Via est vita

Alszom nagyon jól van. Meglepő. De a friss sós tengeri szellő és bár a part mentén van mérföldet utazott út munkájukat. Vágtam, amint megállapítják a párnán, és felébred nélkül ébresztőórát reggel 8 órakor. Az út, amelyet hátrahagyott: az út 1. számú, a part mentén, 101 nagy sebességű párhuzamos, a 17., vagyis a szél közöttük és a 17 mérföld, Ocean Rhoads minden városban és sok más akiknek a nevét már nem is emlékszem, őket együtt elvitték engem az északi Santa Barbara, San Francisco. Frisco, mint a rövidített hívják Oroszországban. És itt van a csökkentés nem használható, és az úgynevezett San Free. Ma végre, hogy a város készleten: szabadság szabadság és furcsaság, ettől senki nem hasonlóak.
Valaki poiezzhaya Amerikában, képes volt erre módja 1., nos, maximum 2 nap. Nem értem, hogy ez hogyan lehetséges. Ez volt számunkra 3 Dey az éjszaka 3 különböző városok és motelek az út mentén, és nem láttunk szinte semmit, ahogy azt már azonosította. Ül a hátsó ülésen egy autó időnként eső a nap a monotónia, jobb vagyok a fejemben ugyanaz a gondolat - Mikor a szívem, hogy megnyugodjon, és tanulok, hogy elégedjen meg azzal, amit én. Mivel a barátom azt mondta Kate, a velem utazó: „Mi vagyunk a féltékeny most szinte minden ismerős. Roll az autó California - ugyanazon a helyen, egy mese, de nem vagyunk valami nedevolny”. Arról álmodik, hogy a hó elzárta a New York-ban. ez azt annyira hiányzik a mai Amerikában. És szeretnék a tengeri levegőt fúj több fényt, mint a vitorla, és járják barangolni a városban, hogy átadjuk. Azt, hogy megáll az úton, természetfotózás, óceán, naplemente, sirályok és oroszlánfókák. De hiányzik a város. Az emberek, hogy sétálni az utcákon, a beszéd, a végtelen értelmetlen szavakat és kifejezéseket a paraziták. Ez a zene tele van amerikai városokban. És az összes part menti falvak, ahogy én hívom őket, játszott két nyelven. És nem látjuk az egészet.
Azt mondják, hogy az amerikai autó nélkül bárhol. Részben, séta a kerület del Mar Los Angeles közelében elhaladó kilométert gyalog, azt hittem, hogy miután egy autó, azt is néztem még sok más. Most, mozgó városról városra autóval, megértem, hogy a láb látta volna tovább. Fedezze fel a part menti városok és sétálhat, és mozgassa közöttük lehetséges, hogy a vonat Amtrak, amely párhuzamosan fut a pálya 1-es szám, és néha, a sínek fektetése több érdekes helyek, mint a kör is.
Azonban városok között hatalmas húzódik az érintetlen természet, ha kizárjuk az aszfaltozott utakon. És gyalog itt nem sántít.
Útközben az autó, így nem elaludni, elkezdett játszani a játékot „Fejtsd meg a szót.” Kat kitalálta valami, ami nélkül meg lehet csinálni, de ennek ellenére ez most egyáltalán. Vagyok zavarban, hogy ez konkrétan, mert valójában ezek a dolgok nagyon, nagyon sok, ami nélkül lehet élni, de makacsul telezsúfol ebben az életben. Otgadka végül gombra. Az amerikaiak - gyűjtők, a középpontba. Van egy csomó ilyen házak nem igazán volt szüksége, hogy csak világosítja fel az élet. És az autó egy olyan dolog. Nem lehet tudni, és élni anélkül, hogy látta a hullámok verte a sziklákon valahol az úton, de jó tudni róla, és képes menni és látni. Tisztában vagyok azzal, hogy rendetlenséget fel valamilyen kézzel, az élettapasztalatok, tömege pedig a képek, de nem tudom abbahagyni begyűjtéséhez. Cliffs, sziklák, surf, virágok, hullámok fröccsenő. Nem lehet megunni képeket róla, de aztán egy bizonyos ponton megszűnt. Jobb, mint a fényképeket, hogy lásd az összes élet, nem prizmáján keresztül a fotó, nem tettem.
Monterey, mentünk bálnák. Beteg voltam egész idő alatt a hullámok, de én makacsul bizonyítani magamnak, hogy én egy tengerész lánya, és egy nap el fog múlni, és leszek, mint mindenki más. Csak állni a fedélzeten szétvetett lábakkal, mint a papa tanított, hogy ne swing, és nézzen a távolság keresve bálnák és új föld. „Apa volt a sok mérföld és fogott annyi lába alatt a gerinc, hogy volna nekem, nem a húgom, aki nem izdit közvetíteni néhány jó vesztibuláris rendszer” - Azt hiszem, minden alkalommal, amikor áthajolt a hajó oldalán. És a hátoldalon az ő flip-kamera fényképezés bálna mahnuvshego mielőtt mélyreható farkával egyenesen a széleken. És kiveszem a kezében egy matróz betét és azt hiszem, hogy egy bálna, valamint maga a szemét látta, hogy egy szürke bálna. Még négy a tengerben a kampány és a másik fél tucat csomag gyilkos bálnák. Nos, fontolóra egy fotót. Meg kell látni magát, ez minden. Nem fénykép ad örömére felfedezés.
17 mérföld út persze szép, de a furcsa dolog - sok ház van ott értékesített, kevesen vannak, akik élnek, és az út, bár festői, de nem sokkal jobb, mint a többi útvonalon, beleértve az összes Big Surf. Az, hogy mellett fekszik, a strandok és a víz, nem a szakadék.
A rádió ének spanyol zene ma, egy kis monoton reggel megérkeztünk San Francisco.
Van egy fura úti jegyzetek, ez nem oldja meg a részleteket, talán, de ez. A helyesírási hibák, hibák (bocsáss meg minden), de az is, non-stop nincs. De, mint írtam a címet - „Az út az élet.”

Lásd még: Shuting és abszorpció kedvéért blogolás

Hol élnek az utazás

Jómagam mindig RoomGuru helyszínen, hogy összehasonlítja az árak az összes foglalási rendszer. Ezután válassza ki, hol olcsóbb foglalni azt.
Ha sokat utazik, azt javaslom, hogy a legjobb sim kártya járja be Európát és azon túl. mint én. Kód sestrik kedvezmény 5 vagy 10 százalék garantált.
Ez a link kedvezmény 1000 rubelt foglalhassa szálloda világszerte.

Lásd még: „Vadászat” a bálnákkal Monterey.

Azt járja a világot, ha tudok, és szeretnék. Azóta mindketten elkezdtünk egy kutya megpróbáljuk mindig vigye magával. Mi ez a blog az Ön számára. Remélem, érted, mégis)