Kréta Santorini

Görögország »Santorini» Kréta Santorini. Fira és Oia.

Az első rész a történelem utazás a Kréta szigetén, hogy a sziget Santorini.

Rising kora reggel, és hívott egy taxit a szálloda a falu Hersonissos (Hersonissos) eljutottunk a kikötő város Iraklioban (Heraklion). Itt 8.45 mentem a sziget Santorini (Santorini) hatalmas motorcsónak SEAJETS.

Attól a pillanattól kezdve, küldünk rossz óra. Csak vásárol jegyet megtanulták, hogy a hajó hamarosan útnak. Tényleg nem értem, hol van, mi futott át az utcán, abban a reményben, hogy gyorsan navigálni. És ahogy ez történik, először futott a rossz irányba, de magához tért és megkérdezte a biztonsági őr, hogy mi a helyes irányba. A kapu a mólón már le van zárva, amikor odafutott hozzá. Pfuj, alig volt ideje!

Előttünk egy hatalmas hajó méretét.

Kréta Santorini

A földszinten van egy csomó autók és motorkerékpárok, valamint a második és a harmadik emeleten az utasok található.

Néhány perc múlva a Kréta szigetén maradt messze maga mögött.

És még 3 óra után hajóztunk a sziget Thira (Thera) - a fő sziget Santorini. A port a Fira központjától (Fira) buszok. Jegy ára kb 2 euro. Bus emelkedik felfelé a keskeny szerpentin. A szokatlan látvány egy szörnyű busz.

Kréta Santorini

Santorini túlnyomórészt sziklás szigeten, és az utak megfelelő -, hogy keljen fel, és jöjjön le. Nem kell, hogy gyakoroljon egy kis fizikai erőt. És ez nem olyan könnyű, különösen meleg időben.

Mivel a keskeny utakon Santorini épült köszönhetően a munkaerő szamarak. Őket szívós állatok esetében az anyagok az épületek építése, és ma a turisták számára.

Santorini nagyon különbözik az összes korábban nem látott helyeken rám. Mintegy nagyon szépen. Harmonikus szín épült város építészet.

Csodálatos színű tenger.

Lenyűgöző kilátás nyílik a hegyekre.

juthatnak el a szomszédos sziget Santorini Fira városban. Alján a port, ahol a hajók indulnak.

Kréta Santorini

A városban sok kellemes tekintetét az építészeti díszítéssel. Például ezt a hajót.

Vagy egy ilyen kupola.

Sok eleme szép szemét.

Kréta Santorini

Még az udvar lakások néz ki, mint valami különleges.

Lassan elértük a város szélén. Az emberek itt nagyon kevés, néha random emberek. Innen tudja venni a kilátás a város nagy részét Fira.

Kora este, mi elég fáradt. Mindeközben, mögötte volt egy hátizsák dolgokat. Mentünk vissza annak érdekében, hogy néhány hangulatos kávézó nyílik a tengerre.

Kréta Santorini

A kávézó, vettünk egy megrendelést az orosz pincér Fehéroroszországban. Megkérdeztük egy kicsit az életéről. Itt élt négy évig. Feleségül vett egy helyi lány és obzavolsya gyermek. Úgy működik, mint egy pincér. Minden nap a lábad, és minden szépsége már régóta fáradt az evés.

Mi Zakayev az étel és a friss görögdinnye levét. Mennyi nagyon finom volt! És egy kis pihi székek, hogy élvezze a gyönyörű tájat.

Meg kellett lépni. Először is az volt, hogy szállást találni. Keresés, láttuk egy szállodában, ahol maradhattam volna. De az idő-alapú kifizetési abban az esetben, ha találunk egy szálloda egy másik városban.

Santorini kiderült, hogy csak egy quad, mert a jogok egy személy. Vettünk nagy.

Kréta Santorini

Az első, amikor mentünk egy helyen az úgynevezett „Kamari Beach» ( «Kamari Beach») vagy a "Black Sands". Az este a végéhez sötétedésig csak néhány órát.

A strandon Kamari Beach mire odaértünk nem volt zsúfolt.

A strand is néz magányos. Ez borított kis fekete kövek, lépve valaki megtapasztalja valami hasonló fájdalom és az öröm.

Kréta Santorini

Belevetette magát a hideg víz, mégis gyorsan mászni magasabb látni a naplementét Santorini. És mentünk a város Akrotiri (Akrotiri).

Ne tartsa a korral, dobtunk egy quad motor néhány parkoló a hegyek, és futtassa a szűk utcákon még magasabb. Sajnos, a kiválasztott hely megfigyeléséhez naplemente nem volt a legjobb.

Ahogy a nap lement a horizont felett vált azonnal sötétedni. Siettünk vissza a kerékpárt, és elment a város Oia (Oia). más néven Oya.

Abban a pillanatban úgy éreztem, az összes „vonzerejét” éjszakai lovas ATV. A szembejövő szél hideg volt. A szemeket repülő szúnyogok és a közúti por, és napszemüveget, mert a sötétség el kellett távolítani.

Estére elértük a város. Felhajtja rá sokáig nem értettük, ahol a város maga. Volt ürességérzés, mintha minden aludtak, és eloltották a világítást a házak. Elhagyva ATV ingyenes parkolás, mentünk keresni a szállodában.

Otthonos útját a tenger felé nyitott előttünk egy város élénk éjszakai élete. Több ezer fények égett a windows az utcán és mindenhol. Lassan sétált a turisták. Shifty pincérek kávézókban. Mindezt el volt rejtve az úton!

Megnyitotta ragyog élénk színek és az élénk valahogy azonnal növelte a hangulat, miután egy hosszú és nehéz út, amikor aludni akart, és enni.

Kréta Santorini

Körbejártuk a várost, és keresse meg a megfelelő hotel ugyanabban az időben. Sajnos a kamera a lehetőség nem közvetíti a szépség, a város éjjel, így szorítkozom a lépcsőn, amelyen én szökött finomíthatja a keresést.

Éjszakánként a szoba felajánlott legalább néhány száz euró és úgy döntöttünk, hogy menjen vissza a Fira. De az utazás előtti ugrott megfelelnek az éhezés az egyik kávézóban. Ezt követően, egy kicsit fáradt járt. És az új erő, mentünk vissza.

Szinte a gépen között késő este elmentem a város Fira. Amint azt korábban hotel vagy nem volt hely, vagy senki a recepción. Kóborol város valahol egy fél órát, még mindig találni egy olcsó egy szabad szoba, ahol abbahagyták. Szép folyóvíz egy meleg zuhany és egy puha ágy tűnt, a legnagyobb boldogság.

Hasznos cikkek:

• Kréta Santorini
    Hogyan lehet eljutni a Santorini Kréta
    Város Oia (Santorini), vörös homok. Vissza a Krétán.