Az egyik a tenger a gyerekek 10 szabályainak üdülések

Idén úgy döntöttünk, hogy kiad a tenger, egy gyönyörű horvát vidék, mint 23 nap. Ez a boldog út néztem előre, mint kimerült megoldás a fontos családi problémák, terhesség és szülés, az alváshiány és a munka.

Azonban, mivel az egyszerű technikákat tudtam élvezni az utazást, pihenjen a legtöbbet, hogy az elvesztegetett pontokat közösségben a legidősebb lánya, ami után alakultak a legfiatalabb született. Ez az, amit tettem.

Azért választottam egy bevált helye

„Igazolt” azt jelenti, hogy már ott volt két évvel ezelőtt, és tudta, hogy a közelében, ahol a strand és az üzletek, mert felkelni, hogy mit és hol betegség esetén. Ezen túlmenően, ez a hely szempontjából biztonságos bűnözés és a vírus aktivitása. A mediterrán éghajlat enyhe elegendő: az eséllyel egy kis hőguta. Ezen túlmenően, a kontinentális Európa tűnik kiszámíthatóbb szempontjából a lehetőséget, hogy vegye fel a homályos betegséget, mint például Afrikában. Egy ellenőrzés mennyit UV fény kapsz bárhol a világon, lehet egy speciális térképet.

Készítsünk előre vízum

Levette a megfelelő lakhatási

Minden attól nem a méret a lakás, és a szobák száma is: Csecsemők és kisgyermek jobb alvás különböző helyiségekben - így nem fog felébredni egymást egy csendes órát, és este tudnak hozni gyorsan. Azaz, ebben az esetben egy stúdióba egy közös konyha, nappali lett volna egy rossz álom. Ügyeljen arra, hogy adja meg a foglalás, ha a légkondicionálót.

Átgondolt és tervezett kiadások költségvetési tartalék

Erre a célra olvasni a fórumokon az árakat, vagy hogyan jöttünk egy ismerős helyre. Igen, és a pénzt a tartalékból - csak abban az esetben, ha hirtelen ment fel, vagy valaki beteg lett, és el kellett menni a kórházba. Ezekből az esetekben, senki sincs biztonságban: mi például el kellett menni a kórházba a közeli város utolsó útja.

Ezen kívül, azt a megrendelt és kifizetett indulás előtt négy taxi: otthonról a repülőtérre, a repülőtérről a lakás és vissza, valamint - ez az egyszerű művelet menteni aggódni egy esetleges pénzhiány, vagy ennek hiányában az internet és a felesleges kiadásokat roaming.

Vettem a legszükségesebb

Az utazás a gyerekek gyűjteni nemcsak egy bőröndöt a ruhákat, hanem gondolni szórakozást minden korosztály és szabadidős maguknak, ha hirtelen lesz képes önmagában nem alszik szundiidő vagy közvetlenül azt követően a gyermekek kiadása.

Vettem egy pár dolgot, de kiderült, hogy lehet tovább csökkenteni. Az én és a gyerekek már egy bőrönd és közepes méretű hátizsák. Me, vettem két ruha, amelyek közül az egyik a strand, nadrág, szoknya, három pecsét és két fürdőruha és fehérnemű cipő - Crocs papucsot és szandált, amelyek meghatározzák egy bőrönd. Daughter - rövidnadrág, két szoknya, három ing és két nyári ruhát, cipőt származó - túl szandálok és strand papucs. Son - ötéves test és a ruha. Mi vezetett a hideg időjárás, így melegebb ruha volt rajtunk - nem kell csomagolni.

Beach Moszkvában vagy a helyszínen kell vásárolni akvatapki - ők sokkal kényelmesebb menni tenger a kavicsos strand is megsérüljön a kövek kockázat nélkül.

Külön mond a babakocsi. Meg kell legyen kényelmes és egyszerű, nem kell feltétlenül egy alvó a legfiatalabb, tágas kosár élelmiszer-és a szállítás hatékonysága idősebb. Őszintén szólva, én tudom, csak egy ilyen kerekesszék, amely 100% -ban megbirkózni ezekkel a feladatokkal, - Bumbleride Indie.

Állatok vettem Moszkvában online áruház, és hozta őket vele. Ez volt a helyes döntés, nem töltenek időt bevásárlás, vásárolt csak a jobb és olcsóbb, mint egy hely a pihenésre. Kaptam két csoportja szórakozás: a strand és a ház felé. Lánya, vettem vízipisztolyokat, karperecek, és ecset a kavicsok, szem matricák. Kör mi kilyukadt a második napon, és az új nem vásárolt. Fia a strandon csak hajóval és gyümölcs volt szükség. Az otthoni játékok, van egy kedvenc plüss macska, gyermek ételek, könyvek, színező könyvek, ceruzák és markerek.

beállított üzemmód

Akkor csak néhány követelményeknek. Először is, meg kell állapítani, hogy mindannyiunkat, hogy megyünk nyaralni nap és a tenger. Annak érdekében, hogy ne égesse az első napon, és a legtöbbet használat és a strandon a legjobb módja, reggel és este. Mi voltunk a tengeren reggel 9:00-11:30 és este 17:00-20:00.

