sírva fakadt, és kérte a védelem a vezető, hogy elkerülje dobnak a vasútállomáson éjjel, de minden hiába, az őr azt mondta, hogy nem rendelkezik az áldást és hogy ő fél a baj a taxisok. És mi lenne a lányok, hogy egy taxit, vagy vár a reggel. Itt az összes utast mérges lett férfi szitkozódva pénzt ajánlott fel nekik, mindaddig, amíg nem engedélyezett a nők, és a nők voltak háborodva, és megkérdezte a biztonsági őr szidtam. Haszontalan. Miután rábeszélés, aki vállalta, hogy egyetlen, aki elment a kolostor az áldást a fejedelemasszony. De mások nem vette. Ők voltak borzasztóan sajnálom látvány sírnak sértődötten költözött nehéz zsákokat az oldalt, akkor már csak várni a reggelt, amikor megy a távolsági buszon. Mindazok a pozitív érzelmek, hogy már összegyűjtött a kolostor alatt a két nap nélkül repült ide-oda. Men kezdett káromkodni, és azt mondják, hogy nem, ha nem is ide, ezért úgy döntöttem, hogy.

Ha Uvas érdekes egyedi tartalmat és szeretne elhelyezni (eladás) kapcsolatot.