A második rövid utam Bulgária

1 nap. 20.08 - Plovdiv. Az RFP elindultunk reggel. Mi volt a hőség, hogy át 420 km Plovdiv. Mi vezetett a part mentén Burgasz. Burgasz úton Burgasz-Szófia. Az út nagyon jó, a legtöbb sebességet. Útközben van parkoló, de ettől eltekintve a WC-tartályban, és a törmeléket, hogy nincs semmi, azaz, snack, inni sehol. Mindenképpen érdemes vízzel.

És még az utcán Juma mecset öröksége török ​​uralom.

Régi kő órát a Juma mecset.

A második rövid utam Bulgária

És itt van a maradványait egy kis római stadion, Szabadtéri utca alatt.

Ez a darab a görög fővárosban, kimért a nyilvánosság számára is.

Plovdiv az ókorban nevezték Philippopolis. Így hívták Nagy Sándor tiszteletére egy szeretett, készítse el a város. Ezután került a rómaiak és épített ókori színház.
Antik teatr.Dostup neki volt zakryt.Sfotografirovat volt a rácson keresztül.

Sötétség gyorsan jött. És egy séta az óvárosban volt értelmetlen. Mint írtam a véleménye a hotel, mentünk vacsorázni egy csodálatos étterem „Diana”. Ha van több, hogy nézze Plovdivban, „Diana” kötelező megnézni.

A következő, második nap. 21.08. - Bachkovo kolostor, Asen erőd, Asenovgrad.

Nem csoda, hogy a kiégett az információ keresésére. Tudtam, hogy az út Bachkovo kolostor, 3 km-re Asenovgrad, akkor nem szabad kihagyni a fordulatot vár Assen.
Magasodó vár egy meredek sziklán. Az egykor hatalmas fellegvár ellenőrzött áthaladás konvergáló ezen a ponton a folyó völgyében, és megállapítani a bank a kereskedelmi útvonal délre.

A második rövid utam Bulgária

Az egyetlen túlélő épület a vár ma - a templom „Miasszonyunk Fény Petrich.”

Nagyon szép helyen. De nagyon veszélyes. A kövek nagyon csúszós. Ha valaki megy oda, meg kell cipőben hullámos talp. A feljutás a vár egy jó út, de mégis valahogy ijesztő. Az egyik oldalon a hegy, a másik nyitott.

Bachkovo kolostor található a Rodope-hegységben, a falu Bachkovo. Ez a második legnagyobb kolostora után Rila, Bulgária. Nem található 10 km-re Asenovgrad és 30 km-re Plovdiv. Úgy alakult 1083 testvérek grúzok Bakuriani. Az elején a kolostor már csak szerzetesek-grúzok. És mivel 1344, hatalomra Iván cár Alexander, szerzetes volt, bolgárok. A törökök elpusztították a kolostort, de a végén a 16. században átépítették. A kolostor három templom. A főtemplom „feltételezés”, amely a csodálatos ikont az Isten Anyja „Tenderness”. Ikon történt a 11. században, és feliratok a grúz nyelvet.

A második rövid utam Bulgária

Ez egy szent hely, namolennoe, gyere ide zarándokok, számos busz a turisták. Közel 500 méterre a kolostorba, a sorok ajándéktárgy standokon sorakoznak.

De most képeket a kolostor nem engedélyezett. És szigorúan kövesse ezt.
De Po csendesen vette egy pár képet.

Bachkovo falu maga fekszik az északi lejtőkön a gyönyörű Rodope a folyón Tea.

Következő Asenovgrad - bolgár város menyasszony.

Miért van a menyasszony? Mert Asenovgrad varrni és eladni esküvői ruhák. Te vezetsz a főutcán fut át ​​a városon, bárhová néz, vitrinek és menyasszony. Valószínűleg az egész Bulgária megy vásárolni egy menyasszony esküvői ruhák. A férj megkérdezte az ára a ruha. Mi kellemesen meglepett - 200 € egy ruhát. Bride. ott! Ja igen, és megtanultuk a helyiek, hogy a bolgár menyasszony - roll. Bride -bulchinskaya Rockley.

A város maga nem tesz benyomást. Csak az interneten olvastam, hogy Asenovgrad előállítani a jó bor Mavrut. Sőt, megkérdőjelezi a helyiek, találtunk egy borszaküzlet egy helyi borászat és vásárlási fehérbort és a piros „Mavrud”. Az árak tűnt számunkra nevetséges. 3 literes palack száraz fehérbor költségek 7 egy kis farokkal maradt. A bor elég tisztességes. Érkezéskor a CP ittunk meg öröm és elég gyors.