Másodszor, a gyermekek napi mód legyen vagy időben közeli. Egyértelmű, hogy a fiatalabb alvás gyakrabban, és az idősebb, csak egy kis szünetet aludni. De csendes időt, hogy biztos - a gyermekek, kipihent és nem szeszélyes, és anyám egy kis szabad ideje. Ezért kezdték elhagyni extra takarmány és újra ringató Jr. délután - így meghosszabbította azt egy álom, és fél, hogy 2,5-3 óra.

kifejlesztett egy menü

Itt meg kell érteni, mi a fontos neked. Számomra fontos volt, hogy egy egyszerű helyi ételek és kiad egy minimális idő a felkészülésre. Reggel tettem reggeli és a cefre a leva. Miután az első menetet a tenger volt a vacsora, amelyet szoktam egy fél órát. A napi étrend így néz ki:

Reggeli: zabpehely őszibarack, joghurt, túró, főtt tojás vagy rántotta, szendvicsek sajttal, paradicsom, saláta.

Ebéd: egyszerű köret, sült hal, csirkemell, marha kolbász vagy leves.

Vacsora befejezte ebéd vagy snack.

A lakás nem volt gyerek széket Leva, ahol meg lehet etetni - folyamatosan futó távol tőlem, és bekent krumplipüré az asztalra, a padlón, a dolog számomra, és eszközök. Ezért otthon, megetette a tej és tört került a tengerbe. Ott fia ül tolószékben, körülnézni, és eszik. Ugyanakkor az emberek körül elkezd mosolyogni, játszani vele a „kakukk”, és zavaró. Ez volt kényelmes és szórakoztató.

Én is szerettem, hogy egy termosz, amit gyümölccsel töltött, és megteszi a tengerbe. Püré Leva feltett ugyanazt a jogot az üveg egy turmixgép, amit csatolt a fedelet. Leo nagyon hasznos volt, mint egy jó dolog, mint egy nibbler - egy speciális háló, összehajtogatott vágott gyümölcsöt, például. A gyerek megrágja, a lé és pép a száját, és a csontok és a bőr marad a rács. Nibbler Rendeltem a AliExpress - derült ki ötször olcsóbb, mint a gyermekek boltokban.

Egyesíti turisztika tenger alszik legfiatalabb gyermek

Loew általában már elfáradt, mire jött a strand. Azt megetette, ringatták tolószékben, és elaludt. Így kapok körülbelül fél órát, amit szánni a független játékok vagy úszás a vízben Sophia. Persze, kellett úszni a part közelében, és folyamatosan a vizuális kapcsolat a gyermek. Ezért hamarosan a strand, ahol még senki sem - a fő áramlási ember jön 11:00, és ebben az időben megyünk haza.

Egy másik módja, hogy úszni, ha a gyermekek hirtelen nem alszik - merítse a hajóba, és a legtöbb, hogy álljon, és menj. A mi esetünkben ez működött, annak ellenére, hogy a tevékenység a Lev. Tettem a fiát egy csónakban, ő esett a karján és a mellkasán, fogta a kezét és lábát a vízben evezés. A hajó került víz és vízbe hörgés -, így ő lesz a stabil és fia volt szórakoztató.

Elintéztem a bőrt

Ne várják, hogy megvásárolja a helyi boltban, vagy gyógyszertárban kívánt fényvédő. Ezért jobb, vigye magával. Azt is megjegyzik, hogy nem kérték, hogy konkrétan pontosan tan. De gyanítom, hogy a vállak és a hát ebben az esetben biztosan Brown erősebb. Ezzel, úgy döntöttem, hogy csak kiszerelt, bár nem visel fürdőruhát felső pántokkal.

Azt gondoltam, a kis dolgok

Vettem egy pár dolgot, ami nagyban egyszerűsíti az élet:

- Peeler: tiszta burgonyából vagy uborka nélkül - a dolgok gyötrelem nekem.

- rovarriasztó szagtalan: Szeretem a lemezeket, amelyek az aljzatban. By the way, én olvassa el az utasításokat, és meglepve tapasztalta, hogy be kell helyeznünk őket legfeljebb két óra: a szúnyogok die 25. percében.

- Bag egy túra a strand, amely képes befogadni terjedelmes tárgyakat, puffasztott ujjú, törölköző és gyümölcs.

Az egyetlen dolog hiányzott - az élezés késeket. Legközelebb biztos, hogy vegye.

Egy fontos és komoly eredménye a nyaralás volt egyértelmű javulását kapcsolatait a legidősebb lánya. A közös utakat naponta kétszer, esti összejövetelek éjszaka, volt egy jó ideje együtt, és tárgyalt sok-sok fontos kérdés, én fürdött vele kedves szavak és átöleli. Ez sikerült, beleértve azt a tényt, hogy én magam úgy érezte, egy bizonyos stabilitást és a biztonságot, és ez csak élvezni a pillanatot.