Jerome Jerome - Három ember egy csónakban (nem számítva a kutyát) - oldal 6

Ez az egész, ember! Dobjátok a vízbe! Ő teszi a hajó olyan nehéz, hogy felsikoltott, ül az evezőket. Azt teszi, hogy olyan lassú és bizonytalan, nincs egy pillanatnyi béke, egy pillanatra pihenni, amely meg tudná szánni álmodozó semmittevés; Ön nincs idő arra, hogy egy pillantást, vagy egy könnyű hullámok mozog a polcon, vagy a napsugarak, ugrás a vízbe, vagy a hatalmas fák, bámult a bankok rá gondolkodás, sem a zöld és arany tölgyek, sem a hullámok a szél rohanás, sem sás vagy a páfrány vagy a kék nefelejcs.

Dobd ez a dolog a vízbe, ember! Legyen világosság hajó az életed, vedd csak, amire szüksége van: egy kényelmes otthon és alázatos öröm; Az egyik, hogy szeret, és hogy több, mint az összes; két vagy három jó barát, érdemes lehet nevezni a barátok; kutya és macska; egy vagy két a cső; rengeteg étel és rengeteg ruhát, és egy kicsit több, mint elég, ital, a szomjúság - egy szörnyű dolog.

És akkor látni fogja, hogy a hajó úszik könnyebben, hogy szinte nincs veszélye felborul, és nem számít, ha ez fog fordulni: egyszerű, szép terhelés nem fél a víz. Van elég idő és gondolkodni és dolgozni, majd élvezni a napsütést az élet, majd hallgatni lélegzet-visszafojtva, eolikus harmónia, hogy a szél istene küldött kivonatok a húrok az emberi szív, és az a tény, hogy a ...

Sajnálom, elkalandoztam.

Tehát megbízást listájának összeállítása George, és munkához látott.

- Mi lehet tenni anélkül, sátrak, - mondta George. - Jobb, hogy egy hajót egy napellenző. Könnyebb és kényelmesebb.

Az ötlet úgy tűnt, hogy sikeres legyen, és azt jóváhagyta. Nem tudom, ha valaha is láttam ilyet. Meg erősíteni felett a hajó vaskorlátok, és húzza őket egy nagy ponyvát, hogy az illeszkedjen az oldalán a hajó orrától a tat és a hajó válik egyfajta ház, és ez nagyon kényelmes, bár egy kicsit fülledt, de mit lehet tenni mindent a világon saját a hátoldalon, mint egy ember, azt mondta, ha az anya-in-law meghalt, és el kellett villa ki a temetésre.

George azt mondta, hogy ebben az esetben mi lesz elég, hogy: takaró (mindegyik), egy lámpa, egy darab szappant, ecsettel, fésű (egy egyáltalán), fogkefe (mindegyik külön-külön), medence, fogpor, borotválkozó készlet ( nem, ez olyan, mint egy leckét idegen nyelven), valamint két darab fürdőlepedőt. Úgy vettem észre, hogy az emberek mindig teszik grandiózus főzés előkészítése során, hogy valahol közelebb a vízhez, de nem annyira úszni, amikor jönnek a helyére.

Ugyanez történik, ha elmész egy tengeri fürdőzés. Ha figyelembe vesszük a londoni kirándulás, mindig határozottan eldönteni, hogy én is felébredek korán reggel, és úszni reggeli előtt, és Őszintén fér bele a bőröndbe bugyi és fürdőlepedő. Én mindig egy piros bugyi. B - piros bugyi magam nagyon hasonlít rám. Úgy megyek.

De ha jön a parton, és úgy érzem, hogy én nem vonzott egy reggel úszni készül, amikor a városban voltam. Éppen ellenkezőleg, inkább érzem, hogy felhívjuk a hazugság az ágyban, amíg az utolsó pillanatban, majd azonnal menj le reggelizni. Egy erény is fennáll, és kelek hajnal előtt, és olyasmi, mint egy ruha, és veszek rövidnadrágot és egy törülközőt, és vánszorog komoran a tengerbe. De ez nem tetszik nekem. Mintha valaki szándékosan fenntartja számomra különösen átható szél, és ás fel az összes éles kövek, és teszi őket a tetején, és csikorgatja a rock szegélyek, és enyhén megszórjuk őket homokkal, hogy nem láttam őket, majd veszi és szállítja tenger kuda tovább. És itt meg kell, hidegrázás, összekulcsolva váll kar, felugrik a bokáig vízben, egy jó két mérföld. És mikor jut el a tenger, a találkozó fordul erőszakos és nagyon kellemetlen.

Egy hatalmas hullám megragadja engem, és dob, hogy leülök egy virágzik a sziklára, amely ültetett ott nekem. És mielőtt még bármit is üvölteni: „oh!” és kitalálni, mi történt, az új hullám swoops, és nekem a nyílt óceánra. Kezdek vergődő kétségbeesetten próbál úszni a partra, és azt álmodom, hogy újra látni kedves hazai és hűséges barát, és sajnálom, hogy fáj a kisfiús testvér években (úgy értem, az én kisfiús év). Abban a pillanatban, amikor végre búcsút minden remény a hullám visszahúzódik, így nekem elnyúlt a homokon széttárt karokkal és lábakkal, mint egy tengeri csillag, és felkelek, és nézd vissza, és látni, hogy a küzdelem az életéért, mint egy feneketlen mélységbe mélység két láb. Azt biceg a partra, és felöltözött, és vánszorog haza, ahol azt kell képviselni, hogy örömömre szolgál.

És most, ha hallgat ránk, akkor azt gondolja, hogy mi minden fog minden reggel, hogy a hosszú úszik. George azt mondta, jó, hogy felébredjen egy hajó kora reggel, amikor még friss, és belevetette magát a tiszta folyóba. Harris azt mondta, hogy az úszás reggeli előtt - egy nélkülözhetetlen eszköz, amely javíthatja az étvágyat. Azt mondta, hogy ő személy szerint mindig a fürdést étvágy javul. George azt mondta, hogy ha Harris fog többet eszik a megszokottnál, ő, George általában szemben Harris még fürdött a kádban.

Azt mondta, hogy evezés az árral szemben a terhelés szükséges kellékek a takarmány Harris, anélkül, hogy kemény munka.

Erre azt mondta, hogy George, de mindannyian lesz sokkal kellemes ülni egy csónakban egy csinos egyenesen az ón és Harris, még kedvéért ez van, hogy néhány száz font ehető felett a norma. És George, miután megvizsgálta az ügyet az én szempontból, visszavonta a kifogást a fürdő Harris.

Mi végre megegyeztek a tény, hogy a rögzítés három törölköző, hogy ne várja meg egymással.

Mintegy ruhákat, George azt mondta, hogy ez elég ahhoz, hogy a két sport ruha fehér flanel, és mikor kap piszkos, meg kell mosni őket magát a folyóba. Megkérdeztük tőle, próbálta törölni a fehér kendők a folyóba, és azt mondta nekünk:

- Igazából nem, de vannak barátaim, akik próbálták, és megállapította, hogy legyen elég egyszerű.

És Harris és én gyengesége azt hinni, hogy ő igazán elképzelni, hogy mit mond, és hogy három tekintélyes fiatal férfiak, akik nem rendelkeznek kiemelkedő helyzete és befolyása a társadalomban, és nincs tapasztalata a mosás, akkor valójában egy darab szappant mossa a vizek a Temze inge és nadrág.

Ezt követően azt voltak hivatottak, hogy megtalálják - sajnos, túl későn -, hogy George csak aljas csaló, és semmi ebben az ügyben. Ha látta a ruhák után ... De, mint mondják a cellulóz regény, nem fogunk előre eseményeket.

George rábeszélte számunkra, hogy a változás a ruhát és a nagy kínálat zokni esetben, ha a hajó fordul át, és meg kell változtatni ruhát, valamint rengeteg zsebkendők, amire szükség lesz ahhoz, hogy törölje a dolgokat, és egy pár bőr cipő, kivéve sportcipők - is, csak abban az esetben kaptunk ideges.

Élelmiszer kérdés. - kerozin forrásként illat elítélését. - előnyei sajtot út műhold. - Az anya elhagyja a családi otthont. - A készítmény esetén is ideges lett. - Meg kell csomagolni. - Intrika fogkefék. - George és Harris csomagot. - Szörnyű modor Montmorency. - Mi megy a mellékhatások

Aztán megbeszéltük az élelmiszer kérdés. George azt mondta:

- Kezdjük a reggelit. (George - férfi módszeres.) Tehát reggelire van szükségünk egy serpenyőben ... - Itt Harris azt mondta, hogy emészthetetlen, de mi csak kérte, hogy ne úgy, mintha egy idióta, és George folytatta: - vízforralásra, tea infuser és spirituszlámpa.

- De nem egy csepp kerozin - nyomatékosan mondta George. Harris és beleegyeztem.

Egy napon elindultam kerozin tűzhely, de ez volt az első és utolsó alkalom. Az egész héten töltött, mintha egy kerozin boltban. Kerozin kiszivárgott. Nem tudom, mi mást megvan ez a képessége, hogy szivárog a kerozin; Mi tartotta az íj a hajó, és onnan szivárgott ki a kormánymű, ázott az úton az egész hajót, és annak tartalmát, és lerontotta a folyón, és beleivódott a táj, és a mérgezett levegő. Fújt a nyugati szél olajos, a Kelet-olajos szél, az észak-olajos szél, a déli szél kerozin; hanem az, hogy honnan jött a jeges kiterjedésű a sarkvidéki vagy gyerekcipőben jár az égő homok a sivatag, ő ugyanúgy tele illata kerozin.

És a kerozin szívta az ég, és tönkretette a naplementét és a holdfény pozitívan bűzlött a kerozin.

Marlowe igyekeztünk megszabadulni tőle. Mi maradt a hajó a híd közelében, és megpróbált elfutni előle gyalog a város másik végén, de ő követett minket. A város tele volt a kerozin. Elmentünk a temetőbe, és úgy tűnt számunkra, hogy a halottak eltemetve kerozin. High Street szaga kerozin. „Amint az emberek itt élni!” - gondoltuk. És sétáltunk több mérföldnyi a Birmingham út, de a jó az, hogy nem volt: az egész helyet áztatott kerozin.

Amikor az út vége, akkor hozzon létre egy találkozót éjfélkor elvarázsolt hely egy tölgyfa alatt, és megfogadta, hogy véres szörnyű esküt (van egy egész héten káromkodott és káromkodott körülbelül kerozin legtöbb hétköznapi kispolgári módon, de ez nem volt elég egy ilyen rendkívüli esemény); - megesküdtünk szörnyű esküt, hogy soha többet kerozinnal egy csónakban, kivéve a bolhák.

Ezért úgy döntöttünk, ezúttal meg kell elégednie denaturált szesszel. Ez is egy tisztességes sárban. Meg kell enni a süteményt denaturált és denaturált cookie-kat. De lenyelése jelentős dózisú met hasznosabb, mint a kerozin.