Az úton, a végtelen szabadság - az első rész a Krím igen, a

Mindig autóstoppal vagy egyedül, vagy a barátnője. Ez volt számunkra nagyon szívesen - átlagosan, az autó kellett várni kb 20 perc. De itt van, amit mindig is szerettem volna tudni, milyen gyorsan kiderül, hogy elhagyja két srác? Meg kell állni néhány órán át a várakozó kocsi, amely egy lift őket. Mivel kevesen mernek tenni vele két fiú. De ma, eljött az a nap, amikor úgy döntöttem, saját tapasztalat, hogy megtudja, mindent. Egyfajta kísérlet során a következő úton ^ _ ^

Én és a barátom Tom, aki viszont először stoppal Rode, van, hogy a pályán. Ne már állt öt perc álltunk közel a Ford - benne mi vezetett több mint 300 km-re, majd a jobb hüvelykujját ismét rohant az égen. Két perc, és ülünk a „Honda”, amelynek nyomán akár már 800 km. Kellemesen meglepett olyan gyorsan stoppolás, bemutattuk, hogy a nap fröccsen a Fekete-tenger partján a jaltai. De, mint mindig, mint utazás - ez mindig érdekes. § Az útvonal Rostov Temryuk (370 km) is legyőzte (12 óra) - sőt, mint korábban, de vezettem 3-szor kisebb.

Töltötték az éjszakát egy sátorban, és reggel 8 órakor folytatták útjukat. Gép elvitt minket nem nagyon szívesen, de mielőtt átlépte szerencsés számunkra, megállt egy srác, aki dovoz minket Szimferopol (összesen - 300 km 9 óra). Következő szerencse nem tett minket várni - sorban a komp nem volt tökéletes, akkor azonnal húzott az autó, hogy a pont az ellenőrzés, hogy sikeresen és behajtott a komp, ahol meg kellett tölteni a következő fél órát.

Barátom, aki emlékszik, elment autóstoppal először tetszett, hogy belevetette magát a légkörbe mindezt: az út, idegenek érdekes élettörténetét. Az egész légkör volt képes a megfelelő fény, hogy a romantikus ilyen túrák.

Fogott jaltai, azonnal elkezdték lakott - a ház tulajdonosai, reagált a kérésünkre, talán voltak a felnőttek, akik laktam utazásai során. Ira és Yura, férj és feleség, a negyvenes éveiben járó, ezek Odessza, de 3 évvel ezelőtt, a helyzet az országban uralkodó kényszerítette őket, hogy elhagyják, és úgy döntenek, hogy Jaltában.

Az úton, a végtelen szabadság - az első rész a Krím igen, a

Amikor kerestünk házat párok, hallottuk élő zene egy bizonyos területen. „Cool lenne maradni a zenészek” - amint azt hittem. Majd amikor válaszolt új barátokat, és tájékoztatta őket, hogy jöttek, a zene véget ér, és megyünk ki, hogy megfeleljen ki a házból. Barátságos házigazdák azonnal felkérte az asztalhoz, és etetni a halakat főtt egy tábortűz. Aztán vártuk a két órás próba, ami általában nevezhető teljes értékű koncertet túlzás nélkül - imádtam. Játszott feleség saját dalokat, már adott néhány koncertet, nem csak a Krímben, hanem Szentpéterváron. Remélem az olvasók nem gondol a jelenet már némi kis bárban, vagy valami ilyesmi. Nem. Kapcsolat őket elég komolyan a szervezők az összes költség viselésére - a járatot, szállás, találkoztam egy csomó zenész orosz rock színtéren.

Mivel közül hegyvonulatok a Krímben, úgy döntöttünk, hogy egyszerűen nem lehet nem, hogy látogasson el ezeket a helyeket - Szeretem hegyek hegymászás és a kultúra, így számomra ez a tapasztalat ígérkezett érdekes. Esett a választás a Ai-Petri, ez az egyik legmagasabb pontján a krími (1234 m), és mindössze 30 km-re Jaltában. A legegyszerűbb módja, hogy ezt így: a buszpályaudvar, hogy üljön le egy kisbusz a privát kereskedők és 350 rubel, hogy eljusson a csúcsra. Ez a leggyorsabb módja, tekintettel arra, hogy a busz megáll a vízesés és a teknős tó. Igaz, ezek a helyek nem nevezhető jelentős látványosság - a vízesés már csak egy csepegtető, és a tó vált szennyezett lakás mindössze két teknősök.

Nagyon éhes, úgy döntöttünk, hogy tanulmányozza a térképet a terület, és megállapította, az ebédlőben. Mint kiderült, ez volt az ebédlőben a szállodában. Miután beszélt egy kicsit a biztonsági őr, aki megállított minket a bejáratnál, mentünk, ígéretes, hogy a terület nem jár, és egyenesen az ebédlőbe. Utána jött a rendszergazda helyen, egy kis alku az ár a büfé és szálljon le a kétszáz rubelt fejenként, elkezdett enni ki a pénzt. Ettünk két menetben, evett szívből.

Aztán úgy döntött, hogy úszik egyet, és miután elment, hogy megkerülje az összes szabályt, ment a strand állnak rendelkezésre a szállodában. Elég kevesen képest a nyilvánosság, és van egy móló, ahonnan ugrani a vízbe elég. Vettünk a 20:00 és elment a buszmegálló, jöjjön - kiderül, hogy az utolsó busz bal 20 perce, és akár 20 km Jalta minket - kiváló. Megvan a pályán fél órát, és gyorsan leállította gép Jaltában.

Felébredek reggel kaptunk egy zuhanyozó, amely szerencsére gyorsan véget ért. De az időjárás még nem volt éppen a napenergia - a szél és a sok sötét felhők. Tény, hogy nagyon kényelmes időjárási körülmények között. Nos, ha az időjárás nem rendezett meglepetés, úgy döntöttek, hogy vizsgálja meg a látnivalókat. Esett a választás három meglehetősen népszerű idegenforgalmi hely: Vorontsov Palota, Fecske Fészek és Livadia Palace.

Vorontsov és Livadia Palace - elég érdekes történelmi épületek, annak ellenére, hogy ugyanaz maradt számunkra. És itt, a rajongók a történelem, azt hiszem, érdeklődéssel megvizsgálja a két műemlékek kultúra. Fecske Fészek készül sokkal inkább olyan benyomást, de ez nem meglepő, mert ez egy szimbólum, és az egyik fő attrakciója a Krím-félszigeten. Fecske Fészek - egy kis vár épült egy sziklán több mint 100 évvel ezelőtt. Most a vár egy múzeum, akik kizárólag a turisták számára. Mi viszont úgy döntött, hogy nem megy neki, mert végül is, a lényeg - ez a vár is, és úgy véli, hogy megnyitja ezt a helyet.

Az úton, a végtelen szabadság - az első rész a Krím igen, a

Az oda-vissza út Moszkvába vittek több időt - egy nappal tovább. De mi nem különösebben zavarta, mert ha van egy cég, annál inkább, hogy a legjobb barátja, unatkozó egyszerűen nem lehet.