Ez Marmaris, baby! »(Karen 3, Marmaris (város), Törökország)

"Ez a Marmaris, baby!"

Azt akarom mondani, hogy én és a barátom volt pihenni Törökországban, nevezetesen Marmaris! Kezdjük a tény, hogy a megtett 10 fő! 8 fő Karen Hotel 3 * és két Elegance 5 *, így azt fogja mondani, azonnal a két szálloda és általában mi a Marmaris!
Tehát ... repült Dalaman repülőtérre voltunk találkozott egy helyi cég IATI. Ide Marmaris 2 óra számlálás megáll félúton megáll a 20 perc alatt, akkor vesz egy étkezés menni a mosdóba, és a szabad sétálni a ajándéküzletek.
A szálloda választottuk a hosszú és fájdalmas))). Mivel már sok minden akkor nem kérem. Választott Törökország-szerte, de tudni Marmaris azt mondják, hogy Ibiza Törökország úgy döntött, hogy menjen oda. Az üdülőhely természetesen drágább a szálloda. Ezért úgy döntöttünk, hogy egy kis három rubel jegyzet, és tegyen egy sétát ott tárolt pénzt! Kellemesen meglepett az a tény, hogy az összes pénzt, amit magukkal vittek végéig, és nem költeni! Az árak minden nagyon tetszett!
Karen fog beszélni 3 *. A szálloda nagy hatással volt rám annak a kényelem és tisztaság! A szobák kicsik, de nagyon hangulatos! Mindenhol van erkély, légkondicionáló működött, minden nap takarítják, és nem kora reggel és délután, amikor távoztunk. Wi fi a szobában volt fogása ingyen. Táplálkozás tetszett, mindig volt hús vagy csirke. Klíma az első emeleten (ahol a recepció és az étterem) nem volt, de számomra ez egy plusz, még soha nem megfázott, és nem túl meleg van. A szobában lévő széf fizetett $ 2 nap, de mindannyian csorbult, és tegye a pénzt és dokumentumokat is egyben. By the way, a fiúk nagyon elégedetlen, hogy az alkohol egy bárban sör, vodka és valami mást, mint egy helyi vodka. De mint mindig, most is vásároltak Dyutifri! Tehát ez is, nem volt fontos!
A szálloda egy fiatalok! És amikor befejezte a vacsora a medence körül tisztítani minden ágy körül, és rendezett a táblázatokban szereplő osztályban hangos zene! Innivalót pincérek, hogy a fiúk és kérdezzük meg magunktól, hogy nem megy! Ha kimegy a szobából, a rossz hangulat, majd 5 perc után, szeretnék táncolni! Azt kell mondanom, hogy a zene sikoltozva valamennyi szomszédos szálloda 11, sőt akár 12 éjszaka, úgy, hogy lehetett hallani minden szoba saját erkéllyel! De ez nem akadályozott meg bennünket, és fordítva! 11 jött a szabad busz és mindenki meghívást kapott a „Bar Street”! Ó, ez egy varázslatos hely, ahol a szűk utca hossza 500 méter, mint a bárok és klubok 50 db! A legtöbb tetszett a klub „Arena”, ahol a lángok és a finom port a vízben van frissül lóg zuhany! Klassz volt! Minden klub természetesen ingyenes! A fő koktél - „Sex on the Beach”, amely folyamatosan kezelik, hogy a csapos! Egyszer vettem egy tank ez a koktél 40 $! Ha megy az elején az utca, elindít egy gyönyörű sétány jachtok! Vannak csendesebb és csendesebb, üljön, és egy kis szünetet a zene a szökőkutak. Mindig jönnek haza gyalog, menni kellett körülbelül 20 perc alatt a vízparton mellettünk voltak bárok, éttermek és diszkók! Marmaris egész egy nagy diszkó, ahol a zenét játszanak mindenütt, és a reggeli és a délutáni és az esti, és mindent mindig táncol.
Mintegy strandok. Mentünk és a városunkba, vagy elment a Nirvana Beach Nirvana a strandon tisztább. By the way, éjjel van egy diszkó kávézó hordozza ugyanazt a nevet, de amikor odaértünk, ott mintegy 10 Ültünk a nyugágyak a tenger és a bal oldalon. Strandok, ahol ágyak fizetni, de tettünk egy kört egy ejtőernyő 10 fő a Rómeó és ő tette számunkra, hogy feküdjön a napozóágyak ingyenesen, amíg a végén a szabadság.
Pro Tours. Vettünk egy VIP túra az Égei-sziget a szállodával szemben Sasha. VIP, mert ez az all-inclusive utak, adsz, hogy akkor dönt, hogy enni csirkét vagy halat, nem több, mint 40 ember, egy csomó helyet. Ez nagyon szórakoztató volt, szép és érdekes!
Azt akartuk, hogy egy túra terepjáróval, de a keze nem érte el. Ehelyett vett egy csónakot 20:00 amíg egy este egy barátja születésnapját! Ez kerül nekünk 350 $ vicces egyáltalán! Nagyon jó, a kapitány elvitt minket, amit a sziget, és mi volt a tetején a zenehallgatást és nézte a csillagokat, és természetesen az ünneplésre! Aztán hozták ezt a hajót vissza a „Bar Street”! Vette kétszer ski kölcsönzés, 20 lírás óránként US $ 8. A robogó mi volt áram, a jogokat, amelyek nem szükségesek. Barátok volt nagy.
Egy kicsit Elegance 5 *, a terület, bár kicsi, de szép, 2 úszómedence, egy mesterséges vízesés, bent is, mindezt a legmagasabb szinten. Elmentünk vacsorázni egy időben a gyerekek))). Us így senki sem gyújtott! Az étel van az osztályban, mi van ott nem!
A természet Marmaris én csak beleszerettem! Tulajdonképpen ez volt a legintenzívebb vakáció, és mivel egy ilyen társaság együtt, és mert az árak nem engedélyezettek a mi nem tagadja, és mert ha csak nem! Lásd a képeket, és kérdéseket feltenni!

Kirándulások / kategóriájú „”

Az árak a túrák Törökország, az árak a túrák Marmaris (város) ára és leírása Karen Hotel 3 * (Marmaris (város))