Hogyan kell áthelyezni az Alpok és Svájcba

A következő utazás - utazás Venice (Olaszország), átadva a milánói és a svájci Alpokra. Mi tekinthető több utazási lehetőségek:

Transzfer autóval keresztül az alpesi hágó Svájcban.

Ezen az útvonalon kellett hagynunk korán és a meghajtó fizetős autópályák Olaszországban, hogy az Alpokban vacsorára.

Hogyan kell áthelyezni az Alpok és Svájcba

Később, amikor beszéltem a svájci barátja, ő nagyon meglepődött, hogy mi választottuk ezt az utat: Velence - Milánó - Como (Olaszország) - Lugano - Bellinzona - Hospental - Wassen - Inntertkirchen - Schattenhalb - Interlaken - Spiez (Svájc).

Ez még nem láttam!

Először is - a táj mentén a menetirány kiválóak voltak.

Hogyan kell áthelyezni az Alpok és Svájcba

Az egyetlen hátránya, ez az út - a nagy számú fordulattal és keskeny sávot. De ez a hátrány, több mint ellensúlyozta az alpesi hegyek és bérletek.

Magamtól azt javasoljuk, hogy lassítja a motort elhúzódó alpesi lejtőkön.

Legyen óvatos az éles kanyarokat, akkor miért nem tesz minden a svájci fogása kerítések és a magassága is nagyon nagy.

Kedves résztvevők a mozgás, nem teszik a közlekedési dugókat. Ha meg kell állni - mozgatni le a zsebébe, mert az utak nagyon keskenyek.

Ha azt szeretnénk, hogy a képek ennek a szépségnek, ne aggódj, van sok képernyővel rendelkező eszközön, ahol lehet parkolni az autó, és a sikeres fotó.

Hogyan kell áthelyezni az Alpok és Svájcba

Minél magasabb a hegy, annál hó.

A csúcs a labdát a GPS-cserére, hogy mi vagyunk a tengerszint feletti magasság 2200 méter.

Előmozdítása ebéd és abba kellett hagynunk, hogy visszaszerezze, és pihenés a érzelmek, amely elárasztotta az utazás során a svájci Alpokban.

A menetben találtunk egy nagyon nagy parkoló, és gyönyörű kilátással - Sustenpass.

GPS koordinátái az étterem és a parkoló: 46 ° 43'46.5 "N 8 ° 26'48.5" E

Volt még egy étterem és egy WC-vel, és még egy szállodában. De azt tervezi, hogy menjen tovább.

Az étel nem volt finom, rendeltünk egy bajor kolbász mártással és galuskával. Vagy vagyunk annyira éhesek, vagy maga a természet ugratta az étvágyunk, de semmit sem jobb az íze, még nem evett. 🙂

By the way, van egy érdekes ajándékbolt, isteni áron. Ezért a memóriában, akkor vettem egy pár Alpine kövek.

Fotó: Alpine hegyikristály (természetes megjelenés és feldolgozott) és pirit.

Hogyan kell áthelyezni az Alpok és Svájcba

A kilátó általában sok autó. Itt tudja húzni a lábát, és nem egy másik fotózásra Alpokban.

Csökkenő a hegyről, megint találjuk magunkat a nyári hőmérséklet: mindenhol volt, zöld fű, a fák, a levegő forró volt.

Mindenütt voltunk körülvéve tipikus svájci házak és környéke.

Hogyan kell áthelyezni az Alpok és Svájcba

Szó szerint minden kilométer botlottunk idegenforgalmi létesítmények: a lift, a felvonó.

Csak nem tudta elhinni, hogy néhány órát, játszottunk a hóban és faragott egy hóembert. 🙂

By the way, van egy másik érdekes lehetőség az, hogy átlépje a svájci Alpokban gép. Ez az útvonal ajánlhatom svájci barátom. Ő is már elege az Alpokban, de én nem!

Mindenesetre, és azt mondom, erről utazási lehetőséget.

Érkezés a vasútállomásra Goppenstein, rakodás autók egy tehervonat és az utazás az alagútban.

Ha szédül a magas hegyek és a kanyargós szerpentin repülés - akkor csökkentheti az időt - hogy az autó alagutakon keresztül a vonat, ami ütött az Alpokban.

GPS koordináták parkoló - 46 ° 22'07.7 "N 7 ° 45'17.8" E

Az oldalon a vasúti társaság, amely részt vesz a közlekedésben - www.bls.ch/e/autoverlad/index.php

Ár 1 út - mintegy 25 svájci frank - lásd az árak itt

Mindössze annyit kell -, hogy megérkezik a vasútállomáson - Goppenstein. Merüljön autóját az autó és az út biztonságos.

A végső cél a vasúti közlekedés autóval lesz - Kandersteg. Ott lehet lovagolni a szokásos módon az automatikus úton.

Az út maga autóval, betöltve a vonaton platform fog kinézni:

Hogyan kell áthelyezni az Alpok és Svájcba

Őszintén szólva, én jobban lovagol keresztül az Alpok halad, hogy ez a szépség is!

Hogyan kell kitölteni az autó Svájcban?

Ez csodálatos volt számomra az a tény, hogy közel 90% -a benzinkutak automatikus. Akkor jön egy benzinkútnál -, és van 2 asztal menükkel és tálcák befogadására kártyát vagy pénzt.

Hogyan kell áthelyezni az Alpok és Svájcba

Fizetni a benzin, van 2 lehetőség: fizetés készpénzben (euró elfogadták a par a svájci frank), vagy hitelkártyával.

Féltem, hogy álljon a kártyát a gépbe, attól tartva, hogy nem ártalmas. Ezért néptelen távoli automatizált benzinkutak használni papírpénzt.

Az árak a benzin 95 fölött 20-30 cent egyéb árak a szomszédos Olaszországban.