Minden jó! A lényeg az, hogy az időjárás nem okoz csalódást!

A hátrányok ellenére a hotel nagyon tetszett, jó időben pihentem, úsztam a meleg tengerben, napozni, köszönöm, hogy elrontotta az időjárás. 14 napig csak egy volt elrontani egy 2 órás eső. A többi idő alatt a hőmérséklet 30 év fölött volt, és az ég tökéletesen tiszta volt. (22.09-06.10)
Ajánlom Atlantisznak a barátaimnak? Határozottan a válasz igen!
Megyek magam? Nem! De csak azért, mert még mindig sok érdekes dolog van a világon.

Antalya repülőtértől, meghajtó körülbelül 30 perc alatt, ha nem hívja be a módja annak, hogy más oteli.No, mint a szabály, meg kell csinálni vsegda.Poetomu töltött időt az úton, ez lehet rasstyanutsya több raz.Lichno kíváncsi voltam, hogy legalább egy általános a különböző szállodák ötlete.
Sétatávolságra található a Dolphinarium és a "Troy" vízi park. Odaértünk a túra, de egyetértett az útmutatót, hogy jutunk vissza 15,30 sami.V szinte minden turista elhagyta a buszt, hogy menjen haza, és mi két órán át élvezte a teljes szabadság, a hiányzó felhajtás és a jelenlévő szabad cheesecakes korlátlan mennyiségben.

Az ízlésem szerint a hotel és a terület kifogástalanul díszített. Modern, túlzott pampasiznosti nélkül. A sok zöld, virágok, pálmafák, sok árnyékos sarkok otdyha.Ochen szép Az én három éves lánya állapítja meg, sok helyen, ahol ez érdekes volt: egy kört az gyermekmedence csúszdákkal, hogy fut egy platform, splash a másik medencében úszó székek, vezetni a labdát a kanyargós ösvényen a csillagokkal, játszani a medencében kavicsokkal, menni a gyerekklubba stb.
De a 3 dolláros szappanbuborék boltja csak megölt.
A hallban van egy internet kávézó, 15 perc-3 dollár, 30 perc 4-ig. És egy ingyenes WI-FI zónában.

A legkisebb időre, amit a szobában töltöttünk, több és nem szükséges, Prostorno.Est fürdő, ingyenes széf, légkondicionálás, hajszárító. Mi telepedett a második épület (tudom, hogy ez az első fokon) az utolsó etazhe.Konechno, álmodtam egy szoba a tengerre néz. De miután egy esti show műsor amfiteátrum együtt töltött közel hozzánk (és ez volt az egyetlen éjszaka, amikor, miután egy késői kirándulás előtti napon úgy döntöttünk, hogy korán lefeküdni), én nagyra minden varázsát a helyét a mi nomera.Kstati, szúnyogok nem általában ott volt, bár az alsóbb szinteken tartózkodó turisták közül a fogait meghalták.

A személyzet csak a munkáját végzi, hogy valaki nagy lelkesedéssel, hogy valaki menshim.Nepriyatny maradék miután látogatást tett a mexikói restorana.Pochemu foglaltak az asztalnál jelzett 2 cheloveka.A amikor jöttünk hármasban egy gyermek, a személyzet nem nyilvánvaló a estem, mert stupor.Pytalsya lenyűgözni minket, hogy legyünk ennek eredményeként dvoe.V eszköze a gyermekem az asztalra, és senki sem gondolta postavit.Pravda van valami ő nem lett olyan ételek voltak éles, és a főétel, ezért és anélkül, hogy várakoznának, ahhoz vezetett, hogy táplálja a lányát novnoy étteremben.