Sap szörfözés Tapasztalatom evezés állva fedélzetén egy lapát

Iratkozzon fel csatorna távirat „szélén” - úgy tűnik, rendszeresen projekt hírek, közlemények közelgő események és lédús tudósít a kalandok.

Azonnal szólok a sok RESPECT Kalinyingrád hideg tavasz kedvezett nekünk, és lehetőséget kap arra, hogy megfelelően lovagolni egy takonykór táblák. Azonban az első dolog az első, menjünk.

Sap szörfözés - mi ez a fajta szabadidős?

Hozzáteszi éles érzelmek, őszintén. Már tárgyalt az esemény után, a fiúk megélt tapasztalat, és azért jöttek, hogy úgy vélik, hogy ez az egyik dolog, hogy lovagolni egy ilyen fórumon valahol Thaiföldön, ahol a víz hőmérséklete + 25 ° C, félelem nélkül beesik a türkizkék tenger. Egy teljesen más elrendezést, ha állni a fedélzeten, ami, nos, mondjuk úgy, nem túl stabil, és alattad súlyos folyó Pregel, ami nem minden szín vonzza a víz vagy annak hőmérsékletét. Ez világosan kiegészíti az adrenalin, és az összes szélsőséges pokatushek a sapah (lehet -, így a tábla, melyen állasz evezés evező) - éppen abban ezt.

Bár a „szélsőséges” - ez minden az övé, hiszen én már győződve. Valaki félek kimenni este vásárolni kenyeret a legközelebbi kioszk, és valaki Kaifu repülni wingsuit néhány centiméterre a tetejét a faanyag sebességgel mintegy 300 km / h. Határozottan szeretnék mondani, hogy nekem múlt szombaton hozott sok pozitív benyomások, és ez egy nagyszerű módja annak, hogy a levegőt, és felmelegedjen mindazok végtelen ülés mögött egy számítógép. Standup paddleboarding - nem rossz módja annak, hogy eltölteni egy napot nem triviális, anélkül, hogy hagyja el a várost.

Supsurf - mit hoz

Azonnal adok tanácsot azoknak, akik szeretnének lovagolni egy sapah ha a hajógyár nem pálmafák:

• viselni a fehérneműt. mert a víz nem meleg,
  • is, hogy egy kalap, ha kata egy szeles den.Mozhet fúj elég komolyan,
  • Vegyünk egy kis vizet iszik. Az a tény, hogy evezés - ez egy jó gyakorlat, és akkor is akar inni,
  • valamint célszerű lenne napszemüveget. Amikor süt a nap fényesen, ez tükröződik a víz, és mindig van, hogy kancsal. Ez nem túl kényelmes, így én vezettem a vizet a saját Ray Ban.
  • Cipőben csúszásmentes talppal. Ez egy közvetlen masthev a mi időjárás. Csizma vagy cipő illeszkedik megfelelően.

Mivel mindent a mi pokatushki

Megérkeztünk 12:00 állomáson Kalinyingrád szövetség evezés Karbysheva, 6, és már készen voltak erkölcsileg szállni egy pár elhaladó hajók, mint Vadim (SUP4YOU oktató) megfélemlíteni bennünket, hogy mi kellene nedv szivattyú, mint a mi leltár - felfújható. Eleinte nem értettem, hogy hogyan fogjuk a szivattyú fel a táblára, aztán kiderült, hogy a nedv belül üres, és egy leeresztett állapotban, az bekerül egy hátizsákban. Kemény és rugalmas, mint a. uh, uborka, válnak, amikor pumpálni őket levegővel. By the way, a fórumon volt Gladiator márkáról -, ha kedve valamit, hogy vigyázzon, és azt szeretné, hogy válasszon egy fórumon standup paddleboarding. Az ára a táblán a szörfözés az SAP piac átlagosan 30-60.000 rubelt.

Sup Surfing - eligazítás

Itt szeretném kifejezni a saját vonatkozásában Vadim Khudyakov, mi oktató. Úgy gondolom, hogy ha nem az ő nagyon érthető és helyes történet, hogy mit kell csinálni, miközben a víz, mi lenne ott csak volt. A történet, hogyan kell tartani az egyensúlyt, hogyan kell viselkedni, amikor a hajó közeledett, hogyan kell dolgozni a bejövő hullám a grebsti állt, és még sok más - mindez sokat segített, hogy úgy érzi, legalább béke közepette a hatalmas Pregel))

Meghallgatása után egy előadást Vadim, már csökkentette a nedv a vizet, és felmászott a fedélzeten. Majd a móka kezdődött.