Tovább utunkat rejlik vissza Plovdivban, mert még nem voltunk az emlékműnél szovjet katonák, az úgynevezett „Alyosha”. Ott áll az egyik Plovdiv Hills. Mászni a dombra, hogy az emlékmű nem könnyű, különösen egy ilyen forró napon. Valahol fel a lépcsőn, alapvetően csak a macskaköves utat. De az emelkedés megéri. Kilátás az emlékmű a város lenyűgöző. Lábánál az emlékmű volt több fiatalt napozás. Korábban közel a nevezetesség verni szökőkút. ez most nem működik. Amikor felemeli a fűrész elpusztult épületek. Általában az a benyomás, hogy Bulgária nem kell emlék. Bolgár beszélt a fiatal srácok. Megerősítették a véleményünk. Helyi Demokraták megpróbálta lerombolni az emlékmű többször. De a Legfelsőbb Bíróság kimondta, hogy Bulgária az emlékmű „Alyosha” - emlékmű a második világháború, és ez nem tartozik a bontási. Isten ments, Isten ments.

Az út az emlékműbe.

Kilátás az emlékműből Plovdivba.

Az "Alyosha" műemlék közelében egy műemlék az orosz katonáknak, akiket Plovdiv felszabadítása során öltek meg 1878-ban. Itt mellette koszorúkat helyeztek el. És az "Alyosha" -ról semmi.

A második kis utazás Bulgáriába

Következő ebéd-vacsora Dayanban. Séta az esti városon. És a szállodába. Nagyon fáradt.
A következő napon volt egy Rila kolostor az út mentén. Plovdivtól Rila kolostorig több mint 200 km. Ebben a melegben. Nem ......................... Sajnálattal elhalasztottuk ezt az utat a következő alkalommal. És úgy döntött, hogy a Vysehrad üdülőhelyre menjen, figyelve a jövőre. Van vágy a jövő év termálfürdőjére menni. Plovdivtól Velingradig, ahol 80 km.

Két úszómedence van ásványvízzel. Az egyik hideg vízzel, a második nagyon meleg. Az emberek elégek voltak. A belépési díj. Nem emlékszem az árra, de nem drága. Nyugágy és esernyő esetén is meg kell fizetnie. Miután a medence közelében pihentünk, visszaindultunk. Általában, miután sétáltam a városban, a benyomás rájuk drasztikusan jobbra változott. Volt egy ötlet a pihenésről ezen a üdülőhelyen, csak azért, hogy elérje, mert ez bonyolult.

Az út nagyon festői. Ez felfelé, majd lefelé, egy meredek serpentin.

A második kis utazás Bulgáriába

Útközben a gyönyörű Batak tónál haladtak. Hatalmas, a fenyves erdő körül, a tó partján szállodák, kempingek és számos nyaraló. Halat megálltunk egy halom mellett. A bolgár lelkész szerint a hegyi pisztrángot értékesítették. De nem mentek el a ZP-hez, felsóhajtott, nem vásárolták meg a halat. 7 leva / kg volt. Számunkra otthon, egy ilyen hal sokkal drágább.

Későn érkeztünk Plovdivba. Újra vacsoráztak Dayanban, kicsit sétáltak az év folyamán és a szállodába.

4. nap - visszatérés az Aranyhomokba. De még maradt még egy fél nap. És még mindig van némi érzésünk, hogy nem nézünk. Úgy döntöttünk, hogy átveszünk egy útmutatót, és ismét átmegyünk az óvároson. Az útmutatónak nem kellett mennie, ő maga is elkapott minket. Egy férfi jött fel, és elkezdett beszélni róla az öreg Plovdivról. Ezután szakmai vezetőként mutatkozott be. Nem tudom, hogy ilyen, de érdekes módon elmesélte a tudásról, és végigjárta az öreg Plovdiv főbb helyszínein.

Hissar Capia kapuja.

A szentek Konstantin és Helena templomában.

A második kis utazás Bulgáriába

Régészeti lelőhely "Nebet tepe".

Tekintettel a "Nebet tepe" -ről a városra.

A túra után a hotelbe mentünk, és a Plovdiv Carrefour-n keresztül (meg kellett vásárolnunk az ételt) hazamegyünk a ZP-re.
Olyan kis utazást tettünk. Talán valaki érdekelni fogja olvasni és megjegyezni a történetet. Szeretnék mindenkinek érdekes utazást Bulgáriába, amelyet szeretünk.