Sap szörfözés Tapasztalatom evezés állva fedélzetén egy lapát

Nehéz szavakkal leírni, amit a szervezet úgy érzi, amikor először találja magát a vízben, mint közted és a folyó, 15 centiméterrel a túlnyomásos teret. Próbáltál már felállni egy felfújható matrac, ami fekszik a víz? Itt volt az első olyan szervezeteket,. Nem tudtam kijutni a takonykór, és csak ült négykézláb ezen gyenge (nekem úgy tűnt az elején) szerkezet. Nagyon féltem, hogy ne keljen fel, és még be a fejét. Az egész szerkezet tűnt annyira törékeny, megingott nem számít, milyen, és a parttól nem nagyon szeretnék halogatni több, mint egy pár méter.

Az első dolog, amit szerettem volna csinálni, amikor felment a teljes magasságát - megragadja, hogy valamit a kezével. Tehát ez valami adta az érzést, egy szilárd hordozón. Mi állandó gyalogos szilárd talajon, ad egyfajta hamis abban, hogy ez egy életre 🙂 Tény, hogy a titok, hogy tartósan állt Sapa, az a megfelelő pozícióba és a jobb láb támogatás, amely az eligazításon azt mondta Vadim. De egyhelyben nem lenne teljesen korrekt, különben mi lett volna fújt friss szellő, tivornyázást azon a napon, és megpróbáltam elindítani a sorban állás.

FONTOS! Ha úszni az első alkalommal a Sapa, sokkal biztonságosabban érzi magát, ha a cég, hanem egy. A férfi - egy csorda állat, és amikor már a tömeg, úgy érezzük, sokkal magabiztosabbak magamban. Különösen akkor, ha szembe valami új. Ez a szabály működik nemcsak sap szörfözés, hanem az élet más területein!

így kezdődik minden)

Egyszer elkezdtem érezni egy király a víz, vágás körök körül ül a fedélzeten Anna Sergeyevna és szórakoztató beszélgetni Cirill és Vadim, akik szintén jól hozzászokott a víz, úsztam, mint Vadim, és azt mondta, hogy ideje elkezdeni séta az irányt a sziget Kant. Hát, tudod, ezen a ponton nem akartam menni sehova. Nos, a szórakozás úgy, mint egy király holtág, vágjuk körbe, és akkor semmi ok az aggodalomra. De abban a pillanatban, úgy döntöttem, hogy a hátsó közé későn, és én csak egy fillért sem, akkor nem lenne szükség, hogy menjen be ezt a metaforikus kosár úgynevezett „kampány Kant sziget”.

Aztán eltemették a Pregel Kant sziget a tervek szerint. Nem olyan gyorsan, mint szeretnénk, természetesen. A menet több, mint három lassú a fogyatékkal vezette fürge Vadim, aki evezett nem megterhelő. Sőt, az arca ellentétes szél fújt, ami néha fújt, így úgy tűnt nekem, hogy a nedv folyik, annak ellenére, hogy eveztem minden erejével. Erre azért volt szükség, hogy ne evezés, rögtön elkezd fújni oda, ahol hajóztunk.

A nap, éppen ellenkezőleg, elkezdett sütni úgyhogy lassan kezdett vspotevat. De mindez összehangolás valamilyen okból nem különösebben ideges, hanem éppen ellenkezőleg, egy szórakoztató és adjunk hozzá néhány gyermek izgalom. Álltam a folyó közepén, az emberek rám nézett a parttól, és néhány lefényképezzük, és üvöltött, kérve a nevét ez a dolog!

Sap szörfözés Tapasztalatom evezés állva fedélzetén egy lapát

Egy kicsit később, Anna Sergeyevna, aki tartotta akarnak ki egyfajta büntetlenség képzeletbeli Start megesküdni az emberek, húzta egy régi orosz dalt Stenka Razin festett kenuk, és a mi rzhach hallatszott mindkét partján a Pregel. Nap biztosan sikerül, amíg a horizonton megjelent egy csónak. Néztem, ahogy gyorsan megkeresett minket, és nem különösebben aggódik, hirtelen rájött, hogy ez a dolog a rohanó egyenesen rám. Ő lett grebsti bal oldalon, de valami nagyon gyorsan én takonykór nem tartja fel az én gondolatom, hogy a két lába állt a parton a szilárd, amelyre az volt a küszöbön. Nos, a fiúk a hajón tartott, hogy a bal és elváltunk.

A legérdekesebb később kezdődött, amikor a dagály ment hajóval. Előtte voltunk egy viszonylag nyugodt a víz, és semmi nem vagyunk különösen veszélyeztetett, de képtelenek vagyunk nem megtartani az egyensúlyát a víz. És akkor a hullámok nőtt! Egy ilyen kis csónakot a hullámok, ami aztán úgy tűnt nekem igazi tengeri szökőár.

Szörfdeszka takonykór

Én nem hiszem, hogy felboruljon. Eszembe jutott az utasítást, és leült a fedélzeten, kezében a szélén a kezét. Furcsa azt mondani, de én ellenállni, elesett, és kimarad minden a nagy hullámok, és kijött az incidens száraz győztes. Ezután kezdtem evezni ismét ül, és az SAP-én rohant előre, mint egy igazi torpedónaszád. De ülve evezés - nem volt ott nekem, érdektelen, és megint felment a teljes magasságában.

. eléri a Kant-sziget,

Vadim azt mondta, hogy meg kell, hogy forduljon vissza, és visszatér az állomásra, mert az idő fogy, és meg kell, hogy utolérje az érkezését a második csoport a fiúk, akik vették ezen a napon, az „On the Edge” ajánlatot kaland projekt. Őszintén szólva, ez egy kicsit szomorú, mert csak akkor kezdett lép az ízét, és kap öröm evezés állva. Szintén nagyon szeretném látni a World Ocean Múzeum által Pregel folyó. Nos, rendben van, abból az alkalomból ismét lovagolni sapah.

Evezés vissza Sapa

Sap szörfözés Tapasztalatom evezés állva fedélzetén egy lapát

utunkat a folyó mentén Pregel a sapah

Alatt evez, ha adsz valamilyen meditáció. Ott van, van egy folyó, ott általában egy egyszerű folyamat. Megy, akkor szabad az elméd a végtelen problémák és kérdések, amelyek az agy forgalmas mindennapi életükben. Ez a gondolat-gumi abbahagyta a rágást, és hirtelen kapod magad gondolkodás, áll a folyó közepén, amit általában egy boldog ember. Néhány hasonló érzéseket kaptam, amikor üldözőbe Malajziában a kerékpár. között a hatalmas kiterjedésű ázsiai és közben az első hajó utazást.

Gereblyézés az állomás

Sap szörfözés Tapasztalatom evezés állva fedélzetén egy lapát

Este ennek a nagy nap, elvégre én találtam magam egy furcsa érzés - én a földön járt, de a test úgy tűnt, hogy a lábad alatt nem egy szilárd felületre, és a bizonytalan fedélzet a csatahajó társasjáték a standup paddleboarding. És vihar rázta egy kicsit. Az agy megszokni az új valóság, megnyitva az idegi kapcsolatok kapok egy új élmény az életemben.

Köszönöm SUP4YOU station (Kalinyingrád), hogy segítséget a rendezvény. Azt akarod, hogy tegyen egy kört a sapah Kalinyingrád - kapcsolatot. Van minden hűvös, ellenőrizze magad!

Ha azt szeretnénk, hogy részt vesznek a kaland projekt „szélén” - itt az alábbi űrlapot, iratkozzon fel bejelentések a közelgő dvizhuha, én szívesen az összes aktív és pozitív a mi összejövetelek!

Érdekes cikkek:

Sap szörfözés Tapasztalatom evezés állva fedélzetén egy lapát
Szörfözés a kalinyingrádi kezdőknek - Felül kell vizsgálni a kalandok a Balti-tengeren
Hosszabbítsa meg a nyáron: szörfözés Kalinyingrád (ride a táblák)
List szubjektíve a legjobb szörfös